کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانستن تاثیر عطر بر روحیه انسان سابقه ای دیرینه دارد. یافته های تاریخی بیانگر این است که بشر از 3000 سال پیش در مورد تاثیر عطر بر روحیه انسان و فواید درمانی گیاهان اطلاعاتی را بدست آورده است و از آن جهت بهبود بیماری ها استفاده کرده است. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم به موضوع تاثیر عطر بر روحیه انسان بپردازیم. با ما همراه شوید.

تاثیر عطر بر روحیه انسان امروز نیز تبدیل به یکی از موضوعات داغ تحقیقاتی شده است که محققان زیادی بر روی آن تمرکز کرده اند. یکی از آخرین نشست هایی که جهت تبادل نظر در مورد آخرین دستاوردها در این زمینه با عنوان رایحه و روان برگزار شده است، نشست سالانه انجمن عطر IFRA انگلستان می باشد.

نشست انجمن عطر IFRA در سال 2018 در تاریخ 10 اکتبر برگزار شده بود. در این نشست سخنرانی های در خصوص ارتباط بین عطر و سلامت روان انسان انجام شده است. این نشست فرصت خوبی برای علاقمندان به عطر بوده است تا بتوانند از آخرین نقطه نظرات کارشناسان عطر در مورد فواید عطر بر روحیه انسان مطلع شوند و در مورد تازه ترین تحقیقات این حوزه، اطلاعاتی را بدست آورند.

این نشست در سال 2018 همزمان با روز جهانی بهداشت روان برگزار گردید. اتفاقی که موجب شد تا نام این همایش از موضوع بهداشت روان الهام بگیرد.

گسترش روز افزون پژوهشگران به موضوع بهداشت روان دلیلی شده است تا در این نشست، مهم ترین تحقیقاتی که در این زمینه تاثیر عطر بر روحیه انسان انجام شده است، مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

حس بویایی ما انسان ها همواره با حس رضایت و خوشبختی ما از دهه های گذشته همراه بوده و هست. از استفاده عطر برای پوشاندن رایحه های بد تا ایجاد محیطی دلنشین و رضایت بخش برای بهبود احساساتمان در زندگی روزمره، امری رایج می باشد.

تاثیر پیکربندی ذهن در تاثیر عطر بر روحیه انسان

در حالی که تحقیقات در خصوص تاثیر عطر بر روحیه انسان روز به روز در حال گسترش می باشد، اما مشخص شده است که پیکربندی ذهن ما به صورتی است که رایحه های مختلف، در زندگی ما اثرات متفاوتی دارند. اثراتی که احتمال دارد از آن آگاه نباشیم.

خالی از لطف نیست که بدانید، به خاطر منحصر به فرد بودن حس بویایی ما، عطرهای مختلف منجر به واکنش های حسی مختلفی نیز در هر فرد می شود.

اثرات جالب رایحه ها و عطر بر روی خلق و خوی انسان ها

در این نشست دو سخنران در خصوص ارتباط اعجاب آمیز حس بویایی و عملکرد شناختی عمق وجود انسان، صحبت کردند.
پروفسور کیث وسنس یک مشاور در حوزه یک آزمون شناختی اختصاصی به نام خود است که به صورت آنلاین به عنوان یک آزمایش بالینی در سراسر دنیا ارائه می شود. وی همچنین از اساتید علوم شناختی اعصاب در دانشکده پزشکی اکستر می باشد و قصد دارد رابطه حس بویایی و کارکرد شناختی انسان را کشف کند. طبق کارهای این محقق، عطر و رایحه های ناشی از مواد معطر، اثرات کوتاه مدت و بلند مدت شگرفی بر روی قوه شناخت خلق و خوی انسان دارد.

در قسمت دیگر از نشست دکتر مارک موس حضور داشت که مسئول دپارتمان روانشناسی در دانشگاه نورث آمبریا است و در خصوص این موضوع اظهار نظر کرد که چرا بعضی از رایحه ها پیام های شدیدی در مغز مخابره می کنند و این پیام ها چگونه بر مغز و تندرستی ما اثر می گذارند؟

وی در بحث های خود به این موضوع هم پرداخت که چطور در جوامع مدرن حس بویایی ارزش پایین تری پیدا کرده است و آن را با بینایی و شنوایی مقایسه کرد. با این حال با در نظر گرفتن روند تکاملی بشر، حس بویایی را می توان مکانیزم اصلی حس دانست که از یک سیستم پیچیده شناختی تشکیل شده است. این سیستم پیچیده در طول حیات بشر کمک خواهد کرد تا غذاها، همسر و خطرات و شکارچیان را بتوانیم شناسایی کنیم.

دکتر موس، به این نکته هم اشاره کرد که چگونه در تمدن های انسانی در هند، چین و مصر در 3000 سال قبل از میلاد، از روغن های گیاهی در فرهنگ خودشان و برای درمان استفاده می کرده اند.

چیزی که به صورت خاص جلب توجه می کند، دسته بندی گونه های گیاهی با ثبت دست نوشته هایی می باشد که کاربری هر طبقه از گیاهان را نشان می دهند. احتمالا این دست نوشته ها بیانگر اجماع جامعه پزشکی آن زمان در مورد خواص آن گیاهان می باشد.

متخصصان گیاهان دارویی و دستاران پزشکان در آن زمان، علی رغم اینکه از نظر جغرافیایی نسبت به هم بسیار دور بوده اند، داروها را با کارکرد و اهداف مشابهی مورد استفاده قرار می دادند.

محتمل به نظر می رسد که تجربه های گام به گام بشر موجب شده تا یک شناخت سینه به سینه نسبت به ویژگی های مربوط به رایحه و عطرهای گیاهان و مزیت های که برای سلامتی و تندرستی انسان دارند، ایجاد شود.

دکتر موس در تحقیقات خود قصد دارد به این نکته هم جواب دهد که چطور توانایی تشخیص ما در درک تفاوت رایحه گیاهان، در طی هزاران سال روی به کارگیری آن ها برای ارتقا سلامت و تندرستی روانی انسان ها سایه انداخته است؟ جالب است بدانید که از هزاران سال قبل تاثیر عطر بر روحیه انسان توسط بشر درک شده به صورتی که از رایحه و عطر بعضی از گیاهخان برای ایجاد آرامش مورد استفاده قرار می گیرد.

آنچه در خصوص تاثیر عطر بر روحیه انسان مشخص شده است، تاثیرپذیری زیاد خلق و خوی انسان در برخورد با بوها و رایحه های متفاوت می باشد. رایحه ها قابلیت تداعی کردن خاطرات مختلف در ذهن ما را دارند چون سیستم پردازش بو در مغز همان سیستمی می باشد که وظیفه یادآوری خاطرات را برعهده دارند. این مسئله مهم از مدت ها پیش در تمدن مصری ها و چینی ها مورد استفاده قرار گرفته بوده است به صورتی که آن ها نخستین انسان هایی بوده اند که با رایحه گیاهان مختلف تلاش کرده اند در درمان بیماری های روحی و روانی بهبودی را به وجود بیاورند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۷
کلبه عطر

همه عروس خانم ها دوست دارند برای برگزاری مراسم عروسی، به بهترین حالت ممکن و به عنوان ملکه مراسم در این روز به یاد ماندنی حاضر شوند. هر روز و هر لحظه خود را در این روز زیبا و جاودان تصور کرده اند و هفته ها در تلاش هستند تا خود را به صورت عالی برای این مراسم مهم آماده کنند. از تهیه لباس عروس، کیف و کفش گرفته تا انتخاب عطر مناسب برای روز عروسی خود. بله درست متوجه شدید عطر یکی از بخش های اصلی و مهم جهت آماده شدن برای حضور پررنگ و باشکوه مراسم عروسی می باشد. آن ها به دنبال عطری می باشند که با استفاده از آن در این روز تاریخی خود را در ذهن همه مهمانان حک کنند و هر موقعه آن را عطر را استشمام کردند به یاد عروس مجلس بیافتند.

ولی برای اینکه بهترین انتخاب را برای عطر روز عروسی خود انتخاب کنید بهتر است چند گزینه طلایی را مدنظر داشته باشید باشید و عطر خود را از میان آن ها انتخاب کنید. عطرها رایحه های می باشند که خاطرات شما را در ذهن اطرافیانتان و عزیزانتان ثبت می کند و هر کجا که آن رایحه را استشمام کنند، به یاد شما خواهند افتاد. با توجه به این موضوع باید در انتخاب عطر خود دقت زیادی داشته باشید تا خاطره شیرین و دوست داشتنی را در ذهن افراد حک کنید.

گام به گام تا انتخاب عطر برای عروس

می توان گفت یکی از کارهای سخت در زمان خرید لوازم عروسی، خرید عطر مناسب و جذاب برای عروس خانم می باشد. در حقیقت، انتخاب عطر برای عروس خانم ها کمی دشوار است و باعث سردرگمی آن ها می شود و نمی دانند که چه عطری برای روز عروسی خود انتخاب کنند. عطری که علاوه بر متناسب بودن با شخصیت شان، مطابقت داشته باشد و موجب رضایت آن ها شود و از همه مهم تر از ماندگاری بالایی برخوردار باشد. اگر تا مراسم عروسی شما هم زمان زیادی باقی نمانده است و استرس انتخاب عطر را دارید، نگران نباشید و نکاتی که برای خرید عطر مناسب در این مقاله از سایت کلبه عطر آورده شده است دقت کنید تا بتوانید خرید خوبی را داشته باشید.

به فصل عروسی خود دقت کنید

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید این است که مراسم عروسی شما در چه فصلی از سال می باشد چون تعیین فصل در انتخاب عطر نکته با ارزشی است چون باید به طبع گرم و سردی عطر دقت کنید. عروس خانم ها باید اول فصل برگزاری مراسم عروسی خود را بدانند و اگر در فصل گرم بود از عطرهای خنک استفاده کنند و اگر مراسم آن ها در فصل سرد سال می باشد از میان عطرهای با طبع گرم عطر خود را انتخاب کنند.

در نظر گرفتن تم یا محل برگزاری عروسی

همچنین در انتخاب عطر برای عروس خانم ها باید محل یا تم برگزاری مراسم عروسی در نظر گرفته شود. شاید از خود بپرسید که تم جشن یا حتی محل برگزاری چه ارتباطی با انتخاب عطر دارند؟ اما باید به شما بگوییم که انتخاب عطر برای عروس با این موضوعات ارتباط تنگاتنگی دارد. برای مثال شاید مراسم عروسی شما در شهرهای شمالی که دریا و ساحل دارند باشد، پس باید از عطرهایی که بوی خنک، تازگی و طراوت دارند استفاده کنید. یا متناسب با تم و تزئینات عروسی اگر بخواهند به انتخاب عطر بپردازند، باید بر اساس تزئینات جشن، عطر مناسب خود را خریداری کنند.

انتخاب عطر برای عروسی با تزئینات گل آرایی و رنگ های شاد، نیاز دارد تا عروس عطر خود را با رایحه گل های خوشبو انتخاب کند تا با تزئینات مراسم خود یکی باشد. مراسم باشکوه، شیک و بزرگ هم نیازمند انتخاب عطر با رایحه های شیک از چوب، صندل و ترکیب برخی از مرکبات می باشد.

انتخاب عطرهای روغنی

برخی از عطرها هستند که میزان روغن آن ها نسبت به آب و الکل بیشتر می باشد، نیاز به تجدید مداوم ندارد و از قدرت ماندگاری طولانی برخوردار هستند. می توان گفت یکی از مهم ترین نکته های که در انتخاب عطر از ارزش بالایی برخوردار هست همین موضوع قدرت ماندگاری عطر می باشد. عطرهای که ادوپرفیوم می باشد بهترین انتخاب برای عروس خانم ها هستند، چون با توجه به اینکه ماندگاری طولانی دارند هنگامی که عروس خانم ها می رقصند یا تحرک دارند باعث می شود که عطر خوشبو آن ها در فضا پخش شود و خاصیت پخش کنندگی بالایی دارند.

با اسپری عطر به نقاط مهم بدن، ماندگاری آن را افزایش دهید

همانطور که قبلا اشاره کردیم، یکی از دغدغه های مهم برای عروس خانم ها در مراسم عروسیشان این است که عطرشان ماندگاری طولانی داشته باشد و تا آخر جشن بوی آن باقی بماند. یکی دیگر از نکاتی که می تواند در ماندگاری عطر تاثیر داشته باشد، اسپری درست عطر بر روی نقاط اصلی و مهم بدن است. بهتر است عطر را بر روی مچ های خود، پشت گردن، آرنج و پشت گوش اسپری کنید تا ماندگاری آن افزایش یابد.

عطرهای لوکس و خوشبو برای عروس خانم ها

از آنجا که می دانیم انتخاب عطر برای عروس خانم ها در مراسم عروسیشان کار دشوار و زمان بری است می خواهیم در این بخش به معروفی تعدادی از عطرهای معروف و خوشبو بپردازیم که مناسب استفاده در مراسم عروسی می باشند. با ما همراه شوید.

عطر خوشبو و لوکس Chloe Nomade

خرید عطر زنانه Chloe Nomade

این عطر زنانه خوشبو و لوکس دارای رایحه شیرین و خنک است که بوی آن بیانگر ظرافت، قدرت و عشق زنانگی می باشد. رایحه این عطر از ترکیب میرابل، ترنج، لیمو، پرتقال، فریزیا، یاس، هلو، رز، صمغ، نعناع هندی، چوب صندل و مشک تهیه شده است.

عطر جذاب و شیک Gucci Bloom

گوچی از برندهای معروف در صنعت عطرسازی است که دارای کارنامه درخشانی می باشد. عطر Gucci Bloom عطری خاص با بوی محشر است که اگر دنبال عطری با جنب و جوش بالایی هستید این عطر گزینه خوبی برای شما می باشد. این عطر زنانه یک عطر ملایم و شیرین و خاص است که نوع غلظت آن ادوپرفیوم می باشد و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

خرید عطر زنانه Gucci Bloom

عطری خاص با بوی دلپذیر Coco chanel

خرید عطر زنانه Coco chanel

شنل جز برندهای معروف و محبوب در زمینه تولید عطر می باشد که ادوپرفیوم Coco chanel از برجسته ترین و پرفروش ترین محصولات آن است و عطری پرطرفدار و عاشقانه می باشد که مناسب عروس خانم ها است که با استفاده از آن می توانند خاطره هیجان انگیزی را در ذهن همه ثبت کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۵
کلبه عطر

استفاده از عطر و ادکلن بر روی پوست بصورت مستقیم از دیدگاه متخصصان پوست، باعث ایجاد پیری زودرس پوست می شود. هر چقدر هم که شما روی مراقبت از پوست خود حساس باشید، استفاده از ا دکلن روی پوست شما اثرات منفی می گذارد. در این بخش از کلبه عطر می خواهیم به شما بگوییم که چگونه استفاده از ادکلن می تواند روی پوست شما رنگ دانه ایجاد کند و خیلی زودتر از آنچه فکر می کردید پیر نشانتان دهد.

این مسئله تاثیر زیادی روی پوست گردن شما دارد و به همین خاطر می خواهیم راه هایی برای جلوگیری از خطرات ناشی از اسپری مستقیم ادکلن ها روی پوست به شما بگوییم. با ما همراه شوید.

مضرات استفاده از ادکلن بر روی پوست

اگر از ادکلن هاها بصورت مستقیم بر روی پوست خود استفاده کنید تبعات منفی را در پی دارد. چون این کار موجب می شود که پوست قابلیت مقابله خود در برابر اشعه های UV خورشید را از دست بدهد ادکلنی که روی پوست شما اسپری می شود، نسبت به پوست به اشعه های خورشید حساس می باشد و همین موضوع باعث می شود که روی پوست رنگدانه ایجاد شود.

تاثیرات منفی استفاده از ادکلن بر روی گردن

ناحیه گردن و سرسینه همیشه بصورت مستقیم در معرض نور خورشید و اشعه های مضر UV قرار دارند. همچنین ناگفته نماند که پوست گردن نازکتر از سایر بخش ها می باشد و به بافت های استخوانی نیز نزدیک تر است. این نازکی و نزدیکی می تواند باعث شود که اشعه های مضر با عبور از پوست به داخل استخوان ها نفوذ کنند و موجب بروز آسیب های احتمالی شود. همین موضوع باعث می شود که روی سرسینه و گردن خانم ها اغلب جوش های رنگدانه ای به وجود بیایید.

الکل موجود در ادکلن چه تاثیرات منفی بر پوست دارد؟

ادکلن بخاطر داشتن الکل در محتویات خود در صورت استفاده از آن بر روی پوست می تواند موجب آسیب رسیدن به پوست شود. ادکلن ها و حتی عطرها طبق نوعی که دارند در خود میزان مشخصی از الکل را دارند. الکل باعث خشکی پوست می شود که در ادامه آن احتمال ایجاد حساسیت و خارش وجود دارد. این موضوع برای افرادی که پوست حساسی دارند از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، ولی تمام انواع پوست ها در معرض آسیب های ناشی از الکل قرار دارند.

چگونه باید از پوست خود مراقبت کنیم؟

کارشناسان در این خصوص توصیه می کنند که برای مراقبت از پوست خود باید همواره از کرم های ضد آفتاب در نواحی گردن و سرسینه استفاده کنید. برای این ناحیه از بدن بهتر است شما از ضد آفتاب های محافظ اشعه های خورشید طیف بلند استفاده کنید.

استفاده از ادکلن روی پوست به صورت ایمن

برای اینکه پوست سالمی داشته باشید، باید در تلاش باشید تا ادکلن را بر روی لباس خود اسپری کنید. با این حال اگر بر موضوع اسپری ادکلن بر روی پوست خود اصرار دارید، می توانید آن را روی مچ دست و پایین ساعد استفاده کنید چون این مناطق برای استفاده از عطر بصورت مستقیم ایمن هستند. این ناحیه معمولا به دور از اشعه ی خطرناک خورشید می باشد و از به همین خاطر ناحیه ای امن برای اسپری کردن می باشد. البته باید دقت کنید که پس از اسپری ادکلن روی مچ دست، آن ها را روی هم نمالید.

بصورت کلی بخش های از بدن که گرمای بیشتری دارند و به دور از نور خورشید قرار دارند، محل مناسبی برای اسپری کردن بر روی پوست می باشند. مثلا زیربغل و محل بسته شدن آرنج، علاوه بر اینکه به دور از نور خورشید است، بخاطر تمرکز حرارت بدن که در این نقطه قرار دارد، رایحه عطر بهتر پخش می شود. دقت کنید که بهتر است از ادکلن های معمولی بر روی ناحیه جنسی بدن استفاده نشود.

چگونه از عوارض استفاده از ادکلن بر روی پوست جلوگیری کنیم؟

در صورتی که در اثر استفاده از ادکلن بر روی پوست شما رنگدانه های ایجاد شود، می توانید از چند ترکیب گیاهی برای مقابله با آن استفاده کنید. یکی از راه های درمان این رنگدانه ها استفاده از سرکه سیب می باشد. هنگامی که سرکه سیب را با نسبت مساوی با آب مخلوط می کنید، سپس محلول ایجاد شده را روی نواحی مشکل دار با یک پارچه تمیز به آرامی ماساژ دهید. این کار را به مدت 2 الی 3 دقیقه انجام دهید تا محلول به خوبی روی پوستتان اثر کند. در مرحله بعدی با استفاده از آب گرم صورت خودتان را بشویید و اینکار را در طول روز، دوبار انجام دهید. اسید استیک که در سرکه سیب وجود دارد موجب روشن تر شدن نواحی تیره بدن شما می شود.

استفاده از آلوئه ورا یکی از راه های رفع رنگ دانه می باشد که بسیار موثر است. ژل موجود در آلوئه ورا دارای ماده آلوین است که اثر اثبات شده ای در بهبود رنگدانه ها دارد. ژل آلوئه ورا را موقع خواب روی پوست به آرامی ماساژ دهید. صبح روز بعد با آب گرم نواحی تحت درمان را شسته شو دهید. این کار موجب درمان رنگ دانه ها می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۶
کلبه عطر

عطر قبل از اینکه از نظر ظاهری باعث جذب شما شود، می تواند با بوی خوب و دلپذیر شما را جذب کند. اگر زود دست بکار نشوید، این فرصت هیجان انگیز در مسیر کشف رایحه یک عطر را از دست خواهید داد. تا حالا با خود فکر کرده اید که پشت ظاهر عطر خوشبو و جذاب شنل چنس چه داستانی می تواند وجود داشته باشد؟ آیا می دانستید رنگ های مختلف عطرها از کوکو شنل الهام گرفته شده اند؟ زمانی که ترکیبات مختلف به عطر و رایحه تبدیل می شود بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و حس بویایی شما را تحریک می کند.

مجموعه عطر چنس دارای چهار عطر فوق العاده است. این عطرهای لوکس و جذاب، مانند Chance Eau Fraîche(انرژی بخش)، Chance Eau Vive(فلفل دلمه‌ای)، Chance(ملایم) و Chance Eau Tendre همگی ادوتویلت می باشند. در حال حتضر یک رایحه دلپذیر با بوی جدیدی به نام ادوپرفیوم Chance Eau Tendre که دارای پایه گلی و میوه ای همراه با نت های رز، گل یاس، مشک و گریپ فروت است به این مجموعه افزوده شده است. در جشن رونمایی از این عطر جدید، Savoir Flai به 5 نکته جذاب در خصوص مجموعه عطر chanel اشاره کرد که در ادامه این مقاله از کلبه عطر به آن ها خواهیم پرداخت.

خرید عطر زنانه شنل مدل CHANCE EAU FRAICHE

دایره شنل

نشان تجاری شنل به شکل یک الماس بر روی شیشه عطر معروف شنل نامبر 5 قرار گرفته است. Jacques Helleu کارگردان هنری شنل در سال 2002 سبک کاملا جدیدی از عطر شنل Chance را طراحی کرده است. طراحی زنانه، ایجاد فرم زاویه ای، محصور شدن در یک دایره نقره ای که بیانگر انرژی و شادی زندگی یک زن جوان می باشد و به خوبی همه این موارد در طراحی عطر به نمایش درآمده است.

گلبرک های شنل

این طراحی یک چیز فراتر از یک شکل دایره ای و ساده می باشد. یک نکته بسیار جذاب در خصوص چهار عطر Chance وجود دارد و آن هم این است که اگر همگی آن ها در کنار هم قرار بگیرند به شکل یک گل شبدر چهار برگ در می آیند.

