کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

شاید شماهم با خود این فکر را کرده باشید که بازیگران هالیوودی مورد علاقه شما از چه عطرهای استفاده می کنند و حتما این سوال برایتان پیش آمده است که شما هم می توانید این عطرها را بخرید یا خیر؟ برای مثال جانی دپ از چه عطر استفاده می کند یا اینکه مدونا پیش از آغاز کنسرت خود از چه عطری استفاده می کند؟ میلیون ها نفر در شبکه های اجتماعی سلبریتی ها را دنبال می کنند و در خیالشان خود را جای آن ها می گذارند.
شاید شما هم بر این باور باشید که هیچ چیز مانند عطر و بوی یک فرد، نمی تواند یادآور حضور و وجودش باشد. اگر می خواهید که حس و حال سلبریتی ها را داشته باشید، بد نیست که با عطر و ادکلن های مورد استفاده آن ها آشنا شوید. در این مقاله از کلبه عطر، عطرهای که بازیگران هالیوودی از آن استفاده می کنند را آماده کرده ایم. با ما همراه شوید.

کیت وینسلت

خرید عطر J’ADORE

کیت وینسلت بازیگر معروف قصه ی تایتانیتک می باشد که عطر مورد علاقه آن ژدور (J’ADORE) از برند دیور می باشد. کیت گفته است که از بچگی عاشق این عطر بوده و همیشه یواشکی از عطر مادرش استفاده می کرده است. این عطر دارای بوی یاسمن، ترنج و گل رز است که موجب ایجاد حس شادی می شود. همچنین شارلیز ترون ستاره ی اسکاری هالیوود هم از این عطر استفاده می کند.

پنه لوپه کروز

این هنرمند اسپانیایی که موفق شد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم تاثیرگذار ویکی کریستینا بارسلونا را برنده شود، جزو بازیگران موثر در حوزه ی مد و فشن در برندهای منگو و لورئال می باشد. عطر مورد علاقه وی Lancome Tresor است که دارای رایحه ی گرم و تند می باشد و با نت های هلو و یاس بنفش شروع می شود. نام این عطر در زبان فرانسوی به معنی گنج می باشد. این عطر جزو عطرهای پرفروش است که علاوه بر پنه لوپه کروز، کیت وینسلت هم از آن استفاده می کند و عطر مورد علاقه اش می باشد.

مدونا

خرید عطر Hypnotic Poison

به احتمال زیاد شماهم باید خانم مدونا را بشناسید ولی شاید ندانید که وی علاوه بر خوانندگی و بازیگری، کارآفرین و نویسنده هم می باشد. این خانم سرشناس سمت چیزی که می رود، تبدیل به طلا می شود. حتی نوعی نوشیدنی با نام او تولید شده است. مدونا موفق شده است چند رکورد را به نام خود در کتاب گینس در زمینه موسیقی ثبت کند. عطر مورد علاقه وی عطر هیپنوتیک پویزن (Hypnotic Poison) از برند فرانسوی دیور می باشد که دارای رایحه ی وانیل، آلو، گل یاسمن، رز، چوب صندل و بادام است. همچنین مونیکا بلوچی و اَدل هم از این عطر خوشبو استفاده می کنند.

اسکارلت جوهانسون

خرید عطر The One

دیگر باید اسکارلت جوهانسون را بشناسید، چون وی یکی از بازیگرهای محبوب و دوست داشتنی هالیوود است. این شخص پرطرفدار از عطر د وان (The One) برند دولچه گابانا استفاده می کند و همینطور مدل تبلیغاتی این عطر بسیار خوشبو است و از همین راه هم توانسته است به جذابیت خاصی برسد.

هیلاری داف

هیلاری داف را باید با فیلم معروف داستان یک سیندرلا به یاد بیاورید. وی هنرپیشه جوام پسند است که عطر مورد علاقه اش ایو سن لورن اوپیوم است و این عطر همخوانی بسیار زیادی با شخصیت او دارد. چون بوی این عطر یادآور تازگی، جذابیت و سرزندگی است.

اِما واتسون

خانم واتسون همان رفیق شفیق هری پاتر می باشد که عطر مورد علاقه اش بی دلیشز است و هرگز به آن خیانت نکرده است و همیشه از آن استفاده می کند. بوی این عطر از ترکیب میوه و گل تشکیل شده است و موجب تازگی، نشاط و شادابی می شود. ترکیب اصلی این عطر خوشبو از گل بنفشه، سیب، گریپ فروت و مگنولیاست تشکیل شده است. هسته ی مرکزی این عطر را هم رایحه گل مریم، زنبق دره، رز و بنفشه تشکیل می دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۶
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی