کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

آشنایی با عطر خوشبو و اقتصادی LORD

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳ ب.ظ

ویکتوریا آرمانی یکی از برندهای کشور فرانسه است که محصولات خوب و اقتصادی را راهی بازار کرده است. بخاطر کیفیت بالا و قیمت اقتصادی که محصولات این برند دارد، نظر خیلی از شیک پوشان را به خود جلب کرده است که در ادامه به معرفی یکی از عطرهای خوب آن خواهیم پرداخت. ادوپرفیوم LORD عطری است که در ادامه می خواهیم به معرفی آن بپردازیم. برای اینکه با این عطر خوشبو و جذاب آشنا شوید با ما همراه شوید تا در این مقاله از کلبه عطر با این محصول آشنا شوید.

بررسی عطر مردانه LORD ویکتوریا آرمانی

عطر لرد از ادوپرفیوم های باکیفیت و خوشبو موجود در بازار عطر و ادوکلن است که دارای بوی شیرین و ادویه ای همراه با طبع خنک است و مناسب استفاده در محل کار، دانشگاه و جلسات کاری می باشد. این عطر به شما کمک می کند که تیپ و استایل شیک خودتان را تکمیل کنید. چون با استفاده از عطر خوشبو می توانید روزتان را بسیار خوب سپری کنید و همچنین عطر مانند صندوقچه ی اسراری از شخصیت و روحیات ما می باشد که باید با آرامش و سر حوصله بازگشایی شوند. هنگامی که به شیشه این عطر نگاه کنید متوجه زیبایی و شیک بودن آن خواهید شد. مایع درون آن به راحتی از روی شیشه شفاف آن قابل مشاهده است. همچنین درپوش فلزی آن به خوبی روی بطری قرار گرفته است که این مسئله باعث چندین برابر شدن زیبایی آن شده است. این عطر دارای حجم 100 میلی لیتر می باشد که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

خرید عطر مردانه LORD

کشور سازنده عطر LORD مردانه

عطر لرد در کشور فرانسه توسط برند ویکتوریا آرمانی طراحی و فرمولاسیون می شود. همچنین برند ویکتوریا آرمانی تمام محصولات خود را در این کشور طراحی و عرضه بازار می کند. عطر لرد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد که گزینه بسیار جذابی برای آقایان شیک پوش است.

نت های بکار رفته در عطر لرد

عطر LORD در دسته بویایی شیرین و ادویه ای قرار دارد و هنگامی که آن را اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی ماندارین سبز، سیب سبز و هل خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی جوز هندی، اسطوخودوس و شکوفه پرتقال می رسد که جای نت های ابتدایی را بگیرند. در آخر هم نت های تونکا، عنبر و چرم جایگزین نت های میانی می شوند و برای مدت طولانی باقی می مانند. ترکیب این عطرها بوی شیرین و ادویه ای دارند که همراه با طبع خنک مناسب استفاده در بهار و تابستان می باشد. این عطر بوی بسیار دلپذیر و خوشی که دارد که هرکسی را می تواند جذب خود کند.

ماندگاری و پخش بوی ادوپرفیوم مردانه LORD

ویکتوریا آرمانی در تهیه عطر LORD از رایحه های خوب استفاده کرده است که این رایحه ها باعث شده است که قدرت ماندگاری و پخش بوی این عطر معمولی باشد و برای مصرف روزانه گزینه خوبی باشد.

خرید عطر مردانه LORD

این عطر برای چه مردانی مناسب است؟

ادوپرفیوم لرد برای آقایانی که به دنبال یک عطر خوشبو با قیمت اقتصادی برای مصرف روزانه می باشد این عطر گزینه مناسبی برای آن ها خواهد بود. آقایان جوان و خوش سلیقه جزو طرفداران این عطر شیرین و خوشبو می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی