کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

مردم عادی همیشه علاقمند هستند که بدانند افراد معروف و سلبریتی ها و حتی خاندان سلطنتی انگلستان چه سلیقه ای دارند و معمولا از چه محصولاتی استفاده می کنند، چه مارک های می پوشند و همینطور عطر محبوب آن ها کدام می باشد. این مسئله می تواند در فروش محصولات برندهای مختلف تاثیر زیادی داشته باشد و همین موضوع باعث شده است تا تولید کنندگان نگاه ویژه ای به سلبریتی ها برای معروفی محصول خود داشته باشند. اما این موضوع در خصوص خاندان سلطنتی انگلستان کاملا متفاوت می باشد که در این مقاله از کلبه عطر به معرفی عطرهای محبوب اعضای خاندان سلطنتی انگلستان خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

همانطور که گفتیم سلبریتی های مانند بازیگران، مدل ها و حتی خوانندگان و... نقش و تاثیر زیادی در تبلیغ و فروش محصولات یک برند دارند و در همین راستا برندهای مختف در تلاش هستند تا این فرصت را غنیمت بشمارند و با پرداخت مبلغی سلبریتی ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنند. مثلا اگر بدانید که کیم کارداشیان برای استفاده از محصولات آرایشی یا پوشیدن کفش و لباس از برندهای خاص پول های هنگفتی دریافت می کند هیچ جای تعجبی وجود ندارد. ولی در خصوص اعضای خاندان سلطنتی انگلستان و دیگر خاندان های سلطنتی نیز شرایط متفاوت تر می باشد.

این افراد معمولا شان خود را بالاتر از بقیه مردم می دانند که به تبلیغ محصولات مختلف به خصوص لباس و عطر و... بپردازند ولی در عین حال از بهترین محصولات و با بالاترین کیفیت استفاده می کنند. در هر صورت کالاهای مورد استفاده اعضای خاندان سلطنتی انگلستان یک راز سر به مهر نیست و به راه های مختلف می توان از نام و برند این محصولات مطلع شد. برای مثال وقتی که چندین سال پیش کیت میدلتون یکی از محبوب ترین اعضای خاندان انگلستان یک پیراهن ساده و ارزان قیمت از برند ASOS را بر تن خود کرد این پیراهن در طی مدت سی دقیقه توانست تمام وجودی خود را به فروش برساند. تشخیص لباس و کفش از استایل اعضای خاندان سلطنتی انگلستان ساده می باشد ولی در خصوص عطرها مسئله کمی متفاوت است و به همین راحتی نمی توان به نتیجه گیری درستی رسید. اما اگر کنجکاو هستید تا بدانید اعضای خاندان سلطنتی انگلستان از چه عطرهای استفاده می کنند فقط نیاز است که در ادامه این مقاله را دنبال کنید.

عطر محبوب ملکه الیزابت دوم، بزرگ خاندان سلطنتی انگلستان

ملکه الیزابت علاقه ویژه ای نسبت به گل ها دارد و گفته می شود که گل محبوب وی گل میخک می باشد و همچنین شایعاتی وجود دارد که عطر White Rose عطری است که ملکه الیزابت از آن استفاده می کند چون این عطر یک عطر ادویه ای با رایحه گل می باشد که در خود رایحه میخک هم دارد. این عطر زنانه جزو محصولات باکیفیت و لوکس برند Royal Arms است که در دسته محصولات کلاسیک قرار دارد و در سال 1926 که مصادف با تولد ملکه انگلستان می باشد، تولید شده است. نسخه دایاموند این عطر یک نسخه اختصاصی با نسخه های محدود است که ترکیبی دلپذیر از رایحه رز، یاسمن و بنفشه دارد.

عطر مورد علاقه کیت میدلتون دوشس کمبریج

کیت میدلتون همانطور که به لباس های استایل خانمانه و سطح بالا علاقمند است، عطرهایی با این ویژگی را هم دوست دارد و به سایر عطرها ترجیح می دهد. وی مانند اکثر خانم ها فقط به یک عطر محدود نیست و مجموعه ای از عطرهای مورد علاقه خود را دارد. عطر خوشبو و شیک Dior Dune یکی از عطرهای است که وی قبل از ازدواجش از آن استفاده می کرده ولی بعد از اینکه عروسی کرده است، از عطر Vintage Gardenia از برند جو مالونه استفاده می کند. وی در روز عروسی خود از رسوم معمول سر باز زد و به جای عطرهای سلطنتی از عطر White Gardenia Petals از برند انگلیسی ایلومینیوم استفاده کرد.

عطر مورد علاقه مگان مارکل دوشس ساسکس

مگان مارکل از علاقمندان به عطر می باشد که مجموعه گسترده ای را در اختیار دارد. وی قبلا گفته بود: عطرها محبوب ترین چیز در زندگی من هستند در حدی که اگر عطر زدن را فراموش کرده باشم به خانه برمیگردم و عطر می زنم. عطر Cote d’Azur از برند Oribe و عطرهای Wild Bluebell و Wood Sage & Sea Salt از برند جو مالونه جزو عطرهای محبوب این عضو جدید خاندان سلطنتی است. جالب است بدانید که در روز عروسی مگان و هری، برند Floris London یک عطر اختصاصی برای این زوج طراحی کرده بود که یک عطر مرکباتی تروتازه با رایحه مدیترانه ای بود.

عطر مورد علاقه شاهزاده هری

خرید عطر مردانه Terre d’Hermes

در این خصوص شایعاتی وجود دارد که می گوید پرنس هری جزو طرفداران عطر Terre d’Hermes می باشد. این عطر یک عطر ادویه ای خاص با رایحه تر و تازه است که نت اولیه آن را از ترکیب مرکبات تشکیل شده است ولی نت اصلی آن ادویه ای می باشد  و در نت پایه آن می توان رایحه های خاکی و چوبی را استشمام کرد.

عطر مورد علاقه شاهزاده دایانا عروس سابق ملکه انگلیس

شاهدخت ولز اکثرا جزو یکی از آیکن های مد و زیبایی انگلستان بوده و هست. وی از عاشقان عطر و ادکلن بود و وی دارای مجموعه عطرهای فراوانی است. عطر ۲۴ Fabourg از برند هرمس یکی از عطرهای محبوب شاهدخت بود که توسط موریس راسل در سال 1995 تولید شده است و رایحه ای قوی از عطرهای گل و میوه را دارد. وی از عطر Quelques Fleurs در روز عروسی خود استفاده کرد که یک عطر گل با رایحه های مریم، رز و یاسمن است. گفته می شود که استفاده از عطر زیاد باعث ایجاد لک بر روی لباس عروسی شده بود که وی در تمام روز عروسی خود تلاش می کرده است تا این لکه ها را مخفی نگه دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی