کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

با این عطر خاص و ماندگار زنانه بیشتر آشنا شوید

دوشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۴۱ ب.ظ

تا چه حد با عطر BALMASO PINK آشنایی دارید؟ 

بررسی عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

برند بالماسو (BALMASO) جزو برندهای مطرح دنیای عطر و ادکلن است که طی چندین سال اخیر در کشور ما نیز مورد توجه قرار گرفته و طرفداران خاص را به خود جذب نموده است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی عطر زنانه بالماسو صورتی، یکی عطرهای خوشبوی این برند بپردازیم.

معرفی عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

بالماسوی صورتی عطری است که در کالکشن سال 2015 برند بالماسو ارائه شد. این عطر در یک بطری صورتی رنگ شیشه‌ای عرضه می‌شود که جلا و زیبایی خاص خود را دارد. رایحه‌ عطر بالماسو صورتی طوری طراحی شده که حسی جدید را القا می‌کند و مشابه آن را در کمتر جایی دیده‌اید. پس اگر از عطرهای تکراری خسته شده‌اید و ترجیح می‌دهید که رایحه‌ای جدید و خوشایند را تجربه کنید، عطر بالماسو پینک را امتحان کنید. 

رایحه‌ی عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

در فصل بهار و تابستان معمولاٌ به دنبال عطرهایی هستیم که لطیف‌تر بوده و با ملایمت خود روحیه‌ ما را آرام کنند. در هوای گرم بهتر است از عطرهای انرژی بخش و خنک استفاده کنیم تا هم با خستگی ناشی از هوای گرم مبارزه کرده و هم حس انرژی مثبت را با خود همراه کنیم. رایحه‌ی عطر زنانه بالماسو پینک شیرین و خنک است. به این ترتیب هنگامی که از آن استفاده می‌کنید احساس مثبت در ذهنتان القا شده و یک روز عالی را رقم می‌زنید. عطر بالماسو صورتی برای خانم‌هایی که طرفدار عطرهای شیرینند بسیار مناسب است.

 



ساختار عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

همانطور که می‌دانید برای بررسی ساختمان عطرها معمولاً نت‌های تشکیل دهنده را در سه آکورد مختلف تقسیم‌بندی می‌کنند. نت‌هایی که ساختار عطر زنانه BALMASO PINK را تشکیل داده‌اند بر اساس آکوردبندی عبارتند از:
- نت‌های اولیه: وابسته به بلسان شیرین (وانیل، کارامل) - چوبی (چوب صندل)
- نت‌های میانی: گل‌های شرقی (اسطوخودوس، گل شمعدانی، گل یاس، گل رز) - چوبی (صندل)
- نت‌های پایانی: مولکول های جدید کهربا چوبی، مشک، دانه تونکا، خزه

ماندگاری و پخش بوی عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

عطر صورتی بالماسو، مانند اکثر عطرهای این برند از ماندگاری فوق‌العاده رضایتبخشی برخوردار است. به طوری که تنها با چند اسپری یک روز کامل شما را همراهی کرده و نیازی به تجدید مکرر آن ندارید. پخش بوی عطر بالماسو پینک بسیار خوب است و قادر است افرادی را که با شما در یک مهمانی یا دورهمی دوستانه حاضرند به خوبی تحت تاثیر قرار دهد.
با توجه به نسخه‌های تقلبی عطر که بازار را فرا گرفته‌اند، فروشگاه «کلبه عطر» با راه‌ندازی فروشگاه اینترنتی این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است که به آسانی از هر نقطه‌ی ایران سفارشات خود را ثبت نموده و در اسرع وقت عطر اورجینال خود را تحویل بگیرند. در ضمن کلیه ارسال‌‌ها در شهر تهران رایگان است.

لینک‌های مرتبط:

مشاهده قیمت و خرید آنلاین عطر زنانه بالماسو صورتی (BALMASO PINK)

تهیه شده در تحریریه کلبه عطر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۰
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی