کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

از گذشته تا کنون عطرها جایگاه ویژه ای بین مردم داشته اند. مردم برای خوشبویی از انواع عطرها استفاده می کنند که دارای رایحه های مختلفی است و سلیقه مردم با یکدیگر متفاوت می باشد. عطرها علاوه بر خوشبویی می تواند باعث افزایش نشاط و انرژی در شما شوند و این مسئله می تواند موجب شود شما روزتان را به بهترین شکل به پایان برسانید. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم شما را با عطر مردانه جذاب و خوشبو CONT آشنا کنیم. توصیه می کنیم که این مقاله را از دست ندهید و حتما آن را مطالعه کنید.

بررسی ادوپرفیوم CONT از برند ویکتوریا آرمانی

ویکتوریا آرمانی از برندهای خوب کشور فرانسه می باشد که محصولات باکیفیت زیادی را راهی بازار کرده است و با تلاش خود توانسته است طرفداران زیادی را برای خود جذب کند. ادوپرفیوم CONT هم یکی از محصولات این برند است که برای آقایان شیک پوش و خوش سلیقه طراحی و تولید شده است. کار طراحی و فرمولاسیون این عطر را عطرساز کاربلدی برعهده داشته است که به خوبی کار تولید این عطر را انجام داده است. هنگامی که به شیشه این عطر توجه کنید متوجه زیبایی خاص آن خواهید شد. مایع سبز رنگ داخل آن از روی شیشه شفاف کاملا قابل رویت است و نماد ویکتوریا آرمانی با ظرافت خاصی روی شیشه نقش بسته است و درپوش فلزی آن با سایز مناسب خود به خوبی روی شیشه قرار گرفته است که تمام این مسائل زیبایی عطر را بیشتر کرده اند. حجم عطر کنت 80 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و لذت ببرید.

خرید عطر مردانه CONT

نت های استفاده شده در عطر مردانه CONT

عطر مردانه CONT در گروه بویایی چوبی قرار دارد که رایحه های آن دارای رایحه های تلخ و لیمویی همراه با طبع خنک است و از آن می توانید در فصل های گرم سال استفاده کنید. زمانی که این عطر را بر روی خودتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی رز بلغاری، یلانگ یلانگ و ترنج خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید بوی نت های رز سیاه، فریزیا، یاس سامباک و گاردنیا را استشمام خواهید کردید. در آخر هم نت های پایانی با بوی مشک، لوبیا تونکا، سدر، اطلسی، عنبر سائل، وتیور و بالسام از راه می رسند و جای نت های میانی را می گیرند. ترکیب این رایحه ها بوی منحصر به فردی را به وجود می آورد که بسیار خوشبو می باشد و قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

ماندگاری و پخش بوی ادوپرفیوم مردانه CONT

با توجه به استفاده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت عطر مردانه کنت، قدرت ماندگاری و پخش بوی این عطر خوب شده است که گزینه بسیار خوبی برای استفاده روزمره در محل کار، دانشگاه و جلسات رسمی می باشد. این عطر می تواند در بین گزینه های شما برای خرید عطر باکیفیت و قیمت اقتصادی باشد.

خرید عطر مردانه CONT

کشور سازنده ادوپرفیوم مردانه CONT

برند ویکتوریا آرمانی تمام محصولات خود را در کشور فرانسه به تولید می رساند و عطر کنت هم در همین کشور فرمولاسیون و راهی بازار عطر و ادوکلن مردانه شده است. این عطر زیر نظر برند ویکتوریا آرمانی طراحی شده است که این موضوع می تواند تاکید بر ساخت خوب آن باشد.

این عطر مناسب چه مردانی است؟

ادوپرفیوم مردانه CONT با توجه به داشتن رایحه های خوشبو و باکیفیت گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که دوست ندارند هزینه زیادی بابت عطر انجام بدهند ولی با توجه به این موضوع دوست دارند که عطر از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی