کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

نقد و بررسی عطر اومنیا امتیست

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۲ ب.ظ

در فصول گرم سال هستیم و هوا در حال گرم شدن است و این مسئله دچار تعریق می شود. برای از بین بردن بوی نامطبوع باید از عطر و ادکلن استفاده کنیم. عطر زنانه اومنیا امتیست با رایحه ی شیرین و خنک خود یکی از بهترین گزینه ها برای مصرف بانوان در فصل بهار و تابستان است.

معرفی ادو تویلت زنانه بولگاری مدل Omnia Amethyste

عطر اومنیا امتیست (Omnia Amethyste) یکی از عطرهای شیک و خوشبو برند ایتالیایی بولگاری (Bvlgari) می باشد. عطر زنانه اومنیا اومتیست در سال 2006 توسط عطرساز معروف و کاربلد آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas) طراحی و وارد بازار عطر و ادکلن شده است. حجم این عطر 25 میلی لیتر است  از آن می توانید برای مدتی استفاده کنید.

 

خرید عطر Omnia Amethyste

شکل ظاهری عطر اومنیا امتیست

طراحی بطری این عطر خاص و متفاوت می باشد که از دو نیم دایره ی بنفش که با زاویه نود درجه روی هم قرار گرفته اند تشکیل شده است. نشان تجاری بولگاری به زیبایی روی بدنه بطری حک شده است و زیبایی آن را افزایش داده است.

معرفی نت های عطر اومنیا امتیست

ساختار اصلی عطر زنانه اومنیا امتیست از ترکیب وانیل، چوب، مرکبات و گل تشکیل شده است. هنگامی که این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه ی بوی گریپ فروت خواهید شد که این رایحه ی شیرین موجب ایجاد شادی و نشاط در شما می شود. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به بوی گل زنبق و رز می رسد که جایگزین نت های ابتدایی شوند. ترکیب این نت ها حس طراوت و تازگی گل ها را به شما هدیه می دهد. در آخر هم نت های پایانی با بوی گل آفتاب گردان و نت های چوبی از راه می رسند و جای نت های میانی را می گیرند. خنکی این ترکیب دوگانه هر آدم خوابی را هوشیار می‌کند.
عطر Omnia Amethyste دارای رایحه ی شیرین با طبع خنک است و رایحه های که در آن بکار رفته است مناسب فصول گرم سال می باشد. این عطر دارای قدرت ماندگاری و پراکندگی خوبی است و می توانید از آن برای مصرف روزانه استفاده کنید.

قیمت عطر اومنیا امتیست

عطر اومنیا امتیست دارای ظاهری زیبا و رایحه های خوشبو است و همینطور از لحاظ قیمت هم بسیار مناسب است و قیمت بسیار بالایی ندارد و به همین دلیل می توانید آن را به عنوان هدیه به عزیزانتان بدهید. عطر اومنیا امتیست دارای رنج قیمتی 100 تا 150 هزار تومان است.

 

خرید عطر Omnia Amethyste

مشخصات کلی عطر اومنیا امتیست

  • نوع: ادو تویلت
  • حجم: 25 میلی‌لیتر
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • سال تولید: 2006
  • عطار سازنده: Alberto Morillas

مشخصات رایحه های عطر زنانه اومنیا امتیست

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: فصول گرم
  • نوع رایحه: شیرین، خنک، خوراکی، طبیعت، گل
  • ساختار رایحه: وانیل، چوب، مرکبات، گل
  • نت آغازی: گریپ فروت و نت‌های سبز
  • نت میانی: گل زنبق و رز بلغاری
  • نت پایانی: نت‌های چوبی، گل آفتاب‌گردان

سایت کلبه عطر، ادوتویلت Omnia Amethyste را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۲
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی