کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

در آخرین مقاله از سایت کلبه عطر عطرهای بازیگران هالیوودی، تعدادی دیگر عطرهای موردعلاقه بازیگران هالیوودی را آماده کرده ایم. برای اینکه از عطر بازیگران محبوب خود باخبر شوید، توصیه می کنیم که این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.
عطرهای که بازیگران هالیوودی از آن استفاده می کنند (قسمت اول)
عطرهای که بازیگران هالیوودی از آن استفاده می کنند (قسمت دوم)

اشتون کوچر

اشتون کوچر، هنرپیشه ی جذاب هالیوودی است که علاوه بر نقش آفرینی و اجرا در کسب و کار و سرمایه گذاری در دنیای تبلیغات و خیزیه فعالیت زیادی دارد. عطر لانوین اکلت دپراژ پور ام، عطر مورد علاقه اشتون کوچر می باشد که دارای ترکیب ترنج، برگ بنفشه، و گل یاسمن است. در سال 2005، الیویه پسچو این عطر را راهی بازار کرده است.

الکساندر اسکارسگارد

خرید عطر ENCOUNTER

الکساندر اسکارسگارد هنرپیشه نام آشنا است که شما حتما آن را در نقش های خون آشام یا تارزان به یاد می آورید. این هنرمند جذاب سوئدی از عطر Encounter کلوین کلاین استفاده می کند که مدل تبلیغاتی این عطر هم بوده است. این عطر بوی بسیار عالی دارد که با شخصیت اسرارآمیز و درون گرای الکساندر همخوانی دارد. این عطر دارای رایحه ی نارنگی، عرق نیشکر و کنیاک و البته گل یاسمن است.

جانی دپ

خرید عطر Homme Cologne

جانی دپ از آن دسته بازیگران است که در نقش های عجیب و خاطره انگیز فراوانی نقش آفرینی کرده است. از جمله این نقش ها می توان به ادوارد دست قیچی دوست داشتنی، کاپیتان جک اسپارو، کلاه ساز دیوانه، آلیس در سرزمین عجایب و... اشاره کرد. وی علاقه زیادی به برند دیور دارد و از عطر Dior Homme Cologne استفاده می کند که دارای رایحه ی گل، مرکبات و مشک است و مناسب فصل های گرم سال می باشد.

کالین فارل

خرید عطر INTENSO

کالین فارل یکی دیگر از هنرمندهای نام آشنا و معروف است که همگی وی را با بازی در نقش اسکندر مقدونی به یاد می آورید. وی علاوه بر بازیگری در عرصه های توقف خشونت خانگی، برابری حقوق زنان و... فعایت دارد که موجب افزایش محبوبیت او شده است. وی از عطر اینتنسو دولچه گابانا استفاده می کند.

فیفتی سنت

فیفتی سنت، رپر و بازیگر مشهور آمریکایی است که عطر مورد علاقه خود را از محصولات رالف لورن انتخاب کرده است و اسم عطر آن پولو (polo) می باشد که بیانگر مردی آزاد و دارای اعتماد به نفس زیاد است.

جورج کلونی

 

خرید عطر Green Irish Tweed

یکی دیگر از بازیگران جذاب و معروف هالیوود، جورج کلونی است که برنده جایزه اسکار است که عطر مورد علاقه وی Green Irish Tweed از برند سلطنتی Creed است. این عطر بوی گل زنبق، لیمو، گل بنفشه می باشد که  با بوی تند خود برای مردان با اعتماد به نفس بالا است. همینطور بازیگرانی مانند راسل کرو، کلینت ایستوود و تام هنکس از این عطر تند استفاده می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۲
کلبه عطر

در مقاله قبلی عطر مورد علاقه برخی از ستاره های هالیوود را تهیه کرده بودیم و در این مقاله از سایت کلبه عطر تعداد دیگری از عطرهای مورد علاقه بازیگران هالیوودی را آماده کرده ایم. توصیه می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید.

عطرهای که بازیگران هالیوودی از آن استفاده می کنند (قسمت اول)

تیلور سوئیفت

خرید عطر Flowerbomb

تیلور سوئیفت ترکیبی از جوانی، زیبایی و هوش است. وی موفق شد در سال 2006 اولین آلبوم خود را راهی بازار کند و همچنین در سال 2008 جایزه بهترین هنرمند تازه کار به وی رسید. وی از نوجوانی کار خود را آغاز کرده است و توانسته است طرفداران زیادی بدست بیاورد. این هنرمند خود چهره از رایحه های شاه توت، انار، بلوبری، توت فرنگی، نوعی از مرکبات موسوم به لیموی کی و نارنگی خوشش می آید. پس بوی فلور بمب (Flowerbomb- Viktor&Rolf) می تواند وی را به صورت کامل راضی کند چون ترکیبی از رایحه ها به همراه بوی گل می باشد.

کیتی پری

کیتی پری در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده است و شاید این جمله کلیشه ای به نظر بیایید ولی کاملا حقیقت دارد. حتی وی در ابتدا سرودهای کلیسایی زیادی خوانده است. در سال 2001 کیتی پری کار خود را آغاز کرده است و در سال 2007 به اعتبار و محبوبیت جهانی دست پییدا کرد. وی موفق شده است حدود 11 میلیون نسخه از آلبوم هایش را به فروش جهانی برساند. کیتی پری عاشق عطر و ادکلن است و به همین دلیل یک خط تولید به اسم خود دارد. وی از عطر موگلر انجل (Angel – Thierry Mugler) استفاده می کند چون رایحه های بکار رفته در آن مخصوص خانم های جسور و سنت شکن می باشد. همچنین این عطر مورد تایید هیلاری کلینتون و نیکول کیدمن است.

تام کروز

عطر گرلن وتیور Vetiver – Guerlain دارای بوی بسیار خوش است که رایحه آن در بند زمان نمی گنجد. دیگر شخصی مانند تام کروز از این عطر استفاده کند دیگر هیچ جای شکی در خوب بودن این عطر باقی نمی ماند. این بازیگر معروف و ثروتمند از بوهایی شبیه چوب و وانیل خوشش می آید. پس بویی که از علف گرمسیری وتیور و بوی تنباکو باشد گزینه بسیار مناسبی برای تام کروز به شمار می رود. از سوی دیگر هم از بوی جوز هندی و فلفل هم لذت میبرد. در یک جمع بندی می توانیم به این نتیجه برسیم که عطر Vetiver – Guerlain انتخاب بسیار مناسبی برای تام کروز است. این بازیگر طرفدار پروپاقرص این عطر خوشبو و جذاب است.

آنتونیو باندراس

خرید عطر Sauvage

آنتونیو باندراس یکی از ستاره های هالیوود است که طرفداران زیادی برای خود دارد. وی علاقه زیادی به عطر دارد و به همین یک خط تولید به اسم خود راه اندازی کرده است. همچنین علاقه زیاد به عطر Sauvage – Dior دارد. اسم این عطر به معنای بکر و وحشی است که مناسب فصل تابستان می باشد و می تواند توجه اطرافیانتان را جذب کند. این محصول در سال 1966 روانه بازار شده است و رایحه آن از ترکیب ترنج، لیمو، ریحان،علف وتیور و آویشن تشکیل شده است و همچنین دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد.

جاستین تیمبرلیک

خرید عطر Play

جاستین تیمبرلیک، خواننده معروف آمریکایی مدل معروف تبلیغات عطر پلی (Play) است. همچنین وی از این عطر خوشبو و بسیار قوی استفاده می کند و همچنین براساس رایحه های که دارد می توانید هم روز و هم شب از آن استفاده کنید. سازندگان این عطر امیلی کوپر و لوکاس سیوزاک نام دارند. ترکیب عطر پلی از پرتقال تلخ، گریپ فروت، نعناع هندی و فلفل سیاه تشکیل شده است.

مایکل جکسون

خرید عطر Black Orchid

بلک ارکید Black Orchid از برند تام فورد یک عطر بسیار خوشبو و لوکس است که عطر مورد علاقه مایکل جکسون خدا بیامرز بود. این عطر زنانه می باشد ولی به علت خاص بودن برخی از آقایان هم از آن استفاده می کنند و این موضوع همیشه چالشی میان آقایان و خانم ها می باشد. این عطر رایحه های بسیار فوق العاده ای دارد و توصیه می شود که به راحتی از آن نگذرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۲:۰۵
کلبه عطر

شاید شماهم با خود این فکر را کرده باشید که بازیگران هالیوودی مورد علاقه شما از چه عطرهای استفاده می کنند و حتما این سوال برایتان پیش آمده است که شما هم می توانید این عطرها را بخرید یا خیر؟ برای مثال جانی دپ از چه عطر استفاده می کند یا اینکه مدونا پیش از آغاز کنسرت خود از چه عطری استفاده می کند؟ میلیون ها نفر در شبکه های اجتماعی سلبریتی ها را دنبال می کنند و در خیالشان خود را جای آن ها می گذارند.
شاید شما هم بر این باور باشید که هیچ چیز مانند عطر و بوی یک فرد، نمی تواند یادآور حضور و وجودش باشد. اگر می خواهید که حس و حال سلبریتی ها را داشته باشید، بد نیست که با عطر و ادکلن های مورد استفاده آن ها آشنا شوید. در این مقاله از کلبه عطر، عطرهای که بازیگران هالیوودی از آن استفاده می کنند را آماده کرده ایم. با ما همراه شوید.

کیت وینسلت

خرید عطر J’ADORE

کیت وینسلت بازیگر معروف قصه ی تایتانیتک می باشد که عطر مورد علاقه آن ژدور (J’ADORE) از برند دیور می باشد. کیت گفته است که از بچگی عاشق این عطر بوده و همیشه یواشکی از عطر مادرش استفاده می کرده است. این عطر دارای بوی یاسمن، ترنج و گل رز است که موجب ایجاد حس شادی می شود. همچنین شارلیز ترون ستاره ی اسکاری هالیوود هم از این عطر استفاده می کند.

پنه لوپه کروز

این هنرمند اسپانیایی که موفق شد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم تاثیرگذار ویکی کریستینا بارسلونا را برنده شود، جزو بازیگران موثر در حوزه ی مد و فشن در برندهای منگو و لورئال می باشد. عطر مورد علاقه وی Lancome Tresor است که دارای رایحه ی گرم و تند می باشد و با نت های هلو و یاس بنفش شروع می شود. نام این عطر در زبان فرانسوی به معنی گنج می باشد. این عطر جزو عطرهای پرفروش است که علاوه بر پنه لوپه کروز، کیت وینسلت هم از آن استفاده می کند و عطر مورد علاقه اش می باشد.

مدونا

خرید عطر Hypnotic Poison

به احتمال زیاد شماهم باید خانم مدونا را بشناسید ولی شاید ندانید که وی علاوه بر خوانندگی و بازیگری، کارآفرین و نویسنده هم می باشد. این خانم سرشناس سمت چیزی که می رود، تبدیل به طلا می شود. حتی نوعی نوشیدنی با نام او تولید شده است. مدونا موفق شده است چند رکورد را به نام خود در کتاب گینس در زمینه موسیقی ثبت کند. عطر مورد علاقه وی عطر هیپنوتیک پویزن (Hypnotic Poison) از برند فرانسوی دیور می باشد که دارای رایحه ی وانیل، آلو، گل یاسمن، رز، چوب صندل و بادام است. همچنین مونیکا بلوچی و اَدل هم از این عطر خوشبو استفاده می کنند.

اسکارلت جوهانسون

خرید عطر The One

دیگر باید اسکارلت جوهانسون را بشناسید، چون وی یکی از بازیگرهای محبوب و دوست داشتنی هالیوود است. این شخص پرطرفدار از عطر د وان (The One) برند دولچه گابانا استفاده می کند و همینطور مدل تبلیغاتی این عطر بسیار خوشبو است و از همین راه هم توانسته است به جذابیت خاصی برسد.

هیلاری داف

هیلاری داف را باید با فیلم معروف داستان یک سیندرلا به یاد بیاورید. وی هنرپیشه جوام پسند است که عطر مورد علاقه اش ایو سن لورن اوپیوم است و این عطر همخوانی بسیار زیادی با شخصیت او دارد. چون بوی این عطر یادآور تازگی، جذابیت و سرزندگی است.

اِما واتسون

خانم واتسون همان رفیق شفیق هری پاتر می باشد که عطر مورد علاقه اش بی دلیشز است و هرگز به آن خیانت نکرده است و همیشه از آن استفاده می کند. بوی این عطر از ترکیب میوه و گل تشکیل شده است و موجب تازگی، نشاط و شادابی می شود. ترکیب اصلی این عطر خوشبو از گل بنفشه، سیب، گریپ فروت و مگنولیاست تشکیل شده است. هسته ی مرکزی این عطر را هم رایحه گل مریم، زنبق دره، رز و بنفشه تشکیل می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۲:۳۱
کلبه عطر

در فصل تابستان قرار داریم و در این فصل هوا بسیار گرم است. این گرما موجب تعریق بیش از حد می شود که این موضوع موجب ایجاد بوی نامطبوع می شود و هیچکس دوست ندارد که بدنش بوی بد بدهد. بهترین کار برای رهایی از بوی بد بدن استفاده از یک عطر قوی با ماندگاری بالا است که موجب خوشبویی بدن می شود. اگر شماهم جزو کسانی هستید که از بوی ناخوشایند بدن فرار می کنید، توصیه می کنیم که حتما این مقاله از کلبه عطر را مطالعه کنید تا بتوانید مشکل خود را برطرف کنید.
بهترین راه برای برطرف کردن بوی بد بدن، استفاده از عطر می باشد. چون عطر را می توانید با خود به هرجایی که دوست داشتید ببرید و از آن استفاده کنید. همانطور که مطلع هستید در تابستان هوا بسیار گرم است و اکثر میوه های که در این فصل وجود دارند، خنک و سرد می باشند و از آن ها می توانید استفاده کنید. میوه های مانند، هندوانه، انگور، توت فرنگی، هلو، خربزه و... جزو میوه های هستند که موجب برطرف شدن عطش در روزهای گرم می شوند. این میوه ها همگی در رایحه ها عطرها وجود دارند و می توانید از آن در تابستان استفاده کنید تا موجب خنکی و خوشبویی شما شود. در این مقاله بهترین عطرهای میوه های موجود در بازار را آماده کرده ایم تا بتوانید به راحتی به صورت آنلاین از سایت کلبه عطر به صورت امن و مطمئن خرید کنید.

عطر ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

عطر اونتوس (Aventus) یکی از محصولات شیک و جذاب برند مشهور کرید (Creed) است. این عطر در سال 2010 برای بزرگداشت دویست و پنجاهمین سالگرد برند کرید توسط عطارهای معروف و کاربلد به نام های Olivier Creed Sixth Generation - Erwin Creed Seventh Generation طراحی و فرمولاسیون شده است. بطری این عطر بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و نشان تجاری کرید به خوبی روی بدنه نقش بسته است تا زیبایی آن را افزایش دهد. این عطر دارای حجم 125 میلی لیتر است که تا مدت ها شما را از خرید عطر جدید بی نیاز می کند.
عطر Aventus دارای رایحه ی تلخ با طبع خنک است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصل های گرم سال می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و از آن می توانید در مجالس استفاده کنید و به یک فرد متفاوت تبدیل شوید.

خرید عطر اونتوس کرید

ادوپرفیوم مردانه سوئیس مارک سیگنچر (Swiss Mark Signature)

عطر سینگچر سوئیس مارک یکی از عطرهای خوب با رایحه میوه و طبع خنک است که می توانید از آن در فصل تابستان استفاده کنید و تبدیل به یک فرد خوشبو شوید. این عطر از طراحی بسیار زیبا و هنرمندانه ای برخوردار است که به علاوه بر رایحه بسیار خوشبو دارای طراحی زیبایی هم است. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و گزینه بسیار مناسبی برای آقایان شیک پوش می باشد.

خرید عطر سوئیس مارک سیگنچر

عطر ادوپرفیوم زنانه ویکتوریا آرمانی WHITE

عطر وایت زنانه یکی از محصولات خوب برند فرانسوی ویکتوریا آرمانی می باشد که دارای رایحه میوه ای و خنک می باشد و گزینه بسیار خوب برای مصرف خانم ها در تابستان است. این ادوپرفیوم زنانه از طراحی بسیار زیبا و خاص برخوردار است که به خوبی در دستان خانم ها جای می گیرد. اگر به دنبال یک عطر با رایحه های عالی و طراحی زیبا هستید حتما این عطر را انتخاب کنید. همچنین قدرت ماندگاری و پخش بوی عطر وایت ویکتوریا آرمانی بسیار خوب می باشد.

 

خرید عطر WHITE

این مقاله توسط نویسندگان سایت کلبه عطر گردآوری شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۴
کلبه عطر

اصلا حس خوبی نمی باشد وقتی که بابت خرید عطر هزینه بسیار گزافی را پرداخت کرده باشید ولی ماندگاری عطر بسیار پاین باشد و تنها چند ساعت روی پوست شما باقی بماند. اگر بخواهید هر دو ساعت کبار از عطر مورد علاقه خود استفاده کنید، در کوتاهترین زمان ممکن خواهید دید که بطری عطرتان به اتمام رسیده است. عوامل زیادی مانند نوع و رایحه عطر در ماندگاری آن تاثیر گذار هستند ولی عوامل دیگری هم وجود دارند که تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری عطر دارند. در این مقاله از کلبه عطر به این عوامل پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

تاثیرگذاری محل عطر در ماندگاری آن

محل نگهداری عطر یکی از عوامل بسیار مهم در ماندگاری عطر است. چون عطر باید دور از تابش مستقیم نور خورشید و گرما باشد تا مایع عطر و ترکیبات آن اکسید نشود. به همین منظور بهتر است عطر را در محل خنک و تاریک نگهداری کنید. همچنین رطوبت موجب از دست رفتن ماندگاری عطر می شود. برای اینکه از این موضوع جلوگیری کنید بهتر است عطر را در جعبه خود نگهداری کنید، چون هم جعبه آن زیبا است و هم اینکه بهترین مکان برای نگهداری از عطر می باشد.

انواع عطرها دارای ماندگاری متفاوتی هستند

هر عطری دارای ترکیب خاص و متفاوت است و روش تولید آن ها باهم فرق دارد. برخی از این عطرها دارای ماندگاری بیشتر و برخی دیگر دارای ماندگاری کمتری هستند. عطرهای که دارای رایحه چوبی و مرکباتی هستند از قدرت ماندگاری بسیار زیادی برخوردار هستند و اگر ماندگاری عطر برای شما اهمیت دارد بهتر است این نوع عطرها را خریداری کنید.

شرایط آب و هوای بر روی ماندگاری عطر تاثیرگذار است

شرایط آب و هوای هم نقش زیادی در ماندگاری عطر دارند. به همین دلیل است که هر فصل عطر خاص خود را دارد. برای مثال در زمستان عطرهای با رایحه ی تند و قوی بهتر احساس می شوند ولی در تابستان عطرهای ملایم بسیار مناسب هستند. چون گرما و رطوبت بر روی عملکرد عطر تاثیر می گذارند و ترکیب آن را تغییر می دهند. همچنین گرما باعث فرارتر شدن عطر می شود.

محل اسپری کردن عطر روی بدن در ماندگاری آن تاثیرگذار است

بهترین جا برای اسپری کردن عطر، داخل موها و روی لباس می باشد. با اینکه اینکار ممکن است به موها آسیب بزند یا روی لباس لک ایجاد کند ولی باعث افزایش ماندگاری عطر می شود. همچنین برخی از مناطق بدن هستند که دارای نبض هستند و همین موضوع موجب طولانی شدن ماندگاری عطر می شود. از جمله این مناطق می توان به مچ دست، پشت زانو و داخل آرنج اشاره کرد که نقاط های مناسبی برای اسپری کردن عطر هستند.

رابطه مستقیم غلظت عطر با ماندگاری آن

عطرهای که غلظت بالایی دارند از ماندگاری بسیار بالایی هم برخوردار هستند. در میان عطرها، آن های که غلظت پرفیوم دارند، ماندگاریشان بسیار بالا است و ادوپرفیوم ها در رتبه بدی قرار می گیرند و همچنین بعد از آن ها ادوتویلت ها می باشند. پس بهتر است هنگام خرید عطر، آن های را انتخاب کنید که غلظت بالایی دارند تا ماندگاریشان بیشتر باشد.

تاثیرگذاری رطوبت پوست در ماندگاری عطر

عطرها ترکیباتی محلول در چربی هستند و هرچقدر پوست شما تمیزتر باشد عطر فرارتر خواهد بود و اگر پوست شما چرب و کثیف باشد بوی عطر با بوی نامطبوع بدن شما ترکیب خواهد شد و بوی بدی را ایجاد خواهد کرد. پس بهتر است بعد از تمیز کردن بدن خود از یک لوسیون معمولی بدون بو مانند روغن جوجوبا استفاده کنید و عطر را روی آن اسپری کنید تا ماندگاری آن افزایش یابد.

این مقاله توسط نویسندگان سایت کلبه عطر گردآوری شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۱
کلبه عطر

در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم به معرفی دو عطر جدید از برند ایتالیایی پرادا بپردازیم. اگر به دنبال ست کردن عطر خود با همسرتان می باشید، حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

برند ایتالیایی پرادا در سال 2017 با همکاری عطرساز معروف Daniela Andrier موفق شد یک ست مردانه و زنانه جذاب و خوشبو را راهی بازار کند تا بتواند بر فروش خود بیافزاید.

معرفی ادوتویلت پرادا مدل L'Homme L'Eau

ادوتویلت L'Homme L'Eau یکی از عطرهای مردانه بسیار زیبا و خوشبو برند معروف ایتالیایی پرادا (Prada) است که توسط عطرساز کاربلد و معروف به نام Daniela (Roche) Andrier در سال 2017 طراحی و فرمولاسیون شده است. عطر L'Homme L'Eau دارای حجم 100 میلی گرم است که این امکان را به شما می دهد که برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

خرید عطر L'Homme L'Eau

شکل ظاهری L'Homme L'Eau

این عطر مردانه دارای طراحی شیک و هنرمندانه می باشد. مایع آبی رنگ عطر از روی شیشه شفاف بطری کامل مشاهده می شود که درپوش نقره ای آن، ترکیب بسیار زیبایی را با بطری عطر به وجود آورده است. کناره های بطری به رنگ آبی می باشد. همچنین روی بطری نشان تجاری Prada به خوبی حک شده است که این موضوع زیبایی بطری را چندین برابر کرده است.

معرفی نت های عطر L'Homme L'Eau

هنگامی که این عطر را اسپری می کنید در ابتدا بوی زنجبیل و بهار نارنج را استشمام خواهید کرد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی کهربا و زنبق می رسد که از راه برسند و جای نت های اولیه را بگیرند. در آخر هم نت های پایانی با بوی سرو و چوب صندل از راه می رسند و جایگزین نت های میانی می شوند.
عطر L'Homme L'Eau دارای رایحه تند با طبع گرم است و همچنین از گروه بویایی چیپر و چوبی است. رایحه های بکار رفته در آن مناسب فصول سرد سال می باشد. این عطر دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی است و گزینه بسیار مناسبی برای مصرف آقایان شیک پوش در مجالس و مهمانی ها به شمار می رود.

خرید عطر L'Homme L'Eau

معرفی ادوتویلت پارادا مدل La Femme L'Eau

ادوتویلت La Femme L'Eau یکی از محصولات باکیفیت و لوکس برند پرادا (Prada) است که در سال 2017 توسط Daniela (Roche) Andrier که یک عطرساز بسیار کاربلد می باشد، طراحی و فرمولاسیون شده است. La Femme L'Eau دارای حجم 100 میلی گرم است که این امکان را به شما می دهد که برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و شما را از خرید عطر جدید بی نیاز می کند.

خرید عطر La Femme L'Eau

شکل ظاهری عطر La Femme L'Eau

این عطر دارای طراحی بسیار زیبا و هنرمندانه می باشد. مایع طلایی رنگ عطر از روی شیشه شفاف بطری کامل مشاهده است که ترکیب بسیار زیبایی را با درپوش طلایی آن به وجود آورده است. کناره های بطری به رنگ صورتی می باشد که حس زنانه را نشان می دهد و این موضوع حس خوبی را در میان خانم ها ایجاد می کند. همچنین روی بطری نشان تجاری Prada به خوبی نقش بسته است که این موضوع موجب افزایش زیبایی بطری عطر شده است.

معرفی نت های عطر La Femme L'Eau

هنگامی که این عطر را روی نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی موم عسل و ادویه جات خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نت های میانی با بوی گیاه یلانگ یلانگ، گل مریم، فرانجی پانی و زنبق از راه می رسند و جایگزین نت های اولیه می شوند. در آخر هم نت های پایانی با بوی وانیل، گیاه خس خس جای نت های میانی را می گیرند.
عطر La Femme L'Eau دارای رایحه شیرین با طبع گرم است و جزو گروه بویایی گلی و شرقی می باشد. رایحه های که در این عطر بکار رفته اند مناسب فصول سرد سال می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و می تواند خواسته های بانوان از یک خرید را جوابگو باشد.

خرید عطر La Femme L'Eau

این مقاله توسط گروه نویسندگان کلبه عطر به رشته تحریر در آمده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۷ ، ۱۴:۲۹
کلبه عطر

عطر مردانه اونلی براو اکستریم یکی از عطرهای بسیار شیک و لوکس موجود در بازار عطر و ادکلن است که توانسته است فروش خوبی را تجربه کند. در این مقاله از سایت کلبه عطر به نقد و بررسی این عطر پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

معرفی ادو تویلت مردانه دیزل مدل Only The Brave Extreme

عطر اونلی براو اکستریم (Only The Brave Extreme) یکی از محصولات باکیفیت و خوب برند مشهور دیزل (Diesel) است. این عطر در سال 2016 توسط عطرساز کاربلد و معروف Alienor Massenet طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر دارای حجم 125 میلی لیتر است که می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

خرید عطر Only The Brave Extreme

شکل ظاهری عطر اونلی براو اکستریم

بطری این عطر زیبا و خاص است که رنگ آن آبی می باشد. طرح کلی بطری به شکل یک دست مشت کرده می باشد که روی انگشت های آن نشان تجاری دیزل به خوبی حک شده است. این موضوع موجب افزایش زیبایی بطری شده است.

معرفی نت های عطر اونلی براو اکستریم

ساختار اصلی این عطر مردانه از شکلات، میوه، چوب، مرکبات، صمغ، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل و چرم تشکیل شده است. هنگامی که این عطر را روی نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی نت های لیمو، پرتقال ماندارین و سیب سبز خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های چرم، گل رز و تخم گشنیز می رسد که از راه بیایند و جایگزین نت های اولیه شوند. در آخرهم نت های پایانی با بوی گل لادن، استیراکس و دانه تونکا از راه می رسن و جای نت های میانی را می گیرند.
عطر Only The Brave Extreme دارای رایحه ی شیرین و تند با طبع گرم است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصول تمام فصول سال می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و از آن می توانید در مجالس و مهمانی های شبانه استفاده کنید.

قیمت عطر اونلی براو اکستریم

ادوتویلت اونلی براو اکستریم دارای رایحه های بسیار خوشبو و قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی است که می تواند تمام خواسته های یک فرد از عطر را پاسخگو باشد. این عطر مردانه دارای رنج قیمتی 500 الی 550 تومان می باشد که در رده عطرهای گران قیمت قرار می گیرد.

خرید عطر Only The Brave Extreme

مشخصات کلی اونلی براو اکستریم

  • نوع: ادو تویلت
  • حجم: 125 میلی‌لیتر
  • عطرساز: Alienor Massenet
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • سال معرفی: 2016

مشخصات رایحه اونلی براو اکستریم

  • مناسب برای: آقایان
  • مناسب برای: فصول سرد سال
  • نوع رایحه شیرین - تند - گرم - خوراکی - طبیعت - شرقی - گل
  • ساختار رایحه: شکلات - میوه  - چوب - مرکبات - صمغ - خاک و زمین - گیاهان معطر - گل - چرم
  • نت آغازی: لیمو، پرتقال ماندارین و سیب سبز
  • نت میانی: چرم، گل رز و تخم گشنیز
  • نت پایانی: گل لادن، استیراکس، دانه تونکا

سایت کلبه عطر، ادوتویلت Only The Brave Extreme را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۵
کلبه عطر

عطر زنانه داهلیا دیواین یکی از عطرهای بسیار شیک و لوکس موجود در بازار عطر و ادکلن است که توانسته است فروش خوبی را تجربه کند. در این مقاله از سایت کلبه عطر به نقد و بررسی این عطر پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

معرفی ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin

عطر داهلیا دیوین (Dahlia Divin) یکی از محصولات خوب و باکیفیت برند فرانسوی ژیوانشی (Givenchy) می باشد که در سال 2015 این عطر توسط این برند معروف طراحی و فرمولاسیون شده است. این ادوتویلت زنانه دارای حجم 75 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.

خرید عطر Dahlia Divin

شکل ظاهری عطر داهلیا دیوین

بطری داهلیا دیوین بسیار زیبا و خوش دست است که به راحتی در دستان خانم ها قرار می گیرد. یک کادر مستطیلی روی بطری قرار دارد که داخل آن نام Dahlia Divin و نشان تجاری ژیوانشی قرار گرفته است. از روی بطری شفاف این عطر، مایع طلایی رنگ درون آن کاملا مشخص است که این موضوع زیبایی عطر را چندین برابر کرده است.

معرفی نت های عطر داهلیا دیوین

ساختار اصلی عطر داهلیا دیوین از ترکیب میوه، چوب، خاک و زمین، گیاهان معطر و گل تشکیل شده است. هنگامی که این عطر را اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی آلو قطره طلا خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری می کنید نوبت به نت های میانی با بوی گل یاسمین و نت های گلی می رسد که جای نت های اولیه را بگیرند. در آخر هم نت های پایانی با بوی گیاه پاتچولی، چوب صندل و علف وتیور جایگزین نت های میانی می شوند.
عطر Dahlia Divin دارای رایحه ی تند با طبع گرم است که رایحه های بکار رفته در آن مناسب فصول گرم سال می باشد. این عطر دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی است و گزینه مناسبی برای خانم های شیک پوش به حساب می آید.

قیمت عطر زنانه داهلیا دیوین

عطر زنانه Dahlia Divin جزو عطرهای خوب برند فرانسوی ژیوانشی است که دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی می باشد. این عطر جزو عطرهای گران قیمت است که در رنج قیمتی 400 تا 450 هزارتومان قرار می گیرد.

خرید عطر Dahlia Divin

مشخصات کلی عطر داهلیا دیوین

  • نوع: ادو تویلت
  • حجم: 75 میلی‌لیتر
  • کشور سازنده: فرانسه

مشخصات رایحه عطر داهلیا دیوین

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: فصول سرد سال
  • نوع رایحه: تند - گرم - خوراکی - طبیعت - گل
  • ساختار رایحه: میوه - چوب - خاک و زمین - گیاهان معطر - گل
  • نت آغازی: آلو
  • نت میانی: گل یاسمین
  • نت پایانی: پاتچولی، چوب صندل و علف وتیور

سایت کلبه عطر، ادوتویلت Dahlia Divin را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۶:۵۵
کلبه عطر

گروه بویایی چوبی (Woody) جزو رایحه های برتری است که باعث جذب خانم ها می شود و همچنین جزو پرطرفدارترین رایحه ها میان مردان است.

فلسفه گروه بویایی چوبی

چوب در واقع بیانگر درخت می باشد و درخت نماد قدرت، استواری، استحکام و تکیه گاه بودن است، این تفاسیر دقیقا همان چیزهایی هستند که خانم ها در آقایان به دنبال آن هستند. ( مرد قوی، تکیه گاه و حامی که از آن ها حمایت کند.)
شاید همین موضوع باعث شده است که اکثر برندها بیشترین تمرکز و سرمایه خود را روی ادکلن های چوبی بگذارند تا بتوانند با ترکیب چوب ها و صمغ ها رایحه های جذابی را به وجود بیاورند.
عطرهای این گروه بویایی که بیشتر مردانه هستند از پنج گروه تشکیل شده اند.

چوبی آب

رایحه Aquatic شبیه به آب شور دریاها و گیاهان دریایی است که بعد از ترکیب شدن با نت چوبی باعث به وجود آمدن این گروه می شوند. هنگامی که این عطرها را استشمام می کنید متوجه نت های چوبی، حس خنکی و معمولا اسپرت خواهید شد و همچنین رایحه ای از آب را با خود به همراه دارد.

چوبی آروماتیک

آروماتیک به معنای معطر و خوش بو است و معمولا از نت های مریم گلی، رزماری، زیره سبز، اسطوخودوس و گیاهانی که بوی تند علف می دهند تشکیل شده است. در رایحه این عطرها نت چوبی با نت های آروماتیک ترکیب می شود تا در نهایت رایحه ای از چوب و مقوا به وجود آید.

چوبی مدیترانه ای

گروه چوبی مدیترانه ای از ترکیب نت چوبی با خزه درخت بلوط و صمغ لابدانوم تشکیل شده است. رایحه این عطرها کلاسیک، خشک، دودی، تند و ماندگار است و به همین دلیل عطرهای این ترکیب سنگین و تلخ هستند.

چوبی گلدار مشک دار

دو گروه بویایی چوبی گلدار مشک دار و گلدار چوبی مشک دار وجود دارد که گروه اول رایحه چوبی قدرت بیشتری نسبت به گروه دوم دارد. همچنین این دو گروه دارای رایحه ی ملایم و شیرین هستند که در انتها آن ها مشک اضافه می شود و موج اضافه شدن عمق و گرما می شود.

چوبی تند

رایحه عطرهای این گروه تند، گرم، پودری، خشک و ادویه ای هستند و اغلب آقایان از این رایحه ها استفاده می کنند.

ادو پرفیوم مردانه ویکتوریا آرمانی DIVINE SILVER

تاثیر یک عطر مناسب در میزان جذابیت افراد، امری انکارناپذیر است. عطرها چهره‌ی شما را زیباتر نشان می‌دهند و در برخورد با افراد مختلف به خصوص برخوردهای اول، در برداشتی که طرف مقابل از شخصیت شما دارد نقش به‌سزایی دارند. بسیار مهم است عطری که انتخاب می‌کنید متناسب با استایل شما و محلی که آن را استفاده می‌کنید باشد. برای مثال در مصاحبه‌های کاری بهتر است از عطرهای تند استفاده نکنید، اما همین عطرهای تند برای قرارهای رمانتیک و شخصی عالی هستند.
عطر زنانه و مردانه دیواین سیلور (DIVINE SILVER) از برند ویکتوریا آرمانی، عطری تلخ با طبع گرم است و در گروه عطرهای چوبی قرار می‌گیرد، این عطر در یک بطری شیشه‌ای استوانه‌ای عرضه می‌شود، که با مایعی طلایی رنگ پر شده و نام عطر DIVINE و نشان تجاری برند VICTORIYAARMANI با یک پلاک نقره‌ای روی بدنه آن نصب شده است. این عطر جزو عطرهای باوقار و مجلل است. عطر DIVINE SILVER ویکتوریا آرمانی در هر چهار فصل سال قابل استفاده است اما در فصول سرد سال عملکرد بهتری دارد. عطر دیواین سیلور ویکتوریا آرمانی بسیار مناسب استفاده در جشن‌ها، مهمانی‌های شبانه و قرارهای رمانتیک و عاشقانه است. زوج‌های شیک‌پوش می توانند از این عطر به صورت مشترک یا مجزا استفاده کنند. نت‌هایی که ساختار این عطر را تشکیل می‌دهند بر اساس ورود و قدرت اثربخشی در سه آکورد مجزا جای می گیرند که عبارتند از:
نت‌های اولیه: مریم گلی و میوه‌ی ارس
نت‌های میانی: زنبق و نت‌های سبز 
نت‌های پایانی: چوب بریچ، چرم، دانه‌های تونکا و عنبر

خرید عطر DIVINE SILVER

ادو پرفیوم مردانه ویکتوریا آرمانی NOIR

یکی از ارکان داشتن یک استایل خوب و جذاب انتخاب یک عطر مناسب با تیپ و شخصیت شماست. شما هر چیز زیبایی را که تصور کنید، از طبیعت و اشیا گرفته تا خود ما انسان‌ها، همگی مجموعه‌ای از اجزایی هستیم که به طور هماهنگ در کنار هم قرار گرفته‌اند. در مورد یک استایل خوب و زیبا نیز همین مساله صدق می‌کند. عطر مناسب، یکی از اجزای جدایی ناپذیر داشتن یک تیپ و استایل شیک و منحصربفرد است. به عبارت دیگر عطری که ما در طول روز استفاده می‌کنیم همانند صندوقچه‌ی اسراری از شخصیت و روحیات ما هستند که باید با آرامش و سر حوصله بازگشایی شوند. عطر مردانه نویر (NOIR) از برند ویکتوریا آرمانی، عطری شیرین و گرم است که در یک بطری مات به رنگ مشکی عرضه می‌شود و نام Noir و برند VICTORIYA ARMANI روی آن درج شده است. Noir در زبان فرانسوی به معنی "مشکی" است. این عطر در فصول سرد سال عملکرد بهتری دارد اما در فصل‌های دیگر هم قابل استفاده است. عطر NOIR ویکتوریا آرمانی بسیار مناسب استفاده روزمره در محل کار، جشن‌ها و مهمانی‌های شبانه، قرارهای شخصی و جلسات مهم است. نت‌هایی که ساختار این عطر را تشکیل می‌دهند بر اساس ورود و قدرت اثربخشی در سه آکورد مجزا جای می گیرند که عبارتند از:
نت‌های اولیه: نت‌های تازه‌ی برگرفته از ترنج
نت‌های میانی: نت‌های دریایی، نت‌های میوه‌ای و نت‌های گلی گرفته شده از زنبق و هلیوتروپ
نت‌های پایانی: نت‌های چوبی متشکل از چوب صندل، چوب گوائیچ، چوب کاج و پاچولی، مشک، عنبر، دانه‌های تونکا و وانیل

خرید عطر NOIR

ادوپرفیوم مردانه سوئیس مارک نویر (Swiss Mark Noir)

عطر مردانه Noir از برند Swiss Mark حجم 100 میلی‌لیتری دارد و در یک بطری مشکی رنگ عرضه می‌شود که نام Noir و نام و نشان تجاری برند Swiss Mark روی بدنه آن درج شده است. آغاز این عطر ترد، تلخ، اندکی شیرین و تازه است. نت‌های آغازین (Top Notes) عطر نویر عبارتند از: مرکبات برگرفته از ترنج، گریپ‌فروت، لیمو و میوه‌ی رازبری. پس از اندک مدتی نوبت به نت‌های میانی (Middle Notes) می‌رسد. این نت‌ها، که لطافت و شیرینی خوشایندی را به عطر افزوده‌اند عبارتند از: گل رز و گل برفی، بادام و ماکارون. نت‌های پایه (Base Notes) که زمینه‌ی عطر را تشکیل می‌دهند و تا انتها نبض رایحه را حفظ می‌کنند از مشک، چوب صندل، وانیل و عنبر گرفته شده‌اند. رایحه‌ی عطر نویر سوییس مارک گرم، تلخ و احساس بر انگیز است و عملکرد بسیار خوبی در فصل پاییز و زمستان دارد.

خرید عطر Swiss Mark Noir

ادوپرفیوم زنانه سوئیس مارک مدل لاو سکرت

«لاو سکرت» یکی از عطرهای محبوب برند Swiss Mark است. رایحه‌ی این عطر بسیار لطیف و در عین حال جذاب است. با اولین اسپری عطر Love Secret موجی از عطر گل‌های خوشبو در فضای اطرافتان پراکنده می‌شود، نت‌های اولیه (Top notes) این عطر عبارتند از: شکوفه پرتقال، گل هلیوتروپ و یاس رازقی. پس از گذشت مدت زمان کمی نت‌های میانی (Middle notes) جای نت‌های اولیه را گرفته و هنرنمایی می‌کنند، این نت‌ها از گل‌های نیلوفر، رز، یاسمین، صمغ مر، چوب کشمر و روایح میوه‌ای گرفته شده‌اند. در نهایت نت‌های اصلی (Base notes) را داریم که متشکل از عنبر سفید، بالزامیک، وانیل، مشک، چوب و چوب کاج هستند. رایحه‌ی کلی عطر لاو سکرت سوییس مارک شیرین و ملایم است و در هر چهار فصل سال و مناسبت‌های مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید عطر Love Secret

این مقاله توسط نویسندگان سایت کلبه عطر گردآوری شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۵:۵۷
کلبه عطر

عطر زنانه نویت نور یکی از عطرهای بسیار شیک و لوکس موجود در بازار عطر و ادکلن است که توانسته است فروش بسیاری داشته باشد. در این مقاله از سایت کلبه عطر به نقد و بررسی این عطر پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

معرفی ادو پرفیوم زنانه الی ساب مدل Nuit Noor

عطر نویت نور (Nuit Noor) یکی از ادوپرفیوم های باکیفیت و لوکس برند لبنانی الی ساب (Elie Saab) می باشد که در سال 2016 توسط عطرساز کاربلد و معروف به نام فرانسیس کورکجیان (Francis Kurkdjian) طراحی و فرمولاسیون شده است. عطر نویت نور دارای حجم 90 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

خرید عطر Nuit Noor

شکل ظاهری عطر نویت نور

بطری این عطر بسیار زیبا و جذاب می باشد که رنگ آن مشکی است و روی گردن بطری دو خط موازی طلایی رنگ وجود دارد که زیبایی خاصی را به بطری داده است. همچنین درپوش عطر کاملا مشکی است که به خوبی روی بطری قرار گرفته است. نشان تجاری الی ساب با رنگ طلایی به خوبی روی بدنه حک شده است که موجب چندین برابر شدن زیبایی بطری شده است.

معرفی نت های عطر نویت نورعطر

زنانه نویت نور از ترکیب ادویه، چوب، اسموکی، گیاهان معطر و گل تشکیل شده است. هنگامی که این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید بوی گل رز، یلانگ یلانگ، عسل، گیاه پاتچولی، بخار معطر، نت های چوبی، نت های تند، فلفل سیاه و نت های خورشیدی را متوجه خواهید شد که ترکیب شیرین و شرقی آن ها موجب ایجاد شادی و هیجان در شما می شود. عطر Nuit Noor دارای رایحه ی شیرین و تند با طبع گرم است که رایحه های بکار رفته در آن مناسب فصل های زمستان و پاییز می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و گزینه بسیار جذابی برای مصرف خانم های شیک پوش می باشد.

قیمت عطر نویت نور

این عطر یکی از ادوپرفیوم های شیک و لوکس برند لبنانی الی ساب است که بسیار پرفروش می باشد. نویت نور زنانه جزو عطرهای گران قیمت است که دارای رنج قیمتی 450 تا 500 هزار تومان می باشد و اکثرا خانم های شیک پوش، این هزینه را بابت عطر می دهند.

خرید عطر Nuit Noor

مشخصات کلی عطر نویت نور

  • نوع: ادو پرفیوم
  • حجم: 90 میلی‌لیتر
  • عطرساز: Francis Kurkdjian
  • کشور سازنده: لبنان
  • سال تولید: 2016

مشخصات رایحه عطر نویت نور

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: فصول سرد سال
  • نوع رایحه شیرین  - تند - گرم - خوراکی - طبیعت - شرقی  - گل
  • ساختار رایحه: ادویه - چوب - اسموکی - گیاهان معطر - گل
  • نت میانی: گل رز، یلانگ‌یلانگ، عسل، گیاه پاتچولی، بخار معطر، نت‌های چوبی، نت‌های تند، فلفل سیاه و نت‌های خورشیدی

سایت کلبه عطر، ادوپرفیوم Nuit Noor را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۹
کلبه عطر