کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

نقد و بررسی ادوتویلت مردانه آرمانی کد

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۱۵ ب.ظ

برخی از عطرها هستند که وقتی وارد بازار می شوند به سرعت مورد توجه افراد قرار می گیرند. یکی از عطرها که تا مدت ها فروش بالایی را تجربه کرده است، ادوتویلت مردانه جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) با نام آرمانی کد (Armani Code) است. در این مقاله از کلبه عطر به نقد و بررسی عطر مردانه آرمانی کد پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

معرفی عطر مردانه آرمانی کد

ادوتویلت آرمانی کد (Armani Code) یکی از ادوتویلت های مردانه خوشبو و شیک موجود در بازار است که در سال 2004 توسط عطارهای کاربلد و مشهور به نام های «Antoine Maisodieu»، «Antoine Lie» و «Clement Gavarry» طراحی و فرمولاسیون شده است. این ادوتویلت مردانه دارای حجم بالای 125 میلی لیتر است که این امکان را به شما می دهد تا مدت طولانی از آن استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

 

خرید عطر Armani Code

شکل ظاهری عطر مردانه آرمانی کد

بطری این عطر دارای ساختار ساده و استوانه ای شکل است که روی آن نام Armani Code با رنگ روشن حک شده است. همچنین درپوش آن به رنگ مشکی می باشد که با اندازه مناسب خود به خوبی روی بطری قرار گرفته است که این موضوع زیبایی بطری را چندین برابر کرده است.

معرفی نت های ادوتویلت مردانه آرمانی کد

هنگامی که عطر آرمانی کد را روی نبضتان اسپری می کنید در ابتدا بوی نت های لیمو و نارنج را استشمام خواهید کرد که ترکیب مرکباتی آن ها موجب افزایش انرژی و حس شادی در شما می شود. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی با بوی شکوفه درخت زیتون، گیاه انیسه و چوب گایاک می رسد تا از راه برسند و جای نت های اولیه را بگیرند که ترکیب آن ها موجب افزایش انرژی مثبت می شود. در آخر هم نت های پایانی با بوی چرم، تنباکو و دانه ی تونکا جایگزین نت های میانی می شوند و ترکیب آن ها هیجان و شادی در شما ایجاد می کند.
عطر Armani Code دارای رایحه ی شرقی، ادویه ای و تند همراه با طبع گرم می باشد که می توانید از آن در فصل های سرد سال استفاده کنید. این عطر مردانه دارای قدرت ماندگاری و پخش بوی قوی است که می توانید گزینه پیشنهادی مناسب برای آقایان شیک پوش باشد.

قیمت عطر آرمانی کد

این ادوتویلت مردانه دارای کیفیت بالا و قدرت ماندگاری و پخش بوی خوبی است و همینطور از برند معروف جورجیو آرمانی می باشد و همین عوامل موجب شده است که این عطر جزو عطرهای گران قیمت قرار بگیرد و گزینه بسیار مناسبی برای آقایان شیک پوش باشد.

 

خرید عطر Armani Code

مشخصات کلی عطر آرمانی کد

  • نوع: ادوتویلت
  • حجم: 125 میلی لیتر
  • کشور سازنده: ایتالیا
  • سال معرفی:
  • عطرساز: Antoine Lie - Antoine Maisondieu - Clement Gavarry

مشخصات کلی رایحه عطر آرمانی کد

  • مناسب برای: آقایان
  • مناسب برای: فصول سرد سال
  • نوع رایحه: تند و گرم
  • ساختار رایحه: چوب , مرکبات , اسموکی , گیاهان معطر , گل , چرم
  • نت اولیه: لیمو ترش، ترنج
  • نت میانی: شکوفه زیتون، انیسون ستاره ای، چوب گایاک
  • نت پایانی: تنباکو، دانه تونکا، چرم

سایت کلبه عطر، ادوتویلت Armani Code را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۵
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی