کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

۱۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

استفاده از عطر امروزه تبدیل به یکی از اصول مهم شیک پوشی شده است و هر شخصی که می خواهد شیک پوش باشد باید از عطرها استفاده کند. خانم ها بیشتر تمایل به استفاده از عطر دارند و به همین دلیل امروز ما در این مقاله تصمیم گرفتیم یک عطر فرانسوی بسیار خوشبو با طراحی زیبا که مخصوص بانوان می باشد را معرفی کنیم. پیشنهاد ما این است که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

خرید عطر زنانه بالماسو GOLD

معرفی عطر زنانه گلد بالماسو

ادوپرفیوم گلد (Gold) بالماسو یکی از عطرهای بسیار خوشبو و شیک در بازار عطرهای زنانه می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد و می تواند تمام خواسته های یک شخص از عطر را پاسخگو باشد. این عطر زنانه دارای حجم 80 میلی لیتر است و می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

شکل ظاهری عطر زنانه گلد بالماسو

ادوپرفیوم زنانه گلد دارای بطری طلایی رنگ است که حاشیه های کناری آن تقریبا نقره ای رنگ هستند و نشان تجاری بالماسو در پایین این بطری نقش بسته است. درپوش این بطری هم طلایی است و حاشیه های آن بی رنگ است که ترکیب زیبایی را با بطری به وجود آورده است.

معرفی نت های عطر گلد بالماسو

هنگامی که عطر گلد را روی پوست خود اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی نت های عرق نیشکر، میوه گل ساعتی خواهید شد و بعد از اینکه مدتی را سپری کردید بوی نت های مشک و یاسمن را استشمام خواهید کرد که ترکیب بسیار خوشبوی می باشند. در انتها هم نت های وانیل و دانه تونکا جایگزین نت های میانی می شوند. این عطر دارای رایحه ی شیرین و ملایم با طبع خنک است که می توانید از آن در مهمانی های عصر و مراسم های رسمی استفاده کنید.

خرید عطر زنانه بالماسو GOLD

مشخصات کلی عطر زنانه Gold

  • نوع: ادوپرفیوم
  • حجم: 80 میلی لیتر
  • کشور سازنده: فرانسه
  • سال معرفی: 2012

مشخصات کلی رایحه عطر Gold

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: فصل های گرم
  • نت اولیه: عرق نیشگر، میوه گل ساعتی
  • نت میانی: مشک، یاسمن
  • نت پایانی: وانیل، دانه تونکا

سایت کلبه عطر، ادوپرفیوم Gold را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۹
کلبه عطر

عطر ها دنیای خاص و وسیعی دارند که در آن کلمات تخصصی زیادی وجود دارد که ممکن است شما با شنیدن آن ها کمی گیج شوید. اصطلاحات مربوط به عطر نامحدود می باشند و آشنایی با تمام این کلمات فقط از عهده کارشناسان خبره عطر برمی آید اما برخی از اصطلاحات هستند که برای استفاده روزمره ما لازم می شود و ما باید اطلاعاتی در خصوص آن ها داشته باشیم تا بتوانیم هنگام خرید انتخاب مناسبی داشته باشیم. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم چندین اصطلاح در خصوص عطر و ادکلن همراه با معنی آن ها را در اختیار شما بگذاریم. با ما همراه شوید.
طبق آماری که بدست آمده است عطرسازان فرانسوی در دو، سه قرن اخیر توانسته موفق عمل کنند و به همین خاطر اکثر اصطلاحات که امروزه در خصوص عطرها استفاده می شود، ریشه فرانسوی دارند و گاهی اوقات معادل فارسی یا حتی انگلیسی مناسبی برای اصطلاح ها وجود ندارد و شما می توانید از همان تلفظ فرانسوی آن ها استفاده کنید به شرطی که درست آن ها را تلفظ کنید.
اصطلاحاتی که در خصوص عطر وجود دارند نقش بسیار مهمی در شناخت عطرها و برخورد حرفه ای و تخصصی با آن ها ایفا می کنند برای مثال ممکن است که شما برای خرید عطر به یک فروشگاه مراجعه کنید و فروشنده شروع به گفتن ویژگی های عطر کند و چون شما اطلاعاتی در خصوص آن ها ندارید دچار اشتباه شوید و برداشت غلطی از این ویژگی ها داشته باشید. پس برای اینکه دچار این مشکل نشوید بهتر است با اصطلاحاتی که در خصوص عطرها وجود دارد آشنا شوید.

 

سیاژ Sillage

این کلمه در فرانسوی به صورت سیاژ تلفظ می شود و معنای آن رد و اثر، بیدار شدن و سر خوردن می باشد ولی این کلمه در دنیای عطر دارای معنای بسیار متفاوت است. اگر دقت کرده باشید، یک شخصی که از عطر خاصی استفاده کرده است زمانی که از کنار شما می گذرد شما متوجه بوی عطر آن خواهید شد که به این بو اصطلاحا سیاژ گفته می شود که در حقیقت همان رد و اثر آن عطر می باشد که از آن عطر باقی مانده است و شما آن را استشمام کرده اید. پس بعد از این به خاطر داشته باشید بوی عطری که از تن رهگذران در محیط برجا می ماند سیاژ عطر است.

نوت Note یکی از مهم ترین اصطلاحات مربوط به عطر

نوت یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین اصطلاحات در دنیای عطر می باشد که به احتمال زیاد شما با آن آشنایی دارید. نوت به ترکیب که در عطر به کار رفته است، گفته می شود. نوت ها به دسته کلی تقسیم می شود که عبارتند از: نوت اولیه، نوت میانی، نوت پایانی. نوت اولیه دارای دوام کمی است و به سرعت تبخیر می شود، بعد از این نوت نوبت به نوت میانی می رسد که به قلب عطر معروف است و نوت های پایانی هم بخش های باقی مانده از عطر می باشند. نوت ها می توانند به صورت خالص یا از چندین ترکیب تشکیل شده باشند که این موضوع به نوع عطر بستگی دارد.

تبخیر Drydown

تبخیر به مرحله از گفته می شود که نوت اولیه و میانی به طور کامل تبخیر می شود و فقط نوت پایانی باقی می ماند. در این مرحله مایعات عطر که شامل الکل و رایحه های مایع هستند به طور کامل تبخیر می شود و فقط اثر آن ها باقی می ماند. رسیدن به این مرحله دارای زمان مشخصی است که ممکن است حدود نیم ساعت تا دو ساعت طول بکشد و این زمان بستگی به نوع استفاده و ترکیبات بکار رفته در عطر بستگی دارد و همین دلیل باعث شده است که بوی عطر روی تن هر شخصی با شخص دیگر متفاوت بنظر بیاید.

 

ترکیب Accord

اگر با صنعت موسیقی آشنایی داشته باشید حتما کلمه آکورد را شنیده اید. آکورد در لغت به نام ترکیب و هارمونی می باشد و در دنیای عطرها به معنای ترکیب دو یا چند نوت و رایحه است که این ترکیب بوی کاملا متفاوت و جدید را به وجود می آورد. برای مثال می توان به رایحه گل رز و رایحه وانیل اشاره کرد که هردو آن ها دارای بوی خاصی هستند ولی هنگامی که باهم ترکیب می شوند یک آکورد متفاوتی را به وجود می آورند که در ساخت عطر مورد نظر قرار می گیرد.

عطرهای غذا Gourmand

این کلمه در لغت به معنای خوش خوراک بودن است که در دنیای عطرهم تقریبا دارای همچین معنای است. عطرهای گورماند در دسته محبوب ترین عطرها قرار دارند و به عطرهای گفته می شود که رایحه آن ها در آشپرخانه یافت می شود، مانند عسل، وانیل، شکلات و انواع میوه ها که خوراکی و غذایی می باشند. عطرهای مانند تیری موگلار و پرادا کندی جزو این دسته هستند.

آلدهید Aldehydes

آلدهید به نوعی ترکیب معطر شیمیایی گفته می شود که هم به صورت طبیعی در مواد خوشبو مانند گل رز پیدا می شود و هم در آزمایشگاه های عطرسازی نوع مصنوعی آن وجود دارد که به عطرها اضافه می شود و حالت تند و خوشبو و شبیه به بوی مرکبات را دارد و بیشتر افراد از این بو خوششان می آید. از معروف ترین عطرهای که در خود آلدهید دارند می توان به عطر شماره 5 شانل اشاره کرد.

غلظت Concentration و کاربرد آن در اصطلاحات مربوط به عطر

یکی از اصلی ترین دسته بندی ها در دنیای عطرها، دسته بندی براساس غلظت آن ها می باشد. عطرها طبق غلظتی که دارند دسته بندی می شوند و ترتیب آن ها به صورت پرفیوم، او دو پرفیوم، او دو تویلت و اودو کلون می باشد. هرچقدر عطر دارای غلظت بیشتری باشد دارای ماندگاری بیشتری هم خواهد بود چون ماده حلال کمتری در آن بکار رفته است و همچنین دارای قیمت بالاتری هم نسبت به بقیه غلظت ها می باشد.

شرقی Oriental

در دنیای عطرها شاید با اصطلاح شرقی زیاد رو به رو شده باشید. چون رایحه های شرقی دارای ویژگی های خاصی مانند تندی و گرمی هستند که با دوام بیشتری همراه هستند. از مهم ترین رایحه های شرقی می توان به عود، عنبر و بیشتر ادویه ها مانند دارچین و زنجبیل اشاره کرد که همگی منشا شرقی دارند و به همین خاطر به نام Oriental شناخته می شوند. از عطرهای شرقی معروف می توان به Velvet Orchid از برند تام فورد و Opium از برند ایو سن لوران اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۱
کلبه عطر

آقایان شیک پوش امروزه بیشتر به دنبال عطرهای خاص با بوی خوب و ماندگاری عالی هستند تا بتوانند از آن ها در مراسم ها و مجالس استفاده کنند تا به فردی خاص و متفاوت تبدیل شوند. در این مقاله ازکلبه عطر می خواهیم به نقد و بررسی عطر بالماسو بلو بپردازیم. پیشنهاد می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

معرفی عطر مردانه BLUE

ادوپرفیوم مردانه بلو (BLUE) یکی از عطرهای باکیفیت و لوکس برند فرانسوی بالماسو می باشد که در سال 2016 توسط عطرسازهای کاربلد و مشهور این برند طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر خوشبو دارای حجم 80 میلی لیتر است که این اجازه را به شما می دهد تا مدت طولانی از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

خرید عطر بالماسو BLUE

شکل ظاهری ادوپرفیوم مردانه BLUE

این عطر دارای بطری چهارگوش است که رنگ آن آبی می باشد و اسم آن هم برگرفته از رنگ آن می باشد. گوشه های این بطری بی رنگ است که ترکیب بسیاری زیبایی را به وجود آورده است. همچنین درپوش آبی رنگ آن به خوبی روی بطری سوار شده است که موجب افزایش زیبایی آن شده است.

معرفی نت های عطر مردانه بلو

ادوپرفیوم بالماسو بلو دارای رایحه ی شیرین با طبع خنک است. هنگامی که این عطر را روی نبض خود اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی سیب، لیمو، میوه انگور و ترنج خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی مریم گلی، نعناع هندی، فلفل، چوب خس خس، سدر چوب و اسطوخودوس می رسد که بوی آن ها را استشمام خواهید کرد. در آخرهم نت های پایانی با بوی وانیل، مشک و چرم از راه می رسند و جایگزین نت های میانی می شوند. ترکیب این نت ها باعث ایجاد بوی خاص و عالی این عطر شده است که خیلی از آقایان شیک پوش را به خود جذب می کند.

خرید عطر بالماسو BLUE

مشخصات کلی عطر مردانه BLUE

  • نوع: ادوپرفیوم
  • حجم: 80 میلی لیتر
  • کشور سازنده: فرانسه
  • سال معرفی: 2016

مشخصات کلی رایحه عطر BLUE

  • مناسب برای: آقایان
  • مناسب برای: فصل های گرم
  • نت اولیه: سیب، لیمو، میوه انگور و ترنج
  • نت میانی: مریم گلی، نعناع هندی، فلفل، چوب خس خس، سدر چوب و اسطوخودوس
  • نت پایانی: وانیل، مشک و چرم

سایت کلبه عطر، ادوپرفیوم BLUE را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۷ ، ۱۵:۴۱
کلبه عطر

عطرهای خاص و منحصر به فرد به عطرهای گفته می شوند که در دسته آثار هنری بویایی قرار می گیرند و برخلاف دیگر عطرها از تولید انبوده برخوردار نیستند و آن ها فقط برای افراد خاص تولید می شوند. هر برندی عطرهای خاص تولید نمی کند و برندهای محدودی هستند که اینکار می کنند و هدف آن ها از انجام این کار، حرکت در خلاف جهت مدرن سازی و صنعتی سازی عطر و ساخت عطرهای باکیفیت مانند گذشته می باشد. معمولا عطرهای خاص در حجم های بسیار کم وارد بازار می شوند و حاوی روغن های طبیعی و کمیاب  از سراسر جهان هستند، بیشتر این عطرها توسط دست ساخته می شوند و عطرسازان ماهر در ساخت اینگونه عطرها بسیار کمک می کنند تا یک عطر خاص به وجود بیاید. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم به تاریخچه عطرهای خاص و تفاوت آن ها با عطرهای دیگر بپردازیم. با ما همراه شوید.

تاریخچه عطرهای خاص و منحصر به فرد

بیشتر مردم بر این باور هستند که عطرهای حاص امروزی یک نوع ترند جدید است که در این دوره زمانه باب شده است ولی اینگونه نمی باشد چون اینگونه عطرها دارای تاریخچه هستند که به صد سال قبل تر بازمی گردد. پادشاهان و ملکه ها در گذشته عطرسازان مخصوص خود را داشتند که برای آن ها عطر های شخصی و خاص تولید می کرده اند با توجه به این موضوع می توان گفت که تاریخچه اینگونه عطرها به این زمان بازمی گردد. این عطرها به عنوان آثار هنری و ارزشمند به حساب می آیند که توسط ماهرترین و باتجربه ترین کارشناسان عطر تولید شده است بنابراین قبل از اینکه برندهای امروزی شروع به تولید عطرهای صنعتی کنند، عطرهای منحصر به فردی وجود داشته است که فقط اشراف و خانواده های سلطنتی می توانستند از آن ها استفاده کنند. براساس گفته های که وجود دارد، ملکه الیزابت اول و ملکه ویکتوریا از طرفداران پروپاقرص این نوع عطرها بوده اند.
مورد دیگری که باعث شده است تفاوت های میان عطرهای معمولی با عطرهای خاص به وجود بیاید، قیمت آن ها می باشد. عطرهای خاص مانند روایح منحصر به فرد خود دارای قیمت خاصی هم هستند که نمی توان آن ها را در خیابان ها روی تن مردم عادی استشمام کرد (در بهترین حالت بوی برترین و گران ترین عطرهای دسته اول به مشام می رسد). در واقع قیمت این عطرها بسیار بالا است چون از کیفیت بسیار بالا، ماندگاری فوق العاده و سطح و کلاس بالایی برخوردار هستند و با استفاده از آن ها، بوی عطر شما با هیچ شخص دیگری یکی نخواهد بود در حالی که با عطرهای مارک دار این اتفاق نخواهد افتاد. البته ناگفته نماند که این گونه عطرها هم دارای مزایای هستند و بوی دلپذیری هم دارند و خیلی آسان می توانید آن ها را با قیمت مناسب در مغازه ها پیدا کنید.

فرآیند تولید عطرهای خاص

یکی از ویژگی های بارز عطرهای خاص این است که به تعداد محدود و به میزان خیلی کم تولید می شوند. این ویژگی به همراه کیفیت بالا، این عطرها را بسیار جذاب و دوستداشتنی کرده است. اما فرآیند تولید عطرهای خاص مانند عطرهای معمولی نمی باشد و دارای تفاوت های است. گاهی ساخت برخی از عطرها خاص ممکن است ده سال طول بکشد چون عطرسازها برای رسیدن به ترکیب مدنظر خود باید کلی از ترکیب ها را امتحان کنند تا به نتیجه مطلوب برسند. به همین علت است که عطرهای خاص همیشه با آثار هنری مقایسه می شوند و نتیجه فرآیند آن یک شاهکار هنری به حساب می آید. علاوه بر این ها خانه های عطر همیشه از مواد درجه یک در ساخت عطر استفاده می کنند و اصلا قیمت برای آن ها معنی ندارد. کسانی که عطرهای خاص را تهیه می کنند اصلا توجهی به بسته بندی زیبا و تبلیغات مانند عطرهای صنعتی و مارک دار ندارند، چون فقط محتویات داخل عطر برای آن ها ارزشمند است. همچنین آن ها در ساخت عطر از غلظت های بسیار بالا استفاده می کنند و به موضوع باعث شدهخ است که بوی اینگونه عطرها بسیار قوی و با ماندگاری بالا باشد و به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل شود.

آینده عطرهای خاص

با توجه به اینکه تولید عطرهای صنعتی از برندهای معروف در حال گسترش است، اما بازهم عطرهای خاص و منحصر به فرد تولید می شوند و حتی در سال های اخیر هم به تعداد آن ها افزوده شده است و همچنین خانه های عطر جدیدی هم به تولید اینگونه عطرها به صورت دستی روی آورده اند. این روش برای ساخت کمترین آسیب را به محیط زیست می رساند چون در تعداد محدود تولید می شود و مانند عطرهای صنعتی نمی باشد که در تعداد بالا تولید شود. با توجه به این موضوع می توان امیدوار بود که در سال های آینده عطرهای خاص بیشتر در مغازه های عطرفروشی دیده می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۷ ، ۱۶:۰۸
کلبه عطر

مدتی است که وارد روزهای زیبا فصل پاییز شده ایم و هوا رو به سرد شدن می باشد. برای اینکه بتوانید روزهای خود را به خوبی سر کنید حتما به عطر خوشبو مناسب این روزها نیاز خواهید داشت. در این مقاله از کلبه عطر به معرفی عطرهای زنانه مناسب فصل پاییز پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

ادو پرفیوم زنانه ویکتوریا آرمانی CONTENS

خرید عطر CONTENS

عطر کنتس یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات برند فرانسوی ویکتوریا آرمانی است که توسط این برند معروف با رایحه تلخ و گرم طراحی و فرمولاسیون شده است و هدف از تولید آن به چالش کشیدن عطرهای موجود در بازار عطر و ادکلن زنانه بوده است. این عطر دارای ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز است و خانم ها را به خوبی می تواند جذب خود کند. این عطر دارای بطری طلایی رنگ است که یک زنجیر با نشان تجاری ویکتوریا آرمانی روی آن حک شده است روی بطری آویزان شده است. همچنین یک اسپری پمپی روی آن قرار دارد که باعث می شود بوی عطر به خوبی پخش شود. هنگامی که این عطر را روی نبض خود اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی نت های مرکبات و میوه‌های شیرین مثل گیلاس و سیب خواهید شد و بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی نت‌های گلی مثل انجلیکا و زنبق، شکلات تلخ می رسد که از راه بیایند و جای نت های اولیه را بگیرند. در آخرهم نت های پایانی با بوی چوب و مشک جایگزین نت های میانی می شوند.

ادو پرفیوم زنانه بالماسو CRYSTAL GOLD

خرید عطر CRYSTAL GOLD

ادوپرفیوم زنانه کریستال گلد (CRYSTAL GOLD) یکی از بهترین عطرهای برند فرانسوی بالماسو است که در سال 2014 با رایحه  شیرین و گرم تولید و وارد بازار عطر و ادکلن شده است. این عطر از ظاهر بسیار زیبا برخوردار است که خانم ها را به خودش جذب می کند و علاوه بر زیبایی فراوان آن، دارای بوی بسیار خوشبو می باشد. این عطر از قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است و می تواند تمام خواسته های شما را از یک عطر پاسخگو باشد. نت های ادوپرفیوم زنانه کریستال گلد به صورت زیر می باشد.
نت‌های اولیه: میوه ای (گلابی، تمشک) - تند (زعفران، فلفل سیاه )
نت‌های میانی: گل (گل رز بلغاری، شکوفه پرتقال) - چوبی (سرو چوب ویرجینیا بیچ، نعناع هندی، عود) - تند (زعفران، دارچین)
نت‌های پایانی: چوبی (عود، نعناع هندی) - عنبر، مشک

ادوتویلت پرادا مدل La Femme L'Eau

خرید عطر La Femme L'Eau

ادوتویلت زنانه La Femme L'Eau یک عطر خوشبو با ظاهری جذاب و شیک است که توسط برن ایتالیایی پرادا طراحی شده است. از این عطر بیشتر خانم های شیک پوش و خوش سلیقه استفاده می کنند تا به یک شخص متفاوت و شیک تبدیل شوند. بطری این عطر به رنگ صورتی می باشد که الهام گرفته از احساسات زنانه است و از روی شیشه شفاف آن مایع طلایی رنگ درون بطری نمایان است. نت های این عطر به شکل زیر می باشد.
نت اولیه: موم عسل، ادویه جات
نت میانی: گیاه یلانگ یلانگ، گل مریم، فرانجی پانی، زنبق
نت پایانی: وانیل، گیاه خس خس

ادو پرفیوم زنانه دیور مدل Hypnotic Poison

خرید عطر Hypnotic Poison

عطر هیپونیک پویزن (Hypnotic Poison) از محصولات لوکس و جذاب برند دیور است که در سال 1998 توسط عطرساز مشهور به نام آنیک مناردو (Annick Menardo) طراحی و فرمولاسیون شده است. بطری این عطر دارای رنگ مشکی و قرمز است که ترکیب جذابی را به وجود آورده اند. این عطر دارای حجم 100 میلی لیتر است که می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و لذت ببرید.
نت بویایی عطر هیپنوتیک پویزن به صورت زیر است
نت اولیه: زردآلو، آلوی سیاه و نارگیل
نت میانی: گل مریم، زنبق دره، یاسمین، رز، چوب رزوود برزیلی و زیره سیاه
نت پایانی: چوب صندل، بادام، وانیل و مشک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۷ ، ۱۶:۱۴
کلبه عطر

این روزها عطرها جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره افراد دنیا دارند. چون عطرها در داشتن روز خوب تاثیرگذار هستند. در این مقاله می خواهیم یک عطر زنانه خوب و باکیفیت به نام Rose Extase از برند نینا ریچی را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

معرفی عطر زنانه Rose Extase

عطر Rose Extase یکی از محصولات جدید و خوب برند فرانسوی نینا ریچی (Nina Ricci) می باشد که در سال 2017 توسط عطرسازهای مشهور و کاربلد به نام های Francis Kurkdjian and Maïa Lernout  طراحی و فرمولاسیون شده است. این ادوتویلت خوشبو دارای حجم 80 میلی لیتر می باشد که می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و لذت ببرید.

 

خرید عطر Rose Extase

شکل ظاهری عطر زنانه Rose Extase

رنگ این عطرهم از گل رز الهام گرفته است و بیانگر روحیات زنانه می باشد. روی بطری این عطر نشان تجاری نینا ریچی داخل یک کادر طلایی رنگ حک شده است و همچنین درپوش رزی آن با سایز مناسب خود زیبایی خاصی را به وجود آورده است.

معرفی نت های عطر Rose Extase

این ادوتویلت زنانه الهام گرفته از عصاره یک گل رز کاملا شکوفا شده می باشد. در ابتدا روایح این عطر نت توت فرنگی به چشم می خورد که بعد از گذشت مدتی می توانیم بوی نت های گل رز و تشمک را استشمام کنیم که در آخرهم نت های این عطر با وانیل، مشک و چوب عنبر به پایان می رسد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و گزینه جذابی برای خانم های شیک پوش خواهد بود.

 

خرید عطر Rose Extase

مشخصات کلی عطر زنانه Rose Extase

  • نوع: ادوتویلت
  • حجم: 80 میلی لیتر
  • کشور سازنده: فرانسه
  • سال معرفی: 2017
  • عطر ساز: Francis Kurkdjian and Maïa Lernout

مشخصات کلی رایحه عطر Rose Extase

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: فصل های سرد
  • ساختار رایحه: گل و میوه
  • نت اولیه: توت فرنگی
  • نت میانی: گل رز، تمشک
  • نت پایانی: وانیل، مشک، چوب عنبر

سایت کلبه عطر، ادوتویلت Rose Extase را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۷ ، ۱۲:۴۷
کلبه عطر

از گذشته های دور گیاهان برای انسان ها کاربرد و معنا فراوانی داشته اند و ما از آن ها به روش های مختلفی برای بهبود زندگی مان استفاده کرده ایم. برای مثال می توان گفت از گیاهان به عنوان، دارو، غذا و حتی ماده ای برای زیبایی و خوشبو کردن بدن و محیط استفاده کرده ایم. گیاهان زنبق و ریحان دو نمونه از گیاهان پرکاربرد هستند که دارای بوی خوش و دلپذیر هستند اما نحوه استخراج آن ها با چیزی که شما تصویر می کنید کلی تفاوت دارد. از ریحان هم به عنوان یک گیاه خوراکی، دارویی و یک رایحه خوشبو کننده استفاده می شود. در این مقاله از سایت کلبه عطر می خواهیم به رایحه های خوشبو زنبق و ریحان بپزداریم. با ما همراه شوید.

رایحه زنبق در عطرهای محبوب شما

رایحه زنبق در دسته رایحه های دلپذیر و کلاسیک قرار دارد که از آن در عطرهای مردانه و زنانه بسیار استفاده شده است و عطر شانل شماره 5 را می توان شناخته شده ترین عطری نامید که در آن رایحه زنبق وجود دارد. رایحه زنبق دارای بوی مانند مشک است که در دسته رایحه های خاکی قرار می گیرد و باعث ایجاد عمق و جذابیت در عطرهای مردانه و ظرافت و زیبایی در عطرهای زنانه می شود. رایحه زنبق از گل زنبق بدست می اید که در لاتین نام آن آیریس Iris می باشد و جالب است که بدانید آیریس یکی از الهه های یونان باستان است که به آن پیام آور خدا می گفته اند که سوار بر رنگین کمان تمام جهان و حتی زیردریاها و اعماق زمین را هم سفر می کرده است، به همین علت آیریس به معنای سوار بر رنگین کمان می باشد و از این الهه به عنوان خدای آسمان و دریا یاد می شود. در تصاویر افسانه های یوانی آیریس به شکل زنی بالدار به تصویر کشیده است که پیام ها را میان دنیای خدایان و انسان های فانی رد و بدل می کرده است.

 

همچنین جالب است که بدانید رایحه زنبق ارتباطی با گل زنبق ندارد و فقط رایحه اصلی آن از ریشه این گیاه بدست می آید که به آن اوریس orris گفته می شود.تولید این رایحه از ریشه خشک شده زنبق هم به زمان زیادی نیاز دارد و هم اینکه این موضوع باعث گران شدن آن می شود. برای تولید این رایحه، ریشه زنبق باید به مدت 5 سال زیر زمین باشد و بعد از آن باید 3 سال برای خشک شدن آن صبر کرد و بعد از آن این ریشه خشک را در الکل تقطیر و حل می کنیم تا نتیجه آن یک ماده روغنی خوشبو و گران قیمت شود. ارزش هرکیلوگرم از روغن اوریس بیش از صدهزار پوند می باشد که طبیعی است نسبت به قیمت این ماده، از معادل مصنوعی آن استفاده کنند. این ماده علاوه بر خوشبو بودن دارای خواص درمانی و زیبایی زیادی است که در ادامه به تعدادی از آن می پردازیم.
این ماده باعث پاکسازی پوست می شود و مواد آلوده کننده روی پوست را از بین می برد.
روغن زنبق دارای خاصیت مرطوب کنندگی است و موجب رفع خشکی و التهاب آن می شود.
روغن زنبق دارای خاصیت تصفیه کنندگی خون است و همچنین باعث از بین رفتن روماتیسم، التهاب و ورم می شود.
روغن زنبق اثر قابض دارد و موجب درمان اختلالات گوارشی می شود.
استفاده از روغن زنبق موجب درمان بیماری های قلبی به خصوص بیماری های ناشی از استرس می شود.
روغن زنبق باعث تقویت سیستم عصبی و افزایش تمرکز شما می شود.
از روغن زنبق برای درمان سرطان استفاده می شود.
رایحه زنبق از تطبیق پذیری بسیار بالایی برخوردار است و با رایحه های به خوبی ترکیب می شود و همین موضوع باعث شده است که از آن در عطرهای سطح بالا به عنوان رایحه اصلی استفاده شود. اما این روزها کاربرد زنبق بیشتر از گذشته شده است و در عطرهای مدرن و کلاسیک کاربرد بیشتری پیدا کرده است.

ادو تویلت مردانه Azzaro Pour Homme
ادوتویلت زنانه Azzaro Twin
ادوتویلت زنانه Benetton Hot
ادو پرفیوم زنانه Boss Woman
ادوتویلت زنانه Boucheron Place Vendome
ادوتویلت زنانه Boucheron Pour Femme
ادوتویلت مردانه Boucheron Pour Homme
ادو پرفیوم زنانه Burberry Body
ادوتویلت زنانه Burberry Brit Rhythm
ادو پرفیوم زنانه Burberry The Beat
ادو پرفیوم زنانه Burberry Weekend
ادو تویلت مردانه Bvlgari Aqva Pour Homme
ادوپرفیوم مردانه Bvlgari Man In Black
ادوتویلت زنانه Bvlgari Omnia Amethyste
ادو پرفیوم زنانه Bvlgari Omnia Crystalline L’Eau De Parfum
ادو پرفیوم زنانه Bvlgari Pour Femme
ادو تویلت مردانه Bvlgari Pour Homme
ادو تویلت مردانه Bvlgari Pour Homme Extreme
ادو پرفیوم زنانه Calvin Klein Reveal
ادوتویلت زنانه Cerruti 1881 Pour Femme
ادو پرفیوم زنانه Chloe Love Eau Intense
ادو تویلت مردانه Davidoff Cool Water
ادو پرفیوم زنانه Davidoff Echo
ادو تویلت مردانه Dior Homme
ادوتویلت زنانه Dolce&Gabbana Light Blue Dreaming in Portofino
ادو پرفیوم زنانه Elizabeth Arden 5th Avenue
ادو تویلت مردانه Emporio Armani He
ادو پرفیوم زنانه Emporio Armani She
ادو پرفیوم زنانه Escada Magnetism
ادو پرفیوم زنانه Givenchy Organza
ادو پرفیوم زنانه Givenchy Play
ادوتویلت مردانه Givenchy Play
ادو پرفیوم زنانه Guerlain La Petite Robe Noire
ادوتویلت زنانه Hermes 24 Faubourg
ادو پرفیوم زنانه Hugo Boss Hugo Woman Eau de Parfum
ادوتویلت زنانه Jean Paul Gaultier Classique
ادو پرفیوم زنانه Lalique Living
ادو تویلت مردانه T. Dupont Essence Pure
ادوپرفیوم مردانه Tom Ford Grey Vetiver
ادو تویلت مردانه Trussardi Black Extreme

گیاه ریحان، گیاه محبوب خدایان

ریحان گیاهی می باشد که از هزاران سال قبل از آن توسط انسان ها استفاده می شده است و حتی برخی فرهنگ ها آن را مقدس می دانند و در گذشته برخی از اقوام بر این باور بوده اند که ریحان گیاه محبوب خدایان می باشد. این برگ های سبز با بوی تند و دلپذیر در صنعت عطرسازی هم قابل استفاده هستند و جزو رایحه های پرکاربرد در عطرهای مردانه می باشند اما برخی از عطرسازهای جسور از این رایحه در عطرهای زنانه هم استفاده می کنند. همانطور که می دانید ریحان جزو خانواده نعناعیان است که کاربرد آن بیشتر در آشپزی، خوراکی و دارو است. جالب است که بدانید ریحان 160 گونه مختلف دارد و در هند اولین بار کشت شده است. حقایق جالب و شگفت انگیزی در خصوص ریحان وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:
نام لاتین ریحان Basil است که از کلمه یونانی باسیلیکون به معنای سلطنتی گرفته شده است.
گونه های مختلف ریحان دارای رایحه های متفاوتی هستند، مانند ریحان شیرین که دارای رایحه ی شبیه به سیر دارد و ریحان دارچینی، ریحان و ریحان لیمو که هرکدام بوی خاص خود را دارند.
مطالعات متعدد بیانگر این بوده اند که ریحان خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد میکروبی، ضد ویروسی و ضد سرطانی دارند.
در برخی از فرهنگ ها گیاه ریحان به عنوان عشق و فداکاری به حساب می آید.
هنگامی که گیاه ریحان گل می دهد رایحه خوشبو آن از بین می رود. پس اگر این گیاه را در منزل خود دارید بعد از اینکه گل داد باید آن ها را با دقت از گیاه جدا کنید.

رایحه ریحان در عطرهای مدرن

از رایحه گیاه ریحان معمولا به عنوان نت اولیه یا نت میانی استفاده می کنند چون این رایحه شیرین قوی گیاهی، موجب بیدار ماندن ذهن می شود و که نتیجه آن هشیارتر و شاداب تر شدن شما می شود. برای بدست آوردن عصاره ریحان از روش تقطیر مستقیم گیاه آن با بخار دادن استفاده می شود و از گذشته از این عصاره در طب سنتی برای بهبود بیماری های دارویی و دفع حشرات استفاده می شده است. عصاره ریحان حتی می تواند باعث التیام جای نیش حشرات و التهابات شود و همچنین برای درمان اختلالات گوارشی موثر است. همچنین از کاربردهای دیگر این گیاه می توان به ضدنفخ، خاصیت آرامش بخشی و رفع سردرد و کاهش استرس اشاره کرد. با درنظر گرفتن تمام این ویژگی های درمانی، رایحه ریحان می تواند علاوه بر خوشبو کردن شما، اختلالات بدن و روان شما را نیز درمان کند. این رایحه به خوبی می تواند با نت‌های نعناع، پرتقال، گرپ فروت، چوب صندل، چرم، پاتچولی، فلفل سیاه، چوب سدر، شمعدانی، اسطوخودوس، بهار نارنج و لیمو ترکیب شود و شما می توانید رایحه آن را به خوبی در عطرهای مدرن امروز مانند عطرهای زیر استشمام کنید:
ادوپرفیوم زنانه Boucheron
ادوتویلت زنانه Cristobal Balenciaga Rumba
ادوتویلت زنانه Givenchy Eaudemoiselle
ادوپرفیوم مردانه Armani Acqua Di Gio Essenza
ادوتویلت مردانه Armani Eau Pour Homme
ادوتویلت مردانه Azzaro Aqua
ادوتویلت مردانه Azzaro Pour Homme
ادوتویلت مردانه Baldessarini Strictly Private
ادوتویلت مردانه Benetton Energy
ادوتویلت مردانه Boss In Motion
ادوتویلت مردانه Burberry Brit Rhythm
ادوتویلت مردانه Calvin Klein CK One Shock
‌ادوتویلت مردانهCalvin Klein Crave
ادوتویلت مردانه Calvin Klein Euphoria
ادوتویلت مردانه Dolce&Gabbana The One
ادوتویلت مردانه Hugo Boss Hugo
ادوتویلت مردانه Kenzo Pour Homme Boisee
ادوتویلت مردانه Roberto Cavalli Just Him
ادوتویلت مردانه Tom Ford For Men
ادوتویلت مردانه YSL L’Homme

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۵:۳۹
کلبه عطر

در فصل رنگارنگ و زیبا پاییز هستیم و می خواهیم برای اینکه این روزهای زیبا را به خوبی سپری کنید تعداد از عطرهای مردانه باکیفیت مناسب این فصل را به شما معرفی کنیم که به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. با کلبه عطر همراه شوید.

معرفی ادوپرفیوم زنانه و مردانه اوکنس سوئیس مارک

عطر زنانه و مردانه اونکس (Onex) یکی از محصولات خوب برند معروف سوئیس مارک (Swiss Mark) می باشد که توسط این برند نام آشنا با رایحه شیرین و گرم طراحی و وارد بازار عطر و ادکلن شده است. این عطر ظاهر بسیار جذابی دارد که بطری آن به شکل دایره است و رنگ آن مشکی می باشد که نام Onex داخل یک کادر دایره شکل روی بطری حک شده است. همچنین درپوش بطری با رنگ مشکی به خوبی روی عطر قرار گرفته است که این موضوع باعث افزایش زیبایی آن شده است. این عطر دارای حجم 100 میلی لیتر است که می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

 

خرید عطر Onex

عطر اونکس با رایحه های ترنج، رازبری و میوه ی سرخالوی چینی شروع می شود که باعث طراوات و شادابی می شود. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نت های میانی با گل های لطیف و خوشبو که شامل گل های فریزیا، یاسمین، و رز صدتومانی هستند در محیط پخش می شوند. در آخر هم نت های پایانی با رایحه های وانیل، مشک، ریشه زنبق و عنبر سائل به پایان می رسد.

معرفی ادوپرفیوم مردانه هوگو باس مدل Boss Bottled Oud

عطر باس باتلد عود (Boss Bottled Oud) یکی از محصولات باکیفیت برند معروف هوگو باس می باشد که در سال 2015 توسط این برند آلمانی راهی بازار عطر و ادکلن شده است. بطری این عطر بسیار جذاب می باشد. رنگ بطری آن قهوه ای و درپوش آن طلایی رنگ است که ترکیب زیبایی را به وجود آورده است. این عطر دارای حجم 100 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.

 

خرید عطر Boss Bottled Oud

هنگامی که عطر مردانه Boss Bottled Oud را روی نبض خود اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی نت های مرکبات و سیب خواهید شد و بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های گل لادن، زعفران، دارچین و ادویه میخک می رسد که از راه بیایند و جای نت های اولیه را بگیرند. در آخرهم نت های پایانی با بوی ناگارموتا یا روغن سیپرویل، چوب صندل و چوب آگار جایگزین نت های میانی می شوند. این عطر علاوه بر رایحه های خوشبو دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی است و گزینه بسیار جذابی برای مصرف آقایان در فصل پاییز می باشد.

معرفی ادو تویلت مردانه دیور مدل Fahrenheit Absolute

عطر فارنهایت ابسولوت (Fahrenheit Absolute) یکی از عطرهای پرفروش و محبوب در میان مردم می باشد که در سال 2009 توسط عطار کاربلد به نام Francois Demachy طراحی و فرمولاسیون شده است. بطری این عطر به دو رنگ تقسیم می شود قسمت بالای عطر مشکی و پایین آن قرمز است. نام Fahrenheit Absolute با رنگ سفید روی بطری حک شده است که زیبایی بطری را چندین برابر کرده است.

 

خرید عطر Fahrenheit Absolute

عطر فارنهایت ابسولوت از رایحه های عود، مرحجازی، چوب عود و گل بنفشه تشکیل شده است که جزو گروه بویایی چوبی و گلی می باشد و با رایحه تلخ و طبع گرمش مناسب فصل های پاییز و زمستان است.

معرفی  ادو پرفیوم مردانه ویکتوریا آرمانی ROYAL WOOD

رویال وود (ROYAL WOOD) از محصولات خوب و باکیفیت کشور فرانسه می باشد که توسط برند معروف ویکتوریا آرمانی تولید می شود. این ادوپرفیوم مردانه دارای بطری بسیار شیک است که می تواند آقایان شیک پوش را جذب خود کند. رنگ آن کلا مشکی است و نشان تجاری ویکتوریا آرمانی روی بطری نقش بسته است و همچنین یک ربان به صورت زنجیر روی گردن بطری آویزان شده است. این ادوپرفیوم مردانه دارای حجم 100 میلی لیتر است که می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید. نت های عطر رویال وود به صورت زیر می باشد.

 

خرید عطر ROYAL WOOD

نت‌های اولیه: نت‌های تند (جوز هندی) و نت‌های چوبی
نت‌های میانی: نت‌های گلی (یاس و سوسن سفید) ، چوبی (چوب کاج و پاتچولی) 
نت‌های پایانی: عنبر، مشک و خزه
عطر رویال وود مردانه دارای رایحه ی تلخ با طبع گرم است که می توانید از آن در روزهای سرد سال استفاده کنید و همچنین از قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۷ ، ۱۵:۵۰
کلبه عطر

عطر یکی از وسایل مورد نیاز امروز برای شیک پوشی می باشد چون استفاده از آن باعث خوشبو شدن شما می شود. هرشخصی متناسب با سلیقه خود عطر انتخاب می کند. عطر گابریل شنل یکی از عطرهای بسیار خوشبو زنانه است که در این مقاله از کلبه عطر به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت.

معرفی ادوپرفیوم  زنانه شانل مدل Gabrielle

ادوپرفیوم زنانه Gabrielle یکی از محصولات خوب و باکیفیت برند شنل (chanel) فرانسه می باشد. این عطر خوشبو زنانه در سال 2017 توسط عطرساز مشهور Olivier Polge با رایحه ی شیرین و ملایم راهی بازار شده است تا بتوانند با سایر عطرهای هم سطح خود رقابت کند. این ادوپرفیوم زنانه دارای 100 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید، بدون اینکه نیاز به خرید عطر جدید داشته باشید.

خرید عطر زنانه Gabrielle

شکل ظاهری عطر زنانه Gabrielle

عطر Gabrielle دارای ظاهری بسیار زیبا و لوکس می باشد. بطری این عطر طلایی رنگ می باشد. همچنین درپوش آن طلایی رنگ است که ترکیبی زیبایی را به وجود آورده است و نام Gabrielle به همراه نشان تجاری شنل روی آن حک شده است.

معرفی نت های ادوپرفیوم Gabrielle

این گل جزو گروه بویایی گلی است. در نت ابتدای آن از رایحه های گریپ فروت، پرتقال ماندارین و انگور سیاه استفاده شده است. در نت های میانی رایحه های گل یاس، یلانگ یلانگ، شکوفه درخت پرتقال و گل مریم بکار رفته است و در نت های پایانی هم از نت های مشک و چوب صندل استفاده شده است.

خرید عطر زنانه Gabrielle

مشخصات کلی عطر زنانه Gabrielle

نوع: ادوپرفیوم
حجم: 100 میلی لیتر
کشور سازنده: فرانسه
سال معرفی: 2017

مشخصات کلی رایحه عطر Gabrielle

مناسب برای: بانوان
مناسب برای: تمام فصول سال
ساختار رایحه: مرکبات و گل
نت اولیه: گریپ فروت , پرتقال ماندارین , انگور سیاه
نت میانی: گیاه یلانگ یلانگ , گل یاس , گل مریم , شکوفه درخت پرتقال
نت پایانی: مشک , چوب صندل
سایت کلبه عطر، ادوپرفیوم Gabrielle را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۹
کلبه عطر

این مطلب در ادامه مقاله قبلی در کلبه عطر آماده شده است و 10 برند معروف عطرسازی را گردآوری کرده ایم که هرکسی نام آن ها را نمی داند و کسانی که در زمینه عطر فعالیت دارند ممکن است آن ها را بشناسند.

برند عطر فردریک مال Fredrick Malle

فردریک مال جزو عطرسازانی می باشد که اجدادشان نسل به نسل در کار عطرسازی بوده اند، پدربزرگ او عطرهای کریستین دیور را پایه گذاری کرد و خود او نیز تصمیم گرفت که وارد این حرفه شود و برند اختصاصی خود را نیز راه اندازی کند. قیمت عطرهای فردریک مال 135 تا 350 دلار می باشد.

برند عطر جو مالون Jo Malone

این برند انگلیسی که در لندن راه اندازی شده است جزو شناخته ترین برندهای عطر دنیا می باشد. جو مالون همیشه تاکید بر چند لایه زدن عطر دارد که اصطلاح لایه لایه زدن عطر هم برای او می باشد. عطرهای جو مالون بین 60 تا 145 دلار قیمت دارند.

برند جویا استودیو Joya Studio

کلمه جویا در کشور اسپانیا به معنای جواهر می باشد و شمع های معطر برای اولین بار توسط این برند تولید شده است که بعد از مدتی تولید عطر را شروع کرده اند. شمع های دست ساز جویا بیش از 800 دلار ارزش دارند و به صورت سفارشی تولید می شوند. همچنین ارزش عطرهای این برند 112 تا 750 دلار می باشد.

برند عطر جانیپر ریج Juniper Ridge

هال نیوبگین این برند را راه اندازی کرده است که همیشه به دنبال تولید عطر از طریق منابع طبیعی بوده است و تمام عطرهای آن صد در صد ارگانیک و طبیعی می باشد. عطرهای این برند 35 تا 122 دلار ارزش دارند.

برند عطر لو لابو Le Labo

لو لابو یک کمپانی کوچک در نیویورک می باشد که عطرهای دست ساز تولید می کند. مردم می توانند از کارگاه این برند دیدن کنند و هدف آن ها متحول کردن و پیشگیری از صنعتی شدن عطرسازی است. قیمت عطرهای لولابو بین 130 تا 160 دلار می باشد.

مزون فرانسیس کورکدیجان Francis Kurkdijan

فرانسیس کورکدیجان مقطع تحصیلی خود را از دانشگاه عطرسازی ورسای گرفته است و توانست در سن 26 سالگی عطر لو ماله را برای برند ژان پل گوتیه بسازد که جزو پرفروش ترین ها در جهان می باشد. بعد از اینکه مدتی را برای برندهای مختلف کار کرد تصمیم گرفت که برند اختصاصی خود را راه اندازی کند و قیمت عطرهای آن 175 تا 300 دلار می باشد.

برند عطر اودین Odin

 

در سال 2009 این برند نیویورکی راه اندازی شده است. ایده اولیه این برند "شگفتی سفر" بود که بر همین اساس عطرهای خود را با نام های مکان های مختلف در جهان نامگذاری می کنند برای مثال همیالیا، ژاپن، ترکیه و مدیترانه. عطرهای این برند دارای ارزش 125 تا 165 دلار می باشند.

برند عطر پنهالیگون Penhalingon

در اوایل قرن نوزدهم، ویلیام پنهالیگون کارگاه اختصاصی خود را در یک سلمانی شروع کرد که هنوز هم جزو شناخته شده ترین و محبوب ترین عطرهای انگلیسی به حساب می آید چون در ساخت آن بهترین مواد بکار رفته است.  بقیمت این عطرها 125 تا 150 دلار می باشد.

برند رامون مونگال Ramon Monegal

رامون مونگال به نسلی از عطرسازان تعلق دارد که توسط میورگیا عطرساز خاندان سلطنتی اسپانیا راه اندازی شده است. قیمت عطرهای این برند بین 185 تا 200 دلار می باشد.

برند زرجاف Xerjoff

مرکز برند زرجاف در تورین ایتالیا و گرس فرانسه قرار گرفته است که محصولات آن در میان عطرهای پرفروش اروپا و خاورمیانه قرار گرفته است. این برند به نماد لاکچری وفادار معروف است که بطری عطرهای آن با سنگ کوارتز طراحی شده است که شباهت زیادی به آثار هنری دارد. قیمت این عطرها 200 تا 790 دلار می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۷ ، ۱۶:۰۴
کلبه عطر