کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

کلبه عطر

تجربه کاربران درباره عطرهاشون

برای تبادل لینک میتونید پیام بدید

قبلا هم در یک مقاله جداگانه به این موضوع پرداخته بودیم که استفاده از عطر می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس در شما شود. اما براساس مطالعاتی که صورت گرفته است، برخی از عطرهای قوی قادر هستند در شما احساس قدرت را بیشتر کنند و همچنین موجب تقویت روحیه شما شوند. قدرت و تاثیر حس بویایی از سایر حواس ما قوی تر و ماندگارتر می باشد و نقش مهم تری در شک گیری خاطرات و تجربیات دارد بنابراین اگر می خواهید اعتماد به نفس و قدرت زیادی داشته باشید به عطرهای قوی و مناسب این کار نیاز خواهید داشت. سایت Byrdie در یک نظرسنجی از مخاطبان صفحه فیس بوک خود خواسته است که عطر مورد علاقه خود یعنی عطری را که در آن احساس روحیه بهتر و قدرت بیشتری دارند، نام ببرند. در ادامه این سایت نتایج نظر سنجی خود را به انتشار رساند و عطرهای قوی که موجب ایجاد حس قدرت و اعتماد به نفس زیاد می شود را معرفی کرده است و ما در این مقاله از سایت مجله قرمز به معرفی این عطرها خواهیم پرداخت.

عطر Frédéric Malle Music for a While

این عطر از برند فردیک ماله می باشد که جزو محصولات قوی و تاثیر گذار این برند می باشد که به گفته مصرف کنندگان آن، تحسین اطرافیان را برمی انگیزد و می تواند اعتماد به نفس شما را بازگرداند. عطر Music for a While دارای رایحه ای شیرین و آروماتیک است و نوت اولیه آن را اسطوخودوس، پرتقال، برگاموت و دیگر رایحه های میوه ای تشکیل داده اند. همچنین نت میانی آن از گرانیوم و آناناس تشکیل شده و همینطور نت پایانی آن از کارامل و پاتچولی تشکیل شده است.

عطر Nemat Amber Eau de Parfum

عطر Amber از برند نمات یک عطر خاص و فوق العاده است که با رایحه عنبر خود در دسته عطرهای قوی قرار می گیرد و می تواند تجربه شما را در مورد عطرهای مجلسی تغییر دهد. همانطور که از نام آن مشخص است رایحه اصلی تشکیل دهنده آن عنبر می باشد، رایحه ای قوی، خاص و منحصر به فرد که قادر است تاثیر اولیه شما را روی مردم شکل دهد. همچنین رایحه عنبر به خوبی با بوی بدن ترکیب می شود و بوی متفاوت و منحصر به فردی ایجاد می کند که فقط مخصوص شما و معرف شما است.

عطر Chanel Coco Mademoiselle

برند شنل از معروف ترین کمپانی های عطرساز است که همه نام آن را می شناسند و می دانند که کیفیت محصولات این برند بسیار خوب است. عطر Coco Mademoiselle از معروف ترین محصولات برند شنل است که از بوی منحصر به فردی برخوردار است و رایحه های آن از ترکیبات پرتقال، پرتقال ماندارین، برگاموت و همچنین هلو، میموسا، گل رز ترکی، یاسمن، دانه تونکا و یلانگ یلانگ و پاتچولی تشکیل شده است و ماندگاری و پخش بوی عالی دارند.

خرید عطر شنل مدل Coco Mademoiselle

عطر YSL Black Opium

ایو سن لورن از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه عطرسازی است که محصولات باکیفیت و خوبی را راهی بازار عطر و ادکلن کرده است. عطر Black Opium از ماندگاری خوبی برخوردار می باشد که مناسب استفاده روزانه است. این عطر از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار می باشد و زیر نظر یک عطار کاربلد طراحی و فرمولاسیون شده است. همچنین نت های این عطر از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همینطور بوی بسیار خوبی را دارند.

خرید عطر ایو سن لورن مدل Black Opium

عطر Calvin Klein Obsessed for Him

عطر مردانه Obsessed از رایحه گرم و ادویه ای برخوردار است که موجب تداعی خاطرات گذشته در ذهن شما می شود. این عطر ظاهر جذابی دارد که بطری آن به رنگ نقره ای است و نام Obsessed به زیبایی با رنگ مشکی روی بطری حک شده است. نت های این عطر از ترکیب، روایح گریپ فروت، لیمو، هل، فلفل، اسطوخودوس، آناناس، چوب سدر، چرم، گل شمعدانی، گل لادن، دارچین، وانیل، پاتچولی و چوب عنبر تشکیل شده است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۳
کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی