کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

نقد و بررسی عطر زنانه نویت نور

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۹ ب.ظ

عطر زنانه نویت نور یکی از عطرهای بسیار شیک و لوکس موجود در بازار عطر و ادکلن است که توانسته است فروش بسیاری داشته باشد. در این مقاله از سایت کلبه عطر به نقد و بررسی این عطر پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

معرفی ادو پرفیوم زنانه الی ساب مدل Nuit Noor

عطر نویت نور (Nuit Noor) یکی از ادوپرفیوم های باکیفیت و لوکس برند لبنانی الی ساب (Elie Saab) می باشد که در سال 2016 توسط عطرساز کاربلد و معروف به نام فرانسیس کورکجیان (Francis Kurkdjian) طراحی و فرمولاسیون شده است. عطر نویت نور دارای حجم 90 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

خرید عطر Nuit Noor

شکل ظاهری عطر نویت نور

بطری این عطر بسیار زیبا و جذاب می باشد که رنگ آن مشکی است و روی گردن بطری دو خط موازی طلایی رنگ وجود دارد که زیبایی خاصی را به بطری داده است. همچنین درپوش عطر کاملا مشکی است که به خوبی روی بطری قرار گرفته است. نشان تجاری الی ساب با رنگ طلایی به خوبی روی بدنه حک شده است که موجب چندین برابر شدن زیبایی بطری شده است.

معرفی نت های عطر نویت نورعطر

زنانه نویت نور از ترکیب ادویه، چوب، اسموکی، گیاهان معطر و گل تشکیل شده است. هنگامی که این عطر را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید بوی گل رز، یلانگ یلانگ، عسل، گیاه پاتچولی، بخار معطر، نت های چوبی، نت های تند، فلفل سیاه و نت های خورشیدی را متوجه خواهید شد که ترکیب شیرین و شرقی آن ها موجب ایجاد شادی و هیجان در شما می شود. عطر Nuit Noor دارای رایحه ی شیرین و تند با طبع گرم است که رایحه های بکار رفته در آن مناسب فصل های زمستان و پاییز می باشد. این عطر قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و گزینه بسیار جذابی برای مصرف خانم های شیک پوش می باشد.

قیمت عطر نویت نور

این عطر یکی از ادوپرفیوم های شیک و لوکس برند لبنانی الی ساب است که بسیار پرفروش می باشد. نویت نور زنانه جزو عطرهای گران قیمت است که دارای رنج قیمتی 450 تا 500 هزار تومان می باشد و اکثرا خانم های شیک پوش، این هزینه را بابت عطر می دهند.

خرید عطر Nuit Noor

مشخصات کلی عطر نویت نور

  • نوع: ادو پرفیوم
  • حجم: 90 میلی‌لیتر
  • عطرساز: Francis Kurkdjian
  • کشور سازنده: لبنان
  • سال تولید: 2016

مشخصات رایحه عطر نویت نور

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: فصول سرد سال
  • نوع رایحه شیرین  - تند - گرم - خوراکی - طبیعت - شرقی  - گل
  • ساختار رایحه: ادویه - چوب - اسموکی - گیاهان معطر - گل
  • نت میانی: گل رز، یلانگ‌یلانگ، عسل، گیاه پاتچولی، بخار معطر، نت‌های چوبی، نت‌های تند، فلفل سیاه و نت‌های خورشیدی

سایت کلبه عطر، ادوپرفیوم Nuit Noor را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۶
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی