کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

آشنایی با عطر فوق العاده Pure Poison

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۴۴ ب.ظ

همانطور که می دانید عطر در زندگی انسان ها جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و اکثر افراد از آن ها بصورت روزانه استفاده می کنند. خانم ها علاقه ویژه ای به عطرها دارند و به همین دلیل می خواهیم در این مقاله از کلبه عطر به معرفی یک عطر خوشبو و لوکس از برند دیور بپردازیم. در ادامه با ما همراه شوید تا با عطر پیور پویزن بیشتر آشنا شوید.

معرفی ادوپرفیوم زنانه PURE POISON دیور

ادوپرفیوم PURE POISON در سال 2004 زیر نظر عطرسازهای کاربلد به نام های «Carlos Benaim»، «Dominique Ropion» و «Olivier Polge» طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر خوشبو فروش خوبی را تجربه کرده است و به همین خاطر جزو بهترین عطرهای برند فرانسوی دیور می باشد. در ساخت این عطر زنانه از رایحه های خاص و خوشبو استفاده شده است که موجب ایجاد حس آزادی و شادی در شما و اطرافیانتان می شود. عطر پیور پویزن زنانه مناسب استفاده در فصل های بهار، پاییز و زمستان می باشد و بهترین عملکرد را در این فصل ها دارد. بطری این عطر با ظرافت زیادی ساخته شده است که بیانگر حس زنانگی می باشد. بطری این عطر گرد و به رنگ بنفش است که نام عطر به خوبی روی آن نقش بسته است و درپوش آن با اندازه مناسب خود به خوبی روی بطری قرار گرفته است که ترکیب آن ها باعث افزایش زیبایی و لوکس شدن عطر شده است.

خرید عطر زنانه PURE POISON

نت های بکار رفته در عطر پیور پویزن

زمانی که می خواهید این عطر را روی محل نبضتان اسپری کنید در ابتدا متوجه بوی نت های نارنج، پرتقال ماندارین، پرتقال و گل یاسمین خواهید شد که ترکیب آن ها باعث ایجاد حس شادی و انرژی مثبت در شما می شود. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی شکوفه های پرتقال و گل گاردنیا می رسد که از راه برسند و با بوی خوش خود باعث افزایش تمرکز و هیجان در شما شوند. در آخر هم بوی نت های چوب سدر، عنبر و چوب صندل را استشمام خواهیم کرد که با ترکیب شیرین و چوبی خود اعتماد به نفس و هماهنگی درونی را در شما افزایش می دهند.

عطر پیور پویزن به چه معناست؟

ادوپرفیوم PURE POISON به معنی زهر ناب است و این عنوان برازنده و شایسته این عطر می باشد. چون جسارت و بی پروایی که در رایحه های این عطر مورد استفاده قرار گرفته است باعث می شود که شما را طلسم خود کند. یک حس آرامش خاصی در رایحه های عطر پیور پویزن پنهان شده است و همینطور ظاهری بسیار صادق و بی آزار همراه با فریبندگی و بی پروایی دارد که ظرافت عاشقانه و ترکیب پیچیده ای از عشق یک بانوی جذاب را به نمایش می گذارد.

خرید عطر زنانه PURE POISON

اگر می خواهید از بودن کنار عشقتان در شب لذت ببرید، پیشنهاد می کنیم که حتما از عطر پیور پویزن استفاده کنید تا شبی فوق العاده داشته باشید. اگر بخواهیم این عطر را به زبان عامیانه تر بیان کنیم، باید بگوییم که این ادوپرفیوم زنانه در بین تمامی عطرها یک هیولای واقعی است.

عطر زنانه PURE POISON از قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است و آن را می توانید در حجم 100 میلی لیتر تهیه کنید که همراه با طراحی زیبا و لوکس خود گزینه جذابی برای خانم های شیک پوش و جذاب امروزی می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۰
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی