کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

اگر شما هم از طرفداران عطر و ادکلن هستید، حتما برند محبوب و معروف کلوین کلاین را می شناسید. این برند با نام اختصاری c.k شناخته می شود که یکی از برندهای محبوب و برتر در دنیا است که از سال 1960 در زمینه مد، لباسریال اکسسوری و عطر فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به امروز بهترین ها را ارمغان آورده اند. خانم های خوش سلیقه حتما عطرهای کلوین کلاین را به خوبی می شناسند. مخصوصا عطر ایفوریا که یکی از خوشبو ترین و ماندگاری ترین محصولات کلوین کلاین می باشد. این عطر رایحه بی نظیر و ذلگیری دارد که شما را شگفت انگیز خواهد کرد. در ادامه با کلبه عطر همراه شوید تا شما را با عطر زنانه EUPHORIA بیشتر آشنا کنیم. با ما همراهد شوید.

معرفی عطر EUPHORIA

ادوپرفیوم زنانه EUPHORIA جزو عطرهای لوکس و شیک می باشد که از رایحه های دلپذیری برخوردار است و در سال 220 زیر نظر برند کلوین کلاین طراحی و فرمولاسیون شده است. کلمه ایفوریا در انگلیسی به معنی لذت و شادی وصف ناشدنی می باشد که هدف از نامگذاری آن ایجاد حس دلپذیری است. رایحه شرقی و گل دار این عطر بهترین احساسات را در هر خانمی می تواند تلقی کند. رایحه بسیار جادویی و اسرار آمیز عطر زنانه ایفوریا به شما حس جذابیت و برتری می دهد و شما با استفاده از این عطر زنانه می توانید خود را به زنی جذاب تبدیل کنید. درست است که این عطرها سال ها پیش معرفی شده است ولی تا کنون جزو عطرهای پرفروش و محبوب در میان خانم های شیک پوش می باشد.

خرید عطر زنانه EUPHORIA

ویژگی های ظاهری ادوپرفیوم زنانه EUPHORIA

کسانی که این عطر را طراحی کرده اند بسیار خوش سلیقه و خلاق بوده اند که توانسته اند بطری ایفوریا را به زیبایی هر چه تمام طراحی کنند. طراحان این عطر دومینیک روپیون، کارلوس بنیم و لوک دانگ می باشند. رایحه گل بنفشه موجود در این عطر زنانه خوشبو جز برجسته ترین رایحه ها است که از این روز در ظاهر این عطر نیز از رنگ بنفش استفاده شده است تا علاوه بر نمادی از این رایحه نشانه ای از لوکس بودن عطر باشد. طراحی منحصر به فرد ظاهری عطر زنانه ایفوریا که شبیه به چشم است الهام گرفته از افسون گری شخصیت زنان جذاب می باشد. عطر زنانه ایفوریا از نوع ادوپرفیوم می باشد. عطر زنانه ایفوریا از نواع ادوپرفیوم می باشد و حجم آن 100 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.

سلبریتی ها و عطر زنانه ایفوریا

به طور کلی می توان نقطه اوج عطر ایفوریا را در تبلیغات منحصر به فرد با بازی هنرمند محبوب استرالیایی، مارگو رابی دانست. او با حسی بسیار فوق العاده و زیبایی نهایت احساسات یک زن افسونگر و جذابی را که عطر زنانه ایفوریا را تجربه کرده است، به خوبی نشان داده است. همین موضوع باعث شده است تا تعدادی زیادی از طرفداران این سلبریتی مجذوب این عطر شوند و بعد از آن سلبریتی های معروفی چون آنجلینا جولی و... از این عطر زنانه استقبال کنند و در مدت زمان کمی بسیاری جذب خرید این عطر شوند.

خرید عطر زنانه EUPHORIA

عطر زنانه ایفوریا برای چه خانم های مناسب است؟

آیا تا به حال درخصوص عطرهایی مخصوص ماه چیزی شنیده اید؟ می دانید که هر عطر متناسب با شخصیت هر فرد می باشد. رایحه بی نظیر عطر EUPHORIA یک انتخاب جذاب و فوق العاده برای خانم های فروردینی می باشد. در حقیقت رایحه عطر زنانه ایفوریا هارمونی بسیار پیچیده  و جذابی از میوه ها و گل های خوشبو می باشد که آن را به عطری درخشان و اسرار آمیز تبدیل کرده است. عطر EUPHORIA کلوین کلاین می تواند یاد و خاطره شما را در ذهن هر کسی ثبت کند. در نتیجه تمام خانم هایی که علاقمند به استفاده از عطرهای کلاسیک و لوکس هستند می توانند از ادوپرفیوم خوشبو EUPHORIA استفاده کنند.

اگر از آن دسته خانم های شیک پوش هستید که عطر خود را با همسرتان ست می کنید تا بتوانید در کنار هم حسی شگفت انگیز را در کنار یکدیگر تجربه کنید می توانید نمونه مردانه این عطر را برای همسر خود تهیه کنید. عطر مردانه ایفوریا نیز انتخاب مناسب برای آقایان جذاب می باشد. شما می توانید با انتخاب عطرهای ایفوریا زنانه و مردانه بهترین و جذاب ترین لحظه ها را در کنار هم تجربه کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۹
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی