کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

در فصل بهار قرار داریم و فصل تابستان هم در حال رسیدن می باشد. در این فصول گرم که تعریق مان زیاد است باید با استفاده از عطر مناسب بوهای نامطبوع را از بین ببریم. در این مقاله از سایت کلبه عطرعطرهای زنانه و مردانه مناسب فصول گرم را آماده کرده ایم. با ما همراه شوید.

ادو پرفیوم زنانه کرید مدل Fleurs de Gardenia حجم 75 میل

عطر فلورز د گاردنیا (Fleurs de Gardenia) یکی از محصولات خوب و باکیفیت برند فرانسوی کرید (Creed) می باشد. این عطر در سال 2012 توسط عطرساز کاربلد و معروف (Olivier Creed Sixth Generation) طراحی و معرفی شده است تا عطرهای زنانه موجود در بازار را با چالش رو به رو کند. بطری عطر فلورز د گاردنیا بسیار زیبا و زنانه طراحی شده است و از روی شیشه شفاف آن، مایع بی رنگ درون بطری به خوبی قابل تشخیص است. همچنین نشان تجاری کرید به خوبی روی بطری قرار گرفته است و موجب افزایش زیبایی آن شده است. عطر فلورز د گاردنیا به میزان 75 میلی لیتر در داخل بطری جای داده شده است و از آن می توانید برای مدتی استفاده کنید.

خرید عطر Fleurs de Gardenia

معرفی نت های فلورز د گاردنیا

هنگامی که عطر فلورز د گاردنیا را روی پوست خود اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی فلفل صورتی، انگور سیاه و رازیانه خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی گل گاردنیا، زنبق دره، میخک صدپر، رز و یاسمین صورتی می رسد و در آخر هم بوی نت های مشک، گیاه پاتچولی و چوب سدر ویرجینیا استشمام خواهید کرد.

نکته:

عطر Fleurs de Gardenia دارای رایحه ی شیرین با طبع خنک است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصل های تابستان و بهار می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و مدت ها بر روی بافت لباستان می ماند.

ادو تویلت کارون مدل L’Eau de Toilette حجم 100 میل

عطر لئو د تویلت (L’Eau de Toilette) یکی از عطرهای خوب و شیک برند فرانسوی کارون (Carven) می باشد. این عطر در سال 2014 توسط عطرساز معروف و کاربلد فرانسیس کرکجان (Francis Kurkdjian) طراحی و فرمولاسیون شده است.  بطری این عطر شفاف است و مایع سبز رنگ درون آن کاملا مشخص است و نشان تجاری کارون روی یک کادر سفید در وسط شیشه حک شده است. این عطر بطری بسیار زیبا و شیکی دارد که دارای حجم 100 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.

خرید عطر L’Eau de Toilette

معرفی نت های عطر لئو د تویلت

هنگامی که این عطر را روی پوست خود اسپری می کنید در ابتدا بوی نت های لیمو ترش , گل صدتومانی , گل نخود را استشمام خواهید کرد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید متوجه بوی های سنبل , فریزیا , گل ویستریا خواهید. در انتها هم نت های روایح چوبی , چوب صندل سفید , مشک جایگزین نت های میانی می شوند.

نکته:

عطر L’Eau de Toilette دارای رایحه ی شیرین با طبع خنک است و رایحه های که در آن بکار رفته است مخصوص روزهای گرم سال می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و از می توانید برای مصرف روزانه استفاده کنید.

ادو تویلت مردانه دیور مدل Aqua Fahrenheit حجم 125 میل

عطر مردانه آکوا فارنهایت (Aqua Fahrenheit) یکی از محصولات شیک و لوکس برند فرانسوی دیور (Dior) می باشد. عطر آکوا فارنهایت در سال 2011 توسط عطرساز کاربلد و مشهور فرانسوا دماکی (Francois Demachy) طراحی و فرمولاسیون شده است. بطری این عطر بسیار زیبا است که مانند پلتفرم فارنهایت طراحی شده است و نام Aqua Fahrenheit با رنگ روشن روی شیشه حک شده است. همچنین در پایین شیشه نشان تجاری دیور به خوبی نقش بسته است تا زیبایی بطری را افزایش دهد. عطر آکوا فارنهایت دارای رایحه ی تند و خنک است و همچنین دارای حجم بالای 125 میلی لیتر است و شما را تا مدت ها از خرید عطر جدید بی نیاز می کند.

خرید عطر Aqua Fahrenheit

معرفی نت های عطر آکوا فارنهایت

هنگامی که عطر را روی محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا بوی نت های پرتقال ماندارین و گریپ‌فروت را احساس خواهید کرد. بعد از اینکه مدتی گذشت نت های میانی با بوی گل بنفشه، ریحان و نعناع جایگزین نت های اولیه می شوند. در آخر هم نت های علف وتیور و چرم آرام آرام جای نت های میانی را می گیرند.

نکته:

عطر Aqua Fahrenheit دارای رایحه ی شیرین و تند با طبع خنک است و با توجه به رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصل های گرم سال می باشد. این ادوتویلت مردانه قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و گزینه بسیار خوبی برای آقایان می تواند باشد.

ادو تویلت مردانه بنتلی مدل Infinite حجم 60 میل

برند انگلیسی بنتلی (Bentley) یکی از برندهای نام آشنای حوزه عطر و ادکلن می باشد. این برند در سال 2015 عطر منحصر به فرد و عالی خود به نام اینفینیتی (Infinite) برای مردان شیک پوش را معرفی کردند. عطر مردانه اینفینیتی توسط عطار کاربلد و مشهور به نام ناتالی لارسن (Nathalie Lorson) طراحی شده است. بطری عطر اینفینیتی بسیار خاص و جذاب می باشد و روی شیشه ضخیم و سنگین عطر نام Infinite به زیبایی حک شده است. درپوش و شانه های فلزی و نقره ای رنگ است که درخشش خاصی در زیر نور دارد. عطر اینفینیتی بنتلی دارای حجم 60 میلی لیتر است و می توانید برای مدتی از آن استفاده کنید.

خرید عطر Infinite

معرفی نت های عطر اینفینیتی

زمانی که عطر اینفینیتی را روی پوستتان اسپری می کنید در ابتدا بوی رایحه های مرکبات، اسطوخودوس و چوب سدر را متوجه خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی گل بنفشه، شمعدانی و فلفل می رسد. در آخر هم نت های عنبر، گیاه پاتچولی و علف وتیور هائیتی جایگزین نت های میانی می شوند.

نکته:

عطر Infinite دارای رایحه ی شیرین، تند با طبع خنک و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصل های بهار و تابستان می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و از آن می توانید در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید. همچنین گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن به همسرتان و عزیزانتان می باشد.

این مقاله توسط گروه نویسندگان کلبه عطر به رشته تحریر در آمده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۷
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی