کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

داریم کم کم به روزهای رنگارنگ و زیبا پاییزی و خنک سال نزدیک می شویم، این فصل بیشتر به فصل عاشقانه ها معروف است. برای اینکه روزهای خوبی را پشت سر بگذارید به عطرهای خوشبو با طبع گرم نیاز خواهید داشت. در این مقاله از کلبه عطر بهترین عطرهای مردانه با طبع گرم را آماده کرده ایم. پیشنهاد ما این است که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

معرفی ادوپرفیوم مردانه ویکتوریا آرمانی مدل EAGLE

عطر مردانه ایگل (EAGLE) یکی از محصولات بسیار خوب و باکیفیت برند فرانسوی ویکتوریا آرمانی (Victoriya Armani) است که در سال 2015 با رایحه ی تلخ توسط این برند طراحی و فرمولاسیون شده است. بطری این عطر دارای شیشه شفاف است که مایع تیره رنگ آن از روی شیشه کاملا مشخص است. نام EAGLE با رنگ سفید داخل یک کادر در وسط بطری نوشته شده است و همچنین درپوش بطری آن به رنگ نقره ای است که با سایز مناسب خود به خوبی روی بطری سوار شده است که زیبایی بطری را چندین برابر کرده است. این عطر دارای حجم 100 میلی لیتر است که رایحه ی درون آن تلخ می باشد که با بوی علف و حشیش ترکیب شده است.

خرید عطر EAGLE

معرفی نت های عطر ایگل

نت‌های اولیه: رام و عسل
نت‌های میانی: رز مراکشی، هلیوتروپ، مگنولیا، نسترن و سنبل
نت‌های پایانی: جیر، صمغ مر و وانیل جزیره کومور

معرفی ادوپرفیوم مردانه لالیک مدل Ombre Noir

ادوپرفیوم مردانه آمبر نویر (Ombre Noir) یک عطر بسیار خوشبو و تلخ است که در سال 2017 توسط برند فرانسوی لالیک (Lalique) طراحی و فرمولاسیون شده است. بطری این عطر شبیه یک مکعب است که شیشه آن شفاف است و به راحتی می توان مایع درون آن را مشاهد کرد. نام Ombre Noir داخل یک کادر مشکی رنگ روی بطری حک شده است و درپوش مشکی رنگ آن با سایز بزرگ خود زیبایی خاصی را به وجود آورده است و مخاطب را جذب خود می کند.

خرید عطر Ombre Noir

این عطر مردانه تلخ می تواند جزو انتخاب های آقایان شیک پوشی باشد که علاقه زیادی به عطرهای تلخ دارند. نت های ادوپرفیوم مردانه آمبر نویر به صورت زیر می باشد:
نت اولیه: ترنج ایتالیا، برگ انجیر، نعناع فلفلی
نت میانی: برگ تنباکو، دارچین، پاپیروس
نت پایانی: صمغ، کنیاک، دانه تونکا، چوب سرو

معرفی ادوپرفیوم مردانه نارسیسو رودریگز مدل For Him Bleu Noir

ادوپرفیوم مردانه For Him Bleu Noir جزو عطرهای تند و گرم برند آمریکایی نارسیسو رودریگز (Narciso Rodriguez) است که در  سال 2018 راهی بازار شده است تا بتواند عطرهای هم سطح خود را به چالش بکشد. بطری این عطر هم بسیار زیبا طراحی شده است. بطری به رنگ آبی پررنگ است که روی آن نام For Him Bleu Noir با رنگ روشن نقش بسته است. درپوش آن با شکل مکعبی و سایز بزرگ خود به خوبی روی بطری قرار گرفته است.

خرید عطر For Him Bleu Noir

این عطر مردانه دارای حجم 100 میلی لیتر است و این اجازه را به شما می دهد که از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید. عطر مردانه For Him Bleu Noir دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی است که رایحه های بکار رفته در آن از ترکیب مشک , گیاه خس خس , کهربا , سرو , چوب درخت آبنوس تشکیل شده است.

معرفی ادوپرفیوم مردانه سوئیس مارک مدل نویر

عطر مردانه نویر (Noir) جزو عطرهای باکیفیت و شیک برند سوئیسی، سوئیس مارک (Swiss Mark) می باشد که در سال 2013 طراحی و فرمولاسیون شده است. بطری این عطر مردانه کاملا مشکی رنگ است که درپوش آن هم به رنگ مشکی است و ترکیب زیبایی را به وجود آورده است. همچنین نام Noir به همراه نشان تجاری سوئیس مارک روی بطری حک شده است. این ادوپرفیوم مردانه دارای حجم 100 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.

خرید عطر Swiss Mark Noir

معرفی نت های عطر مردانه نویر

نت اولیه: مرکبات برگرفته از ترنج، گریپ‌فروت، لیمو و میوه‌ی رازبری
نت میانی: گل رز و گل برفی، بادام و ماکارون
نت پایانی: مشک، چوب صندل، وانیل و عنبر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۴۸
کلبه عطر

بالماسو یکی از برندهای مشهور و نام آشنای فرانسوی است که محصولات بسیار باکیفیت و لوکسی راهی بازار می کند و هدف آن از تولید این نوع عطرها به چالش کشیدن بازار عطر و ادکلن می باشد. در این مقاله از سایت کلبه عطر بهترین عطرهای زنانه برند فرانسوی بالماسو را آماده کرده ایم. پیشنهاد می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

ادو پرفیوم زنانه بالماسو WHITE

برند فرانسوی بالماسو در سال 2012 یکی از محصولات زنانه خود وایت (WHITE) را با حجم 80 میلی لیتر معرفی کرد. این عطر دارای شیشه سفید رنگ است که دارای نت های سپید گلی است. بالماسو این عطر را اینگونه توصیف می کند:
«بالماسو وایت بیشترین محبوبیت را از میان محصولات خارق العاده شرکت ما بین عطر فروشی ها دارد. در کارگاه ما وانیل، دانه تونکا، رم، میوه های وحشی و ملس مشک با یاسمن برای ایجاد این عطر افسانه ای مخلوط شده است.»

خرید عطر زنانه WHITE

معرفی سه آکورد عطر وایت بالماسو

نت‌های اولیه: مرکبات (لیموی سیسیلی، پرتقال) و میوه ای (تمشک)
نت‌های میانی: گل‌های سفید (گل یاسمن، یاسمن، شکوفه پرتقال، گل مریم، گل صد تومانی)
نت‌های پایانی: چوبی (چوب سدر سفید، چوب chashmere، چوب صندل) ، عنبر (عنبر) و مشک دار (میوه های قرمز)
ادوپرفیوم زنانه WHITE جزو گروه بویایی گلی است که دارای رایحه ی شیرین همراه با طبع خنک می باشد که به مانند مخملی نرم پوست شما را فرا می گیرد. این عطر مناسب هر چهار فصل سال است و همچنین از قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است که قطعا رضایت شما را بدست خواهد آورد.

ادو پرفیوم زنانه بالماسو RED

عطر زنانه RED یکی دیگر از محصولات خوب و لوکس برند بالماسو (BALMASO) می باشد که در سال 2013 با رایحه ی شیرین و گرم تولید و راهی بازار عطر و ادکلن شده است. بطری این عطر به رنگ قرمز می باشد که نشان از رایحه ی گرم و آتیشین و روحیات جسورانه آن می باشد. بالماسو این عطر را اینگونه توصیف می کند:
«بالماسو رد با رایحه‌ای آتشین کاملا بوی گرم و شیرین دارد و به خانم‌های جوان پیشنهاد می شود، کسانی که تمایل دارند منحصر به فرد باشند. اغراق آمیز نیست گفتن اینکه شما با استفاده از «بالماسو رد» پا به دنیای جدیدی می گذارید و می درخشید.»

خرید عطر زنانه RED

معرفی سه آکورد عطر زنانه RED

نت‌های اولیه: تازه، شرقی، میوه ای خفیف، رز
نت‌های میانی: گل (رز) و چوبی (صندل)
نت‌های پایانی: مشک دار، کهربا و چوبی
ادوپرفیوم زنانه RED دارای رایحه ی شیرین همراه با طبع گرم است که از آن می توانید در شب های سرد سال استفاده کنید و لذت ببرید. قدرت ماندگاری و پخش بوی این عطر واقعا عالی می باشد و قطعا استفاده از آن رضایت شما را کسب خواهد کرد.

ادو پرفیوم زنانه بالماسو PINK

ادوپرفیوم زنانه پینک (PINK) عطری بسیار خوشبو با رایحه ی شیرین است که در سال 2015 توسط برند فرانسوی بالماسو تولید و فرمولاسیون شده است. بطری این عطر به رنگ صورتی روشن می باشد که بیانگر احساسات لطیف زنانه است. بالماسو این عطر را اینگونه توصیف می کند:
«سری جدید بالماسو پینک بوی جدید خارق‌العاده‌ای به اسانس آن اضافه کرده است و به طرفداران خود فرصتی دوباره بخشیده است تا متمایز باشند. نت اولیه این عطر چوب است و نت اصلی آن اسم منحصربفردی دارد: FRO TONKA.. »

خرید عطر زنانه PINK

معرفی نت های عطر زنانه PINK

نت‌های اولیه: وابسته به بلسان شیرین (وانیل، کارامل) - چوبی (چوب صندل)
نت‌های میانی: گل‌های شرقی (اسطوخودوس، گل شمعدانی، گل یاس، گل رز) - چوبی (صندل)
نت‌های پایانی: مولکول های جدید کهربا چوبی، مشک، دانه تونکا، خزه
ادوپرفیوم زنانه PINK دارای رایحه ی شیرین و گرم است و مناسب فصل های سرد سال می باشد. همچنین این عطر خوشبو دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی است که می تواند گزینه جذابی برای خانم های شیک پوش باشد.

ادو پرفیوم زنانه بالماسو GOLD

عطر زنانه GOLD از ادوپرفیوم های باکیفیت و شیک بالماسو می باشد که طرفدارهای بسیار زیادی دارد چون عطری شیرین است و همچنین دارای طراحی بسیار شیک می باشد و بطری آن دارای رنگ طلایی است که باعث جذابیت و زیبایی آن شده است. بالماسو این عطر را اینگونه توصیف می کند:
«بهترین انتخاب برای بانوانی که به دنبال رایحه‌ای شیرین، ملایم و شیک هستند که حضور آنها را در مجالس برجسته خواهد نمود. همچنین به خاطر طراوتی که در رایحه این عطر وجود دارد برای کسانی که به بوی عطر حساس هستند مناسب است. معمولا برای فصول گرم سال توصیه می شود اما همیشه بهترین انتخاب برای مهمانی‌های عصر و مراسم رسمی می باشد.»

خرید عطر زنانه GOLD

معرفی نت های عطر زنانه گلد

نت‌های اولیه: عرق نیشکر، میوه گل ساعتی
نت‌های میانی: مشک، یاسمن
نت‌های پایانی: وانیل، دانه تونکا
ادوپرفیوم زنانه بالماسو GOLD دارای رایحه ی شیرین و خنک است و از آن می توانید در فصل های گرم سال استفاده کنید و لذت ببرید. این عطر زنانه دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی است و می تواند پیشنهاد جذابی برای شما خانم های شیک پوش باشد.

ادو پرفیوم زنانه بالماسو CRYSTAL GOLD

ادوپرفیوم زنانه CRYSTAL GOLD یکی از محصولات لوس و گران قیمت برند فرانسوی بالماسو است که در سال 2014 توسط این برند نام آشنا تولید و راهی بازار عطر و ادکلن شده است تا بتواند عطرهای زنانه موجود در بازار را با چالش جدی رو به رو کند. این عطر زنانه دارای بطری شیشه ای ظریف و حالت پمپی است که زیبایی آن را چندین برابر کرده است. همچنین وجود این حالت پمپی باعث افزایش پخش بوی عطر می شود. این عطر علاوه بر زیبایی دارای رایحه ی بسیار قوی است که بسیار خوشبو می باشد و هم می تواند خانم ها و هم آقایان را مجذوب خود کند.

خرید عطر CRYSTAL GOLD

معرفی سه آکورد عطر زنانه CRYSTAL GOLD

نت‌های اولیه: میوه ای (گلابی، تمشک) - تند (زعفران، فلفل سیاه )
نت‌های میانی: گل (گل رز بلغاری، شکوفه پرتقال) - چوبی (سرو چوب ویرجینیا بیچ، نعناع هندی، عود) - تند (زعفران، دارچین)
نت‌های پایانی: چوبی (عود، نعناع هندی) - عنبر، مشک
ادوپرفیوم زنانه CRYSTAL GOLD دارای رایحه ی شیرین و گرم است و عطری فوق العاده برای استفاده در مهمانی های شبانه می باشد که قطعا باعث متفاوت بنظر رسیدن شما از بقیه خانم ها می شود. قدرت ماندگاری و پخش بوی این عطر واقعا بسیار عالی می باشد و با حجم 100 میلی لیتر خود می تواند تا مدت ها شما را از خرید عطر جدید بی نیاز کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۰۹
کلبه عطر

عطرها دنیای پر از رمز و رازی دارند که این دنیا پر رمز و شگفتی توسط انسان ها هزاران سال پیش کشف شده است و بشر توانسته است با یاد گرفتن زبان عطرها، زندگی بهتر و زیباتری داشته باشد. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم در مورد دنیای مقدس عطرها و ارتباط آن با مذاهب مختلف از جمله هندو، خورشید پرستی و مسیحیت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در این مقاله متوجه خواهید شد که بشر چگونه موفق شده است با استفاده از دنیای جادویی عطرها به توسعه صنعت و هنر عطرسازی کمک کند. در ادامه نیز در خصوص ارتباط جالب میان دو دنیای متفاوت عطر و موسیقی خواهید گفت که چه ارتباط و تشابهی میان آن ها وجود دارد.

زبان عطرها در فرهنگ هند باستان

براساس نوشته های کتاب مقدس هندوان که یکی از قدیمی ترین متون مکتوب در جهان می باشد در هند باستان چوب های معطر سوزانده شده و با روغن های معطر مخلوط می شدند و به خدایان هندو پیشکش می شدند. در افسانه های هندو 5 طبقه بهشت وجود دارد که همگی از بو و رایحه های خوش پر شده است. ایندرا، ژوپیتر هندی همیشه با سینه ای از جنس چوب صندل تصویر می شود در حالی که کاما خدای عشق تیر و کمانی پوشیده از شکوفه های گل دارد. برهما خدای دیگر هندی ها می باشد که در میان شاخه ای از گل نیلوفر متولد شده است و از شکم ویشنو روییده و همیشه زینتی از گل مگنولیا بر تن خود دارد. تمام این موارد اهمیت و تقدس رایحه ها و زبان عطرها را در فرهنگ هندی نشان می دهد.

کاربردهای مذهبی عطر در مناطق مختلف جهان

مردم یونان و دنباله روان آن ها یعنی رومیان برای استفاده از عطر از روش خاصی استفاده می کردند و بیشتر از آن برای معطر کردن بدن استفاده می کردند به صورتی که هر قسمتی از بدن را با عطر خاصی می پوشاندند. برای مثال برای بازوها از روغن نعناع و برای سینه از روغن نخل و برای موها از مرزنجوش و برای زانوها از پیچک وحشی استفاده می کردند. همچنین آن از فواید دارویی عطرها باخبر بودند و می دانستند که عطر شراب باعث روشنی ذهن می شود و همینطور عصاره بنفشه سفید برای گوارش مفید است. در نخستیین هزاره قبل از میلاد کاهنان معابد در مذاهب مختلف کار ساخت عطر را بر عهده داشتند و این مهارت جزو مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک کاهن مذهبی بوده است، مهارتی که از دیدگاه مردم عادی هنری جادویی و استثنایی به حساب می آمده است و هرکسی نمی توانسته این کار را انجام دهد. کاهنان اعظم از این عطرها در معابد مقدس خود نگهداری می کردند و توجه و شگفتی مردم را جلب می کردند. در هلیوپولیس (بعلبک فعلی در سوریه) مردم به پرستش خورشید مشغول بودند و برای عبادت در هر موقعیتی از شبانه روز نوع خاصی از رزین های معطر را می سوزاندند.
در اروپای قرون وسطی به دلیل خطر دائمی حمله و تجاوز دشمنان، باغبانی فقط در مناطق کوچک انجام می شد و بیشتر گیاهان دارویی و عطری فقط در حیاط های سرپوشیده معابد توسط راهبان کشت می شود و پرورش داده می شود تا از آن ها برای مقاصد دارویی مورد نیاز استفاده شود. دانش راهبان در علم شیمی و پزشکی کمک کرد تا بتوانند به روش های جدید در درمان دست پیدا کنند. آنان سعی داشتند زبان عطرها را بیاموزند و روش های خاص خود را برای تقطیر و استخراج عطر داشتند که این روش ها در هر فرقه از مسیحیت باهم تفاوت داشت، مثلا ابزارهایی که دومینیکن ها از آن ها استفاده می کردند با ابزارها و راه های کارتزین ها و فرانسیسکن ها متفاوت بود و همین تفاوت به رقابت میان فرقه ها برای ساخت داروها و عطرهای بهتر برای جلب افراد بیشتر انجامید که موجب تولید عطرهای متنوع و معرفی آن ها در سراسر اروپا شد. گفته می شود عطری که توسط کشیش فرقه دومینیکن در سانتاماریای فلورانس در سال 1220 ساخته شد نخستین و قدیمی ترین داروی جهان می باشد.

این راه برای تهیه عطر هنوز هم در همین کلیسا انجام می شود و اگر وارد محوطه کلیسای سانتاماریای فلورانس شوید بوی آن عطر را استشمام خواهید کرد، بویی مرکب از دود چوب، کاج، رزماری و یاس بنفش. این عطر فقط محدود به ایتالیا نشد و بعدها به سراسر اروپا صادر می شد. همین عطر مذهبی پایه گذار صنعت تجارت عطر در فلورانس در عصر رنسانس شد. بعد از قرن هفدهم عطرها مخصوصا عطرهای فلورانسی در بطری های کوچکی نگهداری می شد و این بطری ها در جعبه هایی به شکل کتاب قرار می گرفت که روی آن تزئینات ظریفی با فلزات گران قیمت مثل طلا و نقره و رنگ های مختلف انجام می شد و از سوغاتی های گران قیمت آن زمان به شمار می رفت.

زبان عطرها و زبان موسیقی

جالب است بدانید که زبان عطرها شباهت بسیار زیادی با زبان موسیقی دارد و برخی از کلمات که در صنعت عطر به کار می روند در اصطلاحات دنیای موسیقی مشابه هستند. ساختن عطر مانند ساختن یک سمفونی موسیقی است و حتی ترکیباتی که در تهیه عطر بکار می رود مانند نوت و آکورد مانند تهیه موسیقی است فقط تنها با این تفاوت که به جای گوش از بینی استفاده می شود و عطرسازها نیز مانند آهنگسازها از سازهای خود که همان رایحه ها هستند استفاده می کنند. همانگونه که ده ها نوت و گام و صدای مختلف در موسیقی وجود دارد عطرها نیز نوت های خاص خود را دارند که با هنر عطرسازها ترکیب شده است و عطر دلخواه را به وجود می آورد. عطرساز با کمک سیستم بویایی مغز خود و خاطرات مرتبط با آن را شناسایی می کند در حالی که موسیقیدان با شنوایی و حافظه شنیداری خود نوت ها در کنار هم قرار می دهد و ترکیبی گوشنواز به وجود می آورد. رایحه ها همانند صداها که موجب تحریک عصب شنوایی می شوند، عصب بویایی را تحریک می کنند که هر رایحه هم مانند صدا شدت و ضعف خاص خود را دارد و مانند اکتاوهای موسیقی تاثیر متفاوتی روی مغز دارند. هنگامی که صداهای خاصی با یکدیگر نواخته می شوند موجب ایجاد هماهنگی می شوند که صدای زیبایی را به وجود می آورند. زبان عطرها هم به این شکل است برای مثال هنگامی که بوی بادام، گل همیشه بهار و وانیل را بایکدیگر ترکیب کنید بوی بسیار مطبوعی به وجود می آید در عین این که هر کدام بوی مجزای خود را دارند، برخی از این بوها از اکتاو بالایی برخوردار هستند و برخی دیگر مغلوب رایحه های قوی تری می شوند مشابه چیزی که در دنیای موسیقی اتفاق می افتد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۳۷
کلبه عطر

عطر بلک اوپیوم از برند معروف فرانسوی ایو سن لورن است که برای خانم های شیک پوش و جذاب است. این عطر می تواند تمام خواسته های شما از یک عطر را جوابگو باشد. در این مقاله از کلبه عطر به نقد و بررسی ادتویلت زنانه بلک اوپیوم ایو سن لورن پرداخته ایم. پیشنهاد می کنیم که این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

معرفی ادوتویلت زنانه بلک اوپیوم

 

خرید عطر Black Opium

برند معتبر فرانسوی ایو سن لورن (Yves Saint Laurent) در سال 2015 یکی از محصولات باکیفیت و خوب خود با نام بلک اوپیوم (Black Opium) را راهی بازار کرد تا با اینکار بتواند بازار عطر و ادکلن زنانه را به چالش بکشد. این ادوتویلت زنانه دارای حجم 90 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.

شکل ظاهری عطر زنانه بلک اوپیوم

بطری این عطر زنانه به شکل مربع است که رنگ آن خاص می باشد و نام Black Opium داخل یک کادر دایره ای شکل در وسط بطری حک شده است.همچنین درپوش آن به شکل چتر است که به خوبی روی بطری سوار شده است و همین موضوع موجب افزایش زیبایی آن شده است.

معرفی نت های ادوتویلت زنانه Black Opium

این عطر زنانه جزو گروه بویایی وانیلی و شرقی است. زمانی که این عطر را روی نبض خود اسپی می کنید در ابتدا متوجه بوی نت های انگور سیاه، مرکبات، گلابی، پرتقال ماندارین خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های گل یاس، قهوه، شکوفه درخت پرتقال و چای خواهید رسید که از راه برسند و جای نت های اولیه را بگیرند. در انتها هم نت های پایانی با بوی مشک سفید و رایحه های چوبی از راه می آیند و جایگزین نت های میانی می شوند.

 

خرید عطر Black Opium

قیمت ادوتویلت زنانه Black Opium

عطر فرانسوی Black Opium با توجه به قدرت ماندگاری و برند معروف خود قیمت نسبتا گرانی دارد که با توجه به ویژگی های آن معقول بنظر می رسد.

مشخصات کلی عطر بلک اوپیوم

  • نوع: ادوتویلت
  • حجم: 90 میلی لیتر
  • کشور سازنده: فرانسه
  • سال معرفی: 2015

مشخصات کلی رایحه عطر Black Opium

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: فصول سرد سال
  • ساختار رایحه: مرکبات , گل , میوه , گیاهان معطر , وانیل , چوب
  • نت اولیه: انگور سیاه، مرکبات، گلابی، پرتقال ماندارین
  • نت میانی: گل یاس، قهوه، شکوفه درخت پرتقال، چای
  • نت پایانی: مشک سفید، رایحه های چوبی

سایت کلبه عطر، ادوتویلت Black Opium را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۶:۳۶
کلبه عطر

در این مقاله از سایت کلبه عطر قصد داریم به معرفی عطرهای مردانه خوشبو برند آمریکایی کلوین کلین بپردازیم. آقایان شیک پوشی که به دنبال عطرهای خاص هستند حتما این مقاله را مطالعه کنند و از دست ندهند. با ما همراه شوید.

عطر کلوین کلین مدل Truth

 

عطر مردانه Truth در سال 2002 توسط یک شرکت سوئیسی طراحی و از سوی برند کلوین کلین معرفی و وارد بازار عطر و ادکلن شده است. این عطر بسیار خوشبو دارای رایحه گرم و تند است و همچنین در میان نت های آن چوب های معطر وجود دارند. حضور فلفل و پاتوچی در ترکیب با نمونه های سبز و چوب های معطر نشاط و طراوت خوبی را به وجود آورده اند که موجب مجذوب شدن جنس مخالف می شود.
از این موضوع نباید بگذریم که عطر مردانه Truth کلوین کلین دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی است و گزینه بسیار مناسبی برای آقایان شیک پوش می باشد.

عطر کلوین کلین مدل CK One

خرید عطر CK One

کلوین کلین سی کی وان یکی دیگر از عطرهای خوشبو مردانه است که فروش بسیار زیادی داشته است. این عطر در سال 1994 طراحی و فرمولاسیون شده است. هری فرمونت و آلبرتو موریلاس عطارهای معروف سازنده این عطر می باشند که با استفاده از رایحه های آروماتیک و مرکبات توانسته اند این عطر را برای آقایان و بانوان خلق کنند. علاوه بر رایحه های آروماتیک و مرکبات از رایحه های گلی همچون زنبق، رز، یاسمن و بنفشه به همراه ترکیبی از سدر، مشک، عنبر و چوب صندل در این عطر استفاده کرده اند. عطر سی کی وان کلوین کلین دارای رایحه ی شیرین با طبع خنک است که از آن می توانید در روزهای گرم سال استفاده کنید و لذت ببرید.

عطر کلوین کلین مدل euphoria Intense

خرید عطر euphoria Intense

عطر ایفوریا اینتنس (euphoria Intense) یکی دیگر از محصولات باکیفیت و لوکس برند آمریکایی کلوین کلین است که توسط عطارهای مشهور و کاربلد به نام های لوک دانگ و کارلوس بنایم در سال 2008 طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر دارای رایحه ی تند و شرقی است که به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است. همچنین استفاده از این عطر موجب تقویت ویژگی های مردانه می شوند و خانم ها را جذب خود می کند.
در عطر euphoria Intense از رایحه های گل لادن، عنبر سائل، چوب آگار، وتیور و صمغ استفاده شده است که همین موضوع این عطر را تبدیل به یک عطر تند و ملایم کرده است  که هر مردی شیفته و مجذوب آن می شود.

عطر کلوین کلین مدل Eternity Aqua

 

عطر اترنتی آکوا (Eternity Aqua) یکی از محصولات باکیفیت و لوکس برند کلوین کلین است که در سال 2010 با رایحه ی تند و خنک طراحی و وارد بازار عطر و ادکلن شده است. عطر Eternity Aqua با رایحه ای که دارد موجب می شود مردان باوقار و شیک پوش بنظر برسند.
نت ابتدایی این عطر رایحه خنک خیار همراه با نمونه های سبز و مرکبات می باشد. همچنین نت میانی آن فلفل سیچوان، آلو، اسطوخدوس و سدر می باشد. نت های پایانی آن را هم رایحه های مشک، نعناع هندی، چوب گایاک و چوب صندل تشکیل می دهند.
این عطر مردانه خوشبو قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و از آن می توانید برای مصرف روزانه در محل کار خود استفاده کنید.

عطر کلوین کلین مدل Obsession

 

عطر مردانه ابسشن (Obsession) از محصولات معروف و عالی برند آمریکایی کلوین کلین است که در سال 1986 تولید شده است و به جرات می توان گفت که از بهترین عطرهای این برند است و از سال 1986 تاکنون به خوبی مورد استقبال مردم قرار گرفته است. همچنین این عطر موفق شده است جایزه FiFi که یکی از معتبرترین جوایز در صنعت عطر و ادکلن است را دریافت کند. این عطر مردانه دارای رایحه ی ملایم و خنک است و هنگامی که آن را اسپری می کنید متوجه بوی یاسمن، گل رز و توت خواهید شد که این رایحه های موجب ایجاد حس تازگی و انرژی در شما می شود. این عطر مردانه خوشبو مناسب ملاقات های عاطفی است که به خوبی می تواند جنس مخالف را مجذوب شما کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۴۸
کلبه عطر

آقایانی که علاقه زیادی به عطر و ادکلن دارد و دوست دارند همیشه از عطرهای خاص استفاده کنند، می توانند ادوپرفیوم نارسیسو رودریگز مدل For Him Bleu Noir را به اکسسوری خود اضافه کنند. این عطر مردانه بسیار خوشبو و ماندگار است. در این مقاله از کلبه عطر به نقد و بررسی این عطر آمریکایی پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

معرفی عطر مردانه For Him Bleu Noir

 

خرید عطر For Him Bleu Noir

برند آمریکایی نارسیسو رودریگز (Narciso Rodriguez) در سال 2018 جدیدترین عطر مردانه خود را با نام For Him Bleu Noir معرفی کرده تا با این کار بتواند چالش جدید در بازار عطر و ادکلن ایجاد کند. خود نارسیسو رودریگز در خصوص این عطر نظر جالبی دارد: "من آبی تیره ای که به سیاهی می زند را دوست دارم. سیاهی که آدم را به عمق شب می برد." همین نکته برای تایید این عطر کافی است. چون صاحب برند این عطر مهر تایید را بر آن زده است. این عطر مردانه احساسات عمیق و پنهانی شما را تحت تاثیر خود قرار می دهد. ادوپرفیوم مردانه For Him Bleu Noir دارای حجم بالای 100 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

شکل ظاهری عطر مردانه For Him Bleu Noir

این عطر دارای طراحی بسیار زیبا و شیک است و مایع تیره ی درون بطری از روی شیشه ی شفاف آن به خوبی قابل رویت است. همچنین نام Narciso Rodriguez for Him Bleu Noir با رنگ روشن به زیبایی روی بطری حک شده است. درپوش مکعبی و تیره رنگ آن به خوبی روی بطری سوار شده است که این موضوع زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

معرفی نت های ادوپرفیوم مردانه For Him Bleu Noir

این عطر مردانه جزو گروه بویایی چوبی است. هنگامی که این عطر را روی نبض خود اسپری می کنید متوجه بوی نت های مشک، گیاه خس خس، کهربا، سرو و چوب درخت آبنوس خواهید شد. این ترکیب چوبی و تند همراه با طبع گرم است که از آن می توانید در روزهای گرم سرد سال استفاده کنید. این عطر دارای ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی است و می تواند گزینه مناسبی برای آقایان شیک پوش باشد.

قیمت عطر For Him Bleu Noir

 

خرید عطر For Him Bleu Noir

ادوپرفیوم خوشبو For Him Bleu Noir جزو عطرهای گران قیمت برند آمریکایی نارسیسو رودریگز است و کسانی که علاقه زیادی به عطر دارند می توانند آن را خریداری کنند. قیمت بالای آن ناشی از کیفیت ساخت بالا و قدرت ماندگاری و پخش بوی خوب آن است و ارزش خرید را دارد.

مشخصات کلی عطر For Him Bleu Noir

  • نوع: ادوپرفیوم
  • حجم: 100 میلی لیتر
  • کشور سازنده: آمریکا
  • سال معرفی: 2018

مشخصات کلی رایحه عطر For Him Bleu Noir

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: روزهای سرد سال
  • ساختار رایحه: مشک , گیاه خس خس , کهربا , سرو , چوب درخت آبنوس

سایت کلبه عطر، ادوپرفیوم For Him Bleu Noir را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۴۷
کلبه عطر

از هزاران سال پیش مواد طبیعی اصلی ترین منبع بشر برای ساخت عطر بوده است موادی مانند گیاهان خوشبو، عنبر، مشک، چوب و مواد معدنی و چیزهای دیگری که در طبیعت وجود دارند. مواد گیاهی و حیوانی در این میان کاربردهای زیادی داشته اند و بشر از شروع از این مواد برای خوشبو کردن بدن و محیط زندگی خود استفاده می کرده است. در این مقاله از کلبه عطر به دو ماده طبیعی مهم و پرکاربرد در ساخت عطر یعنی عنبر و چوب صندل پرداخته ایم. پیشنهاد می کنیم که این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

عنبر

مارکوپولو در سال 1294 میلادی اولین شخصی از مغرب زمین بود که متوجه شد عنبر ریشه حیوانی دارد و از اسپرم نوعی وال به نام فیستر ماکروسفالوس (یا همان نهنگ عنبر) بدست می آید و این نوع وال فقط در اقیانوس هند در سواحل میانی هند و آفریقا زندگی می کند. وی در کتاب سفرنامه خود بیان کرده است: "تجارت عنبر در شرق سود بسیار فراوانی دارد، این ماده از شکم وال بزرگی بدست می آید، شکارچیان تیرهایی آهنین به سوی او روانه می کنند و زمانی که نهنگ می میرد این ماده به روی آب می آید و شکارچیان می دانند که چگونه باید آن را از سطح آب جمع آوری کنند". در زمان اسکندر مقدونی غربی ها برای اولین بار متوجه شدند که عنبر چیست، اسکندر مقدونی مجموعه بزرگی از مواد معطر جمع آوری کرده بود که عنبر دریای عمان هم یکی از آن ا بوده است و بعد از آن یونانیان باستان این ماده را در شراب های نوشیدنی خود می ریختند و بر این باور بودند که اثر آن را بیشتر می کنند. در چین باستان هم به عنبر، لانگ سین هیانگ گفته می شد که معنای آن بزاق اژدها بوده است چون آن ها بر این باور بودند که این ماده از اژدها های درون دریا به وجود می آید. اعراب هم از عنبر برای رام کردن شترهایشان استفاده می کرده اند و بر این باور بوده اند که این ماده اثر دارویی داشته است و برای سلامتی قلب و مغز نیز مفید بوده است. علی ابن مسعود تاریخدان و سفرنامه نویس معروف در قرن دهم در کتاب خود نوشته بود که بهترین عنبر جهان از دریای زینک در سواحل شرقی آفریقا به دست می آید و به رنگ آبی روشن است.
در واقع عنبر ماده ای بسیار عجیب می باشد، ماده ای چسبناک که در شکم وال وجود دارد یا این که خود به خود به ساحل می آید که در هر دو حالت پیدا کردن محل آن کار بسیار دشوار می باشد. کمیاب بودن این ماده هم ناشی از همین سختی است و همین موضوع باعث شده است که قیمت آن خیلی بالا برود و حتی حالتی افسانه ای پیدا کرده است که یکی از رازهای صنعت عطرسازی هم به حساب می آید. عنبر به تنهایی کارایی خاصی در خوشبو کردن ندارد بلکه دارای ویژگی های است که موجب می شود به راحتی با مواد معطر دیگر ترکیب شود و بوی خوشی را ایجاد کند. اکنون تعداد خیلی کمی از برندهای عطرسازی از این ماده خوشبو در ساخت عطر استفاده می کنند و حتی شکل مصنوعی آن هم که قیمت کمتری دارد زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد. عنبر بوی شبیه به مخلوط بوی ترافل، بوی بدن انسان و بوی توتون باکیفیت دارد که این ترکیب قطعا برای هر فردی خوشایند نخواهد بود ولی وقتی با عطرهای دیگر نیز ترکیب می شود نه تنها بوی بهتری پیدا می کند بلکه به ماندگارتر شدن مجموعه عطر کمک بسیار زیادی می کند. در رمان موبی دیک هرمان ملویل و بیست هزار فرسنگ زیر دریا اثر ژول ورن اشارات زیادی به استخراج عنبر از دریا و نهنگ ها شده است.

رایحه عنبر در ابتدای ترشح خود بوی تندی دارد ولی با گذشت زمان با عصاره آب دریا ترکیب می شود و رایحه ای ملایم تری پیدا می کند. این ماده خام وقتی به آزمایشگاه عطرسازان می رسد بلافاصله نمی توانند از آن استفاده کنند و باید ماه ها در الکل بماند تا ترکیب مخملی و نرم با بویی قوی و تند ایجاد شود. در این حالت بوی عنبر تا سیصد سال باقی می ماند و از بین نخواهد رفت. حتی اگر یک قطره از این عنبر را روی کاغذ بریزید تا 40 سال بوی آن باقی خواهد ماند. در جهت حفظ نسل نهنگ های عنبر تجارت این ماده و شکار نهنگ از سال 1973 در آمریکا ممنوع شده است ولی جمع آوری عنبر جمع شده در سواحل بدون مانع است و تنها منبع تهیه این ماده طبیعی همین راه می باشد. عنبر ماده ای مشکی رنگ و نیمه چسبناک است که بوی تندی دارد و وقتی در معرض نور خورشید قرار می گیرد به سرعت اکسید می شود و تبدیل به ماده ای سخت و مومی شکل مایل به رنگ خاکستری می شود که همچنان بوی تندی دارد.

چوب صندل

چوب صندل یکی دیگر از مواد طبیعی پرکاربرد در صنعت عطرسازی می باشد و اگر به بسته بندی عطرهای خود توجه کرده باشید خواهید دید در بسیاری از عطرها این ماده مورد استفاده قرار گرفته است. این ماده از یک نوع درخت به نام صندل تهیه می شود و 85 درصد این درختان در منطقه ای در هندوستان به نام میسور رشد می کند. این درخت حالتی انگلی دارد و به ریشه ها و ساقه های درختان مجاور خود مانند بامبو و گواوا حمله ور می شود و آن ها را می مکد و از بین می برد. اما زمانی که رشد این درخت کامل شد، تبدیل به درخت تنومند و قوی می شود. بهترین روغن چوب صندل از درختانی که دارای سن 30 الی 50 هستند بدست می آید و این روغن یکی از مهم ترین نوت ها در تهیه عطر می باشد که حالتی خنک ولی پرهیجان با قابلیت ترکیب پذیری بالا دارد. برای تهیه این روغن ساقه و ریشه درخت به صورت پودر و رقیق می شود و در حلال حل می شود.
بهترین قسمت درخت ساخت روغن مرکز آن می باشد که غلظت بسیار بالایی دارد. از حدود 1000 کیلوگرم چوب صندل 55 لیتر روغن خالص تهیه می شود که به رنگ قرمز طلایی می باشد و در زمان های گذشته قیمت بسیار گرانی داشته است. این روغن از 500 سال قبل از میلاد مورد استخراج قرار می گرفته است و یکی از تجارت های پرسود بین ناحیه هندوستان و مدیترانه بوده است. در هند باستان از این روغن برای معطر کردن بدن و همچنین مراسم های مذهبی استفاده می شده است و گفته می شود یک مجسمه بودا در کشمیر وجود دارد که به طور کامل از چوب صندل حکاکی شده است. چوب صندل ماده ای کمیاب می باشد و گفته می شود حتی در زمان کنفوسیوس، کاهش این درخت در ناحیه شرقی هند گزارش شده است. اکنون نیز این ماده طبیعی منابع طبیعی بسیار کمی دارد و تقریبا رو به انقراض می باشد و جایگزینی برای آن وجود ندارد و در لیست گونه های گیاهی در حال منقرض شدن قرار گرفته است. گفته می شود کارخانه های عطرسازی در جهان برای دست یابی به منابع چوب صندل ایالت میسور هندوستان باید به مدت 5 سال صبر کنند تا بدست آن ها برسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۴۵
کلبه عطر

خانم های شیک پوشی که به دنبال یک عطر خوشبو با ظاهری بسیار زیبا هستند که بتوانند از آن در تمام روزهای سال استفاده کنند، می توانند به سراغ ادوپرفیوم لانکوم مدل La Vie est Belle L'Eclat بروند. چون این ادوپرفیوم زنانه می تواند تمام خواسته های آن ها از یک عطر را پاسخگو باشد. با کلبه عطر همراه شوید.

معرفی عطر زنانه Lancome La Vie est Belle L'Eclat

عطر Lancome La Vie est Belle L'Eclat یکی از محصولات زنانه باکیفیت و لوکس برند فرانسوی لانکوم (Lancome) است که در سال 2017 توسط عطارهای معروف و کاربلد به نام های Anne Flipo - Dominique Ropion طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر دارای حجم 50 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدتی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید. ادوپرفیوم Lancome La Vie est Belle L'Eclat عطری مناسب خانم‌های مهربان و آرام است که همواره لبخند به لب دارند و با روح پاکشان احساس آرامش را به اطرافیان نیز منتقل می‌کنند.

 

خرید عطر Lancome La Vie est Belle L'Eclat

شکل ظاهری عطر Lancome La Vie est Belle L'Eclat

بطری این عطر بسیار زیبا طراحی شده است و قسمت پایین عطر دارای طرحی نقره ای است و قسمت بالای آن به صورت برجسته می باشد که شفاف است و مایع درون آن کاملا مشخص می باشد. همچنین دورگردن بطری یک ربان زیبا قرار گرفته است که زیبایی بطری را چندین برابر کرده است.

معرفی نت های ادوپرفیوم زنانه Lancome La Vie est Belle L'Eclat

این عطر زنانه جزو گروه بویایی گلی و شرقی است. هنگامی که این عطر را روی پوست و بدن خود اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی نت های گل فریزیا، ترنج و پرتقال ماندارین خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی گل یاس رازقی، گل های سفید رنگ، گل فریزیا و شکوفه درخت پرتقال می رسذد که از راه بیاند و جای نت های اولیه را پر کنند. در آخر هم نت های پایانی با بوی وانیل، نعناع هندی و چوب صندل از راه می آیند و جای نت های میانی را پر می کنند.

قیمت عطر Lancome La Vie est Belle L'Eclat

عطر Lancome La Vie est Belle L'Eclat با توجه به ساختار رایحه خوشبو و قدرت ماندگاری خوبی که دارد جزو عطرهای لوکس و گران قیمت این برند فرانسوی به حساب می آید. خانم های شیک پوشی که به دنبال یک عطر عالی برای خود هستند می توانند از این عطر خوشبو استفاده کنند.

خرید عطر Lancome La Vie est Belle L'Eclat

مشخصات کلی عطر Lancome La Vie est Belle L'Eclat

  • نوع: ادوپرفیوم
  • حجم: 50 میلی لیتر
  • کشور سازنده: فرانسه
  • سال معرفی: 2017
  • سازنده عطر: Anne Flipo - Dominique Ropion

مشخصات کلی رایحه عطر Anne Flipo - Dominique Ropion

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: تمام فصل های سال
  • ساختار رایحه: میوه , گیاهان معطر , گل
  • نت اولیه: گل فریزیا , ترنج , پرتقال ماندارین
  • نت میانی:گل یاس رازقی , گل های سفید رنگ , گل فریزیا , شکوفه درخت پرتقال
  • نت پایانی: وانیل , نعناع هندی , چوب صندل

سایت کلبه عطر، ادوپرفیوم Lancome La Vie est Belle L'Eclat را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۷ ، ۱۵:۳۱
کلبه عطر

استفاده از عطر موجب خوشبو شدن بدن و لباس شما می شود و همین موضوع باعث می شود که شما به راحتی وارد اجتماع شوید و فعالیت کنید. بر اساس مطالعاتی جدیدی که در خصوص عطرها صورت گرفته است، مشخص شده است که عطرها علاوه بر خوشبویی موجب ایجاد حس و حال خوب در افراد می شود و هم می توانند اعتماد به نفس را در افراد افزایش دهند. انتخاب مناسب یک عطر می تواند به شما احساس جذاب بودن، راحتی، شادی و اعتماد به نفس بدهد. اما برای هر شخصی الگوی متفاوتی وجود دارد و عطری که در فرد موجب ایجاد سردرد و حس بد می شود، می تواند در شخص دیگری موجب افزایش اعتماد به نفس شود. در این مقاله از کلبه عطر اطلاعاتی در خصوص افزایش اعتماد به نفس با استفاده از عطر را جمع آوری کرده ایم. با ما همراه شوید.

عطرها نقش مهمی در احساسات شما دارند

رایحه ها قدرت این را دارند که حال عمومی شما را بهبود بخشند و رفتار شما را تغییر دهند. این گفته دنیل فلمینگ Danielle Fleming که کارشناس عطر و موسس Note Fragrances است در ادامه می گوید: "عطرها نقش مهمی در حس و ادراک شما دارند و این توانایی را دارند که دامنه احساسات شما را از حس اعتماد به نفس تا جذاب بودن و شاد بودن و بیش از آن هم گسترش دهند." طبق مطالعه جدیدی که روی زنان نوجوان، جوان و میانسال صورت گرفته است، ثابت شده است که 90 درصد از این زنان وقتی که از عطر استفاده می کنند، اعتماد به نفس بیشتری نسبت به زمانی دارند که از عطر استفاده نکرده اند. دلیل این تغییر در دستگاه بویایی شما می باشد که مستقیما بر سیستم عصبی مغز متصل است و این بخش عصبی مسئول خاطرات و احساسات شماست.

کدام عطر اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد؟

 

نمی توان یک عطر مشخص را برای تمام افراد پیشنهاد کرد چون هر فردی الگوی متفاوتی دارد. در ابتدا باید از دیدگاه روانشناسی بررسی شود که هر رایحه با کدام بخش و سطح از عواطف و احساسات شما ارتباط دارد و مطابق آن عطر مناسب شما انتخاب شود. دنیل فلمینگ می گوید: "تاثیر عطرها روی احساسات و عواطف در دو مرحله صورت می گیرد به این شکل که ابتدا کد عطر باید به مغز برسد یعنی مرحله ای که عطر را استشمام می کنید و مغز شما رایحه را تفسیر کرده و تشخیص می دهد که این بو خوشایند یا ناخوشایند است و این تشخیص برای همیشه در مغز شما باقی می ماند (مثلا تفاوت عطر گل سرخ و بوی فاضلاب) در مرحله بعد باید مشخص شود که شما از نظر احساسی چگونه با آن بو و رایحه در ارتباط هستید. اینکه ما چه احساسی نسبت به آن رایحه داریم به نخستین سال های زندگی ما بازمی گردد." دانشمندان بر این باور هستند که یک نوزاد با حافظه بویایی کاملا خالی و پاک متولد می شود و هیچ بویی را به بوی دیگری ترجیح نمی دهد ولی وقتی نوزاد یا کودک برای نخستین بار بوی خاصی را استشمام می کند، اتفاقی که همزمان با آن رخ می دهد این ترجیح را شکل می دهد. همین اتفاق است که موجب شکل گیری ارتباط احساسی با رایحه و عطر خاص می شود و افزایش اعتماد به نفس نیز از این طریق صورت می گیرد و تا پایان عمر به همین شکل باقی می ماند. تصور کنید که بوییدن یک عطر خاص موجب ایجاد حس عالی در شما می شود، بنابراین مغز شما این رایحه را با احساس مثبت مرتبط می داند و بالافاصله موجب افزایش اعتماد به نفس شما می شود. فلمینگ می گوید:" این اتفاق به صورت آنی رخ می دهد و در مشتریانی که من دیده ام معمولا با نقش بستن یک لبخند روی لب همراه بوده است."

یک ترفند برای پیدا کردن عطری که اعتماد به نفس شما را زیاد می کند

باید از کجا متوجه شویم کدام عطر باعث می شود احساس بهتری داشته باشیم تا با استفاده از آن بتوانیم به فردی موفق و قوی تبدیل شویم؟ کارشناسان عطر بر این باور هستند که نباید به نظرات دیگران تکیه کنیم و فقط لازم است به غریزه خودمان اعتماد داشته باشیم و در ابتدا عطری را پیدا کنیم که بوییدن آن را بیشتر از هر چیز دیگری دوست داشته باشیم. انتخاب عطر یک اتفاق غریزی می باشد که توسط مغز شما رخ می دهد و بینی شما در این مسئله تاثیرگذار نمی باشد. پس مانند حواس دیگر نیست که به صورت علمی و عملی قابل اندازه گیری باشد. مغز شما در لحظه عطر را استشمام می کند و نسبت به آن سریع از خود واکنش نشان می دهد که این موضوع موجب دوست داشتن یا دوست نداشتن آن عطر می شود. اما دنیل فلمینگ یک اصل کلی و ساده را برای پیدا کردن عطر خاص پیشنهاد می کند. او می گوید:" اگر شما فردی برونگرا هستید میان رایحه های گل، رایحه های شرقی و رایحه های خوراکی (مانند اسپری Mugler Alien) دنبال عطر مناسب خود بگردید و سعی کنید کمی جسورانه عمل کنید چون شمل مشکلی در ارتباطات اجتماعی ندارید و هرچه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید عملکرد بهتری خواهید داشت. در مقابل اگر شما فردی درونگرا می باشد نیاز به عطری دارید که اعتماد به نفس شما را افزایش بدهد اما توجه دیگران را نسبت به شما بیش از حد جلب نکند تا آرامش ذاتی شما را برهم نزند. عطرهایی که بوی ملایم و تازگی دارند مانند عطرهای که دارای پایه آب و اقیانوس با کمی رایحه مرکبات (مانند مرطوب کننده نرولی پورتوفینو از برند تام فورد یا عطر خیار مارک جیکوبز) می توانند در عین خوشبو کردن تن و لباس شما به حضور بیشتر و موفق تر شما در اجتماع کمک کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۵۸
کلبه عطر