تاس شنل

علاوه بر ظاهر زیبا این عطر، در بطری آن نقش مهمی را ایفا می کند. درپوش این عطر شنل به شکل یک تاس است که سمبلی از شانس و بازی به حساب می آید و شما را ترغیب می کند هر زمانی که خواستید عطر را اسپری کنید، خوش شانسی با شما همراه شود.

رنگ های عطر شنل

در کنار ظاهر چشم نواز شیشه، رنگ نقش بسیار پررنگی را دارد. عطرساز معروف Olivier Polge در این خصوص می گوید: «ما نمی‌توانستیم کار کردن بدون رنگ را تصور کنیم.» هر عطر از مجموعه Chance دارای طرح و شکل به خصوص می باشد که توسط عطرساز خود به وجود آمده است. Helleu عطرساز مشهور دیگری است که در خصوص عطر جدید شنل به نام Chance Eau Tendre می گوید: « رنگ صورتی این عطر که چیزی بین یاسی و بنفش روشن است از لباسی که توسط گابریل شنل طراحی شده الهام گرفته است.»

خرید عطر زنانه شانل مدل CHANCE

رایحه های عطر شنل

حقیقت واقعی که در عطرهای Chance پنهان شده است مربوط به ساخت و ساز بویایی آن ها می باشد. برخلاف رایحه های سنتی که در شکل هرمی ساخته شده اند دربرگیرنده نت های بالا، میانی و پایه می باشند. عطر Chance شبیه به یک صورت فلکی می باشد و مداوم در حال تغییر است. عطری که دارای رایحه خوشبو و جذاب است و نشان دهنده خوش شانسی شما می باشد.

در واقع، این سبک طراحی مجموعه عطر Chance گردهمای جسورانه جدیدی در خصوص اجرای نمایشی Chance می باشد که به نظر می رسد خوش شانسی و پیروزی بزرگی برای همه طرفداران عطر Chance به همراه دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۲
کلبه عطر

انسان یک موجود اجتماعی و احساساتی می باشد که در شرایط خاص مانند بروز یک مصیبت و در زمان های بحرانی به هم نوع خود کمک یا در مراسم عزای آن ها شرکت خواهد کرد. برای شرکت در مراسم عزاداری باید با شکل مناسب مراسم حضور پیدا کرد. ظاهر افراد باید در عین شیک بودن، نامتعارف نباشد، باید بصورت آراسته و بدون هیچ آرایشی غلیظی در مراسم شرکت کنید. بعضی از افراد که عطر زدن بخشی از آراستگی آن ها می باشد، نمی توانند که در مراسم عزاداری بدون استفاده از عطر در مراسم شرکت کنند. از این رو بهتر است که آن ها از عطرهای مناسب مراسم استفاده کنند. عطر مناسب مراسم عزاداری باید روحیه را تقویت کند و جوری نباشد که افراد، بوی ناخوشایند و غیرقابل تحملی را استشمام کنند. در این بخش از سایت کلبه عطر می خواهیم به خصوص عطرهای مناسب مراسم عزاداری بپردازیم. با ما همراه شوید.

چرا باید در مراسم عزاداری از عطرهای مناسب استفاده کنیم؟

آیا تا به حال چیزی در خصوص آروماتراپی یا عطر درمانی شنیده اید؟ آیا از خصوصیات عطر درمانی خبر دارید؟ حتما که همگی می دانیم حس بویایی از قوی ترین حواس پنجگانه ما می باشد و با دریافت بوی دلپذیر سینگال های مثبتی به سوی مغز انسان ارسال می شود، که در نتیجه موجب ایجاد حس خوب، کاهش استرس و اضطراب در افراد می شود. عطرها تاثیرات فراوانی در بهبود خلق و خوی ما داشته و تنش های عصبی را از شخص دور می کنند.

رایحه عطر مناسب مراسم عزاداری

رایحه عطرها از ترکیب چندین اسانس در کنارهم ایجاد می شود. بنابراین باید هنگامی که می خواهیم عطر مناسب مراسم عزاداری تهیه کنیم بهتر است دقت زیادی در رایحه های بکاررفته در عطر داشته باشیم. به صورت مثال، تحت هیچ شرایطی نباید از عطرهای گرم و تلخ استفاده کنید. زیرا این رایحه بیانگر غرور افراد می باشد و موجب ایجاد حس خوب در مراسم عزاداری نمی شود. پیشنهاد ما این است که بیشتر از رایحه های ملایم یا ملایم و خنک استفاده کنید. چون اینگونه عطرها باعث ایجاد حس آرامش و رفع خستگی در افراد می شود. عطرهای مخصوص مراسم عزاداری باید دارای رایحه های میوه ای و مرکبات و گل های خوشبو باشند.

چند نمونه از عطرهای که مناسب مراسم عزاداری هستند

همانطور که پیش از این گفتیم در مراسم عزاداری بهتر است از عطرهای تا حدی که ایده آل هستند استفاده کنید. چون عطرها باعث انتقال آرامش خاصی از ما به اطرافیانمان می شوند. در همین خصوص پیشنهاد می شود برای مراسم عزاداری از عطرهای مناسب استفاده شود. عطرهایی که با رایحه ملایم و تشکیل شده از مرکبات و گل های خوشبو گزینه ای ایده آل برای اینگونه مراسم ها می باشد، در ادامه به برخی از عطرهای زنانه و مردانه که مناسب مراسم عزاداری هستند خواهیم پرداخت. در ادامه با ما همراه شوید.

عطر زنانه ورساچه مدل Crystal Noir

خرید عطر زنانه Crystal Noir

ورساچه یکی از برندهای معروف و محبوب در صنعت عطرسازی است که در کشور ایتالیا فعالیت دارد. عطر کریستال نویر دارای ترکیبات میوه، گل و مرکبات می باشد که جزو عطرهای پرفروش بازار عطر و ادکلن زنانه است. با اسپری کردن این عطر خوشبو می توانید بوی میوه ها و گل های خوش عطر را استشمام کنید. این عطر مناسب مراسم عزاداری در هوای خیلی گرم می باشد که تا ماندگاری آن به مدت 7 ساعت است.

عطر مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme

خرید عطر مردانه Aqva Pour Homme

بولگاری هم یکی دیگر از برندهای ایتالیا است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. عطر مردانه Aqva Pour Homme این برند جزو ادوتویلت های پروفروش در میان عطرهای مردانه می باشد. این عطر بخاطر رایحه های تر و تازه و ملایمی که دارد می تواند هرکسی را جذب شما کند و از این جهت گزینه بسیار خوبی برای استفاده در مراسم عزاداری می باشد. هنگامی که این عطر را روی خود اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال خواهید شد که ترکیب شیرین آن موجب ایجاد شادی و نشاط می شود. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نت های میانی با ترکیب جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه جایگزین نت های ابتدایی می شوند و این ترکیب اقیانوسی با بوی تند خود موجب افزایش هیجان در شما می شود. نت های پایانی با بوی عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو و ویرجینا و نت های چوبی جای نت های میانی را می گیرند. این عطر بخاطر رایحه های باکیفیت خود از قدرت ماندگاری بالا و پخش بوی خوبی برخوردار است که شما را این نظر راضی خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۲
کلبه عطر

اکثر عطرهای که برای نوجوانان وارد بازار عطر و ادکلن می شود دارای رایحه های وانیل یا به طور افراطی، مخلوطی از رایحه ها با اسانس های گل های گوناگون و میوه ای می باشد که جوان ها را جذب خود می کند. معمولا این عطر و ادکلن های که دراای رایحه های تندی هستند، برای استفاده روزانه توصیه نمی شوند ولی از آنجایی که اکثر نوجوان ها دوست دارند مورد توجه دوست و آشنای خود قرار بگیرند و مورد پسند و جذاب بنظر بیایند، از عطرهای استفاده می کنند که دارای رایحه های تندی هستند و با اینکار مورد توجه دوستان خود در جمع های دوستانه قرار می گیرند.

معمولا نوجوان ها برای اینکه بیشتر مورد توجه دوستان خود قرار بگیرند، چندین بار عطر تند را در ناحیه های مختلف بدن خود اسپری می کنند تا با اینکار رایحه تند تری را به وجود بیاورند و بیشتر در معرض دید قرار بگیرند. اما اینکار بصورت عکس جواب می دهد و باعث می شود که میگرن یا سردردهای اطرافیانتان تشدید پیدا کند.

رسیدن به نقطه تعادل در بین اینهمه عطر با رایحه های مختلفی که در بازار وجود دارد، کار بسیار دشواری می باشد، اما هرگز نباید آنقدر از عطرهای مختلف با رایحه های متفاوت استفاده کنید که کسی نتواند به سمت شما نزدیک شود!

اینکه بتوانید به این نتیجه برسید که کدام عطر برای سن و سال شما مناسب می باشد و ارزش خریدن دارد و یا بوی خوبی از خود ساطح می کند یا نه؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها قطعا به زمان نیاز دارد و کمی پیچیده می باشد، مخصوصا که امروزه عطرها از تنوع فراوانی برخوردار می باشند که همگی وسوسه کننده هستند.

در هر صورت اگر می خواهید برای دختر یا پسر نوجوان خود عطر بخرید، حتما این مقاله از کلبه عطر را مطالعه کنید تا با 3 عطر مخصوص نوجوانان آشنا شوید. با ما همراه شوید.

عطر دخترانه Marc Jacobs fragrance daisy

این عطر دخترانه در سال 2007 زیر نظر عطاران کاربلد طراحی شده است و غلظت آن از نوع ادوتویلت می باشد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این عطر بخاطر رایحه های لطیف، نافذ و خنکی که دارد از محبوبیت و معروفیت بالایی برخوردار می باشد. در این ادوتویلت فقط 4 الی 8 درصد رایحه خالص مورد استفاده قرار گرفته است و همین باعث شده است که عطر بسیار خنک و سبک باشد و بوی خوبی نسبت به عطرهای دیگر بازار داشته باشد.

برندی که کار طراحی این عطر را انجام داده است القابی را برای این عطر در چندین سال اخیر در نظر گرفته است، مانند: رویای اصلی یک تینیجر (کاییا گربر) Kaia Gerber، دختر سیندی کرافورد (Cindy Crawford’s daughter) و مادر رایحه ها و دلیل اصلی انتخاب این القاب این است که این ادوتویلت را مختص دخترهای نوجوان و تینیجرها کرده است.

هنگامی که بخشی از این رایحه در فضای اتاق پراکنده می شود، به نظر می رسد که عطر بویی به مانند برگ های بنفش و توت فرنگی وحشی دارد که شما را درگیر خود می کند. بطن این ادوتویلت از عطر گل یاسمن، باغیا و گریپ فروت می باشد.

در واقع بیس اصلی این ادکلن مشک، رایحه درخت محکم و سخت صندل سفید و وانیل است. ( مشک ماده ای در غده یا کیسه جنس نر برخی حیوانات مانند آهوی ختن، موش آبی و اردک استرالیایی است که بویی سنگین و معطر به وجود می آورد.)

این عطر دخترانه به علت داشتن رایحه ارگانیک (مرکبات خوشبو)، خنک و تر و تازه خود یکی از بهترین گزینه ها برای دختر های نوجوان کی باشد که علاقه زیادی به استفاده از عطرهای روز دارند.

عطر پسرانه Ralph Lauren polo blue eau de Toilette (رالف لورن پولو)

به جای اینکه از عطرهای با رایحه های تند استفاده کنید که به سختی بوی آن ها از بین می رود، بهتر است یک پسر نوجوان از یک عطر که دارای رایحه ملایم می باشد استفاده کند. (پسرهای نوجوان هم معمولات از عطر به جای اسپری استفاده می کنند، یکی از علل برای این انتخاب هم می تواند این باشد که، پسرها اکثرا دوست دارند تاثیر گذار باشند و خاطره آن ها در یاد اطرافیانشان بماند.)

عطر رالف لورن پولوی آبی یک ادوتویلت خاص با رایحه ملایم و خنک است که با بوی خوب خود باعث آزار اطرافیان شما نمی شود و برعکس باعث جذب آن ها می شود.

با استشمام این عطر منحصر بفرد، به دنیای اقیانوس ها و دریاها خواهید رفت که در کنار آن ها نت های ریحان، مریم گلی، جوز، قوزه و مشک وجود دارد. ادوتویلت رالف لورن، احساس تر و تازگی را به شما منتقل می کند. در این عطر از رایحه های بسیار جالبی استفاده شده است که بوی دلپذیری دارند و شما برای مدت ها می توانید از آن استفاده کنید.

ادوپرفیوم دخترانه Taylor swift incredible things Eau de parfum

سومین عطر از این لیست می رسد به برند تیلور سوئیفت معروف که محبوبیت زیادی دارد. وی با طرح این عطر به دنبال نشان دادن استایل یک دختر مدرن، بالغ و امروزی بوده است که بسیار امید دارد مرد رویاهای خود را نیز ملاقات کند. نه تنها بطری این عطر بسیار زیبا و خاص طراحی شده است و باعث زیبایی کیف لوازم آرایشی هر دختری می شود، بلکه رایحه این عطر هم از عطرهایی با رایحه تند و هم از عطرهایی با رایحه ملایم است.

عطر incredible things دارای رایحه گریپ فروت و فلفل صورتی است و در بیس این عطر رایحه وانیل، جیر، عنبر سفید و مشک وجود دارد. این ادوپرفیوم جزو بهترین عطرهای مناسب نوجوانان است که به توسط برند معروف تیلور سوئیفت ساخته شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۱
کلبه عطر