کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

Vanity، عطری جذاب با بوی شیرین و ادویه ای

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۴۵ ب.ظ

امروز صنعت عطرسازی با گسترش زیادی رو به رو بوده است و به راحتی می توان هر رایحه و طبعی را یافت. این موضوع هم خوبی های خود را دارد و هم بدی های خود را دارد. علاوه بر بو و قدرت ماندگاری و پخش بو آقایان به شکل ظاهری هم اهمیت می دهند.عطر ونیتی (Vanity) از عطرهای مردانه خوب بازار عطر و ادوکلن می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و موفق شده است فروش خوبی را تجربه کند. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم به معرفی ادوپرفیوم مردانه ویکتوریا آرمانی مدل Vanity بپردازیم. با ما همراه شوید.

معرفی ادوپرفیوم مردانه Vanity

فرانسه یکی از کشورهای مهم و با ارزش در صنعت عطرسازی است که بیشتر برندهای معروف در این کشور فعالیت دارند. ویکتوریا آرمانی هم یکی از برندهای معروف می باشد که فعالیت خود را در این کشور دنبال می کند و عطرهای باکیفیت و خوشبو زیادی را راهی بازار کرده است. یکی از محصولات شیک و باکیفیت این برند ادوپرفیوم مردانه ونیتی می باشد که دارای رایحه شیرین و خنک است. در کنار بوی خوش، این عطر از طراحی زیبایی هم برخوردار است که می تواند شما را جذب خود کند. بطری عطر ونیتی شفاف می باشد و مایع آبی رنگ درون آن بصورت واضح قابل مشاهده است و درپوش فلزی آن با اندازه نسبتا بزرگی که دارد به خوبی روی بطری نشسته است و نام Vanity با رنگ مشکی به خوبی در بخش پایینی بطری حک شده است و زیبایی بطری را چندین برابر کرده است. حجم بطری این عطر 100 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و لذت ببرید.

خرید عطر مردانه Vanity

کشور سازنده عطر Vanity

همانطور که گفتیم برند ویکتوریا آرمانی در کشور فرانسه است و تمام محصولات خود را در همین کشور تولید می کند. ادوپرفیوم Vanity هم از این قاعده استثنا نمی باشد و در فرانسه زیر نظر عطرسازهای کاربلد طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر منحصر به فرد از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که آقایان شیک پوش زیادی را جذب خود کرده است.

نت های بکار رفته در عطر ونیتی

این عطر در گروه عطرهای میوه ای و گلی قرار دارد و هنگامی که آن را اسپری کنید در ابتدا متوجه بوی نت های هلو و انگور سیاه خواهید شد که بوی شیرین و دلنشینی دارند و بعد از آن نوبت به نت های میانی با بوی گل رز معمولی و گل رز ترکی و زنبق می رسد که جای نت های اولیه را بگیرند و با بوی خوب خود انرژی شما را افزایش دهند. در آخر هم نت های پایانی با بوی سدر، ریشه زنبق، فلفل، برگ بنفشه و مشک سفید جایگزین نت های میانی می شوند و برای مدت طولانی باقی می کنند. ترکیب این نت ها بوی فوق العاده ای را ایجاد می کنند که باعث خشنودی شما خواهد شد.

این عطر مناسب چه مردانی می باشد؟

آقایان شیک پوش که علاقه زیادی به استفاده از عطرهای شیرین و ادویه ای دارند می توانند ادوپرفیوم ونیتی را در گزینه های خود قرار دهند، چون عطر ونیتی تمام مواردی که آن ها به دنبالش هستند را دارد و به خوبی می تواند باعث رضایت آن ها شود. آقایان با استفاده از این عطر در مراسم ها به خوبی می توانند اطرافیانشان را جذب خودشان کنند.

خرید عطر مردانه Vanity

ماندگاری و پخش بوی ادوپرفیوم Vanity

عطر Vanity بخاطر داشتن رایحه های باکیفیت در ترکیب خود از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار است و همچنین در کنار آن از پخش بوی خوبی برخوردار است که بعد از اسپری کردن آن اطرافیانتان به راحتی متوجه بوی آن خواهند شد.

اگر تصمیم گرفتید عطر شیرین و ادویه ای بخرید، عطر ونیتی را فراموش نکنید که در میان گزینه های خود قرار دهید، چون اگر یکبار از آن استفاده کنید، ترجیح می دهید که دیگر از سایر عطرها استفاده نکنید و یار همیشگی شما خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۵
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی