کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

معرفی عطرهای معروف و جذاب برای نوجوانان

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۱ ب.ظ

اکثر عطرهای که برای نوجوانان وارد بازار عطر و ادکلن می شود دارای رایحه های وانیل یا به طور افراطی، مخلوطی از رایحه ها با اسانس های گل های گوناگون و میوه ای می باشد که جوان ها را جذب خود می کند. معمولا این عطر و ادکلن های که دراای رایحه های تندی هستند، برای استفاده روزانه توصیه نمی شوند ولی از آنجایی که اکثر نوجوان ها دوست دارند مورد توجه دوست و آشنای خود قرار بگیرند و مورد پسند و جذاب بنظر بیایند، از عطرهای استفاده می کنند که دارای رایحه های تندی هستند و با اینکار مورد توجه دوستان خود در جمع های دوستانه قرار می گیرند.

معمولا نوجوان ها برای اینکه بیشتر مورد توجه دوستان خود قرار بگیرند، چندین بار عطر تند را در ناحیه های مختلف بدن خود اسپری می کنند تا با اینکار رایحه تند تری را به وجود بیاورند و بیشتر در معرض دید قرار بگیرند. اما اینکار بصورت عکس جواب می دهد و باعث می شود که میگرن یا سردردهای اطرافیانتان تشدید پیدا کند.

رسیدن به نقطه تعادل در بین اینهمه عطر با رایحه های مختلفی که در بازار وجود دارد، کار بسیار دشواری می باشد، اما هرگز نباید آنقدر از عطرهای مختلف با رایحه های متفاوت استفاده کنید که کسی نتواند به سمت شما نزدیک شود!

اینکه بتوانید به این نتیجه برسید که کدام عطر برای سن و سال شما مناسب می باشد و ارزش خریدن دارد و یا بوی خوبی از خود ساطح می کند یا نه؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها قطعا به زمان نیاز دارد و کمی پیچیده می باشد، مخصوصا که امروزه عطرها از تنوع فراوانی برخوردار می باشند که همگی وسوسه کننده هستند.

در هر صورت اگر می خواهید برای دختر یا پسر نوجوان خود عطر بخرید، حتما این مقاله از کلبه عطر را مطالعه کنید تا با 3 عطر مخصوص نوجوانان آشنا شوید. با ما همراه شوید.

عطر دخترانه Marc Jacobs fragrance daisy

این عطر دخترانه در سال 2007 زیر نظر عطاران کاربلد طراحی شده است و غلظت آن از نوع ادوتویلت می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این عطر بخاطر رایحه های لطیف، نافذ و خنکی که دارد از محبوبیت و معروفیت بالایی برخوردار می باشد. در این ادوتویلت فقط 4 الی 8 درصد رایحه خالص مورد استفاده قرار گرفته است و همین باعث شده است که عطر بسیار خنک و سبک باشد و بوی خوبی نسبت به عطرهای دیگر بازار داشته باشد.

برندی که کار طراحی این عطر را انجام داده است القابی را برای این عطر در چندین سال اخیر در نظر گرفته است، مانند: رویای اصلی یک تینیجر (کاییا گربر) Kaia Gerber، دختر سیندی کرافورد (Cindy Crawford’s daughter) و مادر رایحه ها و دلیل اصلی انتخاب این القاب این است که این ادوتویلت را مختص دخترهای نوجوان و تینیجرها کرده است.

هنگامی که بخشی از این رایحه در فضای اتاق پراکنده می شود، به نظر می رسد که عطر بویی به مانند برگ های بنفش و توت فرنگی وحشی دارد که شما را درگیر خود می کند. بطن این ادوتویلت از عطر گل یاسمن، باغیا و گریپ فروت می باشد.

در واقع بیس اصلی این ادکلن مشک، رایحه درخت محکم و سخت صندل سفید و وانیل است. ( مشک ماده ای در غده یا کیسه جنس نر برخی حیوانات مانند آهوی ختن، موش آبی و اردک استرالیایی است که بویی سنگین و معطر به وجود می آورد.)

این عطر دخترانه به علت داشتن رایحه ارگانیک (مرکبات خوشبو)، خنک و تر و تازه خود یکی از بهترین گزینه ها برای دختر های نوجوان کی باشد که علاقه زیادی به استفاده از عطرهای روز دارند.

عطر پسرانه Ralph Lauren polo blue eau de Toilette (رالف لورن پولو)

به جای اینکه از عطرهای با رایحه های تند استفاده کنید که به سختی بوی آن ها از بین می رود، بهتر است یک پسر نوجوان از یک عطر که دارای رایحه ملایم می باشد استفاده کند. (پسرهای نوجوان هم معمولات از عطر به جای اسپری استفاده می کنند، یکی از علل برای این انتخاب هم می تواند این باشد که، پسرها اکثرا دوست دارند تاثیر گذار باشند و خاطره آن ها در یاد اطرافیانشان بماند.)

عطر رالف لورن پولوی آبی یک ادوتویلت خاص با رایحه ملایم و خنک است که با بوی خوب خود باعث آزار اطرافیان شما نمی شود و برعکس باعث جذب آن ها می شود.

با استشمام این عطر منحصر بفرد، به دنیای اقیانوس ها و دریاها خواهید رفت که در کنار آن ها نت های ریحان، مریم گلی، جوز، قوزه و مشک وجود دارد. ادوتویلت رالف لورن، احساس تر و تازگی را به شما منتقل می کند. در این عطر از رایحه های بسیار جالبی استفاده شده است که بوی دلپذیری دارند و شما برای مدت ها می توانید از آن استفاده کنید.

ادوپرفیوم دخترانه Taylor swift incredible things Eau de parfum

سومین عطر از این لیست می رسد به برند تیلور سوئیفت معروف که محبوبیت زیادی دارد. وی با طرح این عطر به دنبال نشان دادن استایل یک دختر مدرن، بالغ و امروزی بوده است که بسیار امید دارد مرد رویاهای خود را نیز ملاقات کند. نه تنها بطری این عطر بسیار زیبا و خاص طراحی شده است و باعث زیبایی کیف لوازم آرایشی هر دختری می شود، بلکه رایحه این عطر هم از عطرهایی با رایحه تند و هم از عطرهایی با رایحه ملایم است.

عطر incredible things دارای رایحه گریپ فروت و فلفل صورتی است و در بیس این عطر رایحه وانیل، جیر، عنبر سفید و مشک وجود دارد. این ادوپرفیوم جزو بهترین عطرهای مناسب نوجوانان است که به توسط برند معروف تیلور سوئیفت ساخته شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۳
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی