کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

نقد و بررسی ادوپرفیوم زنانه کوکو نویر

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۷ ب.ظ

خانم های که علاقه زیادی به عطرهای تند با طبع گرم برند شانل علاقه دارند. بهتر است که از عطر کوکو نویر (Coco Noir) این برند استفاده کنند چون عطری فوق العاده باکیفیت و لوکس می باشد که می تواند تمام خواسته هایشان از یک عطر را رفع کند. در این مقاله از کلبه عطر به نقد و بررسی این عطر پرداخته ایم. با ما همراه شوید.

معرفی عطر کوکو نویر

ادوپرفیوم زنانه کوکو نویر (Coco Noir) یکی از بهترین و لوکس ترین محصولات برند فرانسوی شانل (Chanel) است که در سال 2012 توسط عطرسازهای کاربلد و مشهور به نام های Jacques Polge and Christopher Sheldrake  طراحی و فرمولاسیون شده است. این عطر دارای رایحه ی بسیار خوشبو و خاص می باشد که علاوه بر آن دارای طراحی بسیار زیبا و جذاب است که می تواند خانم های شیک پوش را جذب خود کند. این ادوپرفیوم زنانه دارای حجم 100 میلی لیتر است و از آن می توانید برای مدت طولانی استفاده کنید و نیاز به خرید عطر جدید نداشته باشید.

 

خرید عطر Coco Noir

شکل ظاهری عطر کوکو نویر

این عطر زنانه دارای طراحی لوکس و زیبا است که علاوه بر آن بسیار هم خوش دست می باشد. بطری این عطر به رنگ مشکی است که در وسط بطری داخل یک کادر طلایی رنگ نام Coco Noir و نشان تجاری شانل با رنگ سفید حک شده است. همچنین دور گردن بطری یک نوار طلایی رنگ قرار داده شده است و درپوش مشکی رنگ آن با سایز مناسبش به خوبی روی بطری سوار شده است که این موضوع زیبایی بطری را چندین برابر کرده است.

معرفی نت های عطر زنانه کوکو نویر

هنگامی که عطر کوکو نویر را روی نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی گریپ فروت، نارنج و پرتقال خواهید شد که این ترکیب سه گانه و مرکبانی موجب افزایش انرژی و نشاط در شما می شود. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی می رسد که با بوی گل نرگس، هلو، گل یاس، گل شمعدانی، گل رز از راه برسند و جای نت های اولیه را بگیرند. این ترکیب گلی شیرین موجب افزایش انرژی مثبت در شما می شود. در آخر هم نت های پایانی با بوی وانیل، نعناع هندی، مشک، گل میخک، کندر، دانه تونکا، چوب صندل، بنزوئین از راه می رسند و جایگزین نت های میانی می شوند که ترکیب آن ها حس آرامش و اعتماد به نفس را به شما منتقل می کند.
میزان پخش بوی «کوکو نویر» در محیط قابل قبول است و ماندگاری بسیار خوبی تا حدود ۱۲ ساعت دارد. اگر به دنبال یک هدیه خاص و صمیمی برای یک خانم جذاب هستید، ما عطر COCO NOIR را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت عطر کوکو نویر

ادوپرفیوم زنانه کوکو نویر شانل با ویژگی های خاصی که دارد جزو عطرهای گران قیمت است و هرکسی توان خرید آن را ندارد. خانم های شیک پوش طرفداران این عطر جذاب و خوشبو هستند.

 

خرید عطر Coco Noir

مشخصات کلی عطر کوکو نویر

  • نوع: ادوپرفیوم
  • حجم: 100 میلی لیتر
  • کشور سازنده: فرانسه
  • سال معرفی: 2012
  • عطرساز: Jacques Polge and Christopher Sheldrake

مشخصات کلی رایحه عطر کوکو نویر

  • مناسب برای: بانوان
  • مناسب برای: فصول سرد
  • ساختار رایحه: ادویه , وانیل , چوب , مرکبات , گیاهان معطر , گل
  • نت اولیه: گریپ فروت، ترنج، پرتقال
  • نت میانی:گل نرگس، هلو، گل یاس، گل شمعدانی، گل رز
  • نت پایانی: وانیل، نعناع هندی، مشک، گل میخک، کندر، دانه تونکا، چوب صندل، بنزوئین

سایت کلبه عطر، ادوپرفیوم Coco Noir را با ضمانت اصل بودن و باکیفیت بودن به صورت آنلاین به فروش می رساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۷
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی