کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

ادوپرفیوم گوچی بامبو | عطری خوشبو با ظاهری شیک

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۴۷ ب.ظ

خانم های شیک پوش امروزی به دنبال یک عطری هستند که هم ظاهر زیبا و هم بوی خوبی داشته باشد. برند مشهور ایتالیایی گوچی در سال 2015 یک ادوپرفیوم زنانه با نام بامبو تولید و روانه بازار کرد تا بتواند پاسخگو خواسته های خانم ها از یک عطر باشد.

معرفی عطر زنانه گوچی مدل Bamboo

عطر بامبو (Bamboo) یکی از بهترین ادوپرفیوم های زنانه برند ایتالیایی گوچی (Gucci) است که در سال 2015 با رایحه ی شیرین و ملایم زیر نظر برند مشهور گوچی طراحی و وارد بازار عطر و ادکلن شده است. عطر گوچی بامبو دارای حجم 75 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

خرید عطر Gucci Bamboo

 

شکل ظاهری عطر زنانه بامبو

بطری عطر گوچی بامبو بسیار زیبا و شیک طراحی شده است و  همچنین بخاطر خوش دست بودن به راحتی در دستان بانوان قرار می گیرد. شیشه این عطر مانند یک الماس بزرگ تراش خورده است که با خطوط ظریفش بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. روی شیشه نشان تجای گوچی با رنگ مشکی به خوبی روی بطری حک شده است. درپوش فلزی و نقره ای رنگ آن به خوبی روی بطری سوار شده است که این موضوع زیبایی بطری را چندین برابر کرده است.

معرفی نت های عطر گوچی بامبو

ساختار اصلی عطر بامبو از ترکیب رایحه های وانیل، چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل تشکیل شده است. هنگامی که ادوپرفیوم زنانه بامبو را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی ترنج خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی شکوفه پرتقال، یلانگ یلانگ و سوسن سپید می رسد که از راه بیایند و جای نت های اولیه را بگیرند. در آخر هم نت های پایانی با بوی وانیل، چوب صندل و عنبر به آرامی از راه می رسند و جایگزین نت های میانی می شوند. این رایحه های موجب دور کردن استرس و ایجاد تعادل روحی و جسمی در شما می شود.
عطر Gucci Bamboo دارای رایحه ی شیرین با طبع ملایم است و رایحه های بکار رفته در آن مناسب تمام فصول سال می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد و از آن می توانید در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید.

قیمت عطر بامبو

عطر بامبو دارای غلظت ادوپرفیوم است و همچنین از برند مشهور گوچی می باشد که این موضوع ها در قیمت آن تاثیر گذار است. عطر گوچی بامبو دارای رنج قیمتی 400 تا 450 هزار تومان می باشد که خانم های شیک پوش مایل به خرید این عطر خوشبو هستند.

خرید عطر Gucci Bamboo

مشخصات کلی عطر گوچی بامبو

  • نوع: ادو پرفیوم
  • حجم: 75 میلی‌لیتر
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • مشخصات رایحه های عطر گوچی بامبو

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: تمامی فصول
  • نوع رایحه: شیرین، خوراکی، طبیعت، گل
  • ساختار رایحه: وانیل، چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل
  •  نت آغازی: نارنج
  • نت میانی: شکوفه پرتقال، یلانگ‌یلانگ و سوسن سپید
  • نت‌های پایانی : وانیل، چوب صندل و عنبر

سایت کلبه عطر، ادوپرفیوم Gucci Bamboo را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۱
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی