کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

۱۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

خانم های شیک پوشی که به دنبال یک عطر خوشبو برای استفاده در تمامی فصول سال هستند می توانند از عطر Roberto Cavalli که در سال 2012 توسط برند روبرتو کاوالی ایتالیایی معرفی شده است استفاده کنند. در این مقاله از سایت  کلبه عطر  به نقد و بررسی این ادوپرفیوم زنانه پرداخته ایم. با ما همراه شوید

معرفی عطر روبرتو کاوالی مدل Roberto Cavalli

عطر روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli) یکی از محصولات خوب و باکیفیت برند مشهور ایتالیایی روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli) می باشد. این عطر در سال 2012 توسط عطرساز کاربلد و معروف لویس ترنر (Louise Turner) طراحی و فرمولاسیون شده است. این ادوپرفیوم زنانه خوشبو دارای حجم 75 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدتی استفاده کنید.

 

  

خرید عطر Roberto Cavalli

شکل ظاهری عطر روبرتو کاوالی

 این عطر دارای بطری بسیار زیبا و لوکس می باشد که رنگ آن طلایی است و درپوش طلایی رنگ بسیار زیبا دارد که روی آن نشان تجاری روبرتو کاوالی نقش بسته است. همچنین نام روبرتو کاوالی با رنگ مشکی وسط بطری درج شده است و این موضوع زیبایی بطری را چندین برابر کرده است.

معرفی نت های عطر زنانه روبرتو کاوالی

هنگامی که این عطر زنانه را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی فلفل صورتی خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت گل پرتقال آفریقایی می رسد که از راه بیاید و جایگزین نت اولیه شود. بعد از اینکه مدت طولانی را پشت سر گذاشتید نوبت به نت های پایانی با بوی هسته تونکا و وانیل می رسد که از راه برسند و جای نت های میانی را بگیرند. ترکیب این نت ها بوی بسیار خوشی را به وجود می آورد که خانم ها آن ها را دوست خواهند داشت.
عطر Roberto Cavalli دارای رایحه ی شیرین با طبع ملایم است و رایحه های بکار رفته در آن مناسب فصول سرد سال می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و از آن در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.

قیمت عطر روبرتو کاوالی

روبرتو کاوالی یکی از برندهای ایتالیایی است که در زمینه تولید عطر و ادکلن می باشد و همیشه عطرهای باکیفیت و خوبی را روانه بازار عطر کرده است. این برند در سال 2012 عطر روبرتو کاوالی را تولید و فرمولاسیون کرد که دارای رایحه ی شیرین با طبع ملایم است و دارای رنج قیمتی 250 الی 300 هزار تومان می باشد که با توجه به کیفیت و ماندگاری آن قیمت مناسبی دارد.

  

خرید عطر Roberto Cavalli

مشخصات کلی عطر روبرتو کاوالی

  • نوع: ادو پرفیوم
  • حجم: 75 میلی‌لیتر
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • سال تولید: 2012
  • عطار سازنده: Louise Turner

مشخصات رایحه های عطر زنانه روبرتو کاوالی

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: تمامی فصول
  • نوع رایحه: شیرین
  • نت آغازی: فلفل صورتی
  • نت میانی: گل پرتقال آفریقایی
  • نت پایانی: هسته تونک و وانیل

سایت کلبه عطر، ادوتویلت Roberto Cavalli را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۵۱
کلبه عطر

در فصول گرم سال هستیم و هوا در حال گرم شدن است و این مسئله دچار تعریق می شود. برای از بین بردن بوی نامطبوع باید از عطر و ادکلن استفاده کنیم. عطر زنانه اومنیا امتیست با رایحه ی شیرین و خنک خود یکی از بهترین گزینه ها برای مصرف بانوان در فصل بهار و تابستان است.

معرفی ادو تویلت زنانه بولگاری مدل Omnia Amethyste

عطر اومنیا امتیست (Omnia Amethyste) یکی از عطرهای شیک و خوشبو برند ایتالیایی بولگاری (Bvlgari) می باشد. عطر زنانه اومنیا اومتیست در سال 2006 توسط عطرساز معروف و کاربلد آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی و وارد بازار عطر و ادکلن شده است. حجم این عطر 25 میلی لیتر است  از آن می توانید برای مدتی استفاده کنید.

 

خرید عطر Omnia Amethyste

شکل ظاهری عطر اومنیا امتیست

طراحی بطری این عطر خاص و متفاوت می باشد که از دو نیم دایره ی بنفش که با زاویه نود درجه روی هم قرار گرفته اند تشکیل شده است. نشان تجاری بولگاری به زیبایی روی بدنه بطری حک شده است و زیبایی آن را افزایش داده است.

معرفی نت های عطر اومنیا امتیست

ساختار اصلی عطر زنانه اومنیا امتیست از ترکیب وانیل، چوب، مرکبات و گل تشکیل شده است. هنگامی که این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه ی بوی گریپ فروت خواهید شد که این رایحه ی شیرین موجب ایجاد شادی و نشاط در شما می شود. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به بوی گل زنبق و رز می رسد که جایگزین نت های ابتدایی شوند. ترکیب این نت ها حس طراوت و تازگی گل ها را به شما هدیه می دهد. در آخر هم نت های پایانی با بوی گل آفتاب گردان و نت های چوبی از راه می رسند و جای نت های میانی را می گیرند. خنکی این ترکیب دوگانه هر آدم خوابی را هوشیار می‌کند.
عطر Omnia Amethyste دارای رایحه ی شیرین با طبع خنک است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصول گرم سال می باشد. این عطر دارای قدرت ماندگاری و پراکندگی خوبی است و می توانید از آن برای مصرف روزانه استفاده کنید.

قیمت عطر اومنیا امتیست

عطر اومنیا امتیست دارای ظاهری زیبا و رایحه های خوشبو است و همینطور از لحاظ قیمت هم بسیار مناسب است و قیمت بسیار بالایی ندارد و به همین دلیل می توانید آن را به عنوان هدیه به عزیزانتان بدهید. عطر اومنیا امتیست دارای رنج قیمتی 100 تا 150 هزار تومان است.

 

خرید عطر Omnia Amethyste

مشخصات کلی عطر اومنیا امتیست

  • نوع: ادو تویلت
  • حجم: 25 میلی‌لیتر
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • سال تولید: 2006
  • عطار سازنده: Alberto Morillas

مشخصات رایحه های عطر زنانه اومنیا امتیست

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: فصول گرم
  • نوع رایحه: شیرین، خنک، خوراکی، طبیعت، گل
  • ساختار رایحه: وانیل، چوب، مرکبات، گل
  • نت آغازی: گریپ فروت و نت‌های سبز
  • نت میانی: گل زنبق و رز بلغاری
  • نت پایانی: نت‌های چوبی، گل آفتاب‌گردان

سایت کلبه عطر، ادوتویلت Omnia Amethyste را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۲
کلبه عطر

خانم های شیک پوش امروزی به دنبال یک عطری هستند که هم ظاهر زیبا و هم بوی خوبی داشته باشد. برند مشهور ایتالیایی گوچی در سال 2015 یک ادوپرفیوم زنانه با نام بامبو تولید و روانه بازار کرد تا بتواند پاسخگو خواسته های خانم ها از یک عطر باشد.

معرفی عطر زنانه گوچی مدل Bamboo

عطر بامبو (Bamboo) یکی از بهترین ادوپرفیوم های زنانه برند ایتالیایی گوچی (Gucci) است که در سال 2015 با رایحه ی شیرین و ملایم زیر نظر برند مشهور گوچی طراحی و وارد بازار عطر و ادکلن شده است. عطر گوچی بامبو دارای حجم 75 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

خرید عطر Gucci Bamboo

 

شکل ظاهری عطر زنانه بامبو

بطری عطر گوچی بامبو بسیار زیبا و شیک طراحی شده است و  همچنین بخاطر خوش دست بودن به راحتی در دستان بانوان قرار می گیرد. شیشه این عطر مانند یک الماس بزرگ تراش خورده است که با خطوط ظریفش بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. روی شیشه نشان تجای گوچی با رنگ مشکی به خوبی روی بطری حک شده است. درپوش فلزی و نقره ای رنگ آن به خوبی روی بطری سوار شده است که این موضوع زیبایی بطری را چندین برابر کرده است.

معرفی نت های عطر گوچی بامبو

ساختار اصلی عطر بامبو از ترکیب رایحه های وانیل، چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل تشکیل شده است. هنگامی که ادوپرفیوم زنانه بامبو را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی ترنج خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی شکوفه پرتقال، یلانگ یلانگ و سوسن سپید می رسد که از راه بیایند و جای نت های اولیه را بگیرند. در آخر هم نت های پایانی با بوی وانیل، چوب صندل و عنبر به آرامی از راه می رسند و جایگزین نت های میانی می شوند. این رایحه های موجب دور کردن استرس و ایجاد تعادل روحی و جسمی در شما می شود.
عطر Gucci Bamboo دارای رایحه ی شیرین با طبع ملایم است و رایحه های بکار رفته در آن مناسب تمام فصول سال می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و از آن می توانید در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.

قیمت عطر بامبو

عطر بامبو دارای غلظت ادوپرفیوم است و همچنین از برند مشهور گوچی می باشد که این موضوع ها در قیمت آن تاثیر گذار است. عطر گوچی بامبو دارای رنج قیمتی 400 تا 450 هزار تومان می باشد که خانم های شیک پوش مایل به خرید این عطر خوشبو هستند.

خرید عطر Gucci Bamboo

مشخصات کلی عطر گوچی بامبو

  • نوع: ادو پرفیوم
  • حجم: 75 میلی‌لیتر
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • مشخصات رایحه های عطر گوچی بامبو

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: تمامی فصول
  • نوع رایحه: شیرین، خوراکی، طبیعت، گل
  • ساختار رایحه: وانیل، چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل
  •  نت آغازی: نارنج
  • نت میانی: شکوفه پرتقال، یلانگ‌یلانگ و سوسن سپید
  • نت‌های پایانی : وانیل، چوب صندل و عنبر

سایت کلبه عطر، ادوپرفیوم Gucci Bamboo را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۷
کلبه عطر

در سال 2005 برند ایتالیایی بولگاری یکی از محصولات خوب و مردانه خود را با نام آکوا پور هوم راهی بازار عطر و ادکلن کرد تا بتواند مردان را به سمت برند خود جذب کند. در این مقاله از سایت کلبه عطر به نقد و بررسی عطر آکوا پور هوم پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

معرفی عطر مردانه بولگاری مدل Aqva Pour Homme

عطر آکوا پور هوم (Aqva Pour Homme) یکی از محصولات خوب برند بولگاری (Bvlgari) می باشد. این عطر در سال 2005 توسط عطرساز کاربلد و معروف ژاک کاوالیه (Jacques Cavallier) طراحی و وارد بازار عطر و ادوکلن شده است.  حجم این عطر ۱۰۰ میلی لیتر است که می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

 

خرید عطر Aqva Pour Homme

شکل ظاهری عطر مردانه آموا پور هوم

بطری پور هوم در همان پلتفرم قبلی طراحی شده است و شیشه آن به رنگ سبز می باشد و نام Aqva Pour Homme به زیبایی روی بدنه بطری نقش بسته است که این موضوع موجب افزایش زیبایی بطری شده است.

معرفی نت های عطر آکوا پور هوم

هنگامی که این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا بوی برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال را متوجه خواهید شد که این ترکیب مرکباتی موجب ایجاد حس نشاط و شادی در شما می شود. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه می رسد که از راه برسند و جای نت های اولیه را بگیرند. این ترکیب تند موجب افزایش هیجان در شما می شود. در آخر هم نت های پایانی با بوی عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا و نت های چوبی جایگزین نت های میانی می شوند که ترکیب آن ها تمرکز و طراوت بی نظیری را به شما هدیه می دهند.
عطر Aqva Pour Homme دارای رایحه ی شیرین با طبع خنک است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصول گرم سال است. این عطر با قدرت ماندگاری و پخش بوی خوب خود گزینه مناسبی برای آقایان می باشد.

قیمت عطر آکوا پور هوم

بولگاری یکی از برندهای معروف ایتالیایی در زمینه تولید عطر و ادکلن می باشد و عطرهای آن با توجه به کیفیتی که دارند، دارای قیمت مناسبی هستند. عطر آکوا پور هوم هم دارای رنج قیمتی 250 تا 300 هزار تومان است.

 

خرید عطر Aqva Pour Homme 

مشخصات کلی عطر آکوا پور هوم

  • نوع: ادو تویلت
  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • عطرساز: Jacques Cavallier
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • سال ساخت: 2005
  • قدرت ماندگاری: متوسط
  • پراکندگی: خوب

مشخصات رایحه های عطر آکوا پور هوم

  • مناسب برای: آقایان
  • مناسب برای: فصل های گرم سال
  • نوع رایحه: شیرین و خنک
  • ساختار رایحه: میوه، چوب، مرکبات، خاک و زمین، اقیانوس، گیاهان معطرو گل
  • نت آغازی: برگ درخت نارنج، پرتقال ماندارین و پرتقال
  • نت میانی: جلبک دریایی، اسطوخودوس و گل پنبه
  • نت پایانی: عنبر، گیاه پاتچولی، چوب درخت سرو ویرجینیا، گیاه مریم‌گلی و نت‌های چوبی

سایت کلبه عطر، ادوتویلت Aqva Pour Homme را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۱
کلبه عطر

عطر اپیک آمواژ یکی از بهترین محصولات برند معروف عمانی آمواژ می باشد. این عطر دارای رایحه های خوشبو و ظاهری لوکس است. کسانی که می خواهند یک عطر خاص و خوشبو داشته باشند. این ادوپرفوم مردانه برای آن ها گزینه بسیار مناسبی خواهد بود

معرفی عطر مردانه آمواژ مدل Epic

عطر اپیک (Epic) یکی از محصولات خوب و لوکس برند عمانی آمواژ (Amauge) می باشد که در سال 2009 توسط عطرساز کاربلد و مشهور به نام Randa Hammami طراحی و وارد بازار عطر و ادکلن شده است. این ادوپرفیوم مردانه دارای حجم بالای 100 میلی لیتر است و این امکان را به شما می دهد که تا مدت ها از آن استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

شکل ظاهری عطر اپیک

خرید این عطر

ادوپرفیوم اپیک مردانه بسیار زیبا و لوکس طراحی شده است. بطری این عطر به رنگ سبز است که باعث ایجاد جلوه ی خاصی می شود و همچنین نشان تجاری آمواژ با رنگ طلایی به خوبی روی بطری حک شده است. درپوش بطری به رنگ طلایی است و نام Epic به خوبی روی درپوش نقش بسته است و همچنین یک نگین سبز رنگ روی در بطری قرار دارد که موجب افزایش زیبایی بطری شده است.

معرفی نت های عطر اپیک

هنگامی که عطر اپیک آمواژ را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا بوی زعفران، هل، فلفل قرمز، جوز هندی، زیره سیاه، صمغ اولیبانوم، مورد سبز و Mace را استشمام خواهید کرد با وجود این ترکیب ها گویی در بازارهای هندوستان و چین قرار دارید. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های شمعدانی عطری و صمغ Myrrh می رسد که از راه بیایند و جای نت های اولیه را بگیرند. این ترکیب موجب ایجاد طراوت و شادابی در شما می شود. در آخر هم نوبت به نت های پایانی با بوی چوب صندل، چرم، دود، عود، نعناع هندی، مشک، کاج، سیتراکس و Castoreum می رسد که به آرامی جایگزین نت های میانی شوند. 
عطر Epic دارای رایحه ی تلخ با طبع گرم است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصول زمستان و پاییز می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و میزان ماندگاری آن بیش از 12 ساعت می باشد. این عطر گزینه بسیار جذاب برای مصرف آقایان در مجالس و مهمانی ها می باشد تا تبدیل به یک فرد خاص شوند.

خرید این عطر

قیمت عطر اپیک

اپیک یکی از عطرهای باکیفیت و شیک برند عمانی آمواژ (Amauge) است که قیمت بسیار بالایی دارد و هرکسی توان خرید این عطر را ندارد. این ادوپرفیوم مردانه دارای رنج قیمتی 1100 تا 1150 تومان می باشد.

مشخصات کلی عطر اپیک

  • نوع: ادوپرفیوم
  • حجم: 100 میلی لیر
  • عطرساز: Randa Hammami
  • سال معرفی: 2009
  • قدرت ماندگاری: بسیار خوب
  • پراکندگی: بسیار خوب

مشخصات رایحه های عطر اپیک

  • مناسب برای: آقایان
  • مناسب برای: فصل های سرد سال
  • نوع رایحه: تلخ و گرم
  • ساختار رایحه: ادویه، چوب، اسموکی، صمغ، خاک و زمین،گیاهان معطر و گل
  • نت‌های اولیه: زعفران، هل، فلفل قرمز، جوز هندی، زیره سیاه، صمغ اولیبانوم، مورد سبز و Mace
  • نت‌های میانی: شمعدانی عطری و صمغ Myrrh
  • نت‌های پایانی: چوب صندل، چرم، دود، عود، نعناع هندی، مشک، کاج، سیتراکس و Castoreum

سایت کلبه عطر، ادکلن Epic را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۰
کلبه عطر

لالیک یکی از برندهای معروف فرانسوی در زمینه عطرسازی می باشد. این برند در سال 2015 یک ادپرفوم زنانه لوکس با نام Rеve d'Infini معرفی کرد که از آن زمان تاکنون جزو عطرهای پرفروش و محبوب در بازار عطر و ادکلن بوده است.

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Rеve d'Infini حجم 100 میل

عطر ریو دینفینی (Rеve d'Infini) یکی از عطرهای خوب و لوکس برند فرانسوی لالیک (Lalique) است که در سال 2015 توسط عطرساز کاربلد و معروف ریچارد آیبانز (Richard Ibanez) طراحی و فرمولاسیون شده است. این ادوپرفیوم زنانه دارای حجم بالای 100 میلی لیتر است و این اجازه را به شما می دهد که برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

خرید عطر Rеve d'Infini

شکل ظاهری عطر ریو دینفینی

کار طراحی بطری این عطر توسط رنه لالیک (Rene Lalique) صورت گرفته است که با رنگ سپید و صورتی ملیح خود ظرافت و شکوه زنانه را به نمایش درآورده است. روی بطری نام و خطوط خمیده ای وجود دارند که بیانگر سبک هنری مدرن آرت دکو هستند. همچنین روی گردن بطری نشان تجاری لالیک به خوبی حک شده است. حاصل این ترکیب یک عطر بسیار زیبا و خوش دست برای بانوان به وجود آورده است که به راحتی می تواند بانوان شیک پوش را جذب خود کند.

معرفی نت های عطر ریو دینفینی

هنگامی که این ادوپرفیوم زنانه را روی پوستتان اسپری می کنید، در ابتدا متوجه بوی میوه ی سرخالو، برگاموت و گل رز خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت هایی کاج، هلو، رز، یاس و فریزیا می رسد که از راه برسند و جایگزین نت های اولیه شوند. در آخر هم نت های پایانی با بوی وانیل، چوب صندل و مشک جای نت های میانی را می گیرند.
عطر Rеve d'Infini دارای رایحه ی شیرین با طبع ملایم است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب تمام فصول سال می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و بعد از اسپری کردن به مدت 4 الی 6 ساعت بر روی بافت لباستان می ماند. این عطر برای طرفداران عطرهای ملایم و آرامش‌بخش یک انتخاب عالی است.

خرید عطر Rеve d'Infini

قیمت عطر ریو دینفینی

همانطور که می دانید این روزها قیمت عطر و ادکلن افزایش پیدا کرده است و همچنین عطرهای خوب برندهای مشهور گران تر از سایر عطرها هستند. عطر ریو دینفینی از برند مشهور فرانسوی لالیک دارای رنج قیمتی 250 تا 300 هزار تومان است.

مشخصات کلی عطر ریو دینفینی

  • نوع: ادو پرفیوم
  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • عطرساز: Richard Ibanez
  • کشور سازنده: فرانسه
  • سال ساخت: 2015
  • ماندگاری: بسیار خوب
  • پراکندگی: متوسط

مشخصات رایحه های عطر ریو دینفینی

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: تمام فصول سال
  • نوع رایحه: شیرین - گرم - خوراکی - طبیعت - گل
  • ساختار رایحه میوه  - وانیل - چوب - مرکبات - گل
  • نت‌های اولیه: میوه‌ی سرخالو، رز و برگاموت
  • نت‌های میانی: کاج، هلو، رز، یاس و فریزیا
  • نت‌های پایانی: وانیل، چوب صندل و مشک

سایت کلبه عطر، ادپرفیوم Rеve d'Infini را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۱۸
کلبه عطر

برند معتبر لالیک از کشور فرانسه در تمام زمان ها سعی کرده است که عطرهای باکیفیت را راهی بازار عطر و ادکلن کند تا بتواند رضایت مردم را جلب کند و در همین راستا عطر نیلانگ را در سال 2011 برای خانم ها تولید کرده است.

معرفی عطر زنانه لالیک مدل Nilang

عطر نیلانگ (Nilang) یکی از محصولات باکیفیت و خوب برند فرانسوی لالیک (Lalique) می باشد که در سال 2011 توسط عطرساز کاربلد و معروف به نام کریستین پلوس (Christiane Plos) طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر دارای حجم 100 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و شما را از خرید عطر جدید بی نیاز می کند.

شکل ظاهری عطر نیلانگ

بطری عطر نیلانگ به صورت کشیده است که روی شیشه آن خطوطی قرار دارد که موجب زیبایی بطری شده است. مایع طلایی رنگ درون بطری از روی شیشه شفاف آن مشخص است. همچنین اسم Nilang با رنگ طلایی روی شیشه حک شده است و همینطور نشان تجاری Lalique در پایین بطری نقش بسته است و این موضوع باعث افزایش چندین برابری بطری شده است.

خرید عطر Nilang

معرفی نت های عطر نیلانگ

هنگامی که عطر زنانه نیلانگ را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی رایحه های نیلوفر آبی، پرتقال ماندراین، هلو و طالبی خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی بلوبری، یاس، فیریزیا و بوته ی میخک می رسد که جای نت های اولیه را بگیرند. در آخر هم نوبت به نت های پایانی با رایحه های چوب صندل، وانیل، عنبر، نعناع هندی، مشک و نت های شیرین می رسد که جایگزین نت های میانی شوند.
عطر Nilang دارای رایحه ی شیرین با طبع گرم است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصل های زمستان و پاییز می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و از آن می توانید در مجالس و مهمانی های شبانه استفاده کنید.

قیمت عطر نیلانگ

برند لالیک یکی از کمپانی های معروف فرانسوی است که عطرهای بسیار خوبی را تولید می کند و محصولات این برند قیمت های مناسبی دارند و اکثر مردم می توانند عطرهای این برند را خریداری کنند. عطر نیلانگ یکی از ادوپرفیوم های زنانه باکیفیت این برند است که دارای رنج قیمتی 200 تا 250 هزار تومان می باشد.

خرید عطر Nilang

مشخصات کلی عطر نیلانگ

  • نوع: ادو پرفیوم
  • حجم :100 میلی‌لیتر
  • عطرساز: Christiane Plos
  • کشور سازنده: فرانسه
  • سال معرفی: 2011
  • قدرت ماندگاری: متوسط
  • پراکندگی: خوب

مشخصات رایحه های عطر نیلانگ

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: فصول سرد سال
  • نوع رایحه: تند - گرم
  • ساختار رایحه: میوه - وانیل - چوب - اقیانوس - گیاهان معطر - گل
  • نت‌های اولیه: نیلوفر آبی، پرتقال ماندارین، هلو و طالبی
  • نت‌های میانی: بلوبری، یاس، فیریزیا و بوته‌ی میخک
  • نت های پایانی: چوب صندل، وانیل، عنبر، نعناع هندی، مشک و نت‌های شیرین

سایت کلبه عطر، ادکلن Nilang را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۷
کلبه عطر

آقایان شیک پوش همیشه دوست دارند در یک جمع یا دورهمی به فرد متفاوت و خاص تبدیل شوند و به همین دلیل از عطرهای شیک و لوکس استفاده می کنند. در این مقاله از سایت کلبه عطر به نقد و بررسی عطر مردانه کولونیا ابانو از برند معروف آکوا دی پارما پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

معرفی ادو کلن مردانه آکوا دی پارما مدل Ebano

عطر کولونیا ابانو (Colonia Ebano) یکی از محصولات بسیار لوکس و شیک برند ایتالیایی آکوا دی پارما (Acqua di Parma) است. عطر کولونیا ابانو در سال 2017 برای آقایان راهی بازار عطر و ادکلن شد تا عطرهای هم تراز خود را به چالش بکشد. عطر کولونیا ابانو حجم بالای 180 میلی لیتر دارد که می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

خرید عطر Colonia Ebano

شکل ظاهری عطر کولونیا ابانو

بطری این عطر به صورت کاملا کلاسیک طراحی شده است که بسیار زیبا می باشد و رنگ بطری آن قهوه ای است. همچنین نشان تجاری آکوا دی پارما به خوبی روی آن نقش بسته است. درپوش بطری کولونیا ابانو بزرگ و به رنگ قهوه ای است که به خوبی روی بطری سوار شده است و این موضوع زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

رایحه های عطر کولونیا ابانو

هنگامی که عطر کولونیا ابانو را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید، در ابتدا متوجه بوی نت های فلفل قرمز، ترنج و رزین خواهید شد که این ترکیب موجب ایجاد حس تازگی و نشاط می شود. بعد از اینکه مدتی را گذراندید نت های میانی با رایحه ی عسل و چوب ابنوس جایگزین نت های میانی می شوند. در آخر هم نت های پایانی با بوی علف وتیور و گیاه پاتچولی به آرامی جایگزین نت های میانی می شوند.

عطر Colonia Ebano دارای رایحه ی شیرین با طبع گرم است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصول زمستان و پاییز می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و از آن می توانید در مجالس و مهمانی های شبانه استفاده کنید و به فرد خاص تبدیل شوید.

قیمت عطر کولونیا ابانو

عطر مردانه کولونیا ابانو از برند لوکس و ایتالیایی آکوا دی پارما است که از نوع ادوپرفیوم می باشد و به همین علت جزو عطرهای گران قیمت است و هرکسی توان خرید آن را ندارد و اکثر مردان شیک پوش اقدام به خرید این عطر می کنند. این عطر دارای رنج قیمتی 950 هزار تا یک میلیون تومان می باشد.

خرید عطر Colonia Ebano

مشخصات کلی عطر کولونیا ابانو

  • حجم: 100 میلی‌لیتر
  • نوع: ادوکلن
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • سال ساخت: 2017
  • قدرت ماندگاری: بسیار خوب
  • پراکندگی: بسیار خوب

مشخصات رایحه های عطر کولونیا ابانو

  • مناسب برای: فصل های سرد سال
  • مناسب برای: آقایان
  • نوع رایحه: شیرین - گرم
  • ساختار رایحه: ادویه – چوب – مرکبات - گیاهان معطر
  • نت آغازی: فلفل قرمز، ترنج و رزین
  • نت میانی: عسل و گیاه ابنوس
  • نت پایانی: علف وتیور و گیاه پاتچولی
سایت کلبه عطر، ادکلن Colonia Ebano را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۷
کلبه عطر

عطرها دارای هیچ گونه تاریخ انقضای نمی باشند ولی دوام و ماندگاری ها آن ها به شرایط نگهداری از عطر بستگی دارد. اگر می خواهید عطر دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد باید آن را در محل مناسبی نگهداری کنید. عمر یک شیشه عطر معمولا بین 1 تا 15 سال است و این مدت به نحوه مراقبت و محل نگهداری عطر بستگی دارد.

انتخاب محل مناسب برای مراقبت از عطر

عطر را در محلی دور از نور نگهداری کنید: هنگامی که نور آفتاب به عطر می تابد باعث پراندن عطر می شود و این موضوع باعث کاهش عمر عطر می شود. برای جلوگیری از تجزیه ماده عطر بهتر است آن را در محل تاریک مانند کشو یا قفسه قرار بدهید تا نور آفتاب به آن نرسد. بطری برخی از عطرها رنگی می باشد و این امر برای جلوگیری از تابش مستقیم نور به عطر است. اما خطر تابش نور آفتاب به عطر را به صفر نمی رساند.

محلی با دمای ثابت پیدا کنید: اگر دما خیلی بالا یا خیلی پایین باشد باعث آسیب رسیدن به ماده عطر و در ادامه آن موجب کاهش کیفیت عطر می شود. شیشه عطر را نباید در حمام یا قفسه های آَشپرخانه نگهداری کنید چون محل مناسبی برای قرار دادن عطر نمی باشند. عطر را باید در اتاق خواب یا هال قرار بدهید چون این مکان ها کمترین تغییرات دمایی را دارند.

از نگهداری عطر در محل مرطوب اجتناب کنید: رطوبت موجب کاهش کیفیت عطر می شود و به همین علت نباید عطرها را در آشپرخانه و حمام نگهداری کرد. اگر محل زندگی شما مرطوب است می توانید از وسایل جذب کننده رطوبت در کنار قفسه عطر و ادکلن استفاده کنید.

یخچال مناسب ترین محل برای نگهداری از عطر است:  یخچالی که دمای ثابت و خیلی سردی نداشته باشد و همچنین داخل آن دارای رطوبت نباشد، مکان مناسبی برای نگهداری از عطر می باشد. البته ناگفته نماند که باید مطمئن شوید بوی مواد غذایی هیچ تاثیری بر عطر نگذارد یا برعکس.

نگهداری از عطر در کمد: کمد هم یکی محل های بسیار مناسب برای نگهداری از عطر است به شرطی که کمد دور از نور پنجره و رطوبت باشد.

ظرف مناسب نگهداری از عطر

نگهداری از عطر در بطری اصلی: به هییچ وجه عطر را از شیشه و بطری اصلی خود خارج نکنید، چون این کار موجب می شود که عطر در معرض هوا قرار بگیرد و این موضوع روی کیفیت و قدرت عطر تاثیر می گذارد.

شیشه را داخل جعبه آن قرار بدهید: برخی از عطرها دارای جعبه بسیار زیبا هستند که علاوه بر تزئین دارای کاربرد دیگری هم هستند. داخل جعبه بسته بندی محل بسیار مناسب برای نگهداری از عطر است و همچنین این جعبه از شکستن بطری عطر جلوگیری می کند.

تهیه بطری سفری مناسب: اگر دوست دارید که عطر مورد علاقه تان را در زمان مسافرت با خود ببرید بهتر است برای اینکار از بطری های شارژی استفاده کنید. این بطری ها مخصوص مسافرت هستند و میتوانید مقدار مورد نیاز از عطر را در داخل آن قرار بدهید و بدون اینکه نگران شکستن شیشه یا نشت آن باشید، عطر را با خودتان حمل کنید. این بطری دارای قیمت بسیار بالایی است ولی ارزش سرمایه گذاری برای نگهداری از عطر را دارد.

اشتباهات رایج در نگهداری از عطر

در ظرف عطر را کامل نبستن: یکی از رایج ترین اشتباهات در زمان استفاده از عطر، نبستن در عطر بعد از استفاده از آن می باشد و این کار موجب کاهش دوام عطر می شود.

تکان دادن شیشه عطر: برخی از افراد هنگام استفاده از عطر، آن را تکان می کند. این کار تاثیری بر عطر ندارد، چون عطر ته نشین نمی شود مگر اینکه روی توضیحات عطر ذکر شده باشد قبل از استفاده آن را تکان کنید در غیر اینصورت احتمال آسیب رسیدن به عطر زیاد است.

خارج کردن اپلیکاتور از داخل بطری: اپلیکاتور لوله پلاستیکی کوچکی است که در داخل شیشه عطر قرار دارد و کار آن از پایین به بالا اسپری کردن است و در اکثر عطرها این وسیله قابل خارج شدن است. برخی از افراد عادت دارند این وسیله را از داخل شیشه خارج کنند و بعد از آن عطر را اسپری کنند. این امر موجب زود پریدن عطر می شود و همچنین پیش زمینه وارد شدن باکتری ها به عطر را درست می کنند.

قرار دادن بطری های شکستنی بر روی قفسه: بهتر است عطرهای خود را بر روی قفسه های کم عرض و مرتفع قرار ندهید، چون احتمال افتادن آن ها بسیار زیاد است و یا حتی ممکن است اتفاقات پیش بینی نشده مانند زلزله رخ بدهد و عطر مورد علاقه خود را برای همیشه از دست بدهید.

این مقاله توسط گروه نویسندگان کلبه عطر به رشته تحریر در آمده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۴
کلبه عطر

در فصل بهار قرار داریم و فصل تابستان هم در حال رسیدن می باشد. در این فصول گرم که تعریق مان زیاد است باید با استفاده از عطر مناسب بوهای نامطبوع را از بین ببریم. در این مقاله از سایت کلبه عطرعطرهای زنانه و مردانه مناسب فصول گرم را آماده کرده ایم. با ما همراه شوید.

ادو پرفیوم زنانه کرید مدل Fleurs de Gardenia حجم 75 میل

عطر فلورز د گاردنیا (Fleurs de Gardenia) یکی از محصولات خوب و باکیفیت برند فرانسوی کرید (Creed) می باشد. این عطر در سال 2012 توسط عطرساز کاربلد و معروف (Olivier Creed Sixth Generation) طراحی و معرفی شده است تا عطرهای زنانه موجود در بازار را با چالش رو به رو کند. بطری عطر فلورز د گاردنیا بسیار زیبا و زنانه طراحی شده است و از روی شیشه شفاف آن، مایع بی رنگ درون بطری به خوبی قابل تشخیص است. همچنین نشان تجاری کرید به خوبی روی بطری قرار گرفته است و موجب افزایش زیبایی آن شده است. عطر فلورز د گاردنیا به میزان 75 میلی لیتر در داخل بطری جای داده شده است و از آن می توانید برای مدتی استفاده کنید.

خرید عطر Fleurs de Gardenia

معرفی نت های فلورز د گاردنیا

هنگامی که عطر فلورز د گاردنیا را روی پوست خود اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی فلفل صورتی، انگور سیاه و رازیانه خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی گل گاردنیا، زنبق دره، میخک صدپر، رز و یاسمین صورتی می رسد و در آخر هم بوی نت های مشک، گیاه پاتچولی و چوب سدر ویرجینیا استشمام خواهید کرد.

نکته:

عطر Fleurs de Gardenia دارای رایحه ی شیرین با طبع خنک است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصل های تابستان و بهار می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و مدت ها بر روی بافت لباستان می ماند.

ادو تویلت کارون مدل L’Eau de Toilette حجم 100 میل

عطر لئو د تویلت (L’Eau de Toilette) یکی از عطرهای خوب و شیک برند فرانسوی کارون (Carven) می باشد. این عطر در سال 2014 توسط عطرساز معروف و کاربلد فرانسیس کرکجان (Francis Kurkdjian) طراحی و فرمولاسیون شده است.  بطری این عطر شفاف است و مایع سبز رنگ درون آن کاملا مشخص است و نشان تجاری کارون روی یک کادر سفید در وسط شیشه حک شده است. این عطر بطری بسیار زیبا و شیکی دارد که دارای حجم 100 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.

خرید عطر L’Eau de Toilette

معرفی نت های عطر لئو د تویلت

هنگامی که این عطر را روی پوست خود اسپری می کنید در ابتدا بوی نت های لیمو ترش , گل صدتومانی , گل نخود را استشمام خواهید کرد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید متوجه بوی های سنبل , فریزیا , گل ویستریا خواهید. در انتها هم نت های روایح چوبی , چوب صندل سفید , مشک جایگزین نت های میانی می شوند.

نکته:

عطر L’Eau de Toilette دارای رایحه ی شیرین با طبع خنک است و رایحه های که در آن بکار رفته است مخصوص روزهای گرم سال می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و از می توانید برای مصرف روزانه استفاده کنید.

ادو تویلت مردانه دیور مدل Aqua Fahrenheit حجم 125 میل

عطر مردانه آکوا فارنهایت (Aqua Fahrenheit) یکی از محصولات شیک و لوکس برند فرانسوی دیور (Dior) می باشد. عطر آکوا فارنهایت در سال 2011 توسط عطرساز کاربلد و مشهور فرانسوا دماکی (Francois Demachy) طراحی و فرمولاسیون شده است. بطری این عطر بسیار زیبا است که مانند پلتفرم فارنهایت طراحی شده است و نام Aqua Fahrenheit با رنگ روشن روی شیشه حک شده است. همچنین در پایین شیشه نشان تجاری دیور به خوبی نقش بسته است تا زیبایی بطری را افزایش دهد. عطر آکوا فارنهایت دارای رایحه ی تند و خنک است و همچنین دارای حجم بالای 125 میلی لیتر است و شما را تا مدت ها از خرید عطر جدید بی نیاز می کند.

خرید عطر Aqua Fahrenheit

معرفی نت های عطر آکوا فارنهایت

هنگامی که عطر را روی محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا بوی نت های پرتقال ماندارین و گریپ‌فروت را احساس خواهید کرد. بعد از اینکه مدتی گذشت نت های میانی با بوی گل بنفشه، ریحان و نعناع جایگزین نت های اولیه می شوند. در آخر هم نت های علف وتیور و چرم آرام آرام جای نت های میانی را می گیرند.

نکته:

عطر Aqua Fahrenheit دارای رایحه ی شیرین و تند با طبع خنک است و با توجه به رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصل های گرم سال می باشد. این ادوتویلت مردانه قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و گزینه بسیار خوبی برای آقایان می تواند باشد.

ادو تویلت مردانه بنتلی مدل Infinite حجم 60 میل

برند انگلیسی بنتلی (Bentley) یکی از برندهای نام آشنای حوزه عطر و ادکلن می باشد. این برند در سال 2015 عطر منحصر به فرد و عالی خود به نام اینفینیتی (Infinite) برای مردان شیک پوش را معرفی کردند. عطر مردانه اینفینیتی توسط عطار کاربلد و مشهور به نام ناتالی لارسن (Nathalie Lorson) طراحی شده است. بطری عطر اینفینیتی بسیار خاص و جذاب می باشد و روی شیشه ضخیم و سنگین عطر نام Infinite به زیبایی حک شده است. درپوش و شانه های فلزی و نقره ای رنگ است که درخشش خاصی در زیر نور دارد. عطر اینفینیتی بنتلی دارای حجم 60 میلی لیتر است و می توانید برای مدتی از آن استفاده کنید.

خرید عطر Infinite

معرفی نت های عطر اینفینیتی

زمانی که عطر اینفینیتی را روی پوستتان اسپری می کنید در ابتدا بوی رایحه های مرکبات، اسطوخودوس و چوب سدر را متوجه خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی گل بنفشه، شمعدانی و فلفل می رسد. در آخر هم نت های عنبر، گیاه پاتچولی و علف وتیور هائیتی جایگزین نت های میانی می شوند.

نکته:

عطر Infinite دارای رایحه ی شیرین، تند با طبع خنک و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصل های بهار و تابستان می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و از آن می توانید در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید. همچنین گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن به همسرتان و عزیزانتان می باشد.

این مقاله توسط گروه نویسندگان کلبه عطر به رشته تحریر در آمده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۱
کلبه عطر