کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

آیا عطر زدن از ضرورات روزانه می باشد؟ استفاده کردن از عطر چه فایده ای دارد؟ اگر منزل را بدون استفاده از عطر ترک کنیم چه می شود؟ واقعیت این است که ضرورتی جهت استفاده از عطر وجود ندارد ولی شما با این کار خود را از چندین و چند فایده استفاده از عطر محروم می کنید. جالب است بدانید که تنها فایده استفاده از عطر از بین بردن بوی بد بدن نمی باشد بلکه این ماده خوشبو فواید و آثار بسیاری روی ذهن و جسم شما دارد و ما قرار است در این مقاله از کلبه عطر به بررسی آن ها بپردازیم. با ما همراه شوید.

بوی خوش

این فایده شاید از شفاف ترین فواید استفاده از عطر می باشد که ما به خوبی آن را می دانیم. وقتی بدن شما بوی چندان مطلوبی ندارد استفاده از عطر می تواند این بوی نامطلوب را از بین ببرد و بوی خوش و دلپذیری به بدن شما بدهند، البته این به معنای آن نمی باشد که عطر زدن می تواند جای حمام رفتن را بگیرد و کارشناسان تاکید می کنند که عطرها را باید روی بدن تمیز و تازه شسته شده اسپری کرد تا ماندگاری و اثر بیشتری و بهتر داشته باشد.

حال بهتر

مطالعات مختلف و تجربه های شخصی که در خصوص استفاده از عطر صورت گرفته است، نشان می دهد که عطر می تواند باعث تقویت روحیه و بهتر شدن حال افراد شود. حتی می توان از یک عطر خاص برای نشان دادن حال فعلی استفاده کرد مثلا اگر احساس شاد بودن دارید می توانید با یک عطر شاد این حس را انتقال دهید یا اگر احساس جذابیت و شاخص بودن دارید می توانید عطر مناسب این روحیه را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. همیشه سعی کنید عطرها را بر اساس موقعیتی که قرار است برای آن آماده شوید انتخاب کنید مثلا عطر مخصوص مهمانی را در مهمانی‌ها و عطرهای اسپورت و روزمره را به صورت روزمره استفاده کنید.

افزایش اعتماد به نفس

همانطور که پوشیدن یک لباس زیبا می تواند کمک کند که اعتماد به نفس شما افزایش یابد، استفاده از یک عطر خوشبو و جذاب هم می تواند موجب افزایش اعتماد به نفس شما شود و همچنین این موضوع می تواند در زمان حضور در میان مردم و اجتماع حس بهتری را به شما منتقل کند. وقتی مقداری از یک عطر خوشبو می تواند باعث ایجاد چنین تغییراتی در شما شود بهتر است موضوع استفاده از عطر را بسیار جدی بگیرید و همیشه از عطرهایی استفاده کنید که رابطه نزدیکی با شخصیت شما دارند.

جذاب تر شدن

حس بویایی جزو حواس پنج‌گانه می باشد که اگر تاثیر و قدرت آن از چهار حس دیگر بیشتر نباشد، قطعا کمتر نخواهد بود. گاهی ما تنها به این دلیل جذب کسی می شود که بوی مطلوبی دارد و حتی ممکن است از این موضوع آگاهی هم نداشته باشد. عطرها حاوی موادی به نام فرومون می باشد که شباهات زیادی به رایحه های طبیعی بدن دارد و بر رفتار افراد دیگر تاثیر می گذارند که این اثر می تواند به صورت جاذبه و احساس مثبت خود را نشان دهد و موجب شود که شما در نظر دیگران جذاب تر جلوه کنید و افراد بیشتری به سمت شما جذب شوند.

محبوب تر شدن

بعضی از عطرها دارای رایحه هایی هستند که مانند فرومون های طبیعی بدن عمل می کنند و انواع خاصی از این فرومون ها دارای ویژگی های هستند که موجب محبوب تر شدن و جذاب تر شدن شما در نظر دیگران می شوند و افراد مختلف به سوی شما روی می آورند. همین ویژگی عطرها می تواند این موضوع را توضیح دهد که چطور شما به خاطر رایحه عطر برخی از افراد جذب آن ها می شوید در حالی که رایحه عطر افراد دیگر چنین تاثیری را ندارد. پس می توان گفت استفاده از عطر مناسب یک راه عال برای محبوب شدن و جلب توجه دیگران می باشد.

تقویت سلامت

مطالعات زیادی که در خصوص فواید عطر روی سلامت بدن صورت گرفته است که هنوز نتیجه واضح و مشخصی در خصوص این موضوع بدست نیامده است و نمی توان به صورت قاطعانه گفت که عطرها موجب بهبود سلامت بدن می شوند. اما چیزی که شفاف است این می باشد که عطرها اثر آرامش بخش دارند و می توانند باعث کاهش استرس و عصبانیت شما شوند و همچنین این استرس و عصبانیت یک فاکتور مهم و اثرگذار در بروز مشکلات جسمی و روحی متعدد هستند. پس می توان گفت که عطرها با ا از بین بردن استرس و نگرانی و مشکلات عصبی شما می توانند سلامت جسمی شما را تقوی کنند و وضعیت روح و روان شما را نیز ارتقا دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۵۹
کلبه عطر

از روزگاران بسیار قدیم، مشرق زمین مهد عطرسازی بوده است و عطرهای شرقی نخستین عطرهای بوده اند که بدست بشر ساخته شده است و به نقاط دیگر کره زمین راه پیدا کرده اند. عطرهایی که امروزه تحت عطرهای شرقی می شناسیم در مشرق زمین تولید نشده اند ولی مواد و ترکیباتی که در آن ها استفاده شده است اصالتی شرقی دارند. اما به طور کلی کدام عطرها، شرقی هستند؟ وجود کدام ترکیبات در عطر آن را در دسته عطرهای شرقی قرار می دهد؟ در این مقاله از کلبه عطر به این موضوعات خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

ویژگی عطرهای شرقی

عطرهای شرقی دارای رایحه ای تند و جسورانه هستند و بویی احساسی، رمزآلود و قوی دارند و به راحتی نمی توان آن ها را فراموش کرد یا بی توجه بود. همین ویژگی باعث شده است که عطرهای شرقی بهترین گزینه برای استفاده در مهمانی ها به خصوص مهمانی های شبانه باشند. عطرهای شرقی رایحه‌ای ادویه‌ای دارند چون از ادویه‌های معطر در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود و این کار قدمتی بیش از چندین هزار سال دارد. ادویه‌های شرقی از زمان‌های بسیار دور در خاورمیانه و هندوستان تولید شده و به نقاط مختلف جهان فرستاده می‌شدند و از این رو عطرهایی که این ادویه‌ها را در خود دارند نام عطر شرقی به خود گرفتند. عطرهای شرقی به یک دسته بزرگ و کلی از عطرهای محدود می شود که این دسته نیز برای خود زیرمجموعه های متعددی دارند مثلا عطرهای شرقی گل، عطرهای ملایم شرقی، عطرهای چوبی شرقی و... که این دسته بندی بر اساس ترکیبات موجود در عطر مشخص می شود. در ادامه تعداد از پراستفاده ترین رایحه ها و ادویه های شرقی را که در ترکیبات عطر شرقی پرکاربرد هستند را بررسی خواهیم کرد و نمونه هایی از معروف ترین عطرهای حاوی این رایحه را که در دسته عطرهای شرقی قرار می گیرند نام خواهیم برد.

دارچین رایحه پرکاربرد در عطرهای شرقی

همه شما با دارچین آشنایی دارید و طعم دلپذیر و رایحه قوی آن را در خوراکی ها و شیرینی ها مختلف تجربه کرده اید. دارچین از ادویه های پراستفاده در صنعت مواد غذایی به حساب می آید که در عطرسازی هم کاربرد فراوانی دارد. دارچین، رایحه ای شیرین و احساسی می باشد که بسیار از افراد به آن علاقه زیادی دارند و با استشمام آن انرژی و آرامش بدست می آورند و احساس می کنند که جذابیت بیشتری پیدا کرده اند. رایحه دارچین با رایحه های دیگر به راحتی ترکیب می شود و به ویژه همراه با رایحه های مرکبات ترکیبی دلپذیر به وجود می آورد. یک نمونه عالی از عطرهای حاوی رایحه دارچین اودوتویلت مردانه Made by Measure از برند گوچی است. این عطر که در سال ۲۰۱۲ تولید شده است در دسته عطرهای ادویه‌ای شرقی قرار می‌گیرد و بهترین انتخاب برای آقایانی است که می‌خواهند بهترین باشند و همه را به سوی خود جذب کنند.

وانیل رایحه خوشبو در عطرهای شرقی

کمتر کسی را می توان تصور کرد که به بوی وانیل علاقه نداشته باشد، این رایحه دلپذیر هرکسی را به یاد خاطرات خوشی کودکی و عطرهای شیرینی های گرم و تازه می اندازد. براساس آخرین تحقیقاتی  که صورت گرفته است رایحه وانیل تنها رایحه ای می باشد که تقریبا همه به آن علاقمند هستند و همین علت کافی است تا وانیل پرکاربردترین رایحه در عطرسازی باشد. مانند دارچین و میخک، وانیل هم نیز در آشپزی و شیرینی پزی و هم در عطرسازی کاربرد دارد ولی فرآیند تولید وانیل طبیعی، پروسه ای زمان بر و پرهزینه می باشد و به همین دلیلی بسیاری از تولیدکنندگان عطر از انواع مصنوعی وانیل استفاده می کنند. البته کیفیت رایحه مصنوعی وانیل هم در برندهای معتبری که از آن استفاده می کنند در حدی باکیفیت است که کمتری کسی پیدا می شود تفاوت آن را با وانیل طبیعی تشخیص دهد. یکی از نمونه هایی کلاسیک عطرهای حاوی رایحه وانیل ادوپرفیوم زنانه شالیمار از برند گرلان است که در سال 2011 زیر نظر تیری واسه طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر در دسته رایحه گل و مرکبات شرقی قرار می گیرد و رایحه هایی مثل پرتقال، ترنج، گل سرخا یاسمن، پاتچولی، خس خس و البته کارامل، وانیل و مشک را در خود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۵۸
کلبه عطر

عطرهای زنانه دارای مدل های بسیار متنوع هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و راه را برای انتخاب کردن خانم ها سخت می کنند. در این مقاله از کلبه عطر قصد داریم به نقد و بررسی عطر فرانسوی La Panthere Limited Edition از برند کارتیر بپردازیم. خانم های که تصمیم گرفته اند عطر جدید و خوشبوی را برای خود تهیه کنند حتما این مقاله را مطالعه کنند و از دست ندهند. با ما همراه شوید.

معرفی عطر کارتیر مدل La Panthere Limited Edition

عطر La Panthere Limited Edition از جمله عطرهای معروف و پرفروش برند معروف فرانسوی کارتیر است که موفق شده است جایگاه ویژه ای در میان طرفداران بدست بیارد. این عطر از ویژگی های خاصی برخوردار است که از جمله آن ها می توان به وجود بوی فریبنده این عطر که بیانگر خصوصیات زنی با روح آزاد و پرشور اشاره کرد. همینطور رایحه گلی که در این ادوپرفیوم وجود دارد از تلفیق هنرمندانه آکورد حساس گل یاسمن با نت های مخملی مشک اشاره کرد. این عطر برای به چالش کشیدن سایر عطرهای زنانه بازار تولید شده است که اینکار را به خوبی انجام داده است. همچنین عطر زنانه La Panthere Limited Edition دارای حجم زیاد 100 میلی متر است که برای مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید بدون اینکه به خرید عطر جدید نیاز داشته باشید.

شکل ظاهری ادوپرفیوم زنانه La Panthere Limited Edition

این عطر از شکل ظاهری زیبایی هم برخوردار است که دارای شکل جذاب یک پلنگ با شکوه می باشد که بیانگر قدرت خانم ها است. بطری این عطر به رنگ مشکی است و درپوش آن هم به رنگ طلایی می باشد که در کنار هم ترکیب بسیار زیبا و منحصربه فردی را به وجود آوره اند و هرکسی را می توانند جذاب زیبایی چشم نواز خود کنند.

خرید عطر La Panthere Limited Edition

کشور سازنده عطر La Panthere Limited Edition

کارتیر یک برند فرانسوی است و تمام عطرهای این برند در همین کشور تولید می شود و عطر زنانه La Panthere Limited Edition از این موضوع استثنا نمی باشد و در کشور فرانسه با امکانات جدید طراحی و فرمولاسیون می شود که کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین برند کارتیر برای ساخت این عطر با عطرسازهای معروف و کاربلدی همکاری کرده است.

عطر La Panthere Limited Edition برای چه فصل های مناسب است؟

رایحه های که در این عطر بکار رفته اند شیرین هستند که همراه با طبع گرم می باشند و مخصوص استفاده در فصل های سرد سال هستند که عملکرد بسیار خوبی در پاییز و زمستان دارند. اگر عطر خاص برای فصل های سرد سال می خواهید عطر La Panthere Limited Edition می تواند گزینه جذاب و خوشبویی برای شما باشد.

ادوپرفیوم La Panthere Limited Edition مناسب چه خانم های است؟

عطر La Panthere Limited Edition دارای ظاهری جذاب و شیک است که در کنار بوی بسیار دلپذیر دارد که مورد پسند خانم ها قرار خواهد گرفت. این عطر مناسب خانم های جوان امروزی است که ترجیح می دهند عطری با بوی دلپذیر و ظاهری جذاب داشته باشند.

ماندگاری و پخش بوی عطر La Panthere Limited Edition

عطر La Panthere Limited Edition بیشتر بخاطر قدرت ماندگاری و پخش بوی که دارد معروف است چون قدرت بسیار خوبی دارد و بعد از اسپری کردن آن مدت طولانی بوی باقی می ماند و همینطور قدرت پراکندگی خوبی دارد. در کل می توان گفت که این عطر می تواند شما را از نظر ماندگاری و پراکندگی راضی کند.

نت بویایی عطر La Panthere Limited Edition

این عطر در گروه بویایی گلی، چیپر قرار دارد و رایحه آن شیرین همراه با طبع گرم است. هنگامی که برای اولین بار این عطر را روی محل نبضتان اسپری می کنید متوجه بوی میوه خشک، ریواس، رازیانه، توت فرنگی و ترنج خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نت های میانی با بوی گیاه یلانگ یلانگ، گلابی، گل یاسمن، گل رز، شکوفه درخت پرتقال از راه می رسند و جایگزین نت های اولیه می شوند. در آخر هم نت های پایانی با بوی نعناع هندی، مشک، گلسنک، چرم از راه می رسند و جای نت های میانی را می گیرند.

خرید عطر La Panthere Limited Edition

قیمت عطر زنانه La Panthere Limited Edition

این عطر زنانه از رایحه های باکیفیت و شکل ظاهری بسیار خوبی برخوردار است و از برند خوش نام کارتیر می باشد که همین مسائل تاثیر زیادی بر روی قیمت آن دارد و هم اینکه قیمت عطرها با افزایش رو به رو شده است و در دسته عطرهای گران قیمت قرار می گیرد.

مقاله "La Panthere Limited Edition کارتیر، عطری جذاب برای بانوان" توسط تیم تحریریه سایت کلبه عطر تهیه و گردآوری شده است و هر گونه کپی برداری و یا استفاده کردن از آن، تنها با ذکر نام منبع مجاز می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۵۸
کلبه عطر

عطر Girl of Now از محصولات پرفروش و محبوب برند لبنانی الی ساب است که توانسته است فروش خوبی را تجربه کند. این ادوپرفیوم زنانه جزو عطرهای جذاب و خوشبو برای خانم ها می باشد که دارای رایحه شیرین است و همچنین از ظاهر زیبایی برخوردار است.

معرفی عطر الی ساب مدل Girl of Now

عطر زنانه Girl of Now همانطور که گفته جزو عطرهای خوشبو و جذاب برند عمانی الی ساب می باشد. این عطر مانند سایر محصولات این برند در کشور لبنان و زیر نظر عطاران کاربلد طراحی و فرمولاسیون می شود. این عطر ظاهری شیک و زیبایی دارد که می تواند هرکسی را جذب خود کند. این عطر دارای حجم 90 میلی لیتر است که می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید، بدون اینکه به خرید عطر جدیدی نیاز داشته باشید.

شکل ظاهری عطر زنانه Girl of Now

خرید عطر Girl of Now

یکی از نقاط قوت این عطر ظاهر چشم نواز و شیک آن می باشد که برگرفته شده از حس زنانه است و رنگ بطری آن طلایی است و در بخش بالایی بطری تعدادی گل حک شده است و درپوش آن هم طلایی رنگ می باشد که ترکیب زیبا و جذابی را در کنار هم ایجاد کرده اند.

کشور سازنده عطر Girl of Now

برند الی ساب در کشور لبنان فعالیت دارد و تمام عطرهای خود را در این کشور تولید می کند که ادوپرفیوم زنانه Girl of Now از این مسئله استثنا نمی باشد و در همین کشور تولید شده است. همچنین این برند در دنیا بسیار شناخته شده است و عطرهای خوبی را راهی بازار عطر و ادکلن کرده است.

ادوپرفیوم Girl of Now برای چه فصل های مناسب است؟

رایحه های بکار رفته در عطر Girl of Now شیرین و گرم هستند که بهترین عملکرد را در فصل های سرد سال دارند و توصیه می شود که بیشتر در پاییز و زمستان از آن ها استفاده شود تا نهایت قدرت خود را به نمایش بگذارند. اگر تصمیم گرفته اید که برای فصل های سرد سال عطری خوشبو تهیه کنید ادوپرفیوم زنانه Girl of Now گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

ادوپرفیوم Girl of Now برای چه خانم های مناسب است؟

عطر Girl of Now مناسب خانم های شیک پوش امروزی است که علاقه زیادی به عطرهای شیرین دارند و علاوه بر آن به ظاهر عطر ارزش زیادی را قائل هستند و می خواهند عطر علاوه بر زیبایی بوی خوش و عالی داشته باشد.

ماندگاری و پخش بوی عطر Girl of Now

عطر زنانه Girl of Now از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار است که در کنار آن پخش بوی خوبی دارد و تا ساعت بعد از اسپری کردن، بوی آن باقی خواهد ماند. زمانی که از این عطر استفاده می کنید اطرافیانتان به راحتی متوجه بوی شیرین و دلپذیر این عطر خواهند شد. در مجموع این عطر می تواند شما را از نظر پراکندگی و ماندگاری راضی نگهدارد.

خرید عطر Girl of Now

نت بویایی عطر زنانه Girl of Now

هنگامی که این عطر را روی نبض دستتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی گلابی، پسته، پرتقال ماندارین خواهید شد که پس از سپری کردن مدتی نوبت به نت های گل ماگنولیا، شکوفه درخت پرتقال و بادام می رسد که از راه برسند و جای نت های اولیه را بگیرند. در انتها هم نت های میانی جای خود را به نت های نعناع هندی، دانه تونکا، مشک و بادام می دهند و برای مدت خوبی روی شما باقی خواهند ماند.

قیمت ادوپرفیوم Girl of Now

همانطور که می دانید این روزها قیمت عطرها افزایش یافته است و هرکسی قادر نخواهد بود عطر بخرد. ادوپرفیوم Girl of Now هم در دسته عطرهای نسبتا گران قرار می گیرد که تمام قشرها قادر به خرید آن نمی باشند. ولی با توجه به روایح و قدرت ماندگاری این عطر قیمت خوبی را دارد و گزینه خوبی برای خانم ها خواهد بود.

مقاله "Girl of Now الی ساب، عطری جذاب برای بانوان" توسط تیم تحریریه سایت کلبه عطر تهیه و گردآوری شده است و هر گونه کپی برداری و یا استفاده کردن از آن، تنها با ذکر نام منبع مجاز می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۵۸
کلبه عطر

آقایان شیک پوش علاقه زیادی به استفاده از عطرهای خوشبو و جذاب هستند و همیشه دوست دارند عطرهای را استفاده کنند که موجب افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود و همینطور باعث جذب جنس مخالف به سمت شما می شود. عطر ساواج دیور که از محبوب ترین عطرهای مردانه است موفق شده است فروش زیادی را در دنیا تجربه کند و به همین دلیل می خواهیم در این مقاله به نقد و بررسی این ادوتویلت خوشبو بپردازیم. با ما همراه شوید.

ادوتویلت ساواج چگونه عطری است؟

از جمله ویژگی های که می توان در مورد عطر مردانه SAUVAGE گفت، طراحی بطری جذاب و زیبا آن می باشد که در عین سادگی تمام، یک طراحی لوکس به حساب می آید که خیلی ها را به خود جذب می کند. در مورد طراحی آن اینگونه بگوییم که یک شیشه استوانه ای دارد که کف آن به رنگ سیاه است  و درب بطری آن هم به رنگ سیاه است که ترکیب زیبایی را در کنار هم به وجود آورده اند. علاوه بر این ها می توان به یکی دیگر از شاخص های برتر آن که عطری بین المللی است اشاره کرد و کار معرفی آن را هم سلبریتی معروف جانی دپ بر عهده داشت که به خوبی کار خود را انجام داد.

خرید عطر SAUVAGE

عطر دیور ساواج مناسب چه افرادی است؟

شاید جالب به نظر بیایید که طب سنتی ایرانی می تواند در این مورد به کمک ما بیاید، در واقع شناختن طبع هر فرد می تواند در انتخاب عطر و ادکلن و غذا و... کمک شایانی کند تا چیزی که بر اساس فیزیک بدنتان است انتخاب کنید. عطر SAUVAGE دیور دارای طبع معتدل و شیرین است و مورد پسند خیلی از افراد قرار خواهد گرفت. ولی در صورتی که رابطه خوبی با رایحه های خنک ندارید بهتر است دور این عطر را خط بکشید، چون این عطر مخصوص فصل های گرم است و به همین دلیل تبلیغات این ادوتویلت مردانه در فضای بیابانی انجام شده است.
همانطور که اشاره کردیم، عطر SAUVAGE بیشتر در فصل گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد ولی از آن هم می توانید در فصل زیبای پاییز استفاده کنید. اگر دنبال یک عطر برای فعالیت روزمره خود هستید ادوتویلت SAUVAGE گزینه جذابی برای شما خواهد بود چون کارایی زیادی برای شما و اطرافیانتان می تواند داشته باشد.

معرفی عطر دیور SAUVAGE

ادوتویلت SAUVAGE توانسته است خود را به عنوان عطری خوشبو و محبوب در میان مردم جای دهد. میزان فروش آن در کل جهان بسیار قابل توجه است و رضایت بسیاری از طرفداران برند دیور را بدست آورده است. عطر ساواج برای اولین بار در سال 1996 طراحی و راهی بازار شد و کار طراحی آن را فرانسوا دمیکی که جزو عطارسازان برتر دنیا است برعهده داشته است. دیور برای تولید این عطر از هزینه زیادی استفاده کرد چون برای ساخت آن از مواد طبیعی و باکیفیت استفاده کرد و در نهایت یک خروجی بسیار خوبی را تجربه کرد و موفق شد این عطر را برای سالیان سال میان مردم محبوب و پرفروش کند. حجم بطری عطر ساواج 60 و 100 میلی لیتری است و از قدرت ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار می باشد.

خرید عطر SAUVAGE

نت های عطر دیور ساواج

نت های یک عطر اصلی ترین بخش تشکیل دهنده عطر هستند، چون از اولین اسپری تا آخرین لحظه در کنار شما خواهند بود و تک تک نت های آن را استشمام خواهید کرد. نت های اولیه آن را ترنج و فلفل سیاه تشکیل می دهند و در نت های میانی آن رایحه های فلفل صورتی، لامی، فلفل سیچوان، اسطوخودوس، گل شمعدانی، نعناع هندی، خس خس قرار دارند. نت های پایانی آن را هم سدر، لادن و آمبروکسان تشکیل می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۵۷
کلبه عطر

ویکتور اند رالف از برندهای شناخته شده در دنیای عطر می باشد که در کشور هلند فعالیت دارد و تمام عطرهای خود را در این کشور طراحی و تولید می کند. ادوپرفیوم فلور بمب (FlowerBomb) از عطرهای محبوب و پرفروش این برند هنلدی است که توانسته است فروش خوبی را تجربه کند. در این بخش قرار است به نقد و بررسی این ادوپرفیوم زنانه بپردازیم.

معرفی عطر زنانه FlowerBomb

عطر FlowerBomb از محصولات خوشبو و باکیفیت در دنیای عطرهای زنانه است که از شهرت خوبی برخوردار می باشد و همچنین ماندگاری و پخش بوی آن زبان زد است. همانطور که می دانید کشور هلند به کشور گل ها معروف است و در این کشور بهترین گل ها می روییند و همین موضوع باعث شده است که FlowerBomb از رایحه های گلی در نت های خود استفاده کند و رایحه گلی بهترین گزینه برای خانم ها در انتخاب عطر می باشد چون نشان دهنده حس زنانگی است. این فروش خوب باعث محبوب تر شدن برند ویکتور اند رالف شد.

خرید عطر FlowerBomb

رایحه عطر FlowerBomb

ادوپرفیوم FlowerBomb همانگونه که از نامش مشخص است، تشکیل شده از مجموعه ای از گل ها می باشد که بسیار خوشبو و جذاب است و همچنین گزینه مناسبی برای خانم های شیک پوش است. فلاور بمب در کنار بوی گلی که دارد، رایحه ای شیرین هم دارد که باعث افزایش این خوشبویی می باشد و از کشور هلند که به کشور گل های خوشبو معروف است، غیر از این نمی شود انتظار داشت. نت های اولیه این عطر را گیاه اسمانتوس، چای و ترنج تشکیل می دهند که بسیار خوشبو هستند و بعد از اینکه مدتی را سپری کنید بوی نت های گل یاس، گل فریزیا، گل رز، گل ارکیده و شکوفه درخت پرتقال را استشمام خواهید کرد. در آخر هم نت های پایانی با بوی نعناع هندی و مشک جایگزین نت های میانی می شوند و برای مدتی باقی خواهند ماند. ترکیب این رایحه ها بوی گلی و شرقی را ایجاد می کند که بوی مورد علاقه بسیاری از خانم است. همچنین این ادوپرفیوم زنانه از قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است که تا ساعت ها شما و اطرافیانتان بوی آن را حس خواهید کرد.

عطر فلاور بمب زنانه مناسب چه کسانی است؟

عطر فلاور بمب بیشتر مناسب خانم های است که در رنج سنی 25 سال هستند. خانم های شهری که به رایحه های گلی علاقمند هستند و همینطور اکثرا در خیابان های پر تردد حضور دارند و از استشمام بوی گل ها به دور هستند می توانند از این عطر استفاده کنند چون گزینه بسیار خوبی برای آن ها به حساب می آید. همچنین خانم های که سخت پسند می باشند و به راحتی نمی توانند عطر مورد نظر خود را انتخاب کنند، عطر فلاور بمب می تواند جوابگوی تمام خواسته های آن ها باشد. عطر فلاور بمب به صورتی طراحی و فرمولاسیون شده است که می توانید از آن در تمام فصل ها استفاده کنید و از پخش بوی آن لذت ببرید. در نظر سنجی های که در اینترنت صورت گرفته است مشخص شده است این عطر مناسب استفاده در محل کار و قرار دوستانه می باشد چون بوی آن فوق العاده آرامش بخش است.

خرید عطر FlowerBomb

قیمت عطر فلاور بمب

همانطور که می دانید با افزایش قیمت دلار، قیمت عطرهام هم دچار افزایش چشم گیری شده است و به همین دلیل این عطر هم در دسته عطرهای گران قیمت قرار دارد. در این عطر رایحه های باکیفیتی بکار رفته است که موجب شده است قیمت این عطر افزایش پیدا کند و همینطور قدرت ماندگاری بالا آن هم بی تاثیر نبوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۵۷
کلبه عطر

مردان شیک پوش علاقه زیادی به عطر دارند و دوست دارند شیک پوشی خود را با زدن عطرهای جذاب و خوشبو تکمیل کنند. همانطور که می دانید عطر تاثیر زیادی در جذب کردن افراد به سمت شما دارد و به همین دلیل انتخاب یک عطر مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

خرید عطر کرید Aventus

عطر مردانه اونتوس (Aventus) از معروف ترین و محبوب ترین عطرهای تلخ مردانه است که دارای بوی خوشبو و خاص می باشد. آقایانی که از این عطر استفاده می کنند از اعتماد به نفس بالایی برخوردار می باشند چون رایحه های که در این عطر بکار رفته است تمام حس های مردانگی را به آقایان منتقل می کنند. این عطر Aventus دارای رایحه ی تلخ با طبع خنک است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصل های گرم سال می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و از آن می توانید در مجالس استفاده کنید و به یک فرد متفاوت تبدیل شوید.

ادو پرفیوم مردانه بالماسو BLUE

خرید عطر بالماسو BLUE

برخی از آقایان علاوه بر عطرهای تلخ و تند به روایح شیرین هم علاقمند هستند و دوست دارند از عطرهای شیرین استفاده کنند. عطر بلو (BLUE) از برند فرانسوی بالماسو عطری شیرین با طبع خنک است که مخصوص استفاده در فصل های گرم سال می باشد. رایحه های بکار رفته در این عطر عبارتند از: سیب، لیمو، میوه انگور و ترنج، مریم گلی، نعناع هندی، فلفل، چوب خس خس، سدر چوب و اسطوخودوس، وانیل، مشک و چرم می باشد.

ادوپرفیوم مردانه آمواژ مدل FIGMENT

خرید عطر آمواژ FIGMENT

آمواژ از معروف ترین برندهای عطرسازی در دنیا می باشد که در کشور عمان فعالیت دارد و عطرهای خاص و گران قیمتی را طراحی و تولید می کند. این کمانی همیشه سعی کرده است با عطرسازان کاربلد همکاری کند تا محصولاتی را که راهی بازار می کند ویژه باشد و بازار عطر و ادکلن را با چالش جدی رو به رو کنند. در همین راستا عطر مردانه FIGMENT را تولید کردند که هم بوی دلپذیری دارد و هم از طراحی شیکی برخوردار است. این عطر از حجم بالای 100 میلی لیتر برخوردار است و می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.  اظهار نظر دربار رایحه‌ی خاص این عطر کار آسانی نیست اما می‌توان گفت که فیگمنت آمواژ (FIGMENT AMOUAGE) عطری گرم و تقریباً تلخ است و در فصول سرد سال عملکرد بهتری دارد. در ضمن این عطر خیال‌انگیز ماندگاری بالایی نیز دارد که به بیش از 15 ساعت هم می‌رسد.

ادو تویلت مردانه مدل شنل Bleu de Chanel

خرید عطر شنل Bleu de Chanel

شنل از برندهای معروف فرانسوی است که عطرهای باکیفیت و خوبی را راهی بازار می کند. عطر Bleu de Chanel جزو محصولات خوب و لوکس این برند است که در سال 2010 زیر تظر Jacques Polge عطرساز معروف فرمولاسیون شده است. طراحی این عطر بسیار زیبا می باشد. نام Bleu de Chanel با رنگ سفید به خوبی روی شیشه تیره رنگ بطری حک شده است که زیبایی خاصی را خلق کرده است. همچنین درپوش مشکی رنگ آن با اندازه مناسبش به خوبی روی بطری سوار شده است که این موضوع زیبایی بطری را چندین برابر کرده است. ادوتویلت مردانه Bleu de Chanel دارای حجم 100 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۴۷
کلبه عطر