کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

خانم های جوان و شیک پوش علاقه زیادی به استفاده از عطر در طول روز دارند و دوست دارند که همیشه خوشبو باشند. ولی انتخاب عطر یک چالش جدی به حساب می آید، چون باید عطری را انتخاب کنید که متناسب سلیقه شما باشد و از استشمام آن احساس اعتماد به نفس و نشاط کنید. در ادامه این مقاله از کلبه عطر می خواهیم شما خانم ها را با ادوپرفیوم LOVELY که عطری جذاب و خوشبو می باشد و دارای رایحه ی شیرین و گلی است آشنا کنیم. پیشنهاد ما این است که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

معرفی ادوپرفیوم زنانه LOVELY

ادوپرفیوم LOVELY از محصولات باکیفیت و جدید برند سوییس مارک است که به تازگی رونمایی شده است. این عطر ظاهری جذاب با بوی خوش دارد که می تواند هر خانمی را مجذوب خود کند. این عطر همانند اسمش دوست داشتنی می باشد و طراحی آن و رایحه های که در آن بکار رفته است بیانگر احساسات زنانه است و به خوبی می تواند با خانم ها ارتباط برقرار کند. سوئیس مارک به خوبی توانسته است این عطر را با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی تهیه و راهی بازار عطر و ادکلن کند.

خرید عطر زنانه LOVELY

رایحه های استفاده شده در عطر LOVELY

در ساخت این ادوپرفیوم زنانه سعی شده است از رایحه های خوشبو و کیفیت بالا استفاده شود و تا حدی این کار با موفقیت انجام شده است. زمانی که عطر LOVELY را روی خود اسپری می کنید در ابتدا بوی نت های مشک، چوبی (صندل)، بالمازیک، کهربا را استشمام خواهید کرد و در ادامه نت های میانی چوب سدر، مشک، گریپ فروت، صندل، چوبی، برگاموت از راه می رسند که حس تازگی را به شما منتقل می کنند. در آخر هم نت های پایانی با ترکیب مرکبات (برگاموت، گریپ فروت، لیمو)، میوه ای (رازبری) جایگزین نت های میانی می شوند و احساس سرزندگی را به شما منتقل می کنند.

چه خانم های از این عطر استفاده می کنند؟

خانم های جوان و مدرن که علاقمند به گل ها هستند و دوست دارند همیشه بوی گل ها و طبیعت را استشمام کنند تا حس نشاط در آن ها ایجاد شود، عطر LOVELY گزینه جذاب و مناسبی برای آن ها می باشد. همچنین این عطر علاوه بر بوی دلپذیر دارای ظاهری زیبا و چشم نواز است و با بطری کشیده خود به خوبی در دستان خانم ها قرار می گیرد. مایع درون این عطر طلایی رنگ می باشد و همچنین درپوش آن طلایی رنگ است که در کنار هم ترکیب زیبایی را به وجود آورده اند و بیانگر زیبایی و احساسات زنانه هستند.

کشور سازنده عطر LOVELY

ادوپرفیوم زنانه LOVELY از برند سوییس مارک است که این برند در کشور سوییس فعالیت دارد و محصولات خود در همین کشور تولید می کند. عطر LOVELY هم در این کشور زیبا و سرسبز طراحی و فرمولاسیون شده است و با ظرافت و دقت زیادی این عطر تولید شده است تا بتواند در بازار عطر و ادکلن زنانه چالشی را برای رقیبان به وجود بیاورد.

خرید عطر زنانه LOVELY

ماندگاری و پخش بوی ادوپرفیوم زنانه LOVELY

در ساخت عطر LOVELY از نت های باکیفیت و خوب استفاده شده است که این موضوع در ماندگاری و پخش بوی آن تاثیر فراوانی را داشته است. هنگامی که این عطر را روی خود اسپری می کنید برای مدت طولانی بوی آن روی شما باقی خواهد ماند و همچنین پخش بوی آن بسیار خوب است و اطرافیانتان به خوبی متوجه بوی گلی و شیرین آن خواهند شد.

مقاله "LOVELY سوییس مارک، عطری خوشبو برای زنان" توسط تیم تحریریه سایت کلبه عطر تهیه و گردآوری شده است و هر گونه کپی برداری و یا استفاده کردن از آن، تنها با ذکر نام منبع مجاز می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۲:۰۴
کلبه عطر

در روزهای گرم سال قرار داریم و گرما باعث تعریق ما می شود و هیچی بهتر از یک عطر خوب نمی تواند باعث خوشبویی شما شود. آقایان شیک پوش به انتخاب عطر مورد نظر خود اهمیت زیادی می دهند و ترجیح می دهند عطری را خریداری کنند که علاوه بر خوشبویی باعث افزایش اعتماد به نفس آن ها شود. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم یک عطر شیرین با طبع خنک به شما عزیزان معرفی کنیم که مناسب استفاده در بهار و تابستان می باشد. آقایانی که علاقمند عطری شیرین هستند این مقاله را از دست ندهند و حتما آن را مطالعه کنند. با ما همراه شوید.

معرفی عطر مردانه COROMANDEL

ادوپرفیوم COROMANDEL از محصولات مردانه جدید برند فرانسوی ویکتوریا آرمانی است که با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی راهی بازار عطر و ادکلن مردانه شده است تا چالش جدیدی را برای رقیبان خود به وجود آورد. در ساخت رایحه های این عطر از مواد باکیفیتی استفاده کرده اند و همین موضوع موجب افزایش ماندگاری و پخش بوی عطر COROMANDEL شده است. همچنین ظاهر این عطر جذاب و زیبا می باشد و بیانگر حس مردانگی می باشد. ادوپرفیوم مردانه COROMANDEL از برند ویکتوریا آرمانی می تواند تمام خواسته های شما از یک عطر را برآورده کند.

خرید عطر مردانه COROMANDEL

رایحه های استفاده شده در ادوپرفیوم COROMANDEL

عطر مردانه COROMANDEL دارای رایحه شیرین و گلی است و هنگامی که برای اولین بار آن را روی محل نبض خودتان اسپری کنید، در ابتدا متوجه بوی نت بلک بری خواهید شد که شما را جذب خود می کند و در ادامه بوی نت های میانی گل رز، سرو و وتیور را استشمام خواهید کرد که باعث شادابی شما خواهد شد. در آخر هم نت های پایانی با بوی چرم، چوب گلدن، پاتچولی از راه می رسند و ماندگار می شوند. ترکیب این رایحه ها موجب افزایش اعتماد به نفس و انرژی در شما می شود که می تواند به بهتر سپری شدن روزتان کمکتان کند.

این عطر مناسب چه آقایانی است؟

آقایان جوان شیک پوشی که علاقه زیادی به عطرهای شیرین و گلی دارند و دوست دارند از این نوع عطرها در فصل های زیبا بهار و تابستان استفاده کنند چون این فصل ها زمان بیدار شدن زمین و رویش دوباره گل ها می باشد و باعث افزایش نشاط در آن ها می شود. ادوپرفیوم مردانه COROMANDEL با رایحه شیرین و گلی همراه با طبع خنکی که دارد گزینه جذاب و مناسبی برای اینگونه آقایان می باشد و حتما تجربه استفاده از این عطر برای آن ها خوشایند خواهد بود.

کشور سازنده عطر مردانه COROMANDEL

برند ویکتوریا آرمانی تمام محصولات خود را در کشور فرانسه طراحی و فرمولاسیون می کند و ادوپرفیوم COROMANDEL هم در همین کشور تولید شده است و از این موضوع استثنا نمی باشد. فرانسه یکی از مهدهای صنعت عطرسازی است که ویکتوریا آرمانی در آن فعالیت دارد و برای رقیبان همیشه چالش ایجاد کرده است.

خرید عطر مردانه COROMANDEL

ماندگاری و پخش بوی ادوپرفیوم COROMANDEL

عطر مردانه COROMANDEL از رایحه های باکیفیتی استفاده کرده است و این موضوع از دلایل اصلی قدرت ماندگاری و پخش بوی بالای این عطر می باشد. هنگامی که این عطر را اسپری می کنید و در یک مهمانی دوستانه یا جلسه کاری حاضر می شوید، اطرافیان شما جذب بوی خوش شما خواهند شد.

مقاله "COROMANDEL ویکتوریا آرمانی، عطری جذاب برای آقایان" توسط تیم تحریریه سایت کلبه عطر تهیه و گردآوری شده است و هر گونه کپی برداری و یا استفاده کردن از آن، تنها با ذکر نام منبع مجاز می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۳۷
کلبه عطر

سوئیس مارک از برندهای معروف از کشور سوئیس است که در صنعت عطرسازی فعالیت دارد. این برند خوش نام همیشه سعی کرده است محصولات باکیفیت با قیمت اقتصادی راهی بازار عطر و ادکلن کند تا همه اقشار جامعه قادر به خرید عطرهای آن باشند. سوئیس مارک تاکنون عطرهای زنانه و مردانه زیادی را راهی بازار کرده است که از جدیدترین عطرهای زنانه آن می توان به ادوپرفیوم خوشبو و باکیفیتROYAL اشاره کرد. این عطر را می خواهیم در این مقاله از کلبه عطر به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

معرفی ادوپرفیوم زنانه ROYAL

سوئیس مارک همیشه در تکاپو بوده است که عطرهای خوشبو با قیمت اقتصادی را تولید کند و در تا حد زیادی در این امر موفق بوده است. این برند عطرساز در سال 2019 ادوپرفیوم ROYAL را از سری White Collection راهی بازار کرد. این عطر از رایحه های باکیفیت ساخته شده است که بوی ترش و شیرینی را دارند. همچنین طراحی بطری این عطر ساده است که زیبایی خاصی دارد و با رنگ طلایی خود می تواند شما را جذب خود کند.

خرید عطر زنانه ROYAL

رایحه های بکار رفته در عطر ROYAL

عطر رویال دارای رایحه های خوشبویی می باشد که نت های اولیه آن از ترکیب لیچ، میوه citron و بابونه تشکیل شده است. نت های میانی با ترکیب یاسمن sambac و توت صورتی جای نت های اولیه را می گیرند و در آخر هم نت های وتیور، پاتچولی، cream accord و رایحه های چوبی جایگزین نت های میانی می شوند و بوی این نت ها شیرین و ترش می باشد که همراه با طبع خنک هستند و فصل های بهار و تابستان بهترین عملکرد را دارند و می توانند شما را پر انرژی و سرحال کنند.

عطر ROYAL مناسب کدام خانم می باشد؟

خانم های جوانی که به ترکیب ترش و شیرین علاقمند هستند و دوست دارند عطرهای را که دارای این ترکیب هستند را انتخاب کنند، می توانند از عطر زنانه ROYAL استفاده کنند. چون این عطر بوی دلپذیری دارد که موجب افزایش اعتماد به نفس در شما می شود و بعد از اسپری کردن آن می توانند با انرژی روزهای گرم خود را سپری کنند. همچنین این عطر ظاهری جذاب دارد که در کنار آن می توان به قیمت اقتصادی آن اشاره کرد که در این روزها موضوع مهمی به حساب می آید.

کشور سازنده عطر زنانه رویال

ادوپرفیوم زنانه ROYAL زیر نظر برند سوئیس مارک طراحی و فرمولاسیون شده است. این برند در کشور سوئیس قرار دارد و تمام محصولات خود را در همین کشور تولید می کند. عطر رویال هم شامل محصولاتی می باشد که در کشور زیبای سوئیس طراحی و راهی بازار عطر و ادکلن زنانه شده است.

خرید عطر زنانه ROYAL

ماندگاری و پخش بوی ادوپرفیوم زنانه رویال

در تهیه عطر رویال از رایحه های باکیفیت استفاده شده است و همین مسئله موجب افزایش ماندگاری و پخش بوی این عطر شده است. ماندگاری و قدرت پخش بوی عطر رویال خوب می باشد و برای چند ساعت بوی آن روی شما باقی خواهند ماند. این عطر مناسب استفاده روزانه است و می توانید از آن در روزهای گرم سال استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۵۲
کلبه عطر

در فصل زیبایی ها یعنی بهار قرار داریم و به سمت فصل گرم سال تابستان می رویم. فصل تابستان روزهای بسیار گرمی را دارد که این گرما باعث کاهش انرژی می شود و استفاده از یک عطر خنک و مناسب این فصل می تواند تا حدود زیادی از هدر رفتن انرژی شما جلوگیری کند. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم به معرفی جدیدترین عطرهای زنانه و مردانه سوییس مارک بپردازیم. توصیه ما این است که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

ادوپرفیوم زنانه سوئیس مارک مدل ROYAL

خرید عطر زنانه ROYAL

ادوپرفیوم زنانه ROYAL از عطرهای خوشبو با رایحه های خنک و دلپذیر است که در دسته محصولات White Collection قرار دارد و می تواند هر خانمی را می تواند جذب خود کند. این عطر زنانه از محصولات باکیفیت برند سوییسی، سوییس مارک می باشد که رایحه های آن از ترکیب لیچ، میوه citron، بابونه، یاسمن SAMBAC، توت صورتی، وتیور، پاتچولی، CREAM ACCORD و رایحه های چوبی تشکیل شده است و در کنار بوی فوق العاده ای را به وجود آورده اند. همچنین این عطر از قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است که برای ساعت ها بوی آن باقی خواهند ماند.

ادوپرفیوم زنانه سوئیس مارک مدل BIANCO

خرید عطر زنانه BIANCO

عطر زنانه دیگری از برند سوییس مارک که دارای طبع خنک است، ادوپرفیوم BIANCO می باشد که در دسته محصولات سری White Collection قرار دارد و ظاهری شیک و رایحه های باکیفیت و خوشبویی دارد. این عطر از محصولات جدید این برند است که از قیمت اقتصادی برخوردار می باشد و برای رقابت با سایر عطرهای زنانه راهی بازار عطر و ادکلن شده است. رایحه های این عطر از ترکیب انار،خرمالو، رایحه های گیاهی، شکوفه های نیلوفر آبی، گل چامپاکا،ارکیده سیاه، کهربا مایع، بنفشه سیاه، CREAM ACCORD و چوب ماهون تشکیل شده است. بوی این عطر شیرین و گلی می باشد و از قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است که مناسب استفاده در فصل های گرم سال است.

ادوپرفیوم مردانه سوئیس مارک مدل VINTAGE

خرید عطر مردانه VINTAGE

برند معروف سوییس مارک اخیرا از عطر مردانه خود با نام VINTAGE رونمایی کرده است که در دسته محصولات Black Collection می باشد. این عطر دارای بطری کشیده ای است که در حین سادگی زیبا و جذاب می باشد. مایع درون آن آبی رنگ است که موجب افزایش زیبایی بطری شده است. نت های تشکیل دهنده عطر مردانه VINTAGE عبارتند از: نعناع، سیب سبز، لیمو، دانه تونکا، گل شمعدانی، آمبروکسان، وانیل ماداگاسکار، وتیور، خزه درخت بلوط و سدر virginiana و سدر atlas می باشد.

ادوپرفیوم مردانه سوئیس مارک مدل Martell

خرید عطر مردانه Martell

ادوپرفیوم Martell از عطرهای خوشبو و باکیفیت برند سوییس مارک است. این عطر مردانه به تازگی توسط این کمپانی راهی بازار عطر و ادکلن شده است. این ادوپرفیوم از رایحه های تلخ همراه با طبع خنک ساخته شده است که مناسب فصل های بهار و تابستان می باشد. رایحه های بکار در عطر Martell اعم از: فلفل صورتی، لیمو، اسطوخودوس، گل، گل مریم، گل یاسمن، گل بنفشه، کهربا، بنزوئین، چوب گوائیچ، توس، سدر، پاتچولی، وانیل، وتیور می باشد که در کنار هم بوی دلپذیر و خاصی را ایجاد کرده اند. این عطر از قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است که قطعا شما را راضی نگه خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۵۱
کلبه عطر

قبلا هم در یک مقاله جداگانه به این موضوع پرداخته بودیم که استفاده از عطر می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در شما شود. اما براساس مطالعاتی که صورت گرفته است، برخی از عطرهای قوی قادر هستند در شما احساس قدرت را بیشتر کنند و همچنین موجب تقویت روحیه شما شوند. قدرت و تاثیر حس بویایی از سایر حواس ما قوی تر و ماندگارتر می باشد و نقش مهم تری در شک گیری خاطرات و تجربیات دارد بنابراین اگر می خواهید اعتماد به نفس و قدرت زیادی داشته باشید به عطرهای قوی و مناسب این کار نیاز خواهید داشت. سایت Byrdie در یک نظرسنجی از مخاطبان صفحه فیس بوک خود خواسته است که عطر مورد علاقه خود یعنی عطری را که در آن احساس روحیه بهتر و قدرت بیشتری دارند، نام ببرند. در ادامه این سایت نتایج نظر سنجی خود را به انتشار رساند و عطرهای قوی که موجب ایجاد حس قدرت و اعتماد به نفس زیاد می شود را معرفی کرده است و ما در این مقاله از سایت مجله قرمز به معرفی این عطرها خواهیم پرداخت.

عطر Frédéric Malle Music for a While

این عطر از برند فردیک ماله می باشد که جزو محصولات قوی و تاثیر گذار این برند می باشد که به گفته مصرف کنندگان آن، تحسین اطرافیان را برمی انگیزد و می تواند اعتماد به نفس شما را بازگرداند. عطر Music for a While دارای رایحه ای شیرین و آروماتیک است و نوت اولیه آن را اسطوخودوس، پرتقال، برگاموت و دیگر رایحه های میوه ای تشکیل داده اند. همچنین نت میانی آن از گرانیوم و آناناس تشکیل شده و همینطور نت پایانی آن از کارامل و پاتچولی تشکیل شده است.

عطر Nemat Amber Eau de Parfum

عطر Amber از برند نمات یک عطر خاص و فوق العاده است که با رایحه عنبر خود در دسته عطرهای قوی قرار می گیرد و می تواند تجربه شما را در مورد عطرهای مجلسی تغییر دهد. همانطور که از نام آن مشخص است رایحه اصلی تشکیل دهنده آن عنبر می باشد، رایحه ای قوی، خاص و منحصر به فرد که قادر است تاثیر اولیه شما را روی مردم شکل دهد. همچنین رایحه عنبر به خوبی با بوی بدن ترکیب می شود و بوی متفاوت و منحصر به فردی ایجاد می کند که فقط مخصوص شما و معرف شما است.

عطر Chanel Coco Mademoiselle

برند شنل از معروف ترین کمپانی های عطرساز است که همه نام آن را می شناسند و می دانند که کیفیت محصولات این برند بسیار خوب است. عطر Coco Mademoiselle از معروف ترین محصولات برند شنل است که از بوی منحصر به فردی برخوردار است و رایحه های آن از ترکیبات پرتقال، پرتقال ماندارین، برگاموت و همچنین هلو، میموسا، گل رز ترکی، یاسمن، دانه تونکا و یلانگ یلانگ و پاتچولی تشکیل شده است و ماندگاری و پخش بوی عالی دارند.

خرید عطر شنل مدل Coco Mademoiselle

عطر YSL Black Opium

ایو سن لورن از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه عطرسازی است که محصولات باکیفیت و خوبی را راهی بازار عطر و ادکلن کرده است. عطر Black Opium از ماندگاری خوبی برخوردار می باشد که مناسب استفاده روزانه است. این عطر از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار می باشد و زیر نظر یک عطار کاربلد طراحی و فرمولاسیون شده است. همچنین نت های این عطر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همینطور بوی بسیار خوبی را دارند.

خرید عطر ایو سن لورن مدل Black Opium

عطر Calvin Klein Obsessed for Him

عطر مردانه Obsessed از رایحه گرم و ادویه ای برخوردار است که موجب تداعی خاطرات گذشته در ذهن شما می شود. این عطر ظاهر جذابی دارد که بطری آن به رنگ نقره ای است و نام Obsessed به زیبایی با رنگ مشکی روی بطری حک شده است. نت های این عطر از ترکیب، روایح گریپ فروت، لیمو، هل، فلفل، اسطوخودوس، آناناس، چوب سدر، چرم، گل شمعدانی، گل لادن، دارچین، وانیل، پاتچولی و چوب عنبر تشکیل شده است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۲۳
کلبه عطر

ورساچه آبی از معروف ترین و باکیفیت ترین عطرهای برند ایتالیایی ورساچه است که در سال 2008 زیر نظر این برند ایتالیایی و عطرسازهای معروف طراحی و فرمولاسیون شده است. هدف از طراحی و تولید این عطر به چالش کشیدن بازار عطر و ادکلن بوده است. ر واقع نام اصلی این عطر مردانه ، ورساچه پور هوم ( Versace Pour Homme ) است که به دلیل شکل ظاهری و رنگی که دارد به عطر ورساچه آبی مشهور شده است. استفاده از این عطر در مجالس می تواند شما را صمیمی و گرم نشان دهد و همچنین از قیمت بسیار خوبی برخوردار می باشد. در این مقاله از کلبه عطر به معرفی این عطر خوشبو مردانه خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

عطر ورساچه آبی

عطر ورساچه پورهوم از آن دسته عطرها می باشد که دارای رایحه شیرین است و آقایانی که علاقمند استفاده از عطرهای شیرین هستند به آن جذب می شوند. رایحه ای که از این عطر جذاب شما استشمام خواهید کرد مربوط به گروه بویایی فوژه خواهد بود که رایحه ای دلچسب و فوق العاده است. شما می توانید این عطر مردانه را از کلبه عطر خریداری کنید.

خرید عطر ورساچه POUR HOMME

سال سخت و سازنده عطر ورساچه آبی

این عطر مردانه زیر نظر عطار کاربلد و معروف آلبرتو موریلاس و زیر نظر برند ورساچه فرمولاسیون شده است. این عطار تاکنون موفق شده است محصولات خوبی را برای ورساچه تولید کند. این عطر در سال 2008 در بازارهای ایتالیا به فروش رسید و به علت استقبال بسیار زیاد از آن در کشورهای دیگر اروپایی و همچنین آمریکای به فروش رسید.

نت های بکار رفته در عطر ورساچه پورهوم

نت های اولیه این عطر مردانه را بهارنارنج، لیمو، ترنج و رز تشکیل می دهد که بسیار خوشبو هستند. نت های میانی تشکیل شده از شمعدانی، لیمو، سنبل و سدر است که بعد از مدت کوتاهی جایگزین نت های اولیه می شوند. در پایان هم نت های عنبر، مشک و دانه های تونکا جای نت های میانی را می گیرند. ترکیب این نت ها باعث ایجاد بوی شیرین و خنکی می شود که مناسب استفاده در فصل های بهار و تابستان است. همچنین قدرت ماندگاری و پخش بویی این عطر بخاطر وجود رایحه های باکیفیت، طولانی مدت است.

فصل مناسب برای استفاده از عطر مردانه ورساچه آبی

در فصل های بهار و تابستان معمولا نمی توانید از عطرهای که دارای طبع گرم هستند استفاده کنید چون حس خوبی را به شما منتقل نمی کنند و مناسب فصول سرد هستند. ولی عطر ورساچه پورهوم با طبع خنکی که دارد مخصوص استفاده در فصول گرم می باشد. این عطر خوشبو باعث افزایش اعتماد به نفس و خوشبویی در شما می شود و این موضوع قطعا شما را راضی نگه خواهد داشت.

خرید عطر ورساچه POUR HOMME

قیمت عطر ورساچه آبی

همانطور که می دانید که شاهد افزایش چشمگیر دلار در کشورمان هستیم و همین موضوع باعث افزایش قیمت عطر شده است و عطر ورساچه پورهوم هم از این موضوع استثنا نمی باشد و افزایش قیمت داشته است و به همین خاطر آن در دسته عطرهای نسبتا گران قیمت قرار گرفته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۲۳
کلبه عطر

ورساچه از برندهای مطرح و شناخته شده ایتالیا است که یکی از مهدهای عطرسازی در دنیا می باشد. برند ورساچه همیشه تلاش کرده است عطرهای باکیفیت و خوبی را راهی بازار عطر و ادکلن کند. از جمله عطرهای معروف آن می توان به ادوتویلت زنانه Versense اشاره کرد. این عطر بخاطر اینکه از قدرت ماندگاری و کیفیت بالایی برخوردار بود، معروف شد. همچنین ظاهر زیبای این عطر هم بی تاثیر نبوده است. بطری این عطر سبز رنگ می باشد که ظاهری شیک و لوکس دارد و قرار گرفتن آن روی میز آرایش خانم های جوان می تواند به زیبایی میز آن ها کمک کند. در این مقاله از سایت کلبه عطر می خواهیم به معرفی ورساچه ورسنس بپردازیم. با ما همراه شوید.

عطر ورساچه ورسنس مناسب استفاده در چه روزهای می باشد؟

رایحه های بکار رفته در ورساچه ورسنس گلی و چوبی می باشد که در نتیجه این رایحه ها تند و شیرین وارد فضا می شود که قادر است خانم ها را به فردی جذاب و با اعتماد به نفس جلوه دهد، ولی برای دستیابی به این ویژگی های عطر ورساچه بهتر است که از آن در روزهای گرم تابستان و بهار استفاده کنید چون این عطر از طبع خنک برخوردار می باشد و می تواند در روزهای گرم که انرژی زیادی برای انسان باقی نمی ماند، منبع خوبی برای انرژی شما باشد. اگر شما هم می خواهید در روزهای گرم بهار و تابستان رایحه خوبی داشته باشید می توانید عطر ورساچه ورسنس را خریداری کنید و از آن استفاده کنید.

خرید عطر ورساچه Versense

رایحه بکار رفته در عطر ورساچه سبز

عطر ورساچه ورسنس همانطور که گفتیم دارای رایحه گلی و چوبی است که شما را به گلخانه ای زیبا و خوشبو خواهد برد. هنگامی که این عطر را روی خود اسپری کنید احساس سر زندگی و اعتماد به نفس در شما به وجود خواهد آمد و این اتفاق مثبت همپی بخاطر رایحه های است که در عطر ورساچه ورسنس به کار رفته است. این عطر رایحه شیرین و تندی دارد که مورد رضایت خانم های جوان و شیک پوش قرار خواهد گرفت. هنگامی که این عطر را برای اولین بار روی محل نبضتان اسپری کنید در ابتدا متوجه رایحه های پرتقال، انجیر، گلابی، ترنج و سایر مرکبات را استشمام خواهید کرد. در ادامه نت های میانی با بوی گل نرگس، یاسمین، سوسن و هل از راه خواهند رسید و جای نت های خوشبو اولیه را خواهند گرفت. در پایان هم رایحه های دلپذیر مشک، درخت زیتون، سدر ویرجینیا و چوب صندل جایگزین نت های میانی خواهند شد و بوی فوق العاده ای را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

مشخصات عطر ورساچه ورسنس اورجینال

عطر ورساچه ورسنس اصل در بسته بندی کارتونی سبز رنگ که دور تا دور آن نیز خطر های بریده بریده وجود دارد، قرار گرفته است. بعد از اینکه درب کارتون بطری را بازی کنید عطری سبز رنگ خواهید دید که شباهت بسیار زیادی با عطر ورساچه آبی یا همان ورساچه پورهوم دارد. بطری این عطر زنانه خوشبو سبز رنگ است که نشان تجاری ورساچه روی آن نقش بسته است. این عطر رایحه بسیار خوشبویی دارد که به راحتی می توانید آن را از نسخه تقلبی تشخیص دهید. برای خرید عطر ورسنس اصل از کلبه عطر خرید کنید.

خرید عطر ورساچه Versense

ساخت عطر ورساچه سبز

عطر Versense در سال 2009 توسط عطرساز معروف و کاربلد زیر نظر برند ایتالیایی ورساچه طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر بعد از اینکه راهی بازار عطر و ادکلن زنانه شد موفق شد طرفداران زیادی بدست بیاورد و در نتیجه فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. همچنین این عطر خوشبو از قدرت ماندگاتری خوبی برخوردار است و شما می توان تنها با یک بار اسپری کردن آن بر روی خود به قرارهای کاری و یا مجالس بروید، بدون اینکه دوباره آن را روی خودتان اسپری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۵:۲۹
کلبه عطر

آقایان شیک پوش همیشه در انتخاب عطرهای خود، جوانب مختلفی را درنظر می گیرند تا بتوانند انتخاب خوبی داشته باشند. قدرت ماندگاری و پخش بوی عطر یکی از موضوع های قابل بحث است که آقایان شیک پوش علاوه بر بوی خوشبو روایح به آن اهمیت می دهند. برند فرانسوی لالیک در سال 2013 توسط عطرساز معروف ناتالی لورسن ساخته شده است و هدف از تولید آن به چالش کشیدن عطرهای مردانه موجود در بازار بود. در ادامه این مقاله از کلبه عطر می خواهیم عطر انکر نویر اسپورت را معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

معرفی عطر مردانه لالیک مدل Encre Noire Sport

عطر مردانه انکر نویر اسپرت از محصولات باکیفیت و پرفروش برند فرانسوی لالیک است که توانسته است موفقیت زیادی را بدست بیاورد. این عطر مردانه در سال 2013 و با لقب لالیک مشکی راهی بازار شد. Encre Noire Sport مردانه دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی می باشد و همچنین دارای رایحه های سنگین و لوکس است و از قیمت خوبی هم بهرهمند می باشد و همین مسائل باعث محبوب شدن این عطر شده است.

برند لالیک به کمک یکی از عطرسازهای معروف دنیا در سال 2013 توانست عطر مردانه Encre Noire Sport را راهی بازار کند. در ابتدا خیلی ها مخالف عرضه این عطر به بازار بودند ولی وقتی این عطر راهی بازار شد توانست تجمید ها را جایگزین انتقادها کند.

خرید عطر مردانه Encre Noire Sport

کشور سازنده عطر انکر نویر اسپرت

کشور فرانسه مهد عطرسازی است و خیلی از برندهای معروف دنیا در این کشور فعالیت دارند و برند لالیک هم جزو برندهای عطرسازی می باشد که در این کشور فعالیت دارد و تمام محصولات خود را در فرانسه تولید می کند. عطر انکر نویر اسپورت هم در فرانسه تولید و فرمولاسیون شده است.

عطر انکر نویر اسپورت مناسب چه آقایانی است؟

همانطور که از اسم این عطر معلوم است، مناسب آقایان اسپرت و ورزشکار می باشد و همینطور از آن می توانند در تمام فصول سال استفاده کنند، چون طبع این عطر ملایم می باشد. ادوتویلت انکر نویر اسپورت یک عطر همه چیز تمام است و می تواند تمام خواسته های آقایان ورزشکار از عطر را برطرف کند.

فصل پیشنهادی برای عطر Encre Noire Sport

عطر مردانه Encre Noire Sport از رایحه تلخ با طبع ملایم برخوردار است و بخاطر رایحه های که در آن مورد استفاده قرار گرفته است، مناسب استفاده در کل فصل های سال می باشد. برای اینکه روزهای خود را به بهترین صورت سپری کنید، به عطر خوشبو و لوکس انکر نویر اسپورت نیاز خواهید داشت.

قدرت ماندگاری و پخش بو عطر مردانه انکر نویر اسپورت

غلظت عطر Encre Noire Sport از نوع ادوتویلت است. این عطر مردانه با توجه به اینکه ادوتویلت می باشد ولی از ماندگاری و پخش خوبی برخوردار است و همین مسئله این عطر را از سایر عطرهای موجود در بازار متمایز می کند. اگر به دنبال یک عطر با طراحی زیبا و شیک هستید که رایحه های خوشبویی داشته باشد، ادوتویلت مردانه Encre Noire Sport گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

خرید عطر مردانه Encre Noire Sport

نت های بویایی عطر انکر نویر اسپورت

هنگامی که برای اولین بار این عطر را روی محل نبضتان اسپری می کنید، در ابتدا متوجه بوی نت های گریپ فروت، ترنج و جوز هندی خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی می شود که با نت های آبی، اسطوخودوس و درخت سرو جایگزین نت های اولیه شوند و در آخر هم نت های پایانی با بوی مشک، چوب کشمیر، وتیور بورین و وتیور هائیتی جای نت های میانی را می گیرند. ترکیب این نت ها بوی دلپذیری را به وجود می آورند که آقایان ورزشکار را به سمت خود جذب می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۱۲
کلبه عطر

با توجه به اینکه فصل بهار و تابستان شروع شده است، روزهای گرمی را سپری خواهیم کرد. به همین علت امروز قصد داریم عطرهای زنانه آمواج که مخصوص استفاده در این روزها می باشند را به شما عزیزان معرفی کنیم. برند آمواژ در زمینه تولید عطرهای خنک و تابستانه فعالیت دارد و به همین عطرهای این برند را برای مقاله امروزمان انتخاب کرده ایم. با ما همراه شوید تا بتوانید بهترین عطرهای این برند را بیشتر بشناسید.

تاریخچه برند آمواژ

اگر هر رویداد تاریخی و هر اتفاق در زندگی یک عطر و رایحه ی خاص داشته باشد قطعا آن اتفاق می تواند در ذهن شما باقی می ماند و همیشه به یاد آن خواهید بود. برند آمواژ در تهیه محصولات خود سعی می کند که به این هدف برسد. عطرهایی که این برند فرمولاسیون کرده است همگی دارای رایحه های دلپذیر و منحصر به فرد هستند که می توانند همراه شما باشند. می خواهیم نگاهی به گذشته ی این برند عمانی بیندازیم. برند آمواژ در سال 1983 توسط سلطان بن قابوس تاسیس شد و وی دستور داد که با استفاده از عطرهای مختلف به ترکیبات عطر سلطنتی و اصیل عمانی برسند تا بتوانند از این طریق دوباره فرهنگ عمان را به سراسر دنیا بشناسانند. آن ها در سال های اخیر موفق شده اند با کمک عطرساز معروف کریستوفر چانگ  عطرهای باکیفیت و لوکسی را راهی بازار عطر و ادکلن کنند.

بهترین عطرهای زنانه 2019 از برند آمواژ

عطرهای برند آمواژ از پرفروش ترین عطر و ادکلن های دنیا هستند که در دسته محصولات لوکس و گران قیمت قرار دارند. یکی از محصولات این برند با روکشی از طلا ساخته شده است که قیمت بسیار گرانی دارد. این محصولات با توجه به اینکه قیمت بالایی دارند ولی از فروش خوبی برخوردار هستند و این موضوع موجب شده است که آمواژ در سراسر دنیا فروشگاه های مخصوص محصولات خود را افتتاح کند و به سود قابل توجهی برسد. در ادامه این مقاله از کلبه عطر می خواهیم تعدادی از عطرهای این برند را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

ادوپرفیوم زنانه آمواژ مدل Journey

اولین عطر خوشبو امروز، ادوپرفیوم خنک و تند Journey است. بطری این عطر به رنگ قرمز است و رگه های طلایی هم در آن دیده می شود و همچنین درب آن طلایی می باشد با این طراحی این عطر ساده است ولی در در کنار هم ترکیب زیبایی را به وجود آورده اند. عطر زنانه Journey می خواهد شما را به معنای واقعی یک رایحه ی شرقی برساند و کاملا می تواند عطرهای شرقی را در این محصول احساس کنید. زرد آلو به عنوان یک نت برجسته در این عطر بکار رفته است که بسیار کمیاب و جالب می باشد.

خرید عطر زنانه Journey

ادوپرفیوم زنانه آمواژ مدل Epic

ادوپرفیوم زنانه Epic از محصولات شیک و لوکس برند عمانی آمواژ است. این عطر با نام حماسه ی زنان عرضه شده است، در حقیقت عطر پر انرژی و شاداب برای خانم ها است که می خواهند اعتماد به نفس بالایی داشته باشند و در طول روز بهتر در جامعه ظاهر شوند. نت های برجسته این عطر فلفل و دارچین می باشد که به خوبی نشان دهنده رایحه ی خوشبو ادوپرفیوم Epic است. البته ناگفته نماند که کهربا و وانیل هم جزو رایحه های خوب این عطر هستند که نشان دهنده ظرافت زنانه می باشند.

خرید عطر زنانه Epic

عطر زنانه Memoir از برند آمواژ

عطرها فقط به نت های مانند خوراکی محدود نمی شوند و از خیلی چیزهای دیگر می توان عطر و ادکلن تولید کرد. آمواژ در عطر Memoir سعی کرده است چرم های حیوانی را تداعی کند. رایحه های این عطر تشکیل شده از دارچین، هل، ماندارین و... است. عطر Memoir نسخه مردانه هم دارد که به راحتی می توانید آن را با همسر خود ست کنید و با یکدیگر استفاده کنید. همچنین ناگفته نماند این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد که قطعا شما را راضی نگه خواهد داشت.

خرید زنانه عطر Memoir

ادوپرفیوم زنانه Sunshine

ادوپرفیوم زنانه Sunshine عطر دیگری از این برند عمانی است که به آن خواهیم پرداخت. اسم این عطر نماد شرق یا همان خورشید می باشد و در تمام قسمت های این عطر سعی شده است نمادهای متفاوتی از خورشید آورده شود. البته ما بویی از خورشید نداریم! ولی خورشید در واقع نماد کشور شرقی مانند چیین می باشد. در نت های این عطر از رایحه گل های شرقی استفاده شده است که در کل می توان آن را عطری شرقی و البته لطیف دانست. این عطر زنانه از قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است و برای خرید آن می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید عطر زنانه Sunshine

ادوپرفیوم زنانه آمواژ مدل Fate

ادوپرفیوم Fate از محصولات شیک و لوکس زنانه برند شناخته شده آمواژ می باشد که توانسته است فروش خوبی را تجربه کند. این عطر خوشبو هم نسخه مردانه دارد و زوجین می توانند با یکدیگر از عطر Fate استفاده کنند. ظاهر این عطر لوکس و پر زرق و برق می باشد و فقط بطری آن می تواند جذاب زیادی برای شما داشته باشد. این عطر سلطنتی در حقیقت می خواهد با مخاطبان رویا پرداز و همچنین قوی خود نیز ارتباط برقرار کند. نت های این عطر ترکیبی از فلفل، دارچین و وانیل نیز می باشد که یک بوی دلپذیری را در کنار هم ایجاد کرده اند.

خرید عطر زنانه Fate

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۷
کلبه عطر

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که هنگام رد شدن از کوچه و خیابان با دست فروشانی رو به رو شوید که عطرهای بدون جعبه می فروشند و قیمت آن ها بسیار پایین است.  ولی همیشه کارشناسان و فروشندگان معتبر می گویند که عطرهای بدون جعبه را خریداری نکنید. ممکن است برای شما هم جای سوال باشد که چرا عطرهای بدون جعبه غیر اورجینال معرفی می شوند؟ در این مقاله از کلبه عطر به این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

تفاوت عطر اورجینال و غیر اورجینال

چندین مورد تفاون میان عطرهای اورجینال و غیر اورجینال وجود دارد که باید با دقت به بررسی آن ها بپردازید تا بتوانید مطمئن شوید عطری که خریده اید از کیفیت بالایی برخوردار است و هیچ مشکلی ندارد. به نوعی می توان گفت که اصلی ترین و مهم ترین تفاوت میان عطر اورجینال و فیک، رایحه ها و ماندگاری آن ها است. البته سازندگان عطرهای غیر اورجینال همیشه در تلاش هستند تا بتوانند تولیدات خود مانند نسخه اصلی درست کنند. ولی نکته ای که وجود دارد تفاوت در مواد اولیه و فرمول ساخت می باشد. شرکت ها و کمپانی های بزرگ دنیا زمان و هزینه خیلی زیادی را صرف می کنند تا بتوانند عطری استاندارد و با استفاده از حداکثر مواد طبیعی تولید کنند.در این میان عده ای با پیدا کردن فرمولی مشابه و ترکیبات گاها درجه چندم عطر و ادکلن های مشابه را تولید می کنند.

نحوه فروش عطر غیر اورجینال

چند راه متفاوت برای فروش عطر وجود دارد، که فروشندگان این عطرها را عموما به بهانه هایی مانند استوک بودن عطر با قیمت پایین تر می فروشند. ولی در اصل جعبه عطر از بین نرفته است بلکه از ابتدا دارای جعبه نبوده است. یکی دیگر از راه های فروش اینگونه عطرها، این است که فروشندگان مدعی می شوند شرکت تولید کننده عطر در چندین نقطه از دنیا کارخانه جات خود را احداث کرده و عطرهایی که از کارخانه آنها در دبی وارد کشور می شود به دلیل کاهش هزینه حمل و نقل قیمت پایین تری دارند.

چرا عطرها باید جعبه داشته باشند؟

عطرهای اورجینال همگی دارای جعبه هستند و این جعبه ها توسط خود شرکت پلمپ شده و امکان پر یا خالی کردن آن تحت هیچ شرایطی وجود ندارد. احتمال دارد عطرتا حدی خالی شده و بقیه فضای آن با الکل صنعتی پر شده باشد که این موضوع موجب کاهش ماندگاری عطر خواهد شد. از سوی دیگر جعبه عطر حاوی اطلاعاتی مانند بارکد تولید کننده عطر، مشخصات و ترکیبات عطر، شماره سریال و تاریخ تولید می باشد. نبود این موارد می تواند به راحتی باعث گمراهی خریدار شود.

چگونه از اورجینال بودن عطر مطمئن شویم؟

شما علاوه بر مواردی مانند داشتن جعبه و بو و ماندگاری کافی، مسائل دیگری را هم بررسی کنید. جعبه عطر اورجینال دارای یک لایه سلفون قطور و کاملا شفاف است که از ورود گرد و غبار به درون جعبه پیشگیری می کند. به غیر از سلفون باید بارکد و شماره سریال عطر و همینطور روی جعبه را از طریق منابعی مانند سایت فروشنده اصلی مورد مطابقت قرار دهید. چک کردن عکس نسخه اورجینال عطر روی سایت شرکت تولید کننده هم می تواند به شما کمک کند، چون خیلی از مواقع عطر اورجینال و غیر اورجینال در مواردی مانند شکل جعبه، شیشه عطر و همینطور رنگ مایع عطر داخل شیشه با هم تطابق نداشته باشند و این موضوع به همین راحتی هام قابل تشخیص نمی باشد.

چگونه عطر با جعبه اورجینال تهیه کنیم؟

شما برای تهیه عطرهای اورجینال باید به سراغ فروشگاه های معتبر و قابل اطمینان بروید. فروشنده های معتبر عطر، فروشگاه هایی می باشند که دارای محل فروش مشخص، مجوزهای لازم از نهادهای مربوطه و همینطور افراد متخصص هستند. علاوه بر این باید تمام مواردی که گفته می شود را تست کنید تا با اطمینان خرید خود را انجام دهید. فروشنده باید بتواند به شما تست و همینطور نسبت به محصول خود گارانتی معتبر ارائه دهد. یکی از فروشگاه های آنلاین خرید عطر که قابل اطمینان می باشد، سایت کلبه عطر است که تمامی عطرهای خود را با ضمانت اصل و اورجینال بودن به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۶:۵۹
کلبه عطر