کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

تا چه حد با عطر BALMASO PINK آشنایی دارید؟ 

بررسی عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

برند بالماسو (BALMASO) جزو برندهای مطرح دنیای عطر و ادکلن است که طی چندین سال اخیر در کشور ما نیز مورد توجه قرار گرفته و طرفداران خاص را به خود جذب نموده است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی عطر زنانه بالماسو صورتی، یکی عطرهای خوشبوی این برند بپردازیم.

معرفی عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

بالماسوی صورتی عطری است که در کالکشن سال 2015 برند بالماسو ارائه شد. این عطر در یک بطری صورتی رنگ شیشه‌ای عرضه می‌شود که جلا و زیبایی خاص خود را دارد. رایحه‌ عطر بالماسو صورتی طوری طراحی شده که حسی جدید را القا می‌کند و مشابه آن را در کمتر جایی دیده‌اید. پس اگر از عطرهای تکراری خسته شده‌اید و ترجیح می‌دهید که رایحه‌ای جدید و خوشایند را تجربه کنید، عطر بالماسو پینک را امتحان کنید. 

رایحه‌ی عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

در فصل بهار و تابستان معمولاٌ به دنبال عطرهایی هستیم که لطیف‌تر بوده و با ملایمت خود روحیه‌ ما را آرام کنند. در هوای گرم بهتر است از عطرهای انرژی بخش و خنک استفاده کنیم تا هم با خستگی ناشی از هوای گرم مبارزه کرده و هم حس انرژی مثبت را با خود همراه کنیم. رایحه‌ی عطر زنانه بالماسو پینک شیرین و خنک است. به این ترتیب هنگامی که از آن استفاده می‌کنید احساس مثبت در ذهنتان القا شده و یک روز عالی را رقم می‌زنید. عطر بالماسو صورتی برای خانم‌هایی که طرفدار عطرهای شیرینند بسیار مناسب است.

 



ساختار عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

همانطور که می‌دانید برای بررسی ساختمان عطرها معمولاً نت‌های تشکیل دهنده را در سه آکورد مختلف تقسیم‌بندی می‌کنند. نت‌هایی که ساختار عطر زنانه BALMASO PINK را تشکیل داده‌اند بر اساس آکوردبندی عبارتند از:
- نت‌های اولیه: وابسته به بلسان شیرین (وانیل، کارامل) - چوبی (چوب صندل)
- نت‌های میانی: گل‌های شرقی (اسطوخودوس، گل شمعدانی، گل یاس، گل رز) - چوبی (صندل)
- نت‌های پایانی: مولکول های جدید کهربا چوبی، مشک، دانه تونکا، خزه

ماندگاری و پخش بوی عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

عطر صورتی بالماسو، مانند اکثر عطرهای این برند از ماندگاری فوق‌العاده رضایتبخشی برخوردار است. به طوری که تنها با چند اسپری یک روز کامل شما را همراهی کرده و نیازی به تجدید مکرر آن ندارید. پخش بوی عطر بالماسو پینک بسیار خوب است و قادر است افرادی را که با شما در یک مهمانی یا دورهمی دوستانه حاضرند به خوبی تحت تاثیر قرار دهد.
با توجه به نسخه‌های تقلبی عطر که بازار را فرا گرفته‌اند، فروشگاه «کلبه عطر» با راه‌ندازی فروشگاه اینترنتی این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است که به آسانی از هر نقطه‌ی ایران سفارشات خود را ثبت نموده و در اسرع وقت عطر اورجینال خود را تحویل بگیرند. در ضمن کلیه ارسال‌‌ها در شهر تهران رایگان است.

لینک‌های مرتبط:

مشاهده قیمت و خرید آنلاین عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

تهیه شده در تحریریه کلبه عطر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۴۱
کلبه عطر

همانطور که می‌دانید عملکرد عطرها در شرایط آب‌وهوایی مختلف متفاوت است. برخی از عطرها در هوای سرد پخش بو و ماندگاری بهتری دارند و برخی دیگر در هوای گرم. چنانچه در مناطق گرمسیری زندگی می‌کنید و یا به دنبال عطری برای استفاده در هوای گرم و تابستانی هستید در این مقاله همراه ما باشید.

ویژگی‌های عطرهای مناسب فصل تابستان

پس از پایان فصل زمستان و بلند شدن روزها کم‌کم باید با عطرهای تاریک و چوبی خداحافظی کنیم و به سراغ عطرهایی برویم که با گرم‌تر شدن هوا عملکرد مناسبی را از خود ارائه دهند. نخستین نکته در خصوص عطرهای تابستانه این است که ماندگاری مناسبی در طول روز داشته باشند و بتوانند بوی خود را حداقل تا نیمه‌ی روز حفظ کنند. نکته‌ی بعدی این است که بهتر است در فصول گرم از عطرهایی استفاده کنید که رایحه‌ی تازه و با طراوتی دارند. عطرهای باطراوت در فصول گرم سال انرژی شما را دوچندان می‌کنند و باعث می‌شوند کمتر احساس خستگی کنید.

رایحه‌ی عطر مناسب هوای گرم

عطری که طبع خنک یا ملایم داشته باشد بهترین انتخاب برای استفاده در فصول گرم سال است. عطرهای خنک را در طول روز استفاده کنید و از رایحه‌ی شاداب آن لذت ببرید. عطرهای ملایم بیشتر مناسب شب هستند و برای مهمانی‌های دورهمی یا جشن‌های دوستانه مناسبند. در این‌جا چند نمونه از عطرهای ملایم و خنک زنانه را می‌توانید مشاهده کنید:

با چند عطر زنانه خنک و خوشبو آشنا شویم

انتخاب عطر مناسب با سن و شخصیت شما

عطرها اگر به درستی انتخاب شوند می‌توانند بازتابی از شخصیت و روحیات درونی شما باشند. عطرهای شیرین و برجسته که حالتی شوخ دارند بیشتر مناسب خانم‌های جوان و دختران پرجنب‌وجوش هستند. انتخاب عطرهای شیرین و خنک در فصل تابستان به این افراد پیشنهاد می‌شود. در عوض خانم‌های بالغ و بالای 28 سال بهتر است از عطرهای ملایم و خنک استفاده کنند. پیشنهاد ما برای مردان جوان استفاده از عطرهای تند و خنک، و برای آقایان بالای 28 سال استفاده از روایح تلخ و خنک یا ملایم است. اما در نهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه عطری با شخصیت شما سازگاری دارد و بهتر روی پوستتان جواب می‌دهد. 


کلبه عطر برای مشتریان عزیز امکان جستجو بر اساس رایحه و جستجو بر اساس طبع مورد نظر را فراهم کرده است. شما می‌توانید با انتخاب طبع خنک یا هر رایحه‌ای که مدنظرتان است تمام عطرهای موجود در این دسته را مشاهده نمایید.

 

مطلب مرتبط: عطرهای مناسب فصل بهار

 

تهیه شده در تحریریه کلبه عطر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۵۹
کلبه عطر

ACQUA DI GIOIA ESSENZA عطری با رایحه‌ی تند و طبع خنک است که در روزهای گرم سال عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. میزان پخش بوی این عطر در محیط اطراف بسیار خوب بوده و ماندگاری و دوام آن بسته به نوع پوشت شما حدود 12 ساعت می تواند برسد.


برای اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت اینجا را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۴۹
کلبه عطر

 ادو پرفیوم زنانه «اکلت د آرپژ پور فمه» پخش بوی متوسطی در محیط اطراف دارد و ماندگاری آن بسته به نوع پوست شما تا حدود 6 ساعت است که مقدار قابل قبولیست. چنانچه به دنبال عطری برای استفاده‌ی روزمره یا هدیه دادن به خانم‌های آرام و دوست‌داشتنی هستید، عطر ECLAT D'ARPEGE POUR FEMME با توجه به قیمت مناسب، ظاهر دوست‌داشتنی و کیفیتت قابل قبولی که دارد یک انتخاب درست خواهد بود.


برای اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت اینجا را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۴۸
کلبه عطر

رایحه‌ی غالب در عطر Omnia Paraiba بولگاری از نت‌های پشن فروت گرفته شده است. میزان پخش بوی این عطر در محیط اطراف خوب است و ماندگاری خوبی تا حدود 6 ساعت دارد. سعی کنید برای دریافت بیشترین تاثیر عطر پس از استحمام آن را اسپری کنید.


برای اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت اینجا را بخوانید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۴۵
کلبه عطر

رایحه‌ی غالب عطر Les Delices de Nina، توت‌فرنگی و پس از آن کارامل است. این عطر در روزهای بهار و تابستان عملکرد بهتری دارد و احساس سبکی و آرامش را به شما منتقل می‌کند. پخش بوی عطر «لس دلیس د نینا» در محیط اطراف خوب و رضایت‌بخش است و ماندگاری آن بستگی به نوع پوست شما دارد، اما در بیشتر موارد ماندگاری قابل‌قبولی دارد. 

برای مشاهده قیمت و اطلاعات بیشتر در خصوص این عطر اینجا را بخوانید. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۴۰
کلبه عطر

ادو تویلت زنانه گوچی مدل Gucci Bamboo حجم 75 میلی‌لیتر

با رایحه‌ی نوظهوری از برند گوچی با نام Gucci Bamboo آشنا شوید! این ادوتویلت که در بهار 2016 وارد بازار شد بخش اصلی طراحی خود را از گیاه بامبو الهام گرفته است. Gucci Bamboo یکی از خاص‌ترین و متمایزترین عطرهای برند GUCCI است که ساختار آن از سه بخش اصلی تشکیل شده است:
نت‌های اولیه: ترنج، نارنگی، گلابی و شکوفه‌ی پرتقال
نت‌های میانی: گل لی‌لی کازابلانکا، یلانگ‌یلاگ و یاسمین
نت‌های پایانی: مشک سفید، وانیل، چوب صندل و عنبر سائل(استفراغ نهنگ) 
عنبر سائل در واقع استفراغ نهنگ عنبر است که در سطح اقیانوس‌ها پراکنده است، این ماده که رایحه‌ای گرم و مشک مانند دارد بسیار گرانقیمت است و هر کیلو از آن چیزی بیشتر از ۷۰هزار دلار می‌ارزد. عنبر سائل نقش قابل توجهی در میزان پخش بو و ماندگاری عطر دارد. 
عطر Gucci Bamboo بسیار روزهای بهاری است، میزان پخش بوی خوبی دارد و ماندگاری آن بسیار خوب و تا حدود ۱۲ ساعت است.


ادوتویلت مردانه GUCCI POUR HOMEE II حجم 100میل

عطر مردانه‌ی GUCCI POUR HOMEE II رایحه‌ای بر پایه‌ی چای دارد، اما نه آن چای خشک سیاه که روزانه استفاده می‌کنیم. رایحه‌ی این عطر بیشتر مشابه بوی برگ‌های سبز و تازه‌ی چای است که زیر هوای بارانی و خنک خیس خورده‌اند. در کنار این طبع خنک رایحه‌ای ترش و تلخ نیز به مشام می‌رسد که باعث می‌شود GUCCI POUR HOMEE II در فصل بهار و تابستان عملکرد بهتری داشته باشد. انتخاب این عطر برای تنوع دادن در بین عطرهایی که استفاده می‌کنید بسیار مناسب است. نت‌هایی که ساختار عطر گوچی پور هومه 2 را تشکیل داده‌اند عبارتند از: 
- نت‌های اولیه: ترنج و برگ‌های بنفشه
- نت‌های میانی: برگ چای، فلفل شیرین و دارچین
- نت‌های پایانی: صمغ مر، تنباکو، مشک و درخت زیتون
عطر مردانه GUCCI POUR HOMEE II (گوچی پور هومه 2) مناسب آقایانی است که عطرهای خنک را با رایحه‌ی ترش و کمی تلخی تنباکو در پس زمینه‌ی عطر می‌پسند. این عطر پخش بوی نسبتاً خوبی در فضای اطراف دارد و ماندگاری آن در بهترین شرایط و با توجه به نوع پوست شما تا 7 ساعت نیز می‌رسد.


ادو تویلت مردانه گوچی مدل GUCCI GUILTY حجم 75میل

GUCCI GUILTY عطر مردانه شگفت‌انگیزی از برند گوچی است که در سپتامبر سال 2010 وارد بازار شد. این عطر جزو بهترین‌های قرن 21 است که خانم‌ها و آقایان زیادی در سرتاسر دنیا عاشق رایحه‌ی آن هستند و تا سال‌ها از آن به عنوان عطر امضا یا عطری دیگران شما را با آن به خاطر می‌آورند، استفاده می‌کنند. رنگ طلایی که در طراحی بطریGUCCI GUILTY به کار رفته کاملاً برازنده‌ی آن است و نشان از شکوه و قدرت بالای ان دارد. عطر مردانه گوچی گیلتی رایحه‌ای تند، گرم و بسیار احساس‌برانگیز دارد، این عطر راز و رمز عاشقانه‌ی زیادی را در خود پنهان کرده‌است و از اولین اسپری تا  انتهای عطر باید با حوصله به بازگشایی آن‌ها بپردازید. عملکرد این عطر در فصل پاییز و زمستان، به خصوص شب‌ها عالی است و برای استفاده در جشن و مهمانی‌ها، دورهمی‌ها، مناسبات رمانتیک و قرارهای مهم عطر مناسبی است. نت‌هایی که ساختار کلی عطر GUCCI GUILTY را تشکیل می‌دهند طبق ورود و قدرتی که دارند در سه آکورد مختلف جای می‌گیرند که عبارتند از:
- نت‌های اولیه: ترنج، فلفل صورتی و پرتقال ماندارین
- نت‌های میانی: یاس، انگور سیاه، لیلاک، هلو و شمعدانی عطری
- نت‌های پایانی: وانیل، مشک سفید، عنبر و پاتچولی یا نعناع هندی
عطر  مردانه GUCCI GUILTY در گروه عطرهای گلی قرار می‌گیرد، مقدار پخش بوی آن در فضای اطراف خوب است و ماندگاری آن با توجه به نوع پوست شما تا حدود 6 ساعت می‌رسد. برای دریافت حداکثر رضایت از عطرها آن‌ها را پس از استحمام که منافذ پوست باز و تمیز هستند اسپری کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۱۹
کلبه عطر

معرفی بهترین عطر و ادکلن مردانه با رایحه تلخ 

بسیاری از آقایان به دنبال عطرهای خوشبوی مردانه با رایحه‌ی تلخ هستند. در این مطلب قصد داریم تا چند نمونه از بهترین عطرهای مردانه با رایحه‌ی تلخ را بررسی کنیم.


ادو پرفیوم مردانه ممویر آمواژ (AMOUAGE MEMOIR)

MEMOIR عطری از برند AMOUAGE است که رایجه‌ای تلخ و فضایی تاریک دارد. بسیاری از عطربازها و کلکسیونرهای عطر، عطر ممویر آمواژ را یک شاهکار در دنیای عطر و ادکلن تلقی می‌کنند. رایحه‌ی این عطر مرمز است و نت‌های تلخ در فضایی تاریک با پس زمینه‌ی دود شروع به خودنمایی می‌کنند. حقیقتاً توصیف این عطر کار آسانی نیست و هر کس می‌تواند بنا به حس‌وحالی که دارد از آن برداشت متفاوتی داشته. از دیگر ویژگی‌های این عطر بی‌نظیر می‌توان به پخش بوی خوب و ماندگاری عالی آن نیز اشاره داشت. عطر ممیور اورجینال را از کلبه عطر تهیه کنید!

 


عطر مردانه رویال وود ویکتوریا آرمانی (VICTORIYA ARMANI ROYALWOOD)

رویال وود جزو عطرهای چوبی قدرتمند است و آقایانی را که به روایح تلخ و باوقار مردانه علاقه دارند به سمت خود جذب می‌کند. چوب کاج و خزه دو نتی هستند که نقش اصلی را در ترکیب رویال وود ایفا می‌کنند و به آن صلابت و وقار بخشیده‌اند. در کنار نت‌های چوبی نت‌هایی مانند جوز هندی، گل یاس، عنبر و مشک نیز در ترکیب این عطر به کار رفته‌اند و همگی در کنار هم رایحه‌ای خوشبو و دوست‌داشتنی را رقم زده‌اند. 

  

 

ادو تویلت مردانه اسپایس بمب ویکتور اند رولف (VIKTOR AND ROLF SPICEBOMB)

ادکلن مردانه اسپایس بمب ظاهری جالب به شکل یک نارنجک دستی دارد و رایحه‌ی آن مدرن و امروزی است. همانطور که از نام این عطر مشخص است، ادویه‌جات تند در ساختار آن نقش اساسی را دارند. تندی و تلخی در عطر مردانه اسپایس بمب بسیار مشهود است و علاقمندان به روایح چوبی و چرمی را راضی نگه خواهد داشت. شما می‌توانید نسخه‌ی صددرصد اورجینال SPICEBOMB را از فروشگاه اینترنتی کلبه عطر تهیه کرده و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید. 



ادکلن مردانه گوچی بای گوچی پور هومه ( Gucci By Gucci Pour Homme)

ادکلن مردانه گوچی بای گوچی رایحه‌ای مدرن دارد و برای مردان بلندپرواز امروزی برازنده است. اگر جزو علاقمندان روایح تنباکو و چرم هستید و به دنبال یک عطر شیک و با کیفیت با رایحه‌ی تلخ و شیرین هستید، گوچی بای گوچی را حتماً در بین گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید. چرا که این عطر هم در بین آقایان بسیار محبوب است و هم در بین خانم‌ها بازخورد خوبی دارد. البته شروع این عطر شیرین است اما رفته‌رفته گرم شده، حالتی اغواگر پیدا می‌کند و به سمت تلخی گرایش پیدا می‌کند. کلبه عطر ادوتویلتGucci By Gucci Pour Homme را با تضمین کیفیت و اورجینال بودن در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

مطالب مرتبط:

بهترین عطرهای مردانه مناسب فصل بهار

معرفی عطر و ادکلن خوشبو مردانه با قیمت مناسب

هدیه مناسب روز پدر 97

 

تهیه شده در تحریریه کلبه عطر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۲۰
کلبه عطر

هدیه مناسب روز پدر 97

چند روز به روز پدر و روز مرد مونده و کم‌کم باید به فکر یک هدیه مناسب و ماندگار برای پدرهای عزیز باشیم. کلبه عطر برای «روز پدر» تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته که به‌زودی اعلام خواهد شد. در این مقاله هم قصد داریم چند عطر و ادکلن مردانه با قیمت مناسب، برای هدیه روز پدر معرفی کنیم. 

ادوتویلت مردانه سیلور بلک آزارو (AZZARO SILVER BLACK)

عطر سیلور بلک آزارو، رایحه‌ای تلخ، خنک و مدرن دارد و در فصول گرم و مناطق گرمسیری عملکردی فوق‌العاده مطلوبی دارد. میزان پخش بوی این عطر در اطراف بسیار خوب بوده و ماندگاری عالی تا 12 ساعت دارد. این عطر برای هدیه به آقایان بالای 25 سال یک انتخاب مناسب و به‌یادماندنی است.

 


ادوتویلت مردانه لالیک سفید (LALIQUE WHITE)

عطر مردانه لالیک سفید یا لالیک وایت، رایحه‌ی تندی دارد که در پیوند با نت‌های آبدار ترنج حالتی خاصی و منحصربفرد پیدا کرده است. این عطر نیز مانند دیگر کارهای برند لالیک (LALIQUE) بسیار موقر و دوست‌داشتنی است و برای آقایان بالای 25 سال توصیه می‌شود. لالیک سفید در فصول گرم و مناطق گرمسیری عالی عمل می‌کند. در ضمن ما داشتن عطری از برند لالیک را به همه خانم‌ها و آقایان شیک‌پوش توصیه می‌کنیم.

 

ادوتویلت مردانه جنتلمن ژیوانشی (GIVENCHY GENTELMAN)

این عطر فرانسوی رایحه‌ای گرم، تند و احساس‌برانگیز دارد. ادوتویلت جنتلمن ژیوانشی جزو عطرهای آروماتیک است و ماندگاری و پخش بوی بسیارخوبی دارد. ژیوانشی جنتلمن عطری است که متعلق به زمان خاصی نیست و میتوان آن را یک عطر کلاسیک مدرن دانست! ادوتویلت جنتلمن ژیوانشی را به یک جنتلمن هدیه کنید!

 

ادو تویلت مردانه کارتیر پاشا (CARTIER PASHA) 

ادکلن معروف کارتیر پاشا، رایحه‌ای چوبی و گیاهی دارد. استفاده از این عطر در هوای معتدل و خنک توصیه می‌شود. ماندگاری این عطر عالی است و برای استفاده در مراسم مختلف عطر مناسبی است. کارتیر پاشا عطری کلاسیک است و با رایحه‌ی نوستالژیک خود خاطره‌های زیبایی را زنده می‌کند. این عطر را به پدران دوست‌داشتنی که همیشه لبخند به لب دارند هدیه کنید.

 



ادوتویلت مردانه مون بلان لجند (MONT BLANC LEGEND)

ادوتویلت مردانه مون بلان لجند بیشتر مناسب مردان جوان، جذاب و بااعتمادبنفس است. رایحه‌ی این عطر شیرین، ملایم و بسیار وسوسه‌کننده است. عطر مردانه LEGEND پخش بوی خوبی در فضای اطراف دارد و ماندگاری آن بسته به نوع پوست شما تا حدود ۷ ساعت می‌رسد. این عطر برای هدیه به همسرتان یک گزینه‌ی مناسب و ماندگار است.

 

مطالب مرتبط:

بهترین عطرهای مردانه مناسب فصل بهار

بررسی ادکلن مردانه بولگاری Aqva Pour Homme Atlantiqve

بررسی ادکلن مردانه اینویکتوس پاکو رابان ( PACO RABANNE INVICTUS)

بررسی ادکلن مردانه ساواج دیور

 

 

تهیه شده در تحریریه کلبه عطر
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۲۴
کلبه عطر