کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

اطلاعاتی در خصوص رایحه چوبی و عطرهای آن

شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۷ ب.ظ

گروه بویایی چوبی (Woody) جزو رایحه های برتری است که باعث جذب خانم ها می شود و همچنین جزو پرطرفدارترین رایحه ها میان مردان است.

فلسفه گروه بویایی چوبی

چوب در واقع بیانگر درخت می باشد و درخت نماد قدرت، استواری، استحکام و تکیه گاه بودن است، این تفاسیر دقیقا همان چیزهایی هستند که خانم ها در آقایان به دنبال آن هستند. ( مرد قوی، تکیه گاه و حامی که از آن ها حمایت کند.)
شاید همین موضوع باعث شده است که اکثر برندها بیشترین تمرکز و سرمایه خود را روی ادکلن های چوبی بگذارند تا بتوانند با ترکیب چوب ها و صمغ ها رایحه های جذابی را به وجود بیاورند.
عطرهای این گروه بویایی که بیشتر مردانه هستند از پنج گروه تشکیل شده اند.

چوبی آب

رایحه Aquatic شبیه به آب شور دریاها و گیاهان دریایی است که بعد از ترکیب شدن با نت چوبی باعث به وجود آمدن این گروه می شوند. هنگامی که این عطرها را استشمام می کنید متوجه نت های چوبی، حس خنکی و معمولا اسپرت خواهید شد و همچنین رایحه ای از آب را با خود به همراه دارد.

چوبی آروماتیک

آروماتیک به معنای معطر و خوش بو است و معمولا از نت های مریم گلی، رزماری، زیره سبز، اسطوخودوس و گیاهانی که بوی تند علف می دهند تشکیل شده است. در رایحه این عطرها نت چوبی با نت های آروماتیک ترکیب می شود تا در نهایت رایحه ای از چوب و مقوا به وجود آید.

چوبی مدیترانه ای

گروه چوبی مدیترانه ای از ترکیب نت چوبی با خزه درخت بلوط و صمغ لابدانوم تشکیل شده است. رایحه این عطرها کلاسیک، خشک، دودی، تند و ماندگار است و به همین دلیل عطرهای این ترکیب سنگین و تلخ هستند.

چوبی گلدار مشک دار

دو گروه بویایی چوبی گلدار مشک دار و گلدار چوبی مشک دار وجود دارد که گروه اول رایحه چوبی قدرت بیشتری نسبت به گروه دوم دارد. همچنین این دو گروه دارای رایحه ی ملایم و شیرین هستند که در انتها آن ها مشک اضافه می شود و موج اضافه شدن عمق و گرما می شود.

چوبی تند

رایحه عطرهای این گروه تند، گرم، پودری، خشک و ادویه ای هستند و اغلب آقایان از این رایحه ها استفاده می کنند.

ادو پرفیوم مردانه ویکتوریا آرمانی DIVINE SILVER

تاثیر یک عطر مناسب در میزان جذابیت افراد، امری انکارناپذیر است. عطرها چهره‌ی شما را زیباتر نشان می‌دهند و در برخورد با افراد مختلف به خصوص برخوردهای اول، در برداشتی که طرف مقابل از شخصیت شما دارد نقش به‌سزایی دارند. بسیار مهم است عطری که انتخاب می‌کنید متناسب با استایل شما و محلی که آن را استفاده می‌کنید باشد. برای مثال در مصاحبه‌های کاری بهتر است از عطرهای تند استفاده نکنید، اما همین عطرهای تند برای قرارهای رمانتیک و شخصی عالی هستند.
عطر زنانه و مردانه دیواین سیلور (DIVINE SILVER) از برند ویکتوریا آرمانی، عطری تلخ با طبع گرم است و در گروه عطرهای چوبی قرار می‌گیرد، این عطر در یک بطری شیشه‌ای استوانه‌ای عرضه می‌شود، که با مایعی طلایی رنگ پر شده و نام عطر DIVINE و نشان تجاری برند VICTORIYAARMANI با یک پلاک نقره‌ای روی بدنه آن نصب شده است. این عطر جزو عطرهای باوقار و مجلل است. عطر DIVINE SILVER ویکتوریا آرمانی در هر چهار فصل سال قابل استفاده است اما در فصول سرد سال عملکرد بهتری دارد. عطر دیواین سیلور ویکتوریا آرمانی بسیار مناسب استفاده در جشن‌ها، مهمانی‌های شبانه و قرارهای رمانتیک و عاشقانه است. زوج‌های شیک‌پوش می توانند از این عطر به صورت مشترک یا مجزا استفاده کنند. نت‌هایی که ساختار این عطر را تشکیل می‌دهند بر اساس ورود و قدرت اثربخشی در سه آکورد مجزا جای می گیرند که عبارتند از:
نت‌های اولیه: مریم گلی و میوه‌ی ارس
نت‌های میانی: زنبق و نت‌های سبز 
نت‌های پایانی: چوب بریچ، چرم، دانه‌های تونکا و عنبر

خرید عطر DIVINE SILVER

ادو پرفیوم مردانه ویکتوریا آرمانی NOIR

یکی از ارکان داشتن یک استایل خوب و جذاب انتخاب یک عطر مناسب با تیپ و شخصیت شماست. شما هر چیز زیبایی را که تصور کنید، از طبیعت و اشیا گرفته تا خود ما انسان‌ها، همگی مجموعه‌ای از اجزایی هستیم که به طور هماهنگ در کنار هم قرار گرفته‌اند. در مورد یک استایل خوب و زیبا نیز همین مساله صدق می‌کند. عطر مناسب، یکی از اجزای جدایی ناپذیر داشتن یک تیپ و استایل شیک و منحصربفرد است. به عبارت دیگر عطری که ما در طول روز استفاده می‌کنیم همانند صندوقچه‌ی اسراری از شخصیت و روحیات ما هستند که باید با آرامش و سر حوصله بازگشایی شوند. عطر مردانه نویر (NOIR) از برند ویکتوریا آرمانی، عطری شیرین و گرم است که در یک بطری مات به رنگ مشکی عرضه می‌شود و نام Noir و برند VICTORIYA ARMANI روی آن درج شده است. Noir در زبان فرانسوی به معنی "مشکی" است. این عطر در فصول سرد سال عملکرد بهتری دارد اما در فصل‌های دیگر هم قابل استفاده است. عطر NOIR ویکتوریا آرمانی بسیار مناسب استفاده روزمره در محل کار، جشن‌ها و مهمانی‌های شبانه، قرارهای شخصی و جلسات مهم است. نت‌هایی که ساختار این عطر را تشکیل می‌دهند بر اساس ورود و قدرت اثربخشی در سه آکورد مجزا جای می گیرند که عبارتند از:
نت‌های اولیه: نت‌های تازه‌ی برگرفته از ترنج
نت‌های میانی: نت‌های دریایی، نت‌های میوه‌ای و نت‌های گلی گرفته شده از زنبق و هلیوتروپ
نت‌های پایانی: نت‌های چوبی متشکل از چوب صندل، چوب گوائیچ، چوب کاج و پاچولی، مشک، عنبر، دانه‌های تونکا و وانیل

خرید عطر NOIR

ادوپرفیوم مردانه سوئیس مارک نویر (Swiss Mark Noir)

عطر مردانه Noir از برند Swiss Mark حجم 100 میلی‌لیتری دارد و در یک بطری مشکی رنگ عرضه می‌شود که نام Noir و نام و نشان تجاری برند Swiss Mark روی بدنه آن درج شده است. آغاز این عطر ترد، تلخ، اندکی شیرین و تازه است. نت‌های آغازین (Top Notes) عطر نویر عبارتند از: مرکبات برگرفته از ترنج، گریپ‌فروت، لیمو و میوه‌ی رازبری. پس از اندک مدتی نوبت به نت‌های میانی (Middle Notes) می‌رسد. این نت‌ها، که لطافت و شیرینی خوشایندی را به عطر افزوده‌اند عبارتند از: گل رز و گل برفی، بادام و ماکارون. نت‌های پایه (Base Notes) که زمینه‌ی عطر را تشکیل می‌دهند و تا انتها نبض رایحه را حفظ می‌کنند از مشک، چوب صندل، وانیل و عنبر گرفته شده‌اند. رایحه‌ی عطر نویر سوییس مارک گرم، تلخ و احساس بر انگیز است و عملکرد بسیار خوبی در فصل پاییز و زمستان دارد.

خرید عطر Swiss Mark Noir

ادوپرفیوم زنانه سوئیس مارک مدل لاو سکرت

«لاو سکرت» یکی از عطرهای محبوب برند Swiss Mark است. رایحه‌ی این عطر بسیار لطیف و در عین حال جذاب است. با اولین اسپری عطر Love Secret موجی از عطر گل‌های خوشبو در فضای اطرافتان پراکنده می‌شود، نت‌های اولیه (Top notes) این عطر عبارتند از: شکوفه پرتقال، گل هلیوتروپ و یاس رازقی. پس از گذشت مدت زمان کمی نت‌های میانی (Middle notes) جای نت‌های اولیه را گرفته و هنرنمایی می‌کنند، این نت‌ها از گل‌های نیلوفر، رز، یاسمین، صمغ مر، چوب کشمر و روایح میوه‌ای گرفته شده‌اند. در نهایت نت‌های اصلی (Base notes) را داریم که متشکل از عنبر سفید، بالزامیک، وانیل، مشک، چوب و چوب کاج هستند. رایحه‌ی کلی عطر لاو سکرت سوییس مارک شیرین و ملایم است و در هر چهار فصل سال و مناسبت‌های مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید عطر Love Secret

این مقاله توسط نویسندگان سایت کلبه عطر گردآوری شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۹
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی