کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

نقد و بررسی ادوتویلت زنانه داهلیا دیواین

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۵۵ ب.ظ

عطر زنانه داهلیا دیواین یکی از عطرهای بسیار شیک و لوکس موجود در بازار عطر و ادکلن است که توانسته است فروش خوبی را تجربه کند. در این مقاله از سایت کلبه عطر به نقد و بررسی این عطر پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

معرفی ادو تویلت زنانه ژیوانشی مدل Dahlia Divin

عطر داهلیا دیوین (Dahlia Divin) یکی از محصولات خوب و باکیفیت برند فرانسوی ژیوانشی (Givenchy) می باشد که در سال 2015 این عطر توسط این برند معروف طراحی و فرمولاسیون شده است. این ادوتویلت زنانه دارای حجم 75 میلی لیتر است که از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید.

خرید عطر Dahlia Divin

شکل ظاهری عطر داهلیا دیوین

بطری داهلیا دیوین بسیار زیبا و خوش دست است که به راحتی در دستان خانم ها قرار می گیرد. یک کادر مستطیلی روی بطری قرار دارد که داخل آن نام Dahlia Divin و نشان تجاری ژیوانشی قرار گرفته است. از روی بطری شفاف این عطر، مایع طلایی رنگ درون آن کاملا مشخص است که این موضوع زیبایی عطر را چندین برابر کرده است.

معرفی نت های عطر داهلیا دیوین

ساختار اصلی عطر داهلیا دیوین از ترکیب میوه، چوب، خاک و زمین، گیاهان معطر و گل تشکیل شده است. هنگامی که این عطر را اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی آلو قطره طلا خواهید شد. بعد از اینکه مدتی را سپری می کنید نوبت به نت های میانی با بوی گل یاسمین و نت های گلی می رسد که جای نت های اولیه را بگیرند. در آخر هم نت های پایانی با بوی گیاه پاتچولی، چوب صندل و علف وتیور جایگزین نت های میانی می شوند.
عطر Dahlia Divin دارای رایحه ی تند با طبع گرم است که رایحه های بکار رفته در آن مناسب فصول گرم سال می باشد. این عطر دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی است و گزینه مناسبی برای خانم های شیک پوش به حساب می آید.

قیمت عطر زنانه داهلیا دیوین

عطر زنانه Dahlia Divin جزو عطرهای خوب برند فرانسوی ژیوانشی است که دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی می باشد. این عطر جزو عطرهای گران قیمت است که در رنج قیمتی 400 تا 450 هزارتومان قرار می گیرد.

خرید عطر Dahlia Divin

مشخصات کلی عطر داهلیا دیوین

  • نوع: ادو تویلت
  • حجم: 75 میلی‌لیتر
  • کشور سازنده: فرانسه

مشخصات رایحه عطر داهلیا دیوین

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: فصول سرد سال
  • نوع رایحه: تند - گرم - خوراکی - طبیعت - گل
  • ساختار رایحه: میوه - چوب - خاک و زمین - گیاهان معطر - گل
  • نت آغازی: آلو
  • نت میانی: گل یاسمین
  • نت پایانی: پاتچولی، چوب صندل و علف وتیور

سایت کلبه عطر، ادوتویلت Dahlia Divin را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۲
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی