کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

همانطور که مراسم عروسی برای عروس خانم ها روز مهم و با ارزشی است، برای آقا دامادها هم روز بسیار مهم و ارزشمندی است که تمام سعی خود را می کنند تا در مجلس عروسی خود به بهترین صورت ممکن حاضر شده و بدرخشند. برای حضور در مراسم عروسی خود تمام مواردی که نیاز است را به بهترین نحو آماده می کنند تا کم و کسری به وجود نیاید. ولی یکی از لوازم مورد نیاز داماد که اهمیت انتخاب آن بسیار زیاد است و همچنین باید در انتخاب آن ظرافت و نهایت دقت در نظر گرفته شود، عطر داماد است. انتخاب عطر برای داماد امری می باشد که به وقت و حوصله کافی نیاز دارد.

اگر روز عروسیتان نزدیک است، انتخاب عطر برای داماد را باید جدی بگیرید، زیرا همانگونه که انتخاب عطر برای عروس مهم بوده، انتخاب عطر برای داماد هم با اهمیت می باشد و باید برای انتخاب عطر دقت و تایم زیادی را صرف کنید. در این روز زیبا، هرکاری کنید به یاد مهمان ها خواهید ماند، حتی عطر حضور شما تا مدت ها در خاطره ها ثبت شده و با استشمام این عطر ، به یاد شما و روز عروسیتان می افتند. پس با این تفاسیر چه خوب است که به بهترین صورت و با دلنشین ترین رایحه ها در ذهن مهمان ها ماندگار شوید. در این مقاله از کلبه عطر قصد داریم نکاتی که را باید در هنگام خرید عطر مردانه رعایت کنید را با شما عزیزان در میان بگذاریم. با ما همراه شوید.

عطر همیشگی خود را فراموش کنید

یکی از نکاتی که باید داماد و عروس در انتخاب عطر خود در نظر بگیرند، این است که تحت هیچ شرایطی نباید از عطری که سال ها و ماه ها از آن استفاده کرده اند را بازهم در روز عروسی، استفاده کنند. اطرافیانتان شما را با همان عطر می شناسند، پس اگر بخواهید باز هم از همان عطر استفاده کنید، هیچ تفاوت هیجان انگیزی را به وجود نخواهید آورد که در ذهن مهمانتان ثبت شود. پس بهتر است که در این رز متفاوت از یک رایحه متفاوت و جذاب دیگری استفاده کنید.

در نظر گرفتن فصل برگزاری مراسم

انتخاب عطر یکی از مهم ترین موارد است که داماد باید به آن توجه کند. علاوه بر سلیقه شخصی، داماد باید به فصل هم دقت کند چون از عوامل مهم در انتخاب عطر است. در کل عطرها باید بر اساس فصل ها انتخاب شوند. مثلا در فصل تابستان قرار دارید، نباید از عطرهای که دارای رایحه گرم و تند تد دارند استفاده کنید. یا بالعکس در فصل خنک از عطرهای سرد و خنک بهتر است استفاده نکنید.

اگر داماد در روزهای گرم مراسم بگیرد، باید از عطرهای که دارای نت مرکبات، رز، یاسمین، گل ابریشم و شکوفه های پرتقالا و نارنج استفاده کنید. در فصول سرد باید از عطرهای که دارای نت های رایحه شرقی، وانیل، دارچین، بخورهای معطر، عنبر و نت های ادویه ای استفاده کنید.

بهار به همراه خود شادابی و طراوات می آورد، پس رایحه های سبز و گلی با نت های نعنایی و شکوفه نارنج انتخاب فوق العاده ای برای شما خواهد بود. در فصل پاییز هم باید از رایحه های چوبی،استفاده کنند. در این روزها گاهی هوا سرد و کاهی گرم خواهد بود و به همین دلیل بهتر است از رایحه های که مناسب روزهای مدنظر شما هستند استفاده کنید. بهترین نت های این فصل را می توان نعناع هندی، وتیور، چوب صندل، عنبر و گلسنک دانست.

ساعت برگزاری مراسم

یکی از مواردی که در انتخاب عطر مهم است ساعت و زمان مراسم می باشد که شاید برای داماد تعجب برانگیز باشد. عطرها دارای رایحه های مختلفی می باشند که هر کدام مناسب روز یا شب هستند. به صورت مثال، اگر مراسم شما قرار است در روز برگزار شود بهتر است از رایحه گل ها و مرکبات استفاده کنید و همچنین اگر مراسم عروسی شما در شب برگزار می شود عطرهای که دارای رایحه های ادویه، چوبی و بامبو هستند را انتخاب کنید.

انتخاب عطر برای داماد با توجه به محل

هنگامی که عطر روز عروسی تان را می خواهید انتخاب کنید، بهتر است محل یا مکانی که مراسم در آن برگزار می شود را درنظر بگیرید. به این معنی که، در مراسم های کنار ساحل یا باغ باید عطرهای که از ماندگاری بالا و دارای رایحه های تند و منحصر به فرد هستند استفاده کنید. همچنین برای داخل سالن ها هم می توانید از رایحه های ملایم تر استفاده کنید.

عطرهای با درصد روغن بیشتر

حتما می دانید که مراسم عروسی یک یا دو ساعت از وقت شما را نخواهد گرفت و یک روز کامل شما را درگیر خود می کند. پس با توجه به این موضوع باید عطرهای که از ماندگاری بالا و خاصیت پخش کنندگی عالی هستند انتخاب کنید تا مدت طولانی را بر روی شما باقی بمانند. عطرهای ادوپرفیوم برای این روزها خوب هستند چون از غلظت بالایی نسبت به ادوتویلت ها و ادکلن ها برخوردار هستند و نیاز به استفاده مداوم از آن نیست. از ویژگی های مهم دیگر این ادوپرفیوم ها می توان به این موضوع اشاره کرد که با تحرک و رقص بوی خوشی از عطر شما در محیط اطراف پخش می شود. این موضوع می تواند تاثیرات مثبتی در ذهن مهمان ها باقی بگذارد.

علاقه داشتن به عطر

یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب عطر که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد، این است که خود داماد به عطر علاقه داشته باشد چون باید در روز عروسی خود از آن در طول روز استفاده کند و بخاطر همین باید عطر مورد نظر را دوست داشته باشد. اگر خودتان به عطر انتخابی علاقه ای ندارید و با روحیات شما هیچ ارتباطی ندارد یا با زدن آن حس خوبی به شما دست نمی دهد و فقط بخاطر اینکه فروشنده به شما پیشنهاد داده است، چه انتظاری دارید تا برای دیگران خوشایند و جذاب باشد. پس باید عطر خود را بر اساس سلیقه و علاقه خود بخرید و با بوی آن حس خوبی را بدست بیاورید.

ماندگاری طولانی تر با نقاط پالس بدن

اگر می خواهید ماندگاری عطرهای خود را بیشتر کنید، بهتر است عطر را روی نقاط پالس یا نبض دار بدن اسپری کنید. چون در این نقاط رگ های خونی جریان دارند و به شکل یک پمپ عطر، بوی رایحه را به صورت متداوم پخش می کنند. نقاط پالس بدن عبارتند از مچ دست، آرنج های دست، پا و پشت گوش.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۴۲
کلبه عطر

از سالیان دراز تا کنون مردم برای خوشبویی خود از عطر استفاده می کرده اند و امروز استفاده از عطر به یک ضرورت تبدیل شده است و همه باید از آن استفاده کنیم. به همین منظور برندهای زیادی در صنعت عطرسازی فعالیت دارند که هرکدام محصولات فراوانی را راهی بازار عطر و ادکلن کرده اند تا بتوانند فروش خوبی را تجربه کنند. برند بالماسو از برندهای معروف و محبوب کشور فرانسه می باشد که محصولات شیک و خوشبویی را وارد بازار کرده است. در این مقاله از کلبه عطر قصد داریم به معرفی ادوپرفیوم Balmaso Silver بپردازیم. توصیه ما این است که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید.

معرفی برند بالماسو (Balmaso)

بالماسو از برندهای معروف و شناخته شده کشور فرانسه است که در صنعت عطرسازی فعالیت دارد و از سابقه درخشانی برخوردار می باشد. این برند همیشه سعی کرده است عطرهای را راهی بازار کند که از لحاظ کیفیت بسیار عالی و همچنین دارای قیمت اقتصادی باشند که تا حدود زیادی در این مسئله موفق بوده اند و توانسته اند روی حرف خود بمانند. برند بالماسو عطرهای باکیفیت و شیکی را برای آقایان و خانم های شیک پوش راهی بازار کرده است که هر کدام فروش خوبی را تجربه کرده اند و توانسته اند برای خود طرفداران زیادی را بدست بیاورند.

خرید عطر مردانه Balmaso Silver

معرفی ادوپرفیوم مردانه Balmaso Silver

عطر Balmaso Silver از محصولات شیک و باکیفیت برند شناخته شده بالماسو است که موفق شده است فروش خوبی را تجربه کند. این عطر از غلظت ادوپرفیوم می باشد که از قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است و همچنین رایحه های تشکیل دهنده آن بسیار خوشبو و باکیفیت هستند که قطعا شما را راضی نگه خواهد داشت. با اسپری کردن این عطر در مراسم ها می توانید به یک فرد شیک پوش و خاص تبدیل شوید. ادوپرفیوم Balmaso Silver بیانگر نماد یک قهرمان می باشد که با استفاده از آن بالماسو سیلور دارای رایحه تلخ همراه با طبع خنک است که بوی فوق العاده ای دارد و همه ی افراد جذب بوی آن خواهند شد. این عطر در سال 2013 زیر نظر برند بالماسو و عطرسازان کاربلد طراحی و فرمولاسیون شده است. همینطور این عطر دارای 80 میلی لیتر حجم است که این امکان را به شما می دهد تا از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و به خرید عطر جدید نیاز نداشته باشید.

ویژگی ظاهری عطر لوکس Balmaso Silver

ادوپرفیوم بالماسو سیلور همانطور که از نامش پیدا است بصورت یک دست نقره ای رنگ است که باعث ایجاد حس در فرد می باشد. بطری این عطر بصورت شیشه ای است که در بخش پایینی آن نام Balmaso ثبت شده است و همچنین درپوش آن شیشه ای است که به خوبی روی بطری قرار گرفته است. هنگامی که عطر داخل شیشه به اتمام رسید می توانید داخل آن یک گل بگذارید و آن را بر روی میز خود قرار دهید چون بطری بسیار زیبایی دارد.

عطرساز ادوپرفیوم بالماسو سیلور

برند بالماسو برای ساخت و فرمولاسیون عطرهای خود از عطرسازهای کاربلد استفاده می کند تا محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا راهی بازار کند. ادوپرفیوم سیلور هم از این قاعده مستثنا نمی باشد و زیر نظر عطرساز کاربلدی به خوبی طراحی و فرمولاسیون شده است و توانسته است موفقیت های زیادی را بدست بیاورد.

کشور سازنده عطر مردانه Balmaso Silver

همانطور که می دانید برند بالماسو در کشور فرانسه قرار دارد و تمام محصولات خود را هم در همین کشور به تولید می رساند و عطر مردانه Balmaso Silver هم مانند سایر محصولات این برند در کشور زیبای فرانسه طراحی شده است و اول در همین کشور به فروش رسیده است و بعد از آن راهی اروپا و سایر کشورها شده است.

خرید عطر مردانه Balmaso Silver

ادوپرفیوم بالماسو سیلور برای چه آقایانی مناسب می باشد؟

عطر Balmaso Silver دارای رایحه تلخ و خنک است و در آن گاهی اوقات بوی چوبی استشمام می شود. تمام این موارد این عطر را مناسب استفاده در تمام فصل ها به ویژه بهار و تابستان کرده است تا عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد. آقایانی که علاقه زیادی به عطرهای تلخ دارند و دوست دارند همیشه جذاب باشند، می توانند با خرید بالماسو سیلور یک عطر جذاب و خوشبو را در کنار خود داشته باشند تا در تمام مراسم ها یک فرد متفاوت و خاص باشند.

نت های بکار رفته در عطر Balmaso Silver

برای ساخت این عطر از رایحه های خوشبو و باکیفیت استفاده شده است. هنگامی که این عطر را روی پوست خود اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی زعفران، هل و ترنج خواهید شد که موجب ایجاد حس شادابی در شما می شوند. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی توت، فلفل فرنگی شیرین، گل زرد، زنبق و دانه سیاه می رسد که از راه برسند و جایگزین نت های میانی شوند. این ترکیب به شما حس خوبی را منتقل می کند و باعث شادابی شما خواهد شد. در آخر هم بوی نت های پایانی با بوی مشک، چوب صندل، پیچ اناری و okoume به مشام می رسد که ترکیب آن ها بوی بسیار دلپذیری را ایجاد می کند و برای چندین ساعت بوی آن روی پوست شما باقی خواهد ماند. همچنین ماندگاری عطر به نوع پوست شما هم بستگی دارد.

ماندگاری و پخش بو عطر مردانه Balmaso Silver

عطر بالماسو سیلور بخاطر غلظت و رایحه های باکیفیتی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است، از ماندگاری و پخش بو بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین برند بالماسو بخاطر ماندگاری و پخش بوی بالا خود زبان زد است و به همین خاطر توصیه ما به آقایانی که به دنبال عطر خوشبو با بوی تلخ هستند حتما این عطر را در انتخاب های خود قرار دهند چون تحت هیچ شرایطی پشیمان نخواهند شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۴۱
کلبه عطر

اگر شما هم از طرفداران عطر و ادکلن هستید، حتما برند محبوب و معروف کلوین کلاین را می شناسید. این برند با نام اختصاری c.k شناخته می شود که یکی از برندهای محبوب و برتر در دنیا است که از سال 1960 در زمینه مد، لباسریال اکسسوری و عطر فعالیت خود را آغاز کرده است و تا به امروز بهترین ها را ارمغان آورده اند. خانم های خوش سلیقه حتما عطرهای کلوین کلاین را به خوبی می شناسند. مخصوصا عطر ایفوریا که یکی از خوشبو ترین و ماندگاری ترین محصولات کلوین کلاین می باشد. این عطر رایحه بی نظیر و ذلگیری دارد که شما را شگفت انگیز خواهد کرد. در ادامه با کلبه عطر همراه شوید تا شما را با عطر زنانه EUPHORIA بیشتر آشنا کنیم. با ما همراهد شوید.

معرفی عطر EUPHORIA

ادوپرفیوم زنانه EUPHORIA جزو عطرهای لوکس و شیک می باشد که از رایحه های دلپذیری برخوردار است و در سال 220 زیر نظر برند کلوین کلاین طراحی و فرمولاسیون شده است. کلمه ایفوریا در انگلیسی به معنی لذت و شادی وصف ناشدنی می باشد که هدف از نامگذاری آن ایجاد حس دلپذیری است. رایحه شرقی و گل دار این عطر بهترین احساسات را در هر خانمی می تواند تلقی کند. رایحه بسیار جادویی و اسرار آمیز عطر زنانه ایفوریا به شما حس جذابیت و برتری می دهد و شما با استفاده از این عطر زنانه می توانید خود را به زنی جذاب تبدیل کنید. درست است که این عطرها سال ها پیش معرفی شده است ولی تا کنون جزو عطرهای پرفروش و محبوب در میان خانم های شیک پوش می باشد.

خرید عطر زنانه EUPHORIA

ویژگی های ظاهری ادوپرفیوم زنانه EUPHORIA

کسانی که این عطر را طراحی کرده اند بسیار خوش سلیقه و خلاق بوده اند که توانسته اند بطری ایفوریا را به زیبایی هر چه تمام طراحی کنند. طراحان این عطر دومینیک روپیون، کارلوس بنیم و لوک دانگ می باشند. رایحه گل بنفشه موجود در این عطر زنانه خوشبو جز برجسته ترین رایحه ها است که از این روز در ظاهر این عطر نیز از رنگ بنفش استفاده شده است تا علاوه بر نمادی از این رایحه نشانه ای از لوکس بودن عطر باشد. طراحی منحصر به فرد ظاهری عطر زنانه ایفوریا که شبیه به چشم است الهام گرفته از افسون گری شخصیت زنان جذاب می باشد. عطر زنانه ایفوریا از نوع ادوپرفیوم می باشد. عطر زنانه ایفوریا از نواع ادوپرفیوم می باشد و حجم آن 100 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.

سلبریتی ها و عطر زنانه ایفوریا

به طور کلی می توان نقطه اوج عطر ایفوریا را در تبلیغات منحصر به فرد با بازی هنرمند محبوب استرالیایی، مارگو رابی دانست. او با حسی بسیار فوق العاده و زیبایی نهایت احساسات یک زن افسونگر و جذابی را که عطر زنانه ایفوریا را تجربه کرده است، به خوبی نشان داده است. همین موضوع باعث شده است تا تعدادی زیادی از طرفداران این سلبریتی مجذوب این عطر شوند و بعد از آن سلبریتی های معروفی چون آنجلینا جولی و... از این عطر زنانه استقبال کنند و در مدت زمان کمی بسیاری جذب خرید این عطر شوند.

خرید عطر زنانه EUPHORIA

عطر زنانه ایفوریا برای چه خانم های مناسب است؟

آیا تا به حال درخصوص عطرهایی مخصوص ماه چیزی شنیده اید؟ می دانید که هر عطر متناسب با شخصیت هر فرد می باشد. رایحه بی نظیر عطر EUPHORIA یک انتخاب جذاب و فوق العاده برای خانم های فروردینی می باشد. در حقیقت رایحه عطر زنانه ایفوریا هارمونی بسیار پیچیده  و جذابی از میوه ها و گل های خوشبو می باشد که آن را به عطری درخشان و اسرار آمیز تبدیل کرده است. عطر EUPHORIA کلوین کلاین می تواند یاد و خاطره شما را در ذهن هر کسی ثبت کند. در نتیجه تمام خانم هایی که علاقمند به استفاده از عطرهای کلاسیک و لوکس هستند می توانند از ادوپرفیوم خوشبو EUPHORIA استفاده کنند.

اگر از آن دسته خانم های شیک پوش هستید که عطر خود را با همسرتان ست می کنید تا بتوانید در کنار هم حسی شگفت انگیز را در کنار یکدیگر تجربه کنید می توانید نمونه مردانه این عطر را برای همسر خود تهیه کنید. عطر مردانه ایفوریا نیز انتخاب مناسب برای آقایان جذاب می باشد. شما می توانید با انتخاب عطرهای ایفوریا زنانه و مردانه بهترین و جذاب ترین لحظه ها را در کنار هم تجربه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۳:۴۱
کلبه عطر

امروزه انتخاب کردن عطر یک کار دشواری به حساب می آید چون در بازار عطر و ادکلن، محصولات با تنوع بسیار زیادی وجود دارند و همین مسئله انتخاب عطر را برای ما سخت کرده است. شنل یک برند فرانسوی می باشد که کارنامه درخشانی در صنعت عطرسازی دارد و موفق شده است عطرهای زیادی را راهی بازار کند. در این مقاله از کلبه عطر تصمیم گرفته ایم ادوتویلت زنانه Chance Eau Fraiche را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

ادوتویلت Chance Eau Fraiche و ویژگی های آن

ادوتویلت Chance Eau Fraiche از محصولات خوب و باکیفیت برند شناخته شده شنل می باشد. این برند از محبوبیت و اعتبار زیادی در سراسر دنیا برخوردار است که با تکیه بر این موارد توانسته است موفقیت های چشمگیری را بدست بیاورد. عطر خوشبو Chance Eau Fraiche در سال 2007 برای خانم های شیک پوش زیر نظر برند شنل با همکاری عطرسازی ساز مشهور و معروف به نام Jacques Polge طراحی و فرمولاسیون شده است. همچنین این عطر دارای یک بطری زیبا  شیک است که هرکسی را می تواند جذب خود کند. رایحه های اصلی این ادوتویلت زنانه را نت های گلی و چیپر تشکیل می دهند که ترکیب آن ها بوی بسیار دلپذیری را به وجود می آورد. البته ناگفته نماند که این عطر دارای حجم 100 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و نگران خرید عطر جدید نباشید.

خرید عطر زنانه Chanel Chance Eau Fraiche

ظاهر عطر چنس او فرش

بطری عطر Chance Eau Fraiche به شکل یک دایره طراحی شده است با اینکه ساده می باشد ولی فرم بسیار زیبا و جذابی دارد. مایع سبز رنگ آن از روی شیشه شفاف بطری کاملا مشخص می باشد و یک درپوش شیشه ای روی آن قرار گرفته است که در کنار هم ترکیب زیبایی را به وجود آورده اند. این بطری به راحتی در دست خانم ها جا می شود و خوش دست است. همچنین زیبایی این عطر هرکسی را می تواند جذب خود کند.

نت های بکار رفته در عطر زنانه Chance Eau Fraiche

پایه اصلی این عطر گلی و چیپر می باشد. هنگامی که این عطر را روی پوست یا لباستان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی رایحه های لیمو و سدر خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی می رسد که با بوی فلفل صورتی، سنبل آبی و گل یاس جای نت های اولیه را بگیرند. در آخر هم نت های پایانی با بوی چوب ساج، بنفشه، عنبر، پاتچولی (نعناع هندی)، وتیور و مشک سفید از راه می رسند و برای مدتی باقی می مانند. ترکیب این نت ها رایحه خوشبویی را در کنار ایجاد می کنند که می تواند هرکسی را جذب خود کند.

طبع عطر Chance Eau Fraiche

این ادوتویلت زنانه دارای طبع خنک است و با توجه به رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب استفاده در فصول گرم سال می باشد و بهترین عملکرد آن در بهار و تابستان است. کسانی که عاشق استفاده از عطرهای تند با طبع خنک هستند، ادوتویلت Chance Eau Fraiche گزینه جذابی و مناسبی برای آن ها خواهد بود.

خرید عطر زنانه Chanel Chance Eau Fraiche

پخش بو و ماندگاری عطر زنانه Chance Eau Fraiche

در ساخت عطر زنانه Chance Eau Fraiche از مواد باکیفیت و خوبی استفاده شده است که نتیجه آن ها باعث شده است ماندگاری و پخش بوی این عطر خوب و مطلوب باشد. اگر تصمیم به خرید یک عطر برای مصرف روزانه گرفته اید، این عطر می تواند گزینه خوبی برای شما باشد، پس آن را از دست ندهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۸ ، ۱۶:۴۴
کلبه عطر

آقایان شیک پوش ترجیح می دهند به جای استفاده از عطرهای معمولی از عطرهای خاص و باکیفیت استفاده کنند. عطر بلک افغان هم جزو عطرهای شیک و گران قیمت و خاص می باشد که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این عطر خوشبو دارای رایحه تلخ همراه با طبع گرم می باشد که در این بخش از مقاله کلبه عطر می خواهیم به معرفی عطر بلک افغان از برند ناسوماتا بپردازیم. با ما همراه شوید.

معرفی ادوپرفیوم مردانه black afgano

ادوپرفیوم مردانه بلک افغانو جزو عطرهای شیک و خاص است که هرکسی توان خرید آن را ندارد، چون عطر گران قیمتی می باشد. این عطر زیر نظر برند ناسوماتا طراحی و فرمولاسیون شده است. عطر black afgano بخاطر پخش بو و قدرت ماندگاری که دارد بسیار محبوب و معروف شده است چون برای مدت طولانی بوی آن روی شما باقی می ماند و به راحتی اطرافیان شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد. این عطر به گونه ای طراحی شده است که آقایان و خانم ها می توانند بصوررت همزمان از آن استفاده کنند. همچنین ادوپرفیوم مردانه black afgano دارای حجم 30 میلی لیتر است و آن را می توانید از فروشگاه های معتبر مانند کلبه عطر تهیه کنید و از استفاده کردن آن لذت ببرید.

ویژگی های ظاهری عطر مردانه ناسوماتا black afgano

بطری عطر black afgano بسیار جذاب و شیک می باشد و به زیبایی هر چه تمام طراحی شده است. شیشه این عطر شفاف می باشد و مایع مشکی رنگ آن کاملا مشخص است که بیانگر بهترین کیفیت گیاه حشیش است و بخش گردن بطری فلزی است و درپوش چوبی آن با سایز بزرگ خود به خوبی روی بطری سوار شده است که در کنار هم ترکیب چشم نوازی را به وجود آورده اند.

کشور سازنده عطر بلک افغان

عطر بلک افغان در کشور هلند و تحت نظر برند ناسوماتا ساخته است. تمام کارهای تولید این عطر در کشور زیبای هلند انجام شده است و ناسوماتا عطرهای خود را در همین کشور تولید و طراحی می کند. همچنین این عطر برای اولین بار در کشور هلند روانه بازار شد و بعد از به بازارهای اروپایی راه پیدا کرد.

عطار سازنده black afgano ناسوماتا

بلک افغان توسط یک عطار کاربلد و مشهور ساخته شده است و اسم سازنده آن الساندرو گوالتیری (Alessandro Gualtieri) می باشد که کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده است تا عطر آن ماندگار شود.اگر قصد خرید عطر خاصی را داشتید، حتما این عطر را در میان گزینه های جذاب خود قرار دهید، چون هرگز پشیمان نخواهید شد.

نت های بکار رفته در عطر مردانه بلک افغان

اگر قصد خرید یک عطر خاصی را دارید که بتوانید با همسر خود بصورت مشترک از آن استفاده کنید، بدون شک عطر بلک افغان گزینه جذاب و شیکی برای شما خواهد بود. چون رایحه های بکار رفته در این عطر هم مناسب آقایان است و هم مناسب خانم ها. هنگامی که این عطر را اسپری می کنید متوجه بوی گیاه شاهدانه و نت های سبز خواهید شد که حس خوبی را در شما ایجاد می کنند. نت ابتدایی این عطر را گیاه شاهدانه تشکیل می دهد و بعد از مدتی نت های میانی با رایحه های چوبی، قهوه، صمغ، تنباکو از راه می رسند و جایگزین نت های میانی می شوند . ترکیب آن ها موجب ایجاد آرامش می شود. در پایان هم نت های بخور و عود از راه می رسند و باعث ایجاد حس آرامش و امنیت درونی در شما می شود. ترکیب این نت ها به گونه ای است که احساس می کنید در حال انجام مدیتیشن می باشید.

ماندگاری و پخش بوی ادوپرفیوم black afgano

عطر بلک افغان بخاطر رایحه های که دارد از قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی برخوردار می باشد. این عطر در شش ساعت ابتدایی بوی بسیار عالی دارد ولی بعد از اینکه مدتی را سپری می کنید کم کم از غلظت آن کاسته می شود. اما حداقل زمانی که بوی این عطر باقی می ماند، دوازده ساعت می باشد و همچنین به مدت 3 روز بوی آن روی الیاف پوشاک باقی می ماند. میزان ماندگاری و پخش بوی عطر به زمان استفاده، چربی پوست و گروه خونی فرد بستگی دارد ولی در کل بلک افغان از ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۶:۱۵
کلبه عطر

گوچی از برندهای معروف و محبوب در صنعت عطرسازی است که از قدمت طولانی برخوردار می باشد و محصولات زنانه و مردانه خوشبو و باکیفیت زیادی را راهی بازار کرده است. هر زمان که حرف از عطرهای مردانه به وسط می آید، عطر های مردانه گوچی در آنجا حضور دارند و کمتر می توانید فردی شیک پوش پیدا کنید که از عطرهای مردانه گوچه استفاده نکرده باشد. عطرهای گوچی همیشه در بازار عطر جزو بهترین ها بوده اند که مشتریان زیادی را داشته اند. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم به معرفی 5 عطر مردانه خوشبو از برند گوچی بپردازیم.

استفاده کردن از عطر و خوشبو بودن یکی از عوامل مهم و قابل توجه از زمان قدیم تا به امروز بوده است و هرکسی دوست دارد که بوی خوبی داشته باشد. اما بیشتر آقایان به دنبال استفاده کردن از عطری هستند که علاوه بر خوشبویی دارای قیمت مقرون به صرفه ای هم باشد. محصولات گوچی از مدل های مختلفی برخوردار است که هم قیمت ارزانی دارند و هم قیمت گران و این ویژگی باعث شده است که هر کسی بر اساس نیاز و توان خود از این برند خرید کند. در ادامه قصد داریم برخی از عطرهای مردانه گوچی را که دارای قیمت ارزانی هستند را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

ادوتویلت مردانه Gucci Guilty Diamond

عطر Gucci Guilty Diamond از محصولات خوب و باکیفیت برند گوچی است که در حقیقت نسخه جدید عطر گوچی گیلتی می باشد و در سال 2014 طراحی و فرمولاسیون شده است و در همان ابتدا بخاطر یدک شدن نام گوچی گیلتی توانست به سرعت فروش خوبی را تجربه کند و همچنین محبوبیت خوبی بدست بیاورد. این عطر دارای رایحه ای ترکیبی می باشد که در آن گل و طبیعت و خوراکی استفاده شده است.

اکثر آقایانی که به رایحه های طبیعی علاقه دارند این عطر مردانه را انتخاب می کنند و رضایت کاملی از آن دارند. رایحه ابتدایی عطر گیلتی دیاموند از فلفل صورتی، پرتقال ماندارین و لیمو تشکیل شده است و نت های میانی آن را هم گشنیز، اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و همچنین شکوفه بهار نارنج تشکیل داده است و در آخر هم بوی نت های پایانی آن را اسانس های نعناع هندی و سدر تشکیل می دهند.

ادوتویلت مردانه Guilty Black Pour Homme

ادوتویلت مردانه گوچی مدل گیلتی بلک پورهوم که آن هم جزو خانواده گوچی گیلتی می باشد و به خاطر بوی فوق العاده ای که دارد فروش خوبی را تجربه کرد و حتی در مسابقه FiFi نیز برنده شد که با این آمارها خود را عطر برتر قرن معرفی کرده است. عطر Guilty Black Pour Homme دارای طبع خنک است که مناسب استفاده در فصل های گرم سال می باشد و شما از رایحه ای که پخش می شود بسیار خرسند خواهید شد. این عطر گوچی در سال 2013 در کشور ایتالیا فرمولاسیون و طراحی شده است.

خرید عطر گوچی Guilty Black Pour Homme

این عطر خوشبو مردانه دارای رایحه تند، خوراکی، گل و طبیعت می باشد که در نت آغازین خود می توانید رایحه اسطوخودوس و گشنیز را استشمام کنید که ترکیب فوق العاده ای می باشد که باعث ایجاد آرامش می شود. در رایحه های میانی هم نت های سبز، شکوفه پرتقال و بهار نارنج وجود دارد و در انتها هم رایحه سدر و گشنیز پخش می شود که برای مدت طولانی بوی آن باقی خواهد ماند.

عطر مردانه گوچی مدل Guilty Pour Homme

گوچی از برندهای معروف کشور ایتالیا است که تمام محصولات خود را در این کشور تولید می کند و در سال 2015 تصمیم به تولید یک عطر خوشبو و باکیفیت گرفت و توانست عطر مردانه Guilty Pour Homme را روانه بازار عطر و ادکلن مردانه کند تا بتواند چالش جدی را برای بقیه برندها ایجاد کند. عطر گیلتی پورهوم دارای طبع خنک است و مخصوص استفاده در فصل های بهار و تابستان می باشد. این عطر گوچی مردانه دارای بسیار خوشبو می باشد و در کنار خوشبویی از ماندگاری خوبی برخوردار است که شما می توانید با یک بار اسپری کردن آن بر روی خود به مهمانی ها و مجالس بروید بدون اینکه نگران پایان یافتن رایحه عطر گیلتی پورهوم باشید. بطری عطر Guilty Pour Homme دارای ظاهری مردانه و سرسنگین در عین شیک بودن می باشد که می تواند باعث زیبایی میز شما شود.

خرید عطر گوچی Guilty Pour Homme

ادوتویلت مردانه گوچی مدل Gucci Pour Homme II

عطری که در این بخش می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم در واقع 4 سال بعد از معرفی عطر گوچی راهی بازار شده است. عطر Gucci Pour Homme II را می توان جزوء بهترین عطرهایی دانست که برند گوچی معرفی کرده است و در لیست های خود برند گوچی نیز همواره جایگاه خوب و ثابتی داشته است. این عطر در سال 2007 زیر نظر برند ایتالیایی گوچی طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر از رایحه تند، خوراکی و طبیعت همراه با طبع گرم است که استفاده کردن از آن می توانید باعث افزایش جذابیت و اعتماد به نفس شما شود. از جمله ویژگی های عطر گوچی پور هوم 2 می توان به گرم بودن آن اشاره کرد که برای آقایان سرد مزاج گزینه ایده آلی به حساب می آید.

خرید عطر Gucci Pour Homme II

ادوتویلت مردانه گوچی مدل Made To Measure

ادوتویلت مردانه Made To Measure دارای بطری بسیار زیبا و جذابی است که می تواند آقایان خوش سلیقه را به راحتی جذب خود کند. این عطر در سال 2013 و زیر نظر برند گوچی طراحی و راهی بازار عطر و ادکلن مردانه شده است و این در حالی می باشد که نسخه زنانه آن در سال 2012 راهی بازار شده بود و یکی از علت های تولید شدن عطر مردانه Made To Measure استقبال بسیار خوب مردم از نسخه زنانه آن بود. این ادوتویلت دارای طبع گرمی می باشد که گزینه بسیار خوبی برای مصرف در فصل پاییز می باشد.

خرید عطر گوچی Made To Measure

این عطر مردانه همچنین رایحه ای تند دارد که نت های ابتدایی آن را رازیانه، اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و ترنج تشکیل داده اند و نت های میانی را میوه سرو کوهی، دارچین، آلو سیاه، زنبق سیاه و جوز تشکیل داده اند. در نت های پایانی هم می توانید بوی کهربا، چرم و نعناع هندی را استشمام کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۶:۴۵
کلبه عطر

اگر زمانی که از عطر استفاده می کنید دچار واکنش های فیزیکی شوید احتمال دارد شما دچار حساسیت های عطری شده باشید. بصورت میانگین 114 ترکیب شیمیایی در عطرها وجود دارد که می تواند عامل به وجود آمدن حساسیت در شما باشد. کسانی که مبتلا به آسم یا سایر بیماری های تنفسی هستند بیشتر در معرض این نوع حساسیت قرار دارند. عناصر تشکیل دهنده عطر که عامل حساسیت شامل Citronella، بلوط و برخی مواد صنعتی می باشند. برای درمان و بهبود این بیماری بهتر است به متخصصان آسم و آلرژی مراجعه کنید.

حساسیت های عطری چه علائمی دارند؟

سوزش پوست (خارش و عوارض ناشی از حساسیت مشابه)
سختی در نفس کشیدن
سردردهای متوسط و شدید
آبریزش و سوزش چشم
ورم غشای مخاطی بینی
تهوع و استفراغ

اکثر نشانه های حساسیت های عطری بصورت متوسط می باشند. اگر شما بعد از استشمام عطر دچار عطسه شوید، لزوما حساسیت های عطری گریبان شما را نگرفته اند. حساسیت های عطری معمولا دارای علائم پیچیده و سخت تری شبیه آسم و دشواری در تنفس را برای فرد به ارمغان می آورند. کسانی که به این حساسیت مبتلا هستند، به سختی می توانند نفش بکشند. به همین دلیل تشخیص و درمان آن باید حتما زیر نظر متخصصان آلرژی صورت گیرد.

چگونه حساسیت های عطری را تشخیص دهیم؟

اگر فکر می کنید که به حساسیت عطری مبتلا شده اید، بهتر پیش یک متخصص آلرژی بروید چون با انجام یک آزمایش و با تشخیص قطعی می تواند نظر خود را اعلام کند. با انجام آزمایش آلرژی، حساسیت شما نسبت به ماده های مختلفی که نسبت به آن ها حساس هستید، شناسایی می شوند. با استفاده از برخی روش های مشخص، علائم ممکن است به صورت کلی رفع یا به تاخیر بیافتد.

چگونه حساسیت های عطری را درمان کنیم؟

جلوگیری از تماس با ماده حساسیت زا، بهترین روش برای درمان حساسیت عطری می باشد. با این حال غیرممکن است بتوانیم کاری انجام دهیم که از تمام بوهای عامل حساسیت دوری کنیم. در مواردی که درمان حساسیت های به وجود آمده، ضروری می شود، متخصصان آلرژی راهکارهای مفیدی برای درمان عوارضی مانند سردرد و علائم مشابه ارائه می دهند. برای اینکه علائم حساسیت های عطری بهبود پیدا کند حتما باید توصیه های پزشکی متخصص آلرژی را جدی بگیرید. وی تشخیص خواهد داد که چه نوع درمانی برای حساسیت شما مورد نیاز است. برای مشکلات تنفسی مربوط به حساسیت های عطری، پزشک معالج معمولا افشانه های استنشاقی  را تجویز می کند. اگر شما از نوعی از حساسیت عطری رنج می برید، مهم است که اطرافیانتان را در این خصوص آگاه کنید. هنگامی که در محل کار خود قرار دارید محترمانه از همکارانتان درخواست کنید که از عطر یا اسپری در محل کار استفاده نکنند.

سوالات متعدد در مورد حساسیت های عطری

آیا می توان حساسیت عطری را درمان کرد؟

باید گفت این نوع حساسیت قابل درمان نمی باشد ولی می تواند با برخی از راهکارها مانع از به وجود آمدن عوارض آن شوید.

علت رنج بردن بعضی از افراد از حساسیت عطری چیست؟

بعضی از افراد حساس، نسبت به عناصر تشکیل دهنده عطر حساسیت دارند. موادی از عطر مانند سیترونلا، بلوط و سایر ترکیبات صنعتی به خاطر ایجاد مشکلات پوستی و آسم شناخته شده اند.

از کجا بدانیم نسبت به عطرها آلرژی داریم؟

اگر بعد از بوییدن یا تماس با عطرها دچار مشکلات پوستی شدید، ممکن است به عطرها حساس باشید. با این حال برای تشخیص قطعی بهتر است از آزمایش های بالینی توسط پزشک استفاده کنید.

چگونه حساسیت های عطری بهبود می یابند؟

درمان عوارض حساسیت های عطری باید تحت نظر متخصص آلرژی انجام گیرد. کرم های مخصوص کورتیسون (Cortisone) برای درمان عوارض پوستی این نوع از حساسیت ها معمولا تجویز می شود. برای مشکلات شدید تنفسی، از افشانه های استنشاقی ویژه حساسیت انتخاب مناسبی خواهد بود.

کدام افراد بیشتر در معرض حساسیت های عطری قرار دارند؟

افرادی که دارای حساسیت های فصلی یا حساس به عوامل حساسیت زا در محیط های باز مانند آلرژن های مربوط به حیوانات و قارچ ها هستند احتمال دارد بیشتر از سایر افراد در معرض عوارض این نوع حساسیت قرار بگیرند.

آیا حساسیت های عطری در هوا منتقل می شوند؟

بسیاری از حساسیت های عطری قابل انتقال در هوا می باشند. این یعنی، حضور فرد مستعد به آلرژی در اتاقی که منشا حساسیت در آن حضور دارد، باعث ایجاد عوارض می شود.

آیا حساسیت های عطری می تواند عامل اگزما باشد؟

حساسیت های عطری نمی توانند باعث ایجاد اگزما شوند، هر چند می تواند باعث تشدید آن شوند. اگر از اگزما رنج می برید، با مراجعه به یک متخصص در خصوص حساسیت های که احتمال دارد باعث تشدید اگزما شوند، مشاوره بگیرید.

آیا استفاده از محصولات معطر در مبتلایان به حساسیت های عطری تاثیر گذار است؟

برخی از مواد طبیعی با رایحه مطبوع مانند وانیل و رز ماری به عنوان عامل ایجاد حساسیت شناخته می شوند. اگر شما نسبت به نوع خاصی از عطرها آلرژی دارید، بهتر است تا جای که امکان دارد از مواد معطر استفاده نکنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۶:۳۶
کلبه عطر

عطرها به سادگی می توانند خراب شوند چون با گذر زمان در آن ها تغییرات شیمیایی صورت می گیرد که احتمال دارد این تغییرات شیمیایی کاری را انجام دهد که عطر مانند گذشته نباشد. استفاده از عطرهایی که تاریخ انقضا آن ها فرا رسیده است می تواند موجب به وجود آمدن واکنش های آلرژیک شود. با توجه به این مسائل نمی توان تاریخی شمسی دقیقی را برای مصرف عطر مورد نظر در نظر گرفت. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم اطلاعاتی را در خصوص خراب شدن عطر در اختیار شما گذاریم. با ما همراه شوید.

تاریخ مصرف عطرها

این موضوع یک حقیقت است که ما بصورت دقیق زمان انقضا عطر را نمی دانیم. روی شیشه عطر تاریخ های مانند 12 یا 24 ماه برای مصرف درج شده است ولی این موضوع لزوما به این معنی نمی باشد که بعد از گذشت این زمان قادر به استفاده از عطر نمی باشید. درج آن عددها به این منظور است که بدانید با مرور زمان کیفیت عطر کاهش پیدا می کند.

چگونه از خراب شدن عطر آگاه شویم؟

به دلیل متفاوت بودن شرایط نگهداری عطر مانند دما و سایر شرایط محیطی، تعادل شیمیایی عطر به شیوه های مختلفی احتمال دارد برهم بخورد. پیوندهای بین مولکولی شکسته می شود و ترکیب های جدیدی به وجود می آید که چندان خوشبو نمی باشند. این فعل و انفعالاتی شیمیایی که احتمال رخ دادنشان وجود دارد موجب ایجاد واکنش های آلرژیک و ناراحتی های پوستی می شود. به همین خاطر توصیه می شود بعد از این عطر خراب شد و قابل استفاده نبود، تحت هیچ شرایطی از آن استفاده نکنید.

به وجود آمدن حساسیت ها و ناراحتی های پوستی و حتی تنفسی، مهم ترین نشانه های خراب شدن عطر است. شاید شما دچار اشتباه شوید و فکر کنید که نسبت به عطر خود حساسیت پیدا کرده اید ولی اینگونه نمی باشد و تاریخ انقضا عطر شما رسیده است و نمی توانید از آن استفاده کنید.
دور انداختن شیشه عطر بعد از اینکه حساسیت ها خودشان را نشان دادند، مانند نوش دارو بعد از مرگ سهراب می باشد. سوال اصلی اینجاست که چگونه قبل از اینکه از عطر خراب شده استفاده کنیم، متوجه این موضوع شویم؟

تغییرات شکل ظاهری عطر خراب شده

یکی از نخستین نشانه های تغییر شیمیایی، تغییر در رنگ عطر می باشد. گاهی اوقات خراب شدن عطر با تیره شدن رنگ همراه است. با این حال برای قضاوت در خصوص تغییر رنگ عطر باید از قبل به رنگ آن دقت کنید. همین موضوع کاری را کمی دشوار می کند. گاهی اوقات مایع درون عطر به رنگ شیری تبدیل می شود که در این حالت تفاوت تا حدودی آسانتر می باشد. لایه شیری رنگ حاصل از ته نشینی برخی مواد در عطر، به راحتی در کف شیشه عطر به شکل خلط آبغوره نمایان است. اگر هیچ کدام از حالت های بالا در عطر به چشم نخورد، یک راه ساده دیگر هم برای تشخیص خرابی عطر وجود دارد و آن هم ایجاد تفاوت در رایحه عطر می باشد.

بعد از خراب شدن عطر چه تغییراتی در رایحه ایجاد می شود؟

همیشه عطری که مشکوک به خرابی است را بو کنید. به عنوان یک روش ساده بخاطر داشته باشید که عطرهای خراب رایحه متفاوتی نسبت به زمان سالم بودن خود دارند. وقتی این عطرهای را روی لباس یا پوستتان اسپری می کنید ولی رایحه ای که استشمام می کنید مانند همیشه نیست باید بدانید که عطر شما فاسد شده است.

یک نکته مهم در تغییر بو عطر خراب شده، ایجاد تفاوت در بوی عطر می باشد. این تفاوت به نوع عطر هم بستگی دارد. عطرهای که ادوتویلت هستند بعد از مدتی الکل خود را متساعد می کنند. حتما شما هم با این موضوع موافق هستنید که صبح هنگامی که از خانه بیرون می آید نباید بوی کسانی را بدهید که احتمالا شرب خمر کرده اند!

عطرهای ادوپرفیوم هم بعد از اینکه مدتی از مصرف آن ها می گذرد، بوی تندی شبیه ادویه کاری می دهند. تعدادی دیگر هم بعد از اینکه خراب می شوند، شدت و قدرت اولیه را ندارند. توصیف بوی همه عطرهای خراب شده سخت است ولی به عنوان یک نکته کلی، عطری که خراب شده است دارای بوی همیشگی نمی باشد.

برای تعیین تاریخ مصرف عطرها چه راهی وجود دارد؟

اگر علاقمند هستید که از تاریخ مصرف پیشنهادی عطرها و لوازم آرایشی اطلاعات دقیقی بدست بیاورید می توانید از سایت checkcosmetic.net استفاده کنید. این سایت با استفاده از بارکد درج شده در انتها شیشه عطر، تاریخ مصرف یا زمان حدودی خراب شدن عطر را نشان می دهد. این سایت می گوید که بهترین مدت استفاده از عطرها 3 سال می باشد.

روش های موثر در پیشگیری از خراب شدن عطر

اصلی ترین علت خراب شدن عطر، نحوه نگهداری از آن می باشد. دمای خیلی بالا یا خیلی کم و نور مستقیم می تواند عمل خراب شدن عطر را تسریع ببخشد. بهتر است عطرها را در محل های تاریک و به دور از نور مستقیم خورشید نگه دارید. همچنین با این نگاه که عطر یک کالای مصرفی و فاسد شدنی می باشد، از نگهداری طولانی مدت آن به شدت خودداری کنید و با توجه به مقدار مصرف خودتان آن را تهیه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۶:۲۲
کلبه عطر

خانم های جوان این روزها تلاش می کنند تا شیک پوش باشند و به همین خاطر روی انتخاب عطر مورد نظر خود بسیار اهمیت می دهند. چون عطر بخش جدا نشدنی از خانم های شیک پوش است چون بوی خوب در روابط اجتماعی و معاشرت ها تاثیر زیادی دارد. بوی خوب می تواند افراد را جذب شما کند و به همین دلیل بهتر است در انتخاب عطر دقت کنید. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم به معرفی عطر BRIGHT CRYSTAL بپردازیم. پیشنهاد می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

معرفی عطر زنانه BRIGHT CRYSTAL

BRIGHT CRYSTAL از عطرهای خوب برند معروف ورساچه ایتالیایی است که توانسته است موفقیت های زیادی را تجربه کند. همینطور فروش زیادی را در مدت زمان کمی در کشور ایتالیا تجربه کرده است که بعد از آن به سرعت در سایر کشورها عرضه شد تا سایر بانوان شیک پوش هم بتوانند از آن استفاده کنند. این عطر در سال 2006 توسط یک عطار معروف و کاربلد طراحی و فرمولاسیون شده است. این برند ایتالیایی عطر زنانه برایت کریستال که ملقب به ورساچه صورتی است برای اینکه سایر رقبا و بازار عطر و ادکلن زنانه را به چالش بکشد، تولید کرد تا خانم های جوان بتوانند از یک عطر جذاب و خوشبو استفاده کنند.

خرید عطر ورساچه BRIGHT CRYSTAL

کشور سازنده عطر BRIGHT CRYSTAL

همانطور که می دانید ادوتویلت زنانه BRIGHT CRYSTAL از برند معروف ورساچه است و این برند در کشور ایتالیا فعالیت دارد و تمامی محصولات خود را در همین کشور طراحی و تولید می کنند. عطر زنانه BRIGHT CRYSTAL هم از این موضوع استثنا نمی باشد و در کشور ایتالیا تولید شده است و از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

نت های بکار رفته در عطر زنانه BRIGHT CRYSTAL

ساختار اصلی ورساچه صورتی از ترکیب رایحه های میوه، چوب، مرکبات، اقیانوس و گل تشکیل شده است.

زمانی که می خواهید عطر برایت کریستال را به روی پوست و محل نبض خودتان اسپری کنید، در ابتدا بوی یوزر، انار و نت های آبی را احساس خواهید کرد که ترکیب آن ها شیرین و خنک است و موجب ایجاد حس هیجان و شادی درونی و عمیق در شما می شود. بعد از اینکه مدتی را پشت سر گذاشتید نوت های میانی را با بوی گل نیلوفر، مگنولیا و گل رز صدتومانی استشمام خواهید کرد. این ترکیب گلی موجب ایجاد حس آرامش و انرژی مثبت در شما می شود. در آخر هم نت های پایانی با نت های مشک، عنبر و چوب ماهگون جایگزین نت های میانی می شوند که ترکیب آن باعث کاهش استرس و اضطراب می شود و شما را به تعادل روحی و هیجان می رساند.

ماندگاری و پخش بو عطر BRIGHT CRYSTAL

عطر زنانه برایت کریستال را می توان یکی از بهترین ادوتویلت های خوب موجود در بازار عطر و ادکلن زنانه دانست. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد که می تواند دیگران را جذب شما کند و برای مدتی روی شما باقی بماند. اگر قصد خرید عطر جدیدی را دارید، ادوتویلت BRIGHT CRYSTAL را حتما در میان گزینه های خرید خود قرار دهید.

ویژگی های ظاهری عطر ورساچه BRIGHT CRYSTAL

بطری این عطر به زیبایی هرچه تمام طراحی شده است که بسیار خوش دست می باشد و به راحتی می توانید آن را در دست بگیرید. شیشه این بطری شفاف است و به راحتی می توانید مایع صورتی رنگ داخل آن را مشاهده کنید. همچنین درپوش آن به شکل الماس می باشد که به خوبی روی بطری قرار گرفته است. نشان تجاری ورساچه به خوبی روی بطری حک شده است و در بخش پایینی آن نام BRIGHT CRYSTAL نقش بسته است که موجب افزایش زیبایی بطری شده است.

خرید عطر ورساچه BRIGHT CRYSTAL

عطار سازنده BRIGHT CRYSTAL ورساچه

برند ورساچه همیشه برای افزایش کیفیت محصولات خود از عطرسازهای کاربلد و معروف استفاده می کند. همچنین خالق عطر خوشبو BRIGHT CRYSTAL آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) می باشد که سابقه درخشانی در زمینه تولید عطر دارد.

مزایای خرید از کلبه عطر

  • می توانیم اطمینان داشته باشیم که عطری که خریداری می کنیم کاملا اصل و اورجینال می باشد.
  • کلبه عطر قیمت واقعی عطر اصل را می دهد و به هیچوجه گران فروشی به دلیل فروش عطر اصل ندارد.
  • در استان تهران کلبه عطر، عطر ها را به صورت رایگان ارسال خواهد کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۵:۵۵
کلبه عطر