کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

ورساچه یکی از برندهای معروف ایتالیایی در صنعت عطرسازی است که موفقیت زیادی را توانسته است کسب کند. این برند عطرهای زنانه و مردانه زیادی را راهی بازار کرده است که فروش خوبی را تجربه کرده اند. ادوپرفیوم VANITAS از عطرهای زنانه برند ورساچه است که دارای رایحه خوشبو با قدرت ماندگاری و پخش بوی خوب می باشد. در ادامه این مقاله از کلبه عطر به معرفی ادوپرفیوم VANITAS خواهیم پرداخت. با ما همراه شوید.

معرفی ادوپرفیوم VANITAS

عطر زنانه VANITAS از محصولات باکیفیت و لوکس برند ایتالیایی ورساچه است. این عطر دارای رایحه گلی و شیرین است که طبع خنک دارد و مناسب فصل های گرم سال می باشد. این عطر در سال 2011 زیر نظر عطرساز معروف «Dora Baghriche-Arnaud» طراحی و فرمولاسیون شده است. عطر زنانه VANITAS از رایحه های خاصی استفاده کرده است که هم بوی آن را دلپذیر کرده اند و هم اینکه باعث افزایش ماندگاری و پخش بوی آن شده اند.

خرید عطر زنانه VANITAS

نت های استفاده شده در عطر زنانه VANITAS

هنگامی که این عطر را روی محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی لیموترش خواهید شد که باعث شادابی شما خواهد شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید بوی نت های گل فریزیا، گل تیار را استشمام خواهید کرد که باعث آرامش شما می شود. در انتها هم نت های سرو ویرجینیا و دانه تونکا از راه می رسند و جایگزین نت های میانی می شوند که همه این نت ها در کنار هم بوی خوشی را به وجود می آورند که باعث خشنودی شما خواهد شد.

ظاهر عطر VANITAS زنانه

ورساچه همیشه سعی کرده است بطری عطرهای خود را متفاوت طراحی کند و همین مسئله را در بطری عطر VANITAS هم رعایت کرده است. این عطر بطری بسیار شیک و جذابی دارد که به شیشه آن شفاف است و مایع طلایی رنگ درون آن به خوبی قابل مشاهده می باشد و همچنین لبه های آن طلایی رنگ است که در کنار ترکیب زیبا و چشم نوازی را به وجود آورده اند و این مسئله باعث جذب خانم های شیک پوش و خوش سلیقه می شود.

طبع ادوپرفیوم VANITAS

ادوپرفیوم زنانه VANITAS ورساچه دارای طبع خنک است و مناسب استفاده در فصل های گرم به ویژه تابستان می باشد. از مواردی که هنگام خرید به آن دقت کنید طبع عطر است چون طبع هر فصل با فصل دیگری فرق دارد و با توجه به این نکته ریز می توانید عطر مناسب خود و فصل مورد نظرتان را تهیه کنید. این عطر برای خانم های شیک پوش و جوانی است که علاقمند به استفاده از عطرهای شیرین و گلی هستند.

خرید عطر زنانه VANITAS

پخش بو و ماندگاری عطر زنانه VANITAS

ماندگاری و پخش بوی عطر یکی دیگر از مسائل مهمی است که باید به آن دقت کنید. چون ماندگاری بالا و پخش بوی خوب عطر می تواند باعث استفاده طولانی مدت از عطر شود. چون ماندگاری بالا باعث می شود که شما برای خوشبویی به استفاده از اسپری های زیاد از عطر نباشید. عطر زنانه VANITAS از قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است که می تواند حدود 6 الی 8 ساعت بوی آن بر روی پوست شما باقی بماند. البته ناگفته نماند این مدت زمان بستگی به نوع پوست شماهم دارد و ممکن است بیشتر یا کمتر از زمان گفته شده باقی بماند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۳۲
کلبه عطر

در دنیای گسترده عطرسازی، برندهای مختلفی در حال فعالیت هستند که عطرهای خاص و لوکس فراوانی را برای زنان و مردان تولید می کند و در تلاش هستند که بهترین محصول خود را راهی بازار کنند. در این مقاله از سایت کلبه عطر می خواهیم به شما عزیزان 4 عطر خوشبو با طبع خنک که از قدرت ماندگاری بالایی برخوردار هستند، را معرفی کنیم. این عطرها مخصوص فصل های گرم سال به ویژه تابستان است. با ما همراه شوید تا ادامه با عطرهای مردانه شیک آشنا شوید.

مقاله های دیگری که می توانید مطالعه کنید

 آشنایی با بهترین عطرهای مردانه سال 2019
 عطرهای مردانه جذاب که ارزش امتحان کردن را دارند
 عطرهای مردانه خوشبویی که زنان آن ها را می پسندند

معرفی 4 عطر مردانه لوکس و خنک

  • ادو پرفیوم مردانه بالماسو مدل CRYSTAL SILVER
  • ادو پرفیوم مردانه آمواژ مدل Beloved Man
  • ادو پرفیوم مردانه بالماسو مدل BLUE
  • ادو پرفیوم مردانه کرید مدل Aventus

معرفی عطر خوشبو CRYSTAL SILVER از برند بالماسو

بالماسو از برندهای شناخته شده فرانسه در صنعت عطرسازی است که به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده است. این برند در سال 2014 یک عطر مردانه لوکس و خوشبو را با نام CRYSTAL SILVER معرفی کرده است که فروش خوبی را تا کنون تجربه کرده است. این ادوپرفیوم مردانه دارای رایحه تلخ همراه با طبع خنک است که از آن می توانید در فصل های گرم سال استفاده کنید. بطری ادوپرفیوم CRYSTAL SILVER بصورت لوکس و زیبا طراحی شده است که شیشه آن شفاف می باشد و مایع درون آن قابل مشاهده است. یک کادر سبز رنگ در وسط بطری قرار گرفته است که نام بالماسو و نشان تجاری آن به زیبایی بر روی آن نقش بسته است. همچنین این عطر دارای یک اسپری پمپی می باشد که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

خرید عطر مردانه CRYSTAL SILVER

نت های بکار رفته در عطر CRYSTAL SILVER

هنگامی که عطر کریستال سیلور را روی محل نبض خود اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی زعفران، هل و ترنج خواهید شد و بعد از مدتی نت های میانی را با بوی توت، فلفل فرنگی شیرین، گل زرد، زنبق و دانه سیاه دانه استشمام خواهید کرد. در آخر هم نت های پایانی با بوی مشک، چوب صندل، پیچ اناری و okoume از راه می رسند. رایحه های بکار رفته در این عطر موجب شده اند که ماندگاری و پخش بوی این عطر بسیار عالی شوند.

معرفی عطر شیرین Beloved Man از برند آمواژ

آمواژ از برندهای معروف در صنعت عطرسازی است که در کشور عمان فعالیت دارد. این برند فقط عطرهای خاص و شیک را طراحی و فرمولاسیون می کند. ادوپرفیوم Beloved از محصولات لوکس این برند است که برای آقایان ساخته شده است. این عطر مردانه دارای رایحه شیرین همراه با طبع خنک است و از آن می توانید در فصل های گرم سال استفاده کنید. همانطور که می دانید طراحی بطری های آمواژ زیبا و چشم نواز هستند و از یک سری قاعده خاصی پیروی می کنند. طراحی این عطر به گونه ای است که باعث منتقل شدن حس مردانگی می شود.

خرید عطر مردانه Beloved

نت های بکار رفته در عطر Beloved

نت های اولیه ادوپرفیوم مردانه Beloved را فلفل سیاه، هل، پرتقال، گریپ فروت و صمغ المی تشکیل داده اند. نت های میانی دارای بوی شمعدانی عطری، یاسمین، زعفران و ریشه ی زنبق هستند. در پایان هم نت های مشک، چرم، وتیور، نعناع هندی، سدر و چوب گوائیچ از راه می رسند و جای نت های میانی را می گیرند.

ادو پرفیوم مردانه بالماسو مدل BLUE

ادوپرفیوم BLUE یکی دیگر از محصولات بالماسو فرانسوی است. این عطر خوشبو دارای بوی شیرین و طبع خنک است که از آن می توانید در فصول گرم استفاده کنید. بطری این عطر به شکل یک چهارگوش است که رنگ آن آبی می باشد. همچنین درپوش آن شیشه است که ترکیب زیبایی را در کنار بطری به وجود آورده است.

خرید عطر مردانه BLUE

نت های بکار رفته در عطر BLUE

هنگامی که این عطر را اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی سیب، لیمو، میوه انگور و ترنج خواهید شد. در ادامه نت های میانی با بوی مریم گلی، نعناع هندی، فلفل، چوب خس خس، چوب سدر و اسطوخودوس از راه می رسند. در آخر هم نت های پایانی با بوی وانیل، مشک و چرم جایگزین نت های میانی می شوند که در کنار هم بوی دلپذیری را به وجود می آورند. همچنین قدرت ماندگاری و پخش این عطر بسیار خوب است که رضایت شما را جلب خواهد کرد.

معرفی عطر Aventus از برند کرید

عطر مردانه اونتوس از محصولات باکیفیت و لوکس برند فرانسوی کرید است که در سال 2010 توسط عطارسازهای معروف Olivier Creed Sixth Generation - Erwin Creed Seventh Generation طراحی و ساخته شده است. این عطر از ظاهر بسیار لوکس و جذابی برخوردار است که می تواند هر مردی را جذب خود کند. این عطر مردانه دارای رایحه تلخ به همراه طبع خنک می باشد که گزینه مناسبی برای استفاده در روزهای گرم سال می باشد.

خرید عطر مردانه Aventus

نت های بکار رفته در ادوپرفیوم Aventus

در نت ابتدایی این عطر بوی نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب سبز به مشام می رسد و بعد از این مدتی را سپری کنید نت های میانی با بوی گیاه پاتچولی، گل رز و یاسمین از راه می رسند و جایگزین نت های ابتدایی می شوند و در انتها هم نت های مشک، عنبر، اوک موس و وانیل جایگزین نت های میانی می شوند که در کنار هم بوی دلپذیری را ایجاد می کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۲۲
کلبه عطر

برند معروف لالیک در سال 2007 عطر زنانه آمیتیس را راهی بازار کرد و چند سال بعد از آن عطر زنانه لالیک آمیتیس اکلت را در سال 2014 که توسط عطرساز کاربلد ناتالی لارسون طراحی و فرمولاسیون شده بود، راهی بازار عطر و ادکلن کرد تا چالش جدیدی را به وجود بیاورد. ظاهر ادوپرفیوم آمیتیس اکلت شباهت زیادی به عطر آمیتیس دارد که روی بدنه شیشه آن با گل های پیونی، انگور سیاه و تمشک تزئین شده است. شیشه این عطر به رنگ بنفش است با این تفاوت که به صورت سایه روشن می باشد.

بطری این عطر به شکل خاص و منحصر به فردی طراحی شده است که قسمت پایینی آن به رنگ نقره ای و قسمت بالایی آن به رنگ بنفش است که ترکیب بسیار جذابی را در کنار هم به وجود آورده اند. ناتالی لارسون این ادوپرفیوم زنانه را برای روزهای گرم تابستان طراحی کرده است و در طراحی بوی آن هم از رایحه گل پیونی استفاده کرده است که شیرینی خاصی را به عطر انتقال داده است. گل های آرت دکو و شکوفه میوه ها در نت های این عطر بکار رفته اند. نت های ابتدایی عطر آمیتیس اکلت را انگور سیاه و تمشک تشکیل داده اند که در نهایت با رایحه گلابی آسیایی ملایم شده است.

گل پیونی، مگنولیا و رز بلغاری در نت میانی این عطر جای داده شده اند که با چوب بنفشه و مشک ترکیب شده و بویی رویایی و ملایمی را به وجود می آورند. ادوپرفیوم آمیتیس اکلت عطری رویایی با طراوت گل های بهاری می باشد که مناسب زنان با احساس، مهربان و آرام می باشد. بوی دلپذیر و گلی این عطر مناسب استفاده در فصل های بهار و تابستان است.

خرید عطر زنانه Amethyst Eclat

بوی ادوپرفیوم لالیک آمیتیس اکلت

عطر زنانه Amethyst Eclat دارای بوی گلی - میوه ای است که از نت های انگور سیاه، تمشک و گلابی آسیایی ساخته شده است. نت های میانی این عطر هم از ترکیب نت های ملایم و شکوفه گل های پیونی، رز و مگنولیا تشکیل شده است. بر اساس بررسی های که صورت گرفته است در نسخه جدید عطر آمیتیس اکلت نت های غلیظی از گل پیونی به کار رفته است و در ادامه با نت های میوه ای و مشک قرار می گیرند.

این عطر زنانه دارای حجم های 30، 50 و 100 میلی لیتر است. با توجه به نظرات افراد مختلف، ادوپرفیوم لالیک آمیتیس دارای رایحه گلی و میوه ای خوشبویی است که حس اطمینان را در فرد به وجود می آورد. جذابیت عطر لالیک با استقبال زیادی از سوی مردم مواجه شده است و این جذابیت بخاطر رایحه خوشبو و دلپذیر لالیک آمیتیس اکلت است.

عطر آمیتیس اکلت در یک مورد فقط با آمیتیس تفاوت دارد. حس بویایی خالص این عطر که با رایحه بی نظیر گل پیونی پیوند خورده این تفاوت احساسی و لطیف را به وجود آورده بود و برای شخصیت های آرام انتخاب بسیار مناسبی می باشد. ناتالی لارسون قبلا فقط از آمیتیس استفاده می کرد. او بر این باور بود که طرفدار یک عطر بودن تنها راه مقایسه بین دو عطر نمی باشد. ولی لالیک آمیتیس اکلت به طور کلی شایستگی انتخاب شدن را دارد و بوی آن شگفت انگیز است.

ناتالی لارسون در انتخاب ترکیبات این عطر از رایحه های مختلفی استفاده کرد ولی چیزی که باعث خاص شدن عطر آمیتیس اکلت شده است وجود گل های پیونی در آن می باشد.

خرید عطر زنانه Amethyst Eclat

در حقیقت این عطر زنانه یک ادوپرفیوم دوست داشتنی و جذاب می باشد. «دلربا» تنها کلمه ای که می توانید برای توصیف این عطر از آن استفاده کنیم. معنای واقعی این عطر زیبا و دلبر است و با وجود گل ها و میوه های غیر قابل دسترسی که در جهان وجود دارند و در عطر آمیتیس اکلت بکار رفته است و موجب خاص و منحصر به فرد شدن آن شده اند.

قدرت ماندگاری و پخش بوی عطر زنانه Amethyst Eclat

این عطر زنانه با توجه به رایحه های باکیفیتی که در آن بکار رفته است از قدرت ماندگاری بسیار خوبی برخوردار هستند که برای مدت خوبی بر روی شما باقی خواهند ماند. همچنین پخش بوی این عطر به گونه ای است که اطرافیان شما به راحتی متوجه بوی آن خواهند شد و این مسئله می تواند باعث جذب آن ها به سمت شما شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۰
کلبه عطر

عطر از مواردی است که همه باید آن را داشته باشند و وسیله ضروری به حساب می آید. آقایان شیک پوش برای اینکه همیشه بدرخشند نیاز به عطری خاص و خوشبو دارند تا بتوانند اطرافیان خود را تحت تاثیر قرار بدهند. برندهای زیادی در صنعت عطرسازی فعالیت دارند و همین مسئله انتخاب را می تواند برای شما دشوار کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک عطر خوشبو مطابق سلیقه اکثر آقایان در این بخش از سایت کلبه عطر معرفی کنیم. ادوپرفیوم مردانه GENEVA از برند سوییس مارک، عطری است که می خواهیم به بررسی ویژگی های آن بپردازیم. با ما همراه شوید.

معرفی ادوپرفیوم مردانه GENEVA

عطر GENEVA یکی از محصولات باکیفیت و جدید برند معروف و معتبر سوییس مارک است که به تازگی از آن رونمایی شده است. این عطر تلخ مخصوص آقایان است و مطابق سلیقه آن ها ساخته شده است. اگر به بطری کشیده و شفاف این عطر دقت کنید متوجه حس مردانگی خواهید شد که مایع طلایی رنگ درون آن به خوبی قابل مشاهده است. نام GENEVA به زیبایی هرچه تمام روی قسمت جلویی شیشه نقش بسته است و همینطور درپوش نقره ای رنگ آن به خوبی روی بدنه سوار شده است که ترکیب آن با بطری، باعث افزایش زیبایی و جذابیت آن شده است. عطر GENEVA دارای رایحه تلخ همراه با طبع گرم است که مناسب استفاده در فصول سرد سال می باشد.

خرید عطر مردانه GENEVA

کشور سازنده عطر GENEVA

همانطور که گفته شد سوییس مارک کار تولید ادوپرفیوم GENEVA را برعهده داشته است و این برند در کشور سوئیس فعالیت دارد و تمام محصولات خود را هم در همین کشور تولید و عرضه می کند. عطر GENEVA هم در کشور سوئیس فرمولاسیون و بسته شده است که از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.

رایحه استفاده شده در عطر GENEVA

هنگامی که برای اولین بار این عطر را روی محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی نت های اولیه با رایحه های چرم، ادویه ها و لادن خواهید شد. نت های میانی را بنفشه، دارچین، سرو و موگوت تشکیل می دهند و نت های آخر هم از تونکا، وانیل، چوب صندل و مشک تشکیل شده است که همگی آن ها در کنار هم بوی تلخ را به وجود می آورند که بوی خاصی برای آقایان محسوب می شود و گزینه جذابی برای آن ها خواهد بود.

ماندگاری و پخش بوی عطر GENEVA

عطر مردانه GENEVA دارای رایحه های باکیفیت است که این مواد باکیفیت بکار رفته در عطر موجب افزایش ماندگاری آن شده است و همچنین از پخش بوی خوبی برخوردار است که برای مدت طولانی می تواند بر روی شما باقی بماند و اطرافیانتان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

خرید عطر مردانه GENEVA

این عطر را چه مردانی استفاده می کنند؟

عطر GENEVA از رایحه تلخی برخوردار است و به همین دلیل برای آقایانی که دنبال افزایش اعتماد به نفس و ایجاد حس مردانگی در خود می باشند، عطرهای تلخ گزینه خوبی برای آن ها است. عطر GENEVA عطری جذاب و خوشبو با قدرت ماندگاری خوب برای آقایان شیک پوش امروزی گزینه جذاب و مناسبی خواهد بود که آن ها را به افراد متفاوتی تبدیل می کند.

مقاله "GENEVA سوییس مارک، عطری خوشبو و لوکس برای مردان" توسط تیم تحریریه سایت کلبه عطر تهیه و گردآوری شده است و هر گونه کپی برداری و یا استفاده کردن از آن، تنها با ذکر نام منبع مجاز می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۸
کلبه عطر

مردان شیک پوش امروزی دوست دارند از عطرهای خوشبویی استفاده کنند که رایحه تلخ دارد. چون رایحه تلخ باعث افزایش اعتماد به نفس و حس مردانگی در آن ها می باشد و همین موضوع موجب شده است که آقایان به سمت عطرهای تلخ سوق داده شوند. ادوپرفیوم ZURICH از دسته عطرهای تلخ است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این عطر از برند سوییس مارک می باشد که در ادامه این مقاله از کلبه عطر می خواهیم به معرفی آن بپردازیم.

معرفی عطر مردانه ZURICH

سوییس مارک از برندهای شناخته شده کشور سوئیس می باشد که محصولات باکیفیت و خوشبو زیادی را راهی بازار عطر و ادکلن کرده است. سیاست کاری این برند به گونه ای است که عطرهای خود را باکیفیت بالا و قیمت اقتصادی تولید می کند تا بتواند رضایت مشتری را جلب کند. ادوپرفیوم مردانه ZURICH یکی از محصولات جدید این برند می باشد که اخیرا راهی بازار شده است. این عطر جزو محصولات باکیفیت و خوشبو مردانه برند سوییس مارک می باشد که دارای رایحه ی تلخ است که در آن رگه های شیرینی دیده می شود که موجب خوشبویی آن شده است. بطری این عطر کشیده و خوش دست می باشد که حالت جذابی دارد و بیانگر حس مردانگی است.

خرید عطر مردانه ZURICH

رایحه های بکار رفته در عطر ZURICH

همانطور که گفته شد عطر مردانه ZURICH دارای رایحه تلخ است و هنگامی که این عطر را روی نبضتان اسپری می کنید در ابتدا بوی نت های گریپ فروت، برگاموت، نت های گیاهی را استشمام خواهید کرد. نت های میانی آن را هم اسطوخودوس، هل، زیره، جوز هندی، زعفران تشکیل می دهند. در پایان هم نت های چرم، عود، کهربا، صمغ، چوب سدر و پاتچولی از راه می رسند و جای نت های میانی را می گیرند. این ترکیب بوی عالی را از خود به جای می گذارند که می تواند شما را شیفته خود کند.

این عطر مناسب چه آقایانی است؟

آقایان جوان شیک پوش امروزی به دنبال عطرهای تلخ با بوی فوق العاده هستند تا بتوانند از بقیه متفاوت تر باشند. عطر ZURICH از ظاهر شیک و مردانه ای برخوردار است. مایع درون آن طلایی رنگ می باشد که از روی شیشه شفاف بطری کاملا به چشم می خورد. درپوش آن با سایز مناسب خود به خوبی روی بطری نشسته است که ترکیب خوبی را با بطری به وجود آورده است و همین موضوع باعث افزایش زیبایی عطر شده است.

کشور سازنده عطر ZURICH

ادوپرفیوم مردانه ZURICH در کشور سوئیس طراحی و فرمولاسیون شده است. کار ساخت این عطر را برند سوییس مارک برعهده داشته است و به خوبی این کار را انجام داده است. برند سوییس مارک تمام عطرهای خود را در این کشور تولید می کند و آن را در سراسر دنیا پخش می کند.

خرید عطر مردانه ZURICH

ماندگاری و پخش بوی عطر مردانه ZURICH

اکثر عطرهای برند سوییس مارک از کیفیت بالایی برخوردار هستند. عطر مردانه ZURICH هم از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که در آن از رایحه های باکیفیت استفاده شده است و همین موضوع باعث افزایش ماندگاری و پخش بوی آن شده است. هنگامی که این عطر را اسپری می کنید برای چندین ساعت بوی آن را استشمام خواهید کرد و همینطور قدرت پراکندگی آن بالا است و اطرافیانتان به خوبی متوجه بوی تلخ آن خواهند شد.

مقاله "ZURICH سوییس مارک، عطری جذاب و باکلاس برای مردان" توسط تیم تحریریه سایت کلبه عطر تهیه و گردآوری شده است و هر گونه کپی برداری و یا استفاده کردن از آن، تنها با ذکر نام منبع مجاز می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۸
کلبه عطر

فرانسیس کردیجان (Francis Kurkdjian) از عطر سازان کاربلد و معروف در صنعت عطرسازی است که در 14 می 1969 از خانواده ای ارمنی در پاریس چشم به جهان گشود. پدر و مادر فرانسیس بخاطر جنگ و رخدادهای آن زمان تصمیم به ترک ارمنستان گرفته بودند و بعد از عدم امکان سکونت در سوریه، به سوی فرانسه می روند و در آنجا ساکن می شوند. از مهم ترین علایق فرانسیس جوان می توان به رقص و آمواز اشاره کرد ولی وی به علت اینکه نتوانست در مدرسه رقص اپرای پاریس پذیرفته شود ، فرصت ادامه مسیر از آن گرفته شد و سرنوشت او را در راهی قرار داد که پس از گذشت سال ها موجب شد که هم اکنون نام فرانسیس کردیجان به عنوان یکی از برترین و معروف ترین عطرسازان دنیا قرار بگیرد.

در سال 1990 فرانسیس 21 سال سن داشت و تصمیم گرفت در یکی از تخصصی ترین موسسات فعال در زمینه عطر و لوازم آرایشی یعنی مدرسه ISIPCA شهر ورسای فرانسه ثبت نام کند. وی بخاطر استعداد و پشتکار مثال زدنی که داشت موفق شد در مدت زمان کوتاهی مراتب رشد و ترقی چشم گیری را طی کند و به جایگاه خوبی در زمینه تحصیلی و کاری خود دست یابد. در ادامه این مقاله از کلبه عطر، مهم ترین دستاورد های فرانسیس کردیجان را مورد بررسی قرار خواهید داد. با ما همراه شوید.

موفقیت فرانسیس کردیجان در زمینه عطر

در سال 1995 فرانسیس کردیجان که 26 سال سن داشت، توانست اولین موفقیت خود را بدست بیاورد. اولین موفقیت او زمانی بود که توانست برای ژان پل گوتیه طراح شناخته شده مد و لباس عطر مردانه Le Male را طراحی و فرمولاسیون کند. این عطر همیشه توسط تعداد زیادی از هنرمندان معاصر مورد تقدیر و تمجید قرار گرفته و به عنوان یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه در تاریخ شناخته شود. فرانسیس در همان سال نیز با هدف افزایش فعالیت های تجاری در سطح بین المللی دفترکار خود در شهر نیویورک آمریکا را تاسیس کرد. حضور وی در آمریکا موجب شد که دسترسی مستقیم به بازاری جدید، مشتریان بیشتری برای آن فراهم کند و بدین ترتیب از نظر مالی به دستاوردهای فراوانی رسید.

ریسک پذیری از مهم ترین ویژگی های رایج میان افراد موفق به حساب می آید. فرانسیس کردیجان جوان هم نیز دارای این ویژگی بود و توانست در سال 2001 با استفاده از این ویژگی بر خلاف رویکرد رایج در میان اغلب سازندگان عطر در آن سال ها، وی با هدف ارتباط مستقیم با مشتری و تلاش در راستای افزایش رضایت و پاسخگویی به نیازهای آن ها کارگاه و آتلیه عطر سفارشی خود را به روش مستقل به وجود آورد. البته ناگفته نماند که دستاوردهای فرانسیس در سال 2001 محدود به عرصه تجارت نشد و در همان سال وی جایزه فرانسوا کوتی (François Coty) را به علت دستاوردهای کسب شده در طول زندگیش بدست بیاورد.

سال 206 را بتوان سال بازگشت فرانسیس کردیجان به ریشه های شخصی دانست. قطعا بازتولید و بهبود کیفیت نوعی کاغذ خوشبو کننده ارمنی با نام Papier d’Arménie در فرانسه تنها برای دستیابی به اهداف تجاری نبوده و علل احساسی و شخصی در پی داشته است. این محصول اغلب به صورت دفترچه ای 12 برگ تولید می شود که هر کدام از برگه های آن به بخش کوچکتر تقسیم می شوند. با سوزاندن این برگه های کاغذی می توانید در فضای منزل تان رایحه ای خوشایندی از طبیعت و درختان جنگلی داشته باشید.

از ویژگی های بارز عطرهای ساخته شده به دست Francois Kurkdjian می توان به رایحه های قوی و جسورانه و البته دلنشین و خوشبو اشاره کرد و همین خصوصیات خاص موجب شد که وی در سال 2008 لقب شوالیه فرهنگ و هنر (Chevalier des Arts et des Lettres) را بابت خدماتی که به ارائه داده است، دولت فرانسه به وی اعطا کند. در سال 2009 وی با کمک کارگردان سابق لبنانی به نام مارک شایا، خانه عطر کردیجان یا به اختصار MFK را در یکی از محله های گران قیمت پاریس تاسیس کند. این برند تجاری هم تاکنون بیش از 300 شعبه در سراسر دنیا دارد و به عنوان یکی از بهترین انتخاب های علاقه مندان به دنیای عطر و کالاهای مربوط به زیبایی شناخته شود.

فرانسیس کردیجان در حال حاضر مدرک کارشناسی ارشد در زمینه تجارت و بازاریابی کالاها و خدمات گرانقیمت (Luxury Marketing) دارد و در کارنامه درخشان خود در تمام این سال ها همکاری های فراوانی با برندهای مشهور صنعت عطر داشته است که از جمله آن ها می توان به دیور، ایو سن لوران، نارسیسو، نینا ریچی، آرمانی، لانکوم، دیویدوف، ژوپ و... اشاره کرد.

با توجه به اینکه اکثر عطرهای که توسط مزون عطر فرانسیس کردیجان از سال 2009 تا کنون ساخته شده است، عطرهای فاخر و پرفروشی بوده اند ولی شاید بتوان اسامی زیر به عنوان برترین و محبوب ترین عطرهای فرانسیس کردیجان دانست. عطر اسپرت یونیورسالیس، عطر زنانه نویر پور فم، عطر مشترک زنانه و مردانه باکارات رژ 540، عطر مردانه لومیر نویر پور.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۲۶
کلبه عطر