کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

عطر فلاور بمب، عطری خوشبو از دنیای گل ها

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ق.ظ

ویکتور اند رالف از برندهای شناخته شده در دنیای عطر می باشد که در کشور هلند فعالیت دارد و تمام عطرهای خود را در این کشور طراحی و تولید می کند. ادوپرفیوم فلور بمب (FlowerBomb) از عطرهای محبوب و پرفروش این برند هنلدی است که توانسته است فروش خوبی را تجربه کند. در این بخش قرار است به نقد و بررسی این ادوپرفیوم زنانه بپردازیم.

معرفی عطر زنانه FlowerBomb

عطر FlowerBomb از محصولات خوشبو و باکیفیت در دنیای عطرهای زنانه است که از شهرت خوبی برخوردار می باشد و همچنین ماندگاری و پخش بوی آن زبان زد است. همانطور که می دانید کشور هلند به کشور گل ها معروف است و در این کشور بهترین گل ها می روییند و همین موضوع باعث شده است که FlowerBomb از رایحه های گلی در نت های خود استفاده کند و رایحه گلی بهترین گزینه برای خانم ها در انتخاب عطر می باشد چون نشان دهنده حس زنانگی است. این فروش خوب باعث محبوب تر شدن برند ویکتور اند رالف شد.

خرید عطر FlowerBomb

رایحه عطر FlowerBomb

ادوپرفیوم FlowerBomb همانگونه که از نامش مشخص است، تشکیل شده از مجموعه ای از گل ها می باشد که بسیار خوشبو و جذاب است و همچنین گزینه مناسبی برای خانم های شیک پوش است. فلاور بمب در کنار بوی گلی که دارد، رایحه ای شیرین هم دارد که باعث افزایش این خوشبویی می باشد و از کشور هلند که به کشور گل های خوشبو معروف است، غیر از این نمی شود انتظار داشت. نت های اولیه این عطر را گیاه اسمانتوس، چای و ترنج تشکیل می دهند که بسیار خوشبو هستند و بعد از اینکه مدتی را سپری کنید بوی نت های گل یاس، گل فریزیا، گل رز، گل ارکیده و شکوفه درخت پرتقال را استشمام خواهید کرد. در آخر هم نت های پایانی با بوی نعناع هندی و مشک جایگزین نت های میانی می شوند و برای مدتی باقی خواهند ماند. ترکیب این رایحه ها بوی گلی و شرقی را ایجاد می کند که بوی مورد علاقه بسیاری از خانم است. همچنین این ادوپرفیوم زنانه از قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است که تا ساعت ها شما و اطرافیانتان بوی آن را حس خواهید کرد.

عطر فلاور بمب زنانه مناسب چه کسانی است؟

عطر فلاور بمب بیشتر مناسب خانم های است که در رنج سنی 25 سال هستند. خانم های شهری که به رایحه های گلی علاقمند هستند و همینطور اکثرا در خیابان های پر تردد حضور دارند و از استشمام بوی گل ها به دور هستند می توانند از این عطر استفاده کنند چون گزینه بسیار خوبی برای آن ها به حساب می آید. همچنین خانم های که سخت پسند می باشند و به راحتی نمی توانند عطر مورد نظر خود را انتخاب کنند، عطر فلاور بمب می تواند جوابگوی تمام خواسته های آن ها باشد. عطر فلاور بمب به صورتی طراحی و فرمولاسیون شده است که می توانید از آن در تمام فصل ها استفاده کنید و از پخش بوی آن لذت ببرید. در نظر سنجی های که در اینترنت صورت گرفته است مشخص شده است این عطر مناسب استفاده در محل کار و قرار دوستانه می باشد چون بوی آن فوق العاده آرامش بخش است.

خرید عطر FlowerBomb

قیمت عطر فلاور بمب

همانطور که می دانید با افزایش قیمت دلار، قیمت عطرهام هم دچار افزایش چشم گیری شده است و به همین دلیل این عطر هم در دسته عطرهای گران قیمت قرار دارد. در این عطر رایحه های باکیفیتی بکار رفته است که موجب شده است قیمت این عطر افزایش پیدا کند و همینطور قدرت ماندگاری بالا آن هم بی تاثیر نبوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۱
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی