کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

عطرهای اصیل بالماسو

چهارشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۲ ب.ظ

ادو پرفیوم مردانه بالماسو CRYSTAL SILVER حجم 100میل

عطر مردانه CRYSTAL SILVER محصولی از کالکشن 2014 برند لوکس BALMASO است. این عطر در یک بطری شیشه‌ای با اسپری پمپی عرضه می‌شود که بسیار زیباست و زینت‌بخش ویترین عطر و ادکلن‌های شما خواهد بود، علاوه بر این، اسپری پمپی به پخش بوی بهتر نیز کمک می‌کند. بالماسو این عطر را اینگونه توصیف می‌کند:
«دارای رایحه مرموز و م
لایم خاصی است که بعد از گذشت زمان اندکی به شیرینی ملایمی می رود. هیچ چیزی نمی تواند احساس شما و پارتنرتان را بعد از بوییدن این عطر نشان دهد. این عطر بهترین انتخاب برای آقایان سخت پسند در مهمانی‌های رسمی است.»

نت‌هایی که ساختار عطر مردانه «کریستال سیلور بالماسو» را تشکیل می‌دهند عبارتند از: 
- نت‌های اولیه: زعفران، هل و ترنج
- نت‌های میانی: توت، فلفل فرنگی شیرین، گل رزد، زنبق و دانه سیاه دانه
- نت‌های پایانی: مشک، چوب صندل، پیچ اناری و okoume
در مجموع عطر مردانه کریستال سیلور بالماسو، رایحه‌ای شیرین و ملایم دارد که همچون موجی متناوب و آرامش‌بخش پوست شما را در بر می‌گیرد. عملکرد این عطر در فصول معتدل سال خوب و رضایت‌بخش است اما در هر چهار فصل هم می‌توانید از آن استفاده کنید. میزان پخش بو و ماندگاری BALMASO CRYSTAL SILVER نیز همانند سایر عطرها بستگی به نوع پوست شما دارد، اما در یک میانگین کلی ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی از آن گزارش شده است.

درباره برند بالماسو:

شعار شرکت Balmaso ارائه‌ی محصولی با بالاترین کیفیت و درخور مشتریان است تا نشان دهد تعهد در محیط کار، رضایت کامل مشتریان را در پی خواهد داشت.


بالماسو تلاش می‌کند تا تمامی مراحل تولید یک عطر را از تحقیق و پژوهش گرفته تا معرفی آن به بازار با نهایت تمرکز و کیفیت به انجام برساند.

در حال حاضر بالماسو موفق شده است تا از 12 محصول رونمایی کند که برخی از آنها عبارت اند از : Balmaso SILVER ، Balmaso BLACK ، Balmaso GOLD و Balmaso WHITE.

بالماسو فصل جدیدی از رایحه‌ی مردانه، با نت‌های گرم و پرانرژی را به روی شما می‌گشاید که برایتان حس اعتمادبه‌نفس و قدرت را به ارمغان می‌آورد. ترکیب تجربه‌ای دیرینه همراه با حس‌وحالی امروزی، در قالب رایحه‌ای فریبنده همواره سرلوحه‌ی کار این برند بوده است.

این برند در سال 1820 تاسیس شده است. بنیانگذار این شرکت همواره در تولید عطر به جزئیات عطر توجه داشته و پیوسته محصولاتی منحصر به فرد را عرضه نموده است. این عطرها جزو محدود رایحه‌هایی هستند که برای سران و پادشاهان فرانسه و ایتالیا تولید شده است.

اطلاعات دقیقی از تاریخچه‌ی این برند در دسترس نیست اما مشتریان از خرید آن صد در صد راضی هستند و همین مساله شاخصه‌ی اصلی موفقیت بالماسو به شمار می‌آید.

برای مشاهده سایر محصولات برند لوکس بالماسو وارد کلبه عطر شوید و از قیمت روز عطرها نیز مطلع شوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی