کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

امروز صنعت عطرسازی با گسترش زیادی رو به رو بوده است و به راحتی می توان هر رایحه و طبعی را یافت. این موضوع هم خوبی های خود را دارد و هم بدی های خود را دارد. علاوه بر بو و قدرت ماندگاری و پخش بو آقایان به شکل ظاهری هم اهمیت می دهند.عطر ونیتی (Vanity) از عطرهای مردانه خوب بازار عطر و ادوکلن می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و موفق شده است فروش خوبی را تجربه کند. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم به معرفی ادوپرفیوم مردانه ویکتوریا آرمانی مدل Vanity بپردازیم. با ما همراه شوید.

معرفی ادوپرفیوم مردانه Vanity

فرانسه یکی از کشورهای مهم و با ارزش در صنعت عطرسازی است که بیشتر برندهای معروف در این کشور فعالیت دارند. ویکتوریا آرمانی هم یکی از برندهای معروف می باشد که فعالیت خود را در این کشور دنبال می کند و عطرهای باکیفیت و خوشبو زیادی را راهی بازار کرده است. یکی از محصولات شیک و باکیفیت این برند ادوپرفیوم مردانه ونیتی می باشد که دارای رایحه شیرین و خنک است. در کنار بوی خوش، این عطر از طراحی زیبایی هم برخوردار است که می تواند شما را جذب خود کند. بطری عطر ونیتی شفاف می باشد و مایع آبی رنگ درون آن بصورت واضح قابل مشاهده است و درپوش فلزی آن با اندازه نسبتا بزرگی که دارد به خوبی روی بطری نشسته است و نام Vanity با رنگ مشکی به خوبی در بخش پایینی بطری حک شده است و زیبایی بطری را چندین برابر کرده است. حجم بطری این عطر 100 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و لذت ببرید.

خرید عطر مردانه Vanity

کشور سازنده عطر Vanity

همانطور که گفتیم برند ویکتوریا آرمانی در کشور فرانسه است و تمام محصولات خود را در همین کشور تولید می کند. ادوپرفیوم Vanity هم از این قاعده استثنا نمی باشد و در فرانسه زیر نظر عطرسازهای کاربلد طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر منحصر به فرد از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که آقایان شیک پوش زیادی را جذب خود کرده است.

نت های بکار رفته در عطر ونیتی

این عطر در گروه عطرهای میوه ای و گلی قرار دارد و هنگامی که آن را اسپری کنید در ابتدا متوجه بوی نت های هلو و انگور سیاه خواهید شد که بوی شیرین و دلنشینی دارند و بعد از آن نوبت به نت های میانی با بوی گل رز معمولی و گل رز ترکی و زنبق می رسد که جای نت های اولیه را بگیرند و با بوی خوب خود انرژی شما را افزایش دهند. در آخر هم نت های پایانی با بوی سدر، ریشه زنبق، فلفل، برگ بنفشه و مشک سفید جایگزین نت های میانی می شوند و برای مدت طولانی باقی می کنند. ترکیب این نت ها بوی فوق العاده ای را ایجاد می کنند که باعث خشنودی شما خواهد شد.

این عطر مناسب چه مردانی می باشد؟

آقایان شیک پوش که علاقه زیادی به استفاده از عطرهای شیرین و ادویه ای دارند می توانند ادوپرفیوم ونیتی را در گزینه های خود قرار دهند، چون عطر ونیتی تمام مواردی که آن ها به دنبالش هستند را دارد و به خوبی می تواند باعث رضایت آن ها شود. آقایان با استفاده از این عطر در مراسم ها به خوبی می توانند اطرافیانشان را جذب خودشان کنند.

خرید عطر مردانه Vanity

ماندگاری و پخش بوی ادوپرفیوم Vanity

عطر Vanity بخاطر داشتن رایحه های باکیفیت در ترکیب خود از قدرت ماندگاری خوبی برخوردار است و همچنین در کنار آن از پخش بوی خوبی برخوردار است که بعد از اسپری کردن آن اطرافیانتان به راحتی متوجه بوی آن خواهند شد.

اگر تصمیم گرفتید عطر شیرین و ادویه ای بخرید، عطر ونیتی را فراموش نکنید که در میان گزینه های خود قرار دهید، چون اگر یکبار از آن استفاده کنید، ترجیح می دهید که دیگر از سایر عطرها استفاده نکنید و یار همیشگی شما خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۴۵
کلبه عطر

عطر یکی از بخش های شیک پوشی است که امروزه مردم علاقه زیادی به آن نشان می دهند و هرشخصی بر اساس علایق خود از رایحه های متفاوتی استفاده می کند. رایحه شیرین یکی از رایحه های محبوب میان خانم ها می باشد که علاقمندان زیادی دارد و همچنین اگر در کنار رایحه شیرین طبع گرمی هم داشته باشد گزینه بسیار جذابی برای روزهای سرد سال خواهد بود که کم کم وارد فصل زیبای پاییز خواهیم شد. در این مقاله از کلبه عطر قصد داریم به معرفی عطر شیرین و گرم جاسمین نویر بولگاری بپردازیم. توصیه ما این است که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

بررسی ادوپرفیوم زنانه Jasmin Noir بولگاری

ادوپرفیوم Jasmin Noir از محصولات برند محبوب ایتالیایی بولگاری است که در سال 2008 طراحی و راهی بازار عطر و ادوکلن شده است. این عطر با رایحه شیرین و گرم خود فروش خوبی را تجربه کرده است و با بوی فوق العاده خود انتخاب جذاب و مناسبی برای زنان دارای سن 25 تا 40 سال می باشد.

خرید عطر زنانه Jasmin Noir

شکل ظاهری عطر زنانه جاسمین نویر

در این قسمت می خواهیم به شکل ظاهری و نوع بسته بندی این محصول برای تشخیص اصل بودن آن در زمان خرید بپردازیم. جعبه این عطر بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده است که به رنگ مشکی و طلایی می باشد. رنگ بالای جعبه سیاه است و در پایین جعبه نواری طلایی بکار رفته است که روی آن نوشته های مربوط به محصول با رنگ مشکی درج شده است. بعد از اینکه جعبه این عطر گران بها را باز می کنید بطری این عطر با قوس های فوق العاده زیبا را خواهید دید که به رنگ مشکی می باشد و درپوش آن طلایی رنگ است و در کنار ترکیب زیبایی را به وجود آورده اند. شیشه عطر جاسمین نویر در دو اندازه 50 میلی لیتر و 100 میلی لیتری است که می توانید آن را از فروشگاه معتبر و سایت های معتبر مانند کلبه عطر تهیه کنید.

سازنده های عطر زنانه جاسمین نویر

این ادوپرفیوم خوشبو زنانه زیرنظر دو عطرساز معروف و کاربلد به نام های کاربلد کارلوس بنایم و صوفی لابه  (Carlos Benaim) و (Sophie Labbe) فرمولاسیون شده است. این عطر محبوب با اینکه زنانه معروفی شده است اما دارای ویژگی های مردانه می باشد که دارای قدرت و اقتدار عطرهای مردانه است. این عطر زنانه تاکنون موفق شده است طرفداران زیادی در سراسر دنیا برای خود بدست بیاورد.

نت های بکار رفته در ادوپرفیوم بولگاری مدل Jasmin Noir

هنگامی که این عطر را روی محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا بوی نت های گل یاسمن و نت های سبز را استشمام خواهید کرد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با گل یاسمین و بادام می رسد که از راه برسند و جایگزین نت های اولیه شوند. در آخر هم نت های پایانی با بوی شیرین بیان، دانه تونکا، عنبر، گیاه پاتچولی و مشک جای نت های میانی را می گیرند و برای مدت طولانی باقی می مانند. این ترکیب خوشبو می تواند گزینه جذاب و شیکی برای خانم ها باشد.

از عطر جاسمین نویر در چه فصل های باید استفاده کرد؟

خرید عطر زنانه Jasmin Noir

همانطور که گفته شد عطر زنانه Jasmin Noir دارای طبع گرم است و مناسب کسانی می باشد که دارای طبع سرد هستند و این عطر شگفت انگیز و محبوب می تواند موجب ایجاد حس شادابی و افزایش انرژی در آن ها شود. استفاده از این عطر در تمام فصول هیچ مانعی ندارد ولی با طبع گرمی که دارد در فصل های پاییز و زمستان بهترین عملکرد را دارد و قدرت ماندگاری و پخش بوی آن افزایش می یابد. در کل پیشنهاد می شود که این عطر را در شب های سرد سال  که در پیش داریم استفاده کنید تا شبی آرام و فوق العاده خاطره انگیزی را تجربه کنید.

خرید عطر جاسمین نویر بولگاری

مطمئنا شما با مطالعه ویژگی های این عطر قدرتمند و جادویی علاقمند به خرید آن شده اید. چنانچه قصد خرید اینترنتی بهترین و ماندگارترین عطر زنانه را بصورت اورجینال و با تضمین بهترین قیمت دارید به لینکی که در این مقاله قرار داده می شود مراجعه کنید. فروشگاه بزرگ کلبه عطر بزرگ ترین و معتبرترین عرضه کنند عطر و ادوکلن اصل و باکیفیت از صدها برند معتبر جهانی می باشد که امکان خرید از آن بسیار آسان و مطمئن است. با خرید این عطر خوشبو و منحصر به فرد خریدی لذت بخش و فراموش نشدنی داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۵۹
کلبه عطر

در زندگی امروزی، استفاده از عطر یک امر ضروری به حساب می آید. افراد شیک پوش برای انتخاب عطر خود معیارهای زیادی را ملاک قرار می دهند تا بتوانند عطر مورد علاقه خود را به خوبی انتخاب کنند. بوی خوب می تواند حال شما را بهتر کند و نشاط را به شما هدیه بدهد. در این مقاله از کلبه عطر می خواهیم به عطر زنانه خوشبو Oud از برند گوچی بپردازیم. توصیه ما این است که حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

معرفی ادوپرفیوم زنانه Oud

گوچی یکی از برندهای معروف کشور ایتالیا می باشد و بخاطر تولید محصولات باکیفیت علاوه بر محبوبیت در کشور ایتالیا، موفق شده است محبوبیت های زیادی را در سراسر دنیا بدست بیاورد. گوچی در سال 2014 تصمیم گرفت یک عطر تند را برای خانم های که به اینگونه عطرها علاقمند هستند، راهی بازار عطر و ادکلن کند. اسم عطری که گوچی راهی بازار کرد Gucci Oud نام دارد و توانسته است موفقیت های زیادی را بدست بیاورد و فروش زیادی را تجربه کند. این عطر خوشبو در ترکیب خود رایحه های باکیفیتی را دارد که هرخانمی را می تواند تحت تاثیر قرار دهد. این عطر دارای حجم 75 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدتی استفاده کنید و به عطر جدیدی نیاز نداشته باشید.

خرید عطر زنانه Gucci Oud

بخش ظاهری عطر زنانه Oud از برند گوچی

ادوپرفیوم زنانه Oud از ظاهر شیک و چشم نوازی برخوردار است. بطری این عطر به شکل یک مستطیل است که رنگ آن تیره است و نام Gucci Oud با رنگ طلایی به خوبی در بخش پایینی عطر نقش بسته است و با درپوش طلایی رنگ عطر به خوبی ترکیب شده است و زیبایی عطر را چندین برابر کرده اند.

نت های استفاده شده در عطر Gucci Oud

این عطر دارای ساختار رایحه میوه و گل است. هنگامی که عطر را روی پوست خود اسپری می کنید در ابتدا بوی نت های تمشک، زعفران و گلابی را استشمام خواهید کرد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی شکوفه پرتقال و گل رز می رسد که از برسند و جای نت های اولیه را بگیرند. در آخر نت های پایانی با بوی مشک، کهربا و نعنا هندی جای نت های میانی را می گیرند و برای مدت طولانی باقی می مانند. ترکیب این عطرها باعث افزایش انرژی شما می شود. رایحه این عطر تند همراه با طبع گرم است که آن را مناسب استفاده در فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان می کند و در این فصل ها بهترین عملکرد خود را دارد.

کشور سازنده عطر Gucci Oud

ایتالیا یکی از قطب های اصلی صنعت عطرسازی می باشد که برندهای معروف زیادی در آن فعالیت دارند. گوچی هم جزو برندهای مشهور است که در این کشور فعالیت دارد و تمام محصولات خود را در این کشور طراحی و فرمولاسیون می کند و بعد از آماده شدن عطر آن را اول در بازار ایتالیا عرضه می کند و بعد، آن را وارد بازار جهانی عطر و ادکلن می کند. عطر Gucci Oud هم در کشور ایتالیا طراحی شده است و از این موضوع استثنا نمی باشد.

چه خانم های علاقمند استفاده از این عطر هستند؟

خانم های شیک پوش که دوست دارند روزهای سرد سال را به خوبی سپری کنند ترجیح می دهند از این عطر که دارای رایحه تند و گرم است استفاده کنند تا بتوانند روزهای سرد سال را با گرمای بیشتری سپری کنند. این عطر بیانگر خانم های قوی است که دوست دارند بر خود متکی باشند.

خرید عطر زنانه Gucci Oud

ماندگاری و پخش بوی ادوپرفیوم زنانه Gucci Oud

عطر زنانه گوچی عود بخاطر رایحه های باکیفیتی که دارد توانسته است قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی داشته باشد که بعد از اسپری کردن آن، بوی عطر برای مدت طولانی بر روی شما باقی خواهد ماند. هنگامی که این عطر را اسپری می کنید اطرافیانتان به خوبی متوجه بوی آن می شوند و به سوی شما جذب می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۸
کلبه عطر

خانم های شیک پوش همیشه سعی می کنند که خوشبو باشند و برای این موضوع هم ارزش زیادی قائل هستند. یکی از دغدغه های خوشایند در هنگام خرید عطر، فراوان بودن برند و رایحه ها می باشد که خانم ها می توانند مطابق سلیقه ای که دارند عطر خود را انتخاب کنند و از آن استفاده کنند. یکی از موضوع های که در زمان خرید عطر مهم است قدرت ماندگاری و پخش بوی آن می باشد چون هنگامی که شما صبح از خانه بیرون می آید تا زمانی که برگردید خانه بوی خوشی از شما پراکنده شود. در این بخش از سایت کلبه عطر قصد داریم عطرهای خوشبویی که ماندگاری بالایی را دارند به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

ادو پرفیوم زنانه بالماسو GOLD

اولین عطری که به معرفی آن خواهیم پرداخت مربوط به برند فرانسوی بالماسو می باشد. ادوپرفیوم گلد (GOLD) یکی از عطرهای زنانه معروف و خوشبو است که جزو محصولات پرفروش این برند می باشد. این عطر زنانه دارای رایحه شیرین و خنک است که مناسب استفاده در فصل های گرم سال می باشد و خانم های شیک پوش و امروزی بیشتر علاقمند استفاده از آن هستند. ادوپرفیوم زنانه GOLD از ظاهر لوکس و شیکی برخوردار است که هرکسی را می تواند جذب خود کند. رنگ بطری این عطر طلایی می باشد که حاشیه های آن بی رنگ هستند و در کنار هم ترکیب چشم نوازی را به وجود آورده اند.

خرید عطر زنانه بالماسو GOLD

هنگامی که این عطر را بر روی خود اسپری می کنید در ابتدا بوی عرق نیشکر و میوه گل ساعتی را استشمام خواهید کرد و بعد از آن نوبت به نت های میانی با بوی مشک و یاسمن می رسد که با بوی خوش خود از راه برسند و برای مدتی باقی بمانند و در آخر هم نت های پایانی با بوی وانیل و دانه تونکا برای مدت طولانی باقی مانند و طراوات و شادابی را به شما هدیه بدهند. ادوپرفیوم گلد بالماسو علاوه بر رایحه های خوشبو دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی بالایی است که باعث جلب رضایت شما خواهد شد.

ادو پرفیوم زنانه الی ساب مدل Le Parfum

الی ساب جزو برندهای نام آشنا در صنعت عطرسازی است که در کشور لبنان فعالیت دارد و تمام محصولات خود را هم در این کشور تولید و راهی بازار جهانی می کند. ادوپرفیوم زنانه Le Parfum از محصولات محبوب و پرفروش در جهان است که خانم های زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این عطر زنانه از ظاهر زیبا و چشم نوازی برخوردار است که بطری آن بی رنگ می باشد و مایع طلایی رنگ درون آن کاملا مشخص است که بیانگر حس لطافت زنانگی می باشد.

خرید عطر زنانه الی ساب Le Parfum

نت های این عطر را شکوفه ی پرتقال آفریقایی، گل یاسمین، گیاه پاتچولی، چوب سدر ویرجینیا، گل رز و عسل تشکیل داده اند که ترکیب آن ها رایحه شیرین با طبع ملایمی را به وجود آورده است و همین موضوع باعث شده است که بتوانید این عطر را در تمام فصل های سال استفاده کنید و از آن لذت ببرید. این عطر دارای حجم 90 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

ادوپرفیوم زنانه ویکتوریا آرمانی PRINCESS

عطر بعدی که قرار است به آن بپردازیم متعلق به برند ویکتوریا آرمانی از کشور فرانسه می باشد. اسم این عطر PRINCESS است که با بوی شیرین و خنک خود فروش بسیار بالایی را ثبت کرده است و به پشتوانه ظاهر جذاب و شیک خود توانسته است خانم های زیادی را به سوی خود جذب کند. هنگامی که به بطری این عطر نگاه کنید متوجه زیبایی و ظرافت آن خواهید شد که از احساسات خانم ها برگرفته شده است و با رنگ طلایی خود به خوبی جلوه می کند.

خرید عطر زنانه ویکتوریا آرمانی PRINCESS

این عطر دارای رایحه شیرین، میوه ای و گلی همراه با طبع خنک است که مناسب استفاده در فصل های بهار و تابستان است و با استفاده از آن منحصر به فرد به چشم خواهید آمد. همچنین ادوپرفیوم زنانه PRINCESS بخاطر داشتن نت های باکیفیت دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی است که به راحتی اطرافیانتان را جذب شما خواهد کرد.

ادو پرفیوم زنانه شنل مدل Coco Mademoiselle

برند معروف شنل دیگر نیازی به تعریف و تمجید ندارد و به خوبی کیفیت محصولات خود را ثابت کرده است و همین موضوع باعث شده که مشتریان آن ها به این برند وفادار و مشتری دائمی آن ها شوند. عطر Coco Mademoiselle از محصولات بسیار مشهور و خوشبو در بازار عطر و ادکلن است که خانم های مشهور و شیک پوش زیادی طرفدار آن هستند و این عطر شیرین را به سایر محصولات موجود در بازار ترجیح می دهند. این ادوپرفیوم بخاطر رایحه های باکیفیتی که دارد از قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار می باشد و هنگامی که آن را بر روی خود اسپری کنید برای مدت طولانی بوی آن باقی می ماند و پخش بوی آن به گونه ای است که اگر در یک جمع قرار داشته باشید، اطرافیانتان خیلی سریع متوجه بوی فوق العاده آن خواهند شد.

خرید عطر زنانه شنل Coco Mademoiselle

عطرهای که در این مقاله گردآوری کرده ایم، همگی از محصولات برندهای معروف و شناخته شده هستند که اگر از آن ها فقط یکبار استفاده کنید مشتری دائمی آن ها خواهید شد. تمامی عطرهای که در این مقاله معرفی شد به صورت اورجینال در سایت کلبه عطر موجود می باشند و شما می توانید از طریق آدرس های که قرار داده شده است عطر مورد نظر خود را خریداری کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۲۰
کلبه عطر

در موضوع انتخاب عطر، معمولا رایحه و کیفیت عطر حرف اول را می زنند. ولی دیده می شود که بعضی از افراد به تنها موردی که دقت نمی کنند، رایحع عطر می باشد. بعضی از افراد هم تنها معیار انتخاب عطر را ماندگاری بوی آن می دانند، در حالی که عوامل دیگری هم مانند ترکیبات عطر بر کیفیت و ماندگاری آن تاثیرگذار هستند.

در ادامه این مقاله از سایت کلبه عطر قصد داریم به شما عزیزان 4 عطر مردانه که کیفیت و پخش بوی فوق العاده ای دارند را معرفی کنیم. اگر به دنبال عطر مردانه باکیفیت و خوشبو هستید حتما این مقاله را مطالعه کنید و از دست ندهید. با ما همراه شوید.

ادو پرفیوم مردانه بالماسو مدل SILVER

خرید عطر مردانه بالماسو SILVER

اولین عطری که می خواهیم به آن بپردازیم، ادوپرفیوم سیلور (SILVER) از برند معروف فرانسوی بالماسو (Balmaso) است. این ادوپرفیوم در دسته عطرهای مردانه خوشبو و شیک قرار دارد که تاکنون توانسته است فروش بالایی را تجربه کند. آقایانی شیک پوشی که بر روی عطر خود حساس هستند و دوست دارند از عطرهای خاص استفاده کنند می توانند عطر سیلور بالماسو را انتخاب کنند. این ادوپرفیوم مردانه دارای رایحه تلخ همراه با طبع خنک می باشد که مناسب استفاده در هر چهار فصل سال می باشد و در فصل های بهار و تابستان عملکرد بهتری دارد. ادوپرفیوم SILVER از قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی برخوردار است و همین مسئله باعث شده است که این عطر را در این لیست قرار بدهیم.

هنگامی که به بطری این عطر نگاه کنید متوجه زیبایی و جذابیت آن خواهید شد و بطری آن به رنگ نقره ای است و بطری آن به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در دست قرار می گیرد. همچنین از حجم 100 میلی لیتر برخوردار است و این امکان را به شما می دهد که از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

خرید عطر مردانه کرید Aventus

برند نام آشنا و محبوب کرید در دسته برندهای لوکس قرار دارد که تمام محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. عطر Aventus از عطرهای بسیار پرفروش و محبوب در بازار عطر و ادکلن مردانه است و همیشه یکی از گزینه های خرید آقایان شیک پوش می باشد. کار ساخت این ادوپرفیوم خوشبو برعهده دو عطار کاربلد به نام های Olivier Creed Sixth Generation - Erwin Creed Seventh Generation بوده است و آنان به خوبی توانسته اند عطری فوق العاده را طراحی و فرمولاسیون کنند. این عطر از قدرت ماندگاری و پخش بوی خیلی خوبی برخوردار می باشد که می تواند هرکسی را جذب خود کند.

هنگامی که عطر اونتوس را اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز خواهید شد. در ادامه نت های میانی با بوی گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین از راه می رسند و جای نت های اولیه را می گیرند. در آخر هم نوبت به نت های پایانی با بوی مشک، عنبر، اوک موس و وانیل می رسد به مشام برسند و برای ساعتی باقی بمانند. این عطر دارای رایحه تلخ همراه با طبع خنک است که همین موضوع باعث شده است عطری ایده آل برای روزهای گرم سال باشد.

ادو تویلت مردانه دیور مدل SAUVAGE

خرید عطر مردانه دیور SAUVAGE

کشور فرانسه در صنعت عطرسازی برندهای مختلفی را در دل خود جای داده است و از همین رو یکی از مهدهای عطرسازی می باشد. دیور هم یکی از کمپانی های معروف است که در این کشور فعالیت دارد و از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. ساواج (SAUVAGE) نام آشنایی است که در هنگام خرید عطر با آن زیاد برخورد کرده اید. ادوتویلت SAUVAGE دیور یکی از عطرهای محبوب است که بخاطر رایحه های موجود در آن و طراحی جذاب و شیک خود توانسته است فروش فراوانی را تجربه کند. یکی از ویژگی های زبانزد این عطر مردانه، قدرت ماندگاری و پخش بوی آن است که می تواند خیلی از افراد را جذب شما کند. با این تفاسیر گزینه بسیار خوبی برای آقایان به حساب می آید و می توانید آن را در بین گزینه های نهایی خود قرار دهید.

ادو پرفیوم مردانه ویکتوریا آرمانی DIVINE SILVER

خرید عطر مردانه ویکتوریا آرمانی DIVINE SILVER

در آخر لیست به عطر محبوب با بوی منحصر به فرد می رسیم که از برند ویکتوریا آرمانی می باشد. ادوپرفیوم مردانه دیواین سیلور از عطر های محبوب و جذاب این برند است که فروش موفقی را تجربه کرده است. کسانی که به عطرهای تلخ و خنک علاقمند هستند حتما این ادوپرفیوم را امتحان کنند تا علاقمند این عطر شوند. بطری این عطر به زیبایی هر چه تمام طراحی شده است و شیشه آن شفاف است و مایع درون آن به راحتی قابل مشاهده است که ترکیب زیبایی را با درپوش استیل آن به وجود آورده است. همچنین ادو پرفیوم DIVINE SILVER از قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است که قطعا را راضی خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۴۹
کلبه عطر

لانکوم از برندهای مشهور و نام آشنا در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن می باشد که از قدمت طولانی برخوردار است و تمام محصولات آن در سرتاسر دنیا عرضه می شود. Lancôme زیر مجموعه ی برند معروف اورآل (L’OREAL) فرانسه است که کالاهای لوکس و باکیفیتی را در قالب محصولات مراقبتی از پوست و مو و آرایشی و رایحه طراحی و راهی بازار عطر و ادکلن می کند. در این مقاله ازکلبه عطر می خواهیم به معرفی عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle بپردازیم. با ما همراه شوید تا با این عطر شیک و خوشبو بیشتر آَشنا شوید.

تاریخ عرضه عطر لانکوم مدل la vie est belle

در فصل پاییز 2012 برند لانکوم تصمیم گرفت بعد از مدت ها انتظار عطر زنانه خود که با سایر محصولات متفاوت و شیک بود را وارد بازار جهانی عطر و ادکلن کند. اسم این عطر لانکوم، La Vie Est Belle می باشد که به معنی "زندگی زیباست" است و تمام ماهیت وجودی رایحه ای که طراحی کرده را به نمایش می گذارد. ادوپرفیوم زنانه La Vie Est Belle دارای رایحه شیرین همراه با طبع گرم است که آن را گزینه ایده آلی برای فصول سرد سال کرده است. این عطر خوش رایحه و دلپذیر دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار بالا می باشد که شما را جذب خود خواهد کرد. عطری که امروز به راحتی در دسترس شما قرار دارد، نتیجه تحقیق بر روی هزاران رایحه متفاوت در طی سه سال بدست آمده است، طراحی این عطر نیز بر عهده عطرساز معروف به نام دومینیک روپیون (Dominique Ropion)، اولیویر پولژ (Olivier Polge) و آن فلیپو (Anne Flipo) بوده است.

خرید عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle

شیشه ی عطر ادوپرفیوم زنانه la vie est belle

لانکوم با توجه به اینکه در مسیر پیشرفت قدم گذاشته بود ولی در تلاش بود تا بتواند میراث نیاکان خود را حفظ کند. مدیر هنری کمپانی لانکوم که جرج دلهوم (George Delhomme) بود، باور داشت که دلیل انتخاب این شیشه برای عطر زنانه لانکوم la vie est belle نیز همین موضوع بوده است. شیشه عطر la vie est belle از نمونه های اولیه The Crystal Smile در سال 1949 بود. این شیشه از طراحی شیک برخوردار بود و همین موضوع بیانگر تفکر بنیان گذار برند لانکوم را مبنی بر زنانگی و لبخند نشان می دهد. اگر به شیشه این عطر توجه کنید، متوجه ظرافتی های که در آن بکار رفته شده است خواهید شد که بیانگر حس زنانه می باشد. همینطور مایع درون شیشه به رنگ صورتی می باشد که در گردن بطری یک روبان بسته شده است. این عطر گزینه مناسبی برای هدیه دادن به عزیزانتان می باشد.

رایحه های بکار رفته در عطر زنانه la vie est belle

هنگامی که ادوپرفیوم زنانه la vie est belle را اسپری می کنید در ابتدا بوی نت های میوه ای مانند انگور سیاه و گلابی را استشمام خواهید کرد و بعد از آن نت های میانی با بوی گل های زنبق و یاسمین با کمی از شکوفه های پرتقال از راه می رسند و جایگزین نت های اولیه می شوند. ترکیب این رایحه ها باعث ایجاد حس آرامش و انرژی فراوان در شما می شود. در پایان هم نت های پایانی با بوی گیاه پاتچولی، تونکا، وانیل و پرالین جای نت های میانی را می گیرند. این عطر زنانه خوشبو دارای حجم 100 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید بدون اینکه به عطر جدیدی نیاز داشته باشید.

خرید عطر زنانه لانکوم مدل la vie est belle

قیمت عطر زنانه la vie est belle لانکوم

همانطور که می دانید قیمت عطر با افزایش زیادی رو به رو بوده است و عطرهای معروف و خوشبو دارای قیمت های بالایی هستند و همه ی افراد توانایی خرید آن ها را ندارند. ادوپرفیوم la vie est belle هم جزو عطرهای گران قیمت است و همه ی افراد توان خرید آن را ندارند. اما عطر زنانه لانکوم از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد که ارزش خرید آن را بالا می برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۴۴
کلبه عطر