کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

عطرهای مردانه جذاب و خوشبو مناسب فصل پاییز

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ب.ظ

در فصل پاییز قرار داریم و این فصل معروف به فصل زیبایی ها و عاشقانه ها می باشد. خیلی از افراد در این فصل از عطرهای خوشبو و باکیفیت استفاده می کنند تا بتوانند از روزهای پاییز نهایت استفاده را ببرند. اگر شما هم می خواهید روزهای خنک پاییز را به خوبی سپری کنید با ما همراه شوید تا در این مقاله از سایت کلبه عطر، عطرهای مردانه ای که مناسب این فصل هستند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ادوپرفیوم L'HOMME IDEAL گرلین

خرید عطر مردانه L'HOMME IDEAL

اولین عطر از این مقاله، ادوپرفیوم مردانه گرلین مدل L'HOMME IDEAL می باشد. این عطر خوشبو و باکیفیت در سال 2016 توسط عطرهای معروف به نام های تیری واسر و دلفین جک فرمولاسیون شده اند که هر دو از سابقه خوبی برخوردار می باشند. همچنین این عطر مردانه از ظاهر شیک و لوکسی برخوردار است که از مایع درون آن از روی شفاف بطری کاملا قابل رویت است و همینطور درپوش آن تناسب خوبی با رنگ مایع درون بطری دارد که ترکیب آن زیبایی خاصی را به وجود آورده اند. ادوپرفیوم L'HOMME IDEAL با رایحه شیرین و طبع گرم خود گزینه بسیار خوبی برای روزهای سرد سال یعنی پاییز و زمستان است و می تواند روزهای سرد را برای شما گرم و دلپذیر کنند. این عطر از قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است که می تواند باعث درخشش شما در مراسم های شبانه شود.

ادوپرفیوم ZURICH سوییس مارک

خرید عطر مردانه ZURICH

سوییس مارک از برندهای معروف کشور سوییس است که در صنعت عطرسازی فعالیت دارد و توانسته است محصولات خوشبو و باکیفیتی را با قیمت اقتصادی راهی بازار کند. عطر ZURICH جزو عطرهای مردانه خوشبو با قدرت ماندگاری و پخش بوی بالا است که از قیمت اقتصادی برخوردار می باشد. این عطر زیر نظر عطرسازان کاربلد طراحی و راهی بازار شده است تا بتواند با سایر عطرهای موجود در بازار رقابت کند. هنگامی که این عطر را اسپری کنید در ابتدا متوجه بوی نت های گریپ فروت، برگاموت و نت های گیاهی خواهید شد. در ادامه نت های میانی با بوی اسطوخودوس، هل، زیره، جوز هندی و زعفران از راه می رسند و جای نت های اولیه را می گیرند. در انتها هم نت های چرم، عود، کهربا، صمغ، چوب سدر و پاتچولی جایگزین نت های میانی می شوند و برای مدتی باقی می مانند.

ادوپرفیوم For Him Bleu Noir نارسیسو رودریگز

خرید عطر مردانه For Him Bleu Noir

برند آمریکایی نارسیسو رودریگز همیشه سعی کرده است عطرهای باکیفیت و خوشبویی را راهی بازار کند و در این زمینه موفق هم بوده است. عطر For Him Bleu Noir از محصولات خوشبو مردانه این برند است که در سال 2018 با رایحه تند و چوبی معرفی شده است. بطری این عطر به رنگ سرمه ای است که نام عطر با رنگ سفید روی آن نقش بسته است و همین موضوع باعث افزایش زیبایی آن شده است. این عطر مردانه گزینه بسیار جذابی برای آقایان شیک پوشی می باشد که به عطرهای چوبی و تند علاقمند هستند. همچنین ناگفته نماند که قدرت ماندگاری و پخش بوی این عطر بخاطر رایحه های باکیفیتی که دارد بسیار خوب است و برای مدت طولانی بوی آن باقی می ماند. همینطور این عطر از حجم 100 میلی لیتر برخوردار است که برای مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه نیاز به خرید عطر جدید داشته باشید.

ادوپرفیوم UNIFORM لقموژ

خرید عطر مردانه uniform

ادوپرفیوم uniform از محصولات جدید برند فرانسوی لقموژ است که به تازگی راهی بازار شده است تا بتواند با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی خود عطرهای موجود در بازار را با چالش جدی ایجاد کند. هنگامی که این عطر را اسپری می کنید در ابتدا بوی تند فلفل صورتی، یاس، زنجبیل، اسطوخودوس، خس خس را استشمام خواهید کرد. نت های میانی را قهوه، گل یاس، گالوبانیوم تشکیل می دهند و نت های پایانی هم از ترکیب وانیل، کهربا، نعناع هندی، سدر، عنبر و نت های چوبی تشکیل شده است. ترکیب این نت ها باعث افزایش حس مردانگی و انرژی در شما می شود. پیشنهاد ما این است که این ادوپرفیوم مردانه را حتما در میان گزینه های پاییزی خود قرار دهید تا بوی خاص آن متفاوت بنظر بیایید.

ادوتویلت Uomo روبرتو کاوالی

خرید عطر مردانه Uomo

روبرتو کاوالی از معروف ترین و محبوب ترین برندهای دنیا است که در صنعت عطرسازی هم فعالیت دارد. این برند مشهور در کشور ایتالیا که یکی از مهدهای مهم صنعت عطرسازی است قرار دارد و تمام محصولات خود را هم در این کشور تولید و طراحی می کند. عطر اومو (Uomo) از محصولات شیک و خاص این برند است که زیرنظر کریستوف رینود معروف طراحی شده است و موفق به فروش خوبی شده است. همچنین بطری این عطر مشکی است که نشان تجاری روبرتو کاوالی به خوبی روی آن درج شده است و همینطور در گردن بطری یک نوار طلایی رنگ قرار گرفته و درپوش و بدنه را از هم جدا کرده است و همچنین باعث افزایش زیبایی عطر شده است. این عطر خاص دارای رایحه شیرین و گرم است که مناسب استفاده در فصل های پاییز و زمستان می باشد و دارای  قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی است و قطعا باعث جلب رضایت شما خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی