کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

عطرها از زمان قدیم در میان انسان ها جایگاه ویژه ای داشته اند که در زمان قدیم فقط مختص اشرافیان بود ولی امروز همه افراد می توانند از عطر برای خوشبویی استفاده کنند. همین موضوع باعث شده است که خیلی ها رو به تولید عطر بیاورند و صنعت عطرسازی بسیار داغ باشد. در بازار عطر و ادوکلن مردانه و زنانه محصولات زیادی وجود دارد که تمام سلیقه ها را دربر می گیرد. برند لقموژ یکی از برندهای تازه است که از سال 2015 فعالیت خود را در پاریس فرانسه شروع کرده است تا بتواند محصولات باکیفیت و شیک خود را به خوبی بفروش برساند. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم به معرفی برند لقموژ بپردازیم. پیشنهاد می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید.

معرفی برند لقموژ

کمپانی لقموژ از سال 2015 فعالیت خود را بصورت رسمی در پاریس فرانسه شروع کرده است و محصولات فراوانی را راهی بازار کرده است. از آنجایی که هر رایحه ای بیانگر داستانی می باشد و می تواند انسان را به مکانی خاص و زمان مشخص هدایت کند. همچنین یک عطر قادر است خاطره یا داستانی را در کمترین زمان ممکن روایت کند. همینطور هر عطری می تواند به عمیق ترین سلول های مغز نفوذ کرده و برای چند ثانیه تمام تصمیمات شما را در کنترل بگیرد. عطر جادوی روایت داستان هایی از جنس خاطره، عشق، شکست، پیروزی و افسانه می باشد.

برند لقموژ برای تولید عطرهای خود از واقعیت های موجود در تاریخ استفاده می کند تا با اینکار بتواند واقعیت هایی که در گذشته های دور و نزدیک افتاده اند به تصویر بکشد. در همین راستا بخش تحقیقات و ایده پردازی لقموژ زمانی زیادی را صرف یافتن نشانه هایی از عطر در تاریخ می کند. انسان های زیادی بوده اند که عطر در زندگی آن ها تاثیر زیادی داشته است و برند لقموژ با بهره گیری از آن ها عطرهای خود را طراحی و فرمولاسیون کرده است و همین سبب شده است که محصولات لقموژ فروش زیادی را تجربه کنند.

کمپانی لقموژ برای اینکه محصولات باکیفیت و لوکسی را عرضه بازار عطر و ادوکلن کند در تهیه عطرهای خود از مواد اولیه درجه یک استفاده کرده است که استانداردهای بهداشتی مورد تایید اتحادیه اروپا را دارد و این موضوع تاییدی برای کیفیت بالای عطرهای برند لقموژ می باشد. همچنین این برند برای ساخت عطرهای خود از استعداد عطرسازهای کاربلد و مشهور استفاده می کند تا عطرهای خود را به صورت منحصر بفرد و فوق العاده فرمولاسیون کنند.

برند لقموژ از سال 2015 تاکنون 8 عطر خوشبو و لوکس را با رایحه های فوق العاده طراحی و راهی بازار عطر و ادوکلن کرده است. این عطرها از قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی همراه هستند که در کنار آن ها قیمت اقتصادی شان باعث شده است تا آن ها رقیب جدی سایر عطرهای موجود در بازار عطر و ادوکلن زنانه و مردانه باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۸
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی