کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

با چند عطر معروف گوچی آشنا شوید

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۱۹ ب.ظ

ادو تویلت زنانه گوچی مدل Gucci Bamboo حجم 75 میلی‌لیتر

با رایحه‌ی نوظهوری از برند گوچی با نام Gucci Bamboo آشنا شوید! این ادوتویلت که در بهار 2016 وارد بازار شد بخش اصلی طراحی خود را از گیاه بامبو الهام گرفته است. Gucci Bamboo یکی از خاص‌ترین و متمایزترین عطرهای برند GUCCI است که ساختار آن از سه بخش اصلی تشکیل شده است:
نت‌های اولیه: ترنج، نارنگی، گلابی و شکوفه‌ی پرتقال
نت‌های میانی: گل لی‌لی کازابلانکا، یلانگ‌یلاگ و یاسمین
نت‌های پایانی: مشک سفید، وانیل، چوب صندل و عنبر سائل(استفراغ نهنگ) 
عنبر سائل در واقع استفراغ نهنگ عنبر است که در سطح اقیانوس‌ها پراکنده است، این ماده که رایحه‌ای گرم و مشک مانند دارد بسیار گرانقیمت است و هر کیلو از آن چیزی بیشتر از ۷۰هزار دلار می‌ارزد. عنبر سائل نقش قابل توجهی در میزان پخش بو و ماندگاری عطر دارد. 
عطر Gucci Bamboo بسیار روزهای بهاری است، میزان پخش بوی خوبی دارد و ماندگاری آن بسیار خوب و تا حدود ۱۲ ساعت است.


ادوتویلت مردانه GUCCI POUR HOMEE II حجم 100میل

عطر مردانه‌ی GUCCI POUR HOMEE II رایحه‌ای بر پایه‌ی چای دارد، اما نه آن چای خشک سیاه که روزانه استفاده می‌کنیم. رایحه‌ی این عطر بیشتر مشابه بوی برگ‌های سبز و تازه‌ی چای است که زیر هوای بارانی و خنک خیس خورده‌اند. در کنار این طبع خنک رایحه‌ای ترش و تلخ نیز به مشام می‌رسد که باعث می‌شود GUCCI POUR HOMEE II در فصل بهار و تابستان عملکرد بهتری داشته باشد. انتخاب این عطر برای تنوع دادن در بین عطرهایی که استفاده می‌کنید بسیار مناسب است. نت‌هایی که ساختار عطر گوچی پور هومه 2 را تشکیل داده‌اند عبارتند از: 
- نت‌های اولیه: ترنج و برگ‌های بنفشه
- نت‌های میانی: برگ چای، فلفل شیرین و دارچین
- نت‌های پایانی: صمغ مر، تنباکو، مشک و درخت زیتون
عطر مردانه GUCCI POUR HOMEE II (گوچی پور هومه 2) مناسب آقایانی است که عطرهای خنک را با رایحه‌ی ترش و کمی تلخی تنباکو در پس زمینه‌ی عطر می‌پسند. این عطر پخش بوی نسبتاً خوبی در فضای اطراف دارد و ماندگاری آن در بهترین شرایط و با توجه به نوع پوست شما تا 7 ساعت نیز می‌رسد.


ادو تویلت مردانه گوچی مدل GUCCI GUILTY حجم 75میل

GUCCI GUILTY عطر مردانه شگفت‌انگیزی از برند گوچی است که در سپتامبر سال 2010 وارد بازار شد. این عطر جزو بهترین‌های قرن 21 است که خانم‌ها و آقایان زیادی در سرتاسر دنیا عاشق رایحه‌ی آن هستند و تا سال‌ها از آن به عنوان عطر امضا یا عطری دیگران شما را با آن به خاطر می‌آورند، استفاده می‌کنند. رنگ طلایی که در طراحی بطریGUCCI GUILTY به کار رفته کاملاً برازنده‌ی آن است و نشان از شکوه و قدرت بالای ان دارد. عطر مردانه گوچی گیلتی رایحه‌ای تند، گرم و بسیار احساس‌برانگیز دارد، این عطر راز و رمز عاشقانه‌ی زیادی را در خود پنهان کرده‌است و از اولین اسپری تا  انتهای عطر باید با حوصله به بازگشایی آن‌ها بپردازید. عملکرد این عطر در فصل پاییز و زمستان، به خصوص شب‌ها عالی است و برای استفاده در جشن و مهمانی‌ها، دورهمی‌ها، مناسبات رمانتیک و قرارهای مهم عطر مناسبی است. نت‌هایی که ساختار کلی عطر GUCCI GUILTY را تشکیل می‌دهند طبق ورود و قدرتی که دارند در سه آکورد مختلف جای می‌گیرند که عبارتند از:
- نت‌های اولیه: ترنج، فلفل صورتی و پرتقال ماندارین
- نت‌های میانی: یاس، انگور سیاه، لیلاک، هلو و شمعدانی عطری
- نت‌های پایانی: وانیل، مشک سفید، عنبر و پاتچولی یا نعناع هندی
عطر  مردانه GUCCI GUILTY در گروه عطرهای گلی قرار می‌گیرد، مقدار پخش بوی آن در فضای اطراف خوب است و ماندگاری آن با توجه به نوع پوست شما تا حدود 6 ساعت می‌رسد. برای دریافت حداکثر رضایت از عطرها آن‌ها را پس از استحمام که منافذ پوست باز و تمیز هستند اسپری کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